Hátsó fék Nekem is nyikorog. Még a gyári, de már nem sok ideje van. Az új Saito lesz, majd kiderül, hogy milyen.
A hátsó féknél a betét kopását utánállítással korrigálni kell a pedálnál. Ellenkező esetben a végén már majd 90 fokot kell a pedálon nyomni. Ettől a fékezés hatása is megváltozik. Természetesen új betét berakása után vissza kell venni.
Természetesen nem titok. Balassagyarmat. Úgyhogy elvileg Pősténybe menet keresztül tekertek rajta.Persze, csak ha a 2-esen jöttök.
Utólagos engedelmeddel átböngésztem a névjegyed. Félelmetes! Mármint a hasonlóságok sora! Ezek szerint erre a korosztályra ez a jellemző!/én csak 2 évvel vagyok fiatalabb, ugyanúgy végigjártam a régi mopedlistát, majd az autó miatt szünet, s most vénségemre a motorozás!/
csak beszámolnék az akku cseréről.
Végül savasat vettem, a boltba nagyon kedvesen felsavazták nekem, így otthon már
csak bele kellett tenni és indíts! Tehát nem kellett külön feltölteni meg kisütni.
A szombati túrát teljesítőknek gratula, kár hogy nem vasárnap mentetek a napsütésben!
A hátsó fékkel nekem is ez a gondom. Szerintem a betétcsere lesz majd a megoldás. Egyszerűen sz@r a gyári fékbetét.
Nekem majdnem eldurrant az agyam, amikor hazaértem a motorral és 180 km után elkezdett nyikorogni a hátsó fék. Mondom, picsába az új motorral! Felhívtam a márkakereskedőt, és az volt a válasz, hogy az azbesztmentes betéteknél ez gyakori jelenség. Környezetvédelem ide, vagy oda, akkor is égek mint a rongy amikor egy forgalmas kereszteződésben beállok a vonattal... mert tényleg olyan hangja van.
Szóval, koptasd el és cseréld... ez talán megoldás.
A hátsó fékkel is lehet fékezni csak épp taposni kell.......
Párszor csusztam már be kocsi elé, mögé......90 fokos szögbe:-)
A lényege hogy a ferodor jó rétegben legyen, mert ugye ahogy vékonyodik, annál jobban kell rálépni a fékre....
No ezügyben!
Most beszéltem Fefével És Ő is nyugodtan ajánla a Rónát.....már jópár éve (18) ismeri őket........
A csiszolás nem árt, mert ugye a nyikorgás nem más, mint a fékéteg megégése......az pedig ugye egybe van......így ez egy bevett szokás.....de nem örökké
:-)
Igen!
az olajleeresztő csavar (17-es kulcs kell hozzá)
a blokk legalján a kipufogó csővek közt van.......
A gépkönyvet le is töltheted az oldalamról......ingyen és mérmetve....
páran (pl Gsteddy) már átnyálzta és fel is tudta használni......
Devil!
Köszi megfogadom a tanácsod. A hátsó fékemmel nekem is az a gondom, hogy mikor elhoztam, már furcsáltam, hogy csak lassításra lehet használni. Ezután ráadásul úgy elkezdett nyikorogni mint egy vasúti szerelvény fékezéskor. Kivettem a betéteket kicsit felcsiszoltam, egy nyikkanás nélkül azonnal állóra fékezte a hátsó kereket. Nagyon meg voltam elégedve magammal, de úgy kb. 200-300 km után diszkréten újra kezde a nyikorgást. Szerintetek egy "puhább" vagy esetleg jobb minőségű betéttel lehetne orvosolni? És még egy kérdés (esSO-nak és Devil-nek bizonyitva mekkora nagy profi szerelő is vagyok!) Az olajleeresztő csavart a blokk alatt találom? Mert nekem nagyon gyanús egy a blokk jobb oldalán elhelyezett csavar is. /Egyik ismerősöm most vesz egy GS-t ha minden igaz lesz hozzá gépkönyv, ha igen megkaparintom és ilyen eccerű kérdésekkel nem zaklatom a társaságot.
Mano
Iiigen most el tudnék fogyasztani egy ilyen szendvicset.
Egyébként hol laksz Nógrádon belül (persze ha pulikus) csak azért kérdem mert haveromnak Szécsény-Pösténypusztán van tanyája oda szoktunk sokat lejárni, hátha összefutunk egyszer.
Valamit naon félreértettél! Freud dolgozhatna rajtad pár évet, úgy látom.
A ruhát motoros ruhára értettem!
Tehát: ruhát nem vásárolsz minden olajcserénél!
Elsősorban szeretnék gratulálni Blue-éknak a kitartásukért , gratula nektek mégegyszer.
Más:
Ha már a ruházatnál tartunk szeretném megkérdezni,hogy a Cordura BStar (remélem jól írtam) nadrágba a térdhez hogyan lehet protector beletenni? a kabátban van igaz csak könyök és hát de ez is több a semminél.
Jó van vazze....2-ig nem láttok.....
A tegnap túra meg az éjjeles műszak tacsra tett......
Mint irtam eszekért tényleg nem érdemes kimenni.......nekem pl egy nap sokat számít, hisz azt külön meg kell oldani......Bár az is igaz hogy a fizu reményében most bukót is kellene már vennem lassan.....és ott már 10-15.000 a különbözet (nomeg nekem van Louis aranykártyám, amin elméletileg van 40 euró pont)
Olajszürő?
No Én abból betárazok - mert ugye évente eddig elment 4-5db....és ne kellejen már állandóan rohangáélni érte......
És hogy nem kell ruha az olajcseréhez?
MIÉRT? Te meztelenül csinálod?
HMMMM Ahogy belegondolok olajos testem csillogó látványára:-)))))))
A nők egyik fő vágya lehetnék:-))))
Má bocs, de ha számolunk, akkor rendesen tegyük! Az olajszűrő 1060 Ft a nagyvasnál, tehát a különbség nem 400, hanem 72 Ft.
A fékbetéteknél hol van a 700 Ft-os betéted? A Róna, v. mi.
Egy a lényeg.Kivívtad megest a tiszteletemet, ha ezt vhogy az 500-as honlapra felnyomod!
DE! Ezekért az apróságokért szerintem akkor sem érdemes kimenni. Persze, ha motorozni akarsz egyet, v. világot látni!?Kevesen vannak, akik letáraznak4-5 db-ot mindenből, mert 5 légszűrő +10 olajszűrő + 10 gyertya elég sokáig kitart. Lehet, meg is romlik addigra.
Szóval ilyen mennyiségért meg akciós ruha-bukóért együtt érdemes! De ruha nem kell minden olajcserénél!
Vettem már mindent......
Ilyen-olyan impregnáló csodaszereket.....LÓSZAR az egész! Csak lenyúlják a pénzt tőled....
Én egy teljes falkon ráfújtam 1 kabátra 2-3x-ra.......MAJD AZ TUTI LESZ - gondoltam.....
Ugyan úgy beáztam 50km múlva......
Ez ugyan az mint a VIZHATLAN jelzőt összekverik a VIZÁLLÓVAL........
Egy könnyed pár csepp esőt kibir, de egy 1-2 órás megázást nem.....arra ott az esőruha.......
Szóval Én nem ajánlok semmit, mert nincs értelme.......
A cipőmre is vettem már méhviaszt, krémet, sprayt......az is ugyan úgy átázik......
A poén?
A melós bakancsomban bokáig beállok a vizbe és nincs semmi gondom (lásd a Plitvicei képeket)
Másnap az esőben eláztam.......
Vagyis nem mindegy hogy álsz a vizbe, vagy 100km/ó-ás sebességel csapodik a viz a lábadnak.....
A hátsó féknél a betét kopását utánállítással korrigálni kell a pedálnál. Ellenkező esetben a végén már majd 90 fokot kell a pedálon nyomni. Ettől a fékezés hatása is megváltozik. Természetesen új betét berakása után vissza kell venni.