Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hátsó fék Nekem is nyikorog. Még a gyári, de már nem sok ideje van. Az új Saito lesz, majd kiderül, hogy milyen.
A hátsó féknél a betét kopását utánállítással korrigálni kell a pedálnál. Ellenkező esetben a végén már majd 90 fokot kell a pedálon nyomni. Ettől a fékezés hatása is megváltozik. Természetesen új betét berakása után vissza kell venni.
bigmen!

Természetesen nem titok. Balassagyarmat. Úgyhogy elvileg Pősténybe menet keresztül tekertek rajta.Persze, csak ha a 2-esen jöttök.
Utólagos engedelmeddel átböngésztem a névjegyed. Félelmetes! Mármint a hasonlóságok sora! Ezek szerint erre a korosztályra ez a jellemző!/én csak 2 évvel vagyok fiatalabb, ugyanúgy végigjártam a régi mopedlistát, majd az autó miatt szünet, s most vénségemre a motorozás!/
hmm most az az évadnyitó nem is a bivalyrezevátum irányába volt...nem értem...?
Sziasztok,

csak beszámolnék az akku cseréről.
Végül savasat vettem, a boltba nagyon kedvesen felsavazták nekem, így otthon már
csak bele kellett tenni és indíts! Tehát nem kellett külön feltölteni meg kisütni.
A szombati túrát teljesítőknek gratula, kár hogy nem vasárnap mentetek a napsütésben!
Na kedves fajtatársak.

Megnéztem a válaszokat doboztémában. Köszöntem mindenkinek. Mostmár csak a pénzt kell összekaparnom, oszt mehetek túrázni.

Remélem egyszer veletek is gurulok majd.
Teddy!

Én már 3 fajtát elfogyasztottam és mindegyik csinálja ha sokszor-sűrűn kicsit fékezzel.......
megég a fék felszine és ezért van....

Ha utána 1-2x beletaposol akkor az hirtelen "lemarja" és utána nem csinálja.......



A héten tutira felmegyek a rónába......akkor majd többet tudok Én is.. (lehet hogy ma?)
Hi Mano!

A hátsó fékkel nekem is ez a gondom. Szerintem a betétcsere lesz majd a megoldás. Egyszerűen sz@r a gyári fékbetét.
Nekem majdnem eldurrant az agyam, amikor hazaértem a motorral és 180 km után elkezdett nyikorogni a hátsó fék. Mondom, picsába az új motorral! Felhívtam a márkakereskedőt, és az volt a válasz, hogy az azbesztmentes betéteknél ez gyakori jelenség. Környezetvédelem ide, vagy oda, akkor is égek mint a rongy amikor egy forgalmas kereszteződésben beállok a vonattal... mert tényleg olyan hangja van.
Szóval, koptasd el és cseréld... ez talán megoldás.
Mano!

A hátsó fékkel is lehet fékezni csak épp taposni kell.......
Párszor csusztam már be kocsi elé, mögé......90 fokos szögbe:-)

A lényege hogy a ferodor jó rétegben legyen, mert ugye ahogy vékonyodik, annál jobban kell rálépni a fékre....



No ezügyben!
Most beszéltem Fefével És Ő is nyugodtan ajánla a Rónát.....már jópár éve (18) ismeri őket........


A csiszolás nem árt, mert ugye a nyikorgás nem más, mint a fékéteg megégése......az pedig ugye egybe van......így ez egy bevett szokás.....de nem örökké


:-)
Igen!
az olajleeresztő csavar (17-es kulcs kell hozzá)
a blokk legalján a kipufogó csővek közt van.......


A gépkönyvet le is töltheted az oldalamról......ingyen és mérmetve....
páran (pl Gsteddy) már átnyálzta és fel is tudta használni......

http://gsfanklub.extra.hu/karb...


Ott
megtalálod az olajcserét is:-)
Kösz!

Nekem a nadrágban benne van a proti.....még csipőnél is van
ha lehet akkor van benne zsebb
Devil!
Köszi megfogadom a tanácsod. A hátsó fékemmel nekem is az a gondom, hogy mikor elhoztam, már furcsáltam, hogy csak lassításra lehet használni. Ezután ráadásul úgy elkezdett nyikorogni mint egy vasúti szerelvény fékezéskor. Kivettem a betéteket kicsit felcsiszoltam, egy nyikkanás nélkül azonnal állóra fékezte a hátsó kereket. Nagyon meg voltam elégedve magammal, de úgy kb. 200-300 km után diszkréten újra kezde a nyikorgást. Szerintetek egy "puhább" vagy esetleg jobb minőségű betéttel lehetne orvosolni? És még egy kérdés (esSO-nak és Devil-nek bizonyitva mekkora nagy profi szerelő is vagyok!) Az olajleeresztő csavart a blokk alatt találom? Mert nekem nagyon gyanús egy a blokk jobb oldalán elhelyezett csavar is. /Egyik ismerősöm most vesz egy GS-t ha minden igaz lesz hozzá gépkönyv, ha igen megkaparintom és ilyen eccerű kérdésekkel nem zaklatom a társaságot.
Mano
Iiigen most el tudnék fogyasztani egy ilyen szendvicset.

Egyébként hol laksz Nógrádon belül (persze ha pulikus) csak azért kérdem mert haveromnak Szécsény-Pösténypusztán van tanyája oda szoktunk sokat lejárni, hátha összefutunk egyszer.
Hmmmm........
Na igen!
Ez a BIGMEK(bigmac) szendvics.
Blue!


Valamit naon félreértettél! Freud dolgozhatna rajtad pár évet, úgy látom.
A ruhát motoros ruhára értettem!
Tehát: ruhát nem vásárolsz minden olajcserénél!

Így már jó?
És én meg közöttük, úgy igen az nem semmi lenne.( kis kéjenc)
Brrrrr....
Még ha két NŐI test lenne.
Ha ilyen testem lenne dobozban hordanám

( csak viccc remélem nem veszed komolyan ).

Külömben nincs is annál szebb amikor két izzdat és olajos férfitest összesimúl ( fúúúúúúúújjjjjjjjjj)
Sziasztok !

Elsősorban szeretnék gratulálni Blue-éknak a kitartásukért , gratula nektek mégegyszer.

Más:
Ha már a ruházatnál tartunk szeretném megkérdezni,hogy a Cordura BStar (remélem jól írtam) nadrágba a térdhez hogyan lehet protector beletenni? a kabátban van igaz csak könyök és hát de ez is több a semminél.

Kössz a válaszotokat előre is.


Jó van vazze....2-ig nem láttok.....
A tegnap túra meg az éjjeles műszak tacsra tett......



Mint irtam eszekért tényleg nem érdemes kimenni.......nekem pl egy nap sokat számít, hisz azt külön meg kell oldani......Bár az is igaz hogy a fizu reményében most bukót is kellene már vennem lassan.....és ott már 10-15.000 a különbözet (nomeg nekem van Louis aranykártyám, amin elméletileg van 40 euró pont)

Olajszürő?
No Én abból betárazok - mert ugye évente eddig elment 4-5db....és ne kellejen már állandóan rohangáélni érte......

És hogy nem kell ruha az olajcseréhez?
MIÉRT? Te meztelenül csinálod?


HMMMM Ahogy belegondolok olajos testem csillogó látványára:-)))))))
A nők egyik fő vágya lehetnék:-))))
Mosogép és Henkel mosószer:-)))))
Azt hiszem, én jelentkeznék erre a Bécsi útra, ha még van hely.
Má bocs, de ha számolunk, akkor rendesen tegyük! Az olajszűrő 1060 Ft a nagyvasnál, tehát a különbség nem 400, hanem 72 Ft.
A fékbetéteknél hol van a 700 Ft-os betéted? A Róna, v. mi.

Egy a lényeg.Kivívtad megest a tiszteletemet, ha ezt vhogy az 500-as honlapra felnyomod!
DE! Ezekért az apróságokért szerintem akkor sem érdemes kimenni. Persze, ha motorozni akarsz egyet, v. világot látni!?Kevesen vannak, akik letáraznak4-5 db-ot mindenből, mert 5 légszűrő +10 olajszűrő + 10 gyertya elég sokáig kitart. Lehet, meg is romlik addigra.
Szóval ilyen mennyiségért meg akciós ruha-bukóért együtt érdemes! De ruha nem kell minden olajcserénél!
oké, köszi a gyors választ. de tisztítani csak kell majd valahogy a cuccost?!?!
Én semmit, mert fölösleges!

Vettem már mindent......
Ilyen-olyan impregnáló csodaszereket.....LÓSZAR az egész! Csak lenyúlják a pénzt tőled....

Én egy teljes falkon ráfújtam 1 kabátra 2-3x-ra.......MAJD AZ TUTI LESZ - gondoltam.....
Ugyan úgy beáztam 50km múlva......


Ez ugyan az mint a VIZHATLAN jelzőt összekverik a VIZÁLLÓVAL........
Egy könnyed pár csepp esőt kibir, de egy 1-2 órás megázást nem.....arra ott az esőruha.......


Szóval Én nem ajánlok semmit, mert nincs értelme.......
A cipőmre is vettem már méhviaszt, krémet, sprayt......az is ugyan úgy átázik......
A poén?
A melós bakancsomban bokáig beállok a vizbe és nincs semmi gondom (lásd a Plitvicei képeket)
Másnap az esőben eláztam.......

Vagyis nem mindegy hogy álsz a vizbe, vagy 100km/ó-ás sebességel csapodik a viz a lábadnak.....