Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

MOst van elsőre hogy azt mondom: LEHET HOGY IGAZ!

Gyári Brigi gumi van rajta.......
A láncfeszitő is gyári állapotban (majdnem középen)....
A kormánykifli nem karcos......


Szóval lehet.
Ez amugy még K3-as design, csak átnyúlt 2004-be (a K4-esek már fekete vázúak)
Erik!

Mié mondod?
Ezt úgy tudnád megállapítani, ha te nem kezelted volna, Én meg igen.......de ugye JÓ GAZDAKÉNT ápoljuk a lóvat:-)

Amugy meg ha nem tartod tisztán?
Akkor ne lepődj meg (és senki) mikor nyáron oldalzstderen folyik ki az első lánckerék felől az "olaj".......
És frászt kapsz! Én azt kaptam:-)
Közben meg csak az összegyült kosz, dzsuva olvadt meg és folyt ki.....
Tévedés!


Kérdezd meg Esély Petyát.....
Egy GS lánccal elmész (én elmentem) 32-34.000km-ert
Neki valami hiba miatt cross láncott tettek fel és nem tudta megcsinálni a Normandiai túráját (kb 4500km)

A gs-re DID520V vagy DID520VM-et vegyél.......




A lánc lehet:
- végtelenített
- pattentsemes
- Nittelőszemes

Ajánlottabb a végtelenitett és a nittelőszemes manapság, hiszen ha kiesik a biztid a láncból akkor el is hagyhatod....hogy mész haza?

Én mindig végtelenitett vettem.....
Miért? Passz........

Most a Banditra nittelőszemes került fel.......
Miért? Mert ilyen volt.....

Szóval ha engem kérdezel, akkor nem tennék fel pattentszemest, max biciglire, amivel nem megyek el a lakástól 20km-rel messzebb:-)
Az szerintem egy piros láncspray nyoma.......


Én kb 2-3fújásonként letértelek a ribanc elé, és fogkefével, petróleummal átsikálom a láncot, a görgőket......ha nem láttom hogy a görgő elforog, akkor kézzel megmozgatom.
Utána áttörlöm rongyal, lefújom és várok egy 20 percet. Utána ha kell akkor már lehet is menni (bár ezt akkor csinálom mikor hazajövök és még meleg a lánc, mert akkor a petró is jobb hatásfokon müxik)

PETRÓLEUM ! NEM GÁZOLAJ!

Egy litykó petró elég kb 1 évre (800ft a MOL kúton)
"Egy nap megkérdi apját a fia: "Apu, részt vennél velem a maratonon?"
Az apa szívbeteg, de mégis igennel válaszol.... és így közösen
elhatározták, hogy beneveznek a maratonra...
Nem sokkal később kérdi a fia az apját: "Apu,mit gondolsz
jelentkezhetünk az Ironman-ra?"
Az apa igennel felelt.."igen,......de ez a legnehezebb triatlon a világon,
melyet évente Hawaii-n rendeznek, ahol a versenyzőknek 3,86 km-t kell
úszni, 180,2 km-t kerékpározni, 43,19 km-t futni a szigeten
keresztül.."
Apa és fia egy testté váltak, hogy részt vehessenek a versenyen most
pedig nézd meg a filmet.......



http://www.youtube.com/watch?v...
Egy jó lánc, az nem piros, hanem szép fekete dzsuvás és a közepe nem fényes!
Ha akarod, akkor 3-5ezrenként lemoshatod ecsettel petróleummal, vagy brigeciollal,oszt akkor szép lesz!
Sajnos az a tapasztalatom, hogy a tisztogatás nem hosszabbítja meg az életét, úgyhogy spray, meg az eső!
ez teljesen érthető, ugyanis az első lánckerék fogaira sokkal nagyobb erő jut, hisz kisebb kerületen helyezkedik el. Kisebb az erőkar: tehát nagyobb az erő, ugyanazon forgatónyomaték esetében...
Ja meg ezeken végtelenített lánc van? Elvileg? Mer enyémen van patent szem, valami krossz lánc mer állítólag az erősebb...
Halisztok!
A lánc karbantartása felől érdeklődnék. Van ez a láncspré. Lefújom 500 km -enként . Ez oké.
Ezen kívül nem kell valamivel kenni? Eddig valami piros izé volt rajta. De ez most a láncsprétől jön le.
Emberek!
P-Sz-V az RMC-ben, Törökbálinton hatalmas akciók lesznek. Akit esetleg érdekel.
Hát jah. Főleg a láncnyúlás eszi meg a végén, hiszen akkor már nem stimmel tökéletesen a szemosztás.
Hát nem:-)

Emlékszem a Gs paci gyári kerekére.....az már nem cápafog volt, hanem saskarom:-)
Az első fogaskerék kb 3× annyit forog, mint a hátsó, evidens, hogy hamarabb "cápul". Sztem annyira nem is vészes még.
Naná:-)


Ha jól tudom Szabi tartja a háttal motorozás csúcsát....
Én meg a Hátrafelé tolás csúcsát akarom megdönteni:-)))))
Halihóóó Pupákokok!
Ha már szelephézag! Valaki említett egy korrekt szerelőt csillaghegy környékén! KI VOLT AZ?
Kéne "nekünk" egy szelephézag, karbiszinkron project, így 45.000Km. környékén már illene szerintem :)
Csak a tied a másik irányba cápafogas. Lehet hogy Blue sokat tolatott a mocijával.
Jellegzetes hangja van annak... avatott fül azonnal felfedezi. Avatatlan pedig akkor, ha már egyszer hallotta...
Az enyém ua. !
Minnyá megnézem az enyim, cápafogas-e?
És mit mond miben nyilvánul meg/érezhető, a "szelephézag" probléma?
Tito= Tuto...... Hápi kacsa már ismeri, hiszen Ő csinálta neki a Gs pacit tavaly
esSO papi!

Szerencsémre inkább Tuto csserélte a láncom:-)
Miért?
Mert az Légkulcsa alig tudta leszedni a csavarokat......vagyis azt kézzel, sima csillagkulcsal lehetettlen lett volna, mert meg volt húzva, ráadásul ragasztva:-))))


Szóval most már legalább be van járatva:-)))))

Érdekes... az első lánckerék megint "cápafogasodott".....
A hátsó viszont szinte jó...... szóval aki igényt tart rá, az megkaphatja ingyéééééé. Vésztartaléknak megfelel egy kisebb gépen....





ERIK!
Viszont Tito azt mondta, hogy a gépem igencsak szelephézagos......szóval jól is jön a szervíz.....
A kérdés, hogy mennyibe fog nekem ez fájni:-((
Elvileg sikerült, de eredményt holnapra igért a tanerő... de ahogy ismerjük, csak következő félévben tudjuk meg a jegyeket