Minden motornál általános:
- túlnyúlik (nem tudsz már utána húzni, feszíteni)
- zörög, csattog, csörög
- X km -es szervíznél "ajánlott"
Meg fogod tudni, ha eljön az ideje...
A lánc felrakás az nekem ingyen megy.Az egészből a Jani csak annyit csinál, hogy ha szólok neki, hogy kész a szerkezet a nyitelésre, akkor átugrik és 5 perc alatt kész a meló. A lánckerekeket én teszem fel, a láncot én vágom méretre, ha hosszabb. Ez nem olyan bonyolult művelet.
idézet a GS500 kezelési könyvből:
Motorolaj csere:
1.
2.
.
.
6. Vedd le a burkolatot és húzd ki sz olajszűrőt, majd rakd be az újat
7. Egyben cseréld ki az O gyűrűs tömítést is
A kérdésem az,h ez az O gyűrűs tömítés mekkora átmérőjű?
Hogy kérjem a boltba?
Tegnap gondoltam rá......
De most a szervíz miatt nagy a dilllllema, hiszen nem akarom nagyon túllépni, és addig már csak 700km-em van amiből el fog menni sok-sok....
Most legyen fent a lánc! Azt a hátulját meg szétszedjük megint együtt:-)
Egyik hétköznapi lauláson szépen felmegyek hogy ne unatkozz......azt miközben elkortyolgatod a sörömet amit viszek, szépen leápoljuk a szörnyet:-)
Bíztam benned, hogy megtalálod a költségkímélő megoldást.
A láncnál szedesd szét a hátulját, még akkor is, ha nittelőszemes! A hátsó villa csapágyai nem fürdenek a zsírban gyárilag, érdemes átnézni ilyenkor, és megfürdetni olyan jó kis szürke zsírban, mint ami nekem is van - már.
Tényleg!
milyen a víz?
Marcsinak már említettem, hogy fel kellene gurulni egyet fürdeni - és mivel BP-hez közelebb van mint Baja, így az lesz az első befutó.
hehe! ezt ugye csak "hallottad"? és nem gondolod komolyan! Majd mesélek a "nittelésről"