Ja! de TE a "sportosabb menést" választod!
Szerpentnezésre Én se ezt használnám! Bár ezügyben kérdezd meg pl Esély nullát.....vagy Erik 64-et....
Bár Eriknek a kockás gumija van......
Erik szerint ez még jobb....
15140 pénz? Azért az elég húzós! Én azt hittem 10e körül mozog. Ez így viszont elég drága. Én a Pirelli párját vettem 35e-ért... Szerintem keresd fel ezt az embert, nagyon korrekt és külföldről hoz be gumikat a magyar árakhoz képest nagyon kedvezően: gumibaro@freemail.hu
A legutolsó levele, amikor én is gumit kerestem a gépre ez volt:
"- - Láttam gumit keresel.
- -
- - Amiket leírtál mind létezik a kérdéses méretben.
- - A Lasertec mintázata eléggé oldschool, de azért nem tapad rosszul.
- - A BT45 és a hozzá hasonló Dunlop GT501 a normál mindennapos
- igavonó szerepét
- - tudja betolteni, átlagos teljesítmény.
- - Pilot Active talán vmivel sportosabb a BT-nel és a GT-nel.
- - A legsportosabb ebben a brigádban a Pirelli Sport Demon
- egyértelműen ez
- - tapad legjobban.
- - MT75 felejtős, nagyon régi darab már.
- -
- - Mindegyik amiket itt írtam 33-36e közt tudom neked hozni, kb. 3
hát.
- Párban
- - persze.
- -
- - üdv
- - Gumibáró
- - 30-3074148"
Pasz, de szerintem bármelyik autósboltba van, vagy megrendelik délutánra.
Én legalábbis Adonyban lakom....és ha most elmennék akkor délutánra, max holnap délutánra itt lenne.
Az aksit majd ugye betudod üzemelni....mivel azt üresen kapod meg egy üvegben külön a folyadékkal.....
Blue isteníti ezt a cuccot, neki nagyon bejött. Árához képest jó döntés.
Ha olcsó gumit akarsz, akkor 5e-ért adok neked egy 4-4,5mmel rendelkező Metzeler ME550-es gumit. Ezzel még azért el tudsz menni sokat.
Persze nekem más van, de én a sportosabb menést is kedvelem, így rádobtam még némi lét és Pirelli Sport Demont vettem.
A www.pasztoy.hu - nál vettem, szereltettem...... 15140 pénzmagba került a múlt hét kedden....
Tapasztalat?
JÓ!
Egy gumbanc van csak vele.....
Nekem a márkák 18-20.000-ret elmentek..... ez csak 10-et bír........
Ellenben jópár túrán bizonyitott már. Szóval ha nem 160-al közlekedsz akkor jó választás!
GS 500-asomra hátulra akarok gumit venni, nagyrészt túrázásra használom a motort.
Mi a véleményetek a Heidenau gumiról 130/70 17". Esetleg melyiket ajánljátok, ami nem túl drága.
No ha az enyémet csinálod, akkor a legegyszerűbb megoldást választod:-)))))
A méretek?
Most passzolok........de amint hazaér az asszony kimegyek és lemérek neked mindent.....bár ha fogsz egy lécet.....ráfekteted az ülésre és merölegesen leméred a végeit akkor a saját magad izlése alapján választhatod meg a széleségét.....csak vegyél 2-2cm-ert pluszba
Azokat az adatokat fogom felirni neked amik már a JÓ méretek.
Miért? Mert specc 2-2cm-rel szélesebbre kellett vlna tennem - igy ha meg is hajlik a csavar feje nem mászik bele az idomba:-)))
Szóval amin változtatni lehet
1., a szélesség
2., a dobozok magasságának poziciónálása......vagyis te tedd majd lejebb. Nekem azért ilyen magas, hogy a lánynak legyen egy "fedezéke" vagyis egy kialakitott ülés - amiből nem tud kicsúszni.
Ennek a legegyszerűbb megoldása hogy a laposfémtől az L idomokat nem felfelé szereled - hanem lefelé.....
Miért?
Mert ugye a súlypont így lent marad és a kanyarban jobban fekszik.......
Majd arra kel még figyelni hogy a rögzitő csavarok amik a talp-tartóvasat az L idomhoz kötik azok a PLATNI aljában belefeküdjenek.
Mivel ugyan olyan vettél igy a képen is láthtod hogy Én a lyukas részeknél fogattam meg - igy simán ráfekszik a lapra a platni - és nem hajlik meg.....
Továbbá!
Nekem azért kellett L idom - mert ugye ez egy MgAl ötvözet ami nem hajlik - csak törik...
Ha te vasból csinálod akkor elég a két fület meghajlitani és egy kis háromszöggel hegeszteni.....ez a megoldás SOKKAL stabilabb!
Azzal kiegésziteném, hogy a tank aljában lévő 2 csövet jelőld meg - igy nem eshet meg hogy forditva teszed őket vissza......és mikor motorozol vígan és boldogan, majd kifogy a nafta - gondolod....ÁÁÁ még van 5 L tartalék.....csak épp már nincs, mert a csővek forditva vannak - igy a normálban szivtad a tartalékot...... (esetemben nem álltam meg, csak csodálkoztam hogy 380km-ert mentem mközben 280-330 közt elszokott fogyni a 15L:-)
Hát megtudlak érteni MotoGP ügyben. Nekem az idei lesz a 7. év, hogy kimegyek - gyakorlatilag amióta a Talma megy, kinn vagyok. Óriási élmény! A pálya maga, pedig egyszerűen fantasztikus: az egész egy nagy természetes lelátó, 47€ az egész hétvégi jegy, rengeteg fanatikus, olcsó a sör, a pálya mellett esténként a campingben óriási happeningek szoktak lenni. Mindenképpen gyere ki, ha tudok segíteni, csak szólj. Nagyon csábítgatnak Assenbe, Mugelloba és Sachsenriingre is, de az már kicsit költséges lenne.
Szoktam írogatni a www.,motogphirek.hu portálon, ez speciel a tavalyi delíriumos brnoi futamról csináltam. Ha ettől nem jön meg a kedved kijönni, akkor semmitől :
Egyéb dolgaimtól lassan eljutok az oldalsó doboztartó megkonstruálásához. Ezzel kapcsolatban érdeklődnék:mivel ugyanolyan dobozokat vettem, mint a Tiéd, tehát a Te tartódat kell lemásoljam.
Tehát: pontosan hány centi hosszú a majrévas helyére kerülő laposvas(neked alu) ?
Mivel a Tiéd túl van a próbaüzemen is, van-e valami, amit változtatnál
Egyszerű! Tudod, Murphy-nek hívják a pasit!
A ruhával én is így jártam. Igaz, hogy akkor is akciós volt, amikor vettem - azért vettem akkor - , de azóta még akciósabb! Egy tízest spóroltam volna még!
Viszont gyönyörű verőfényes napra virradtam. Bár gyenge fagy is van.
Na ha nem jött össze a karbi akkor csináld ezt :
1. benzin ki belőle ( így könnyebb )
2. ülés le az oldalborítás le ( darabonként 2db csavar 1 középen és 1 hátul ahol a lámpa van, amugy csak ki kell óvatosan húzni a gumi karikából ( aszem 3 helyről ) 10-es kulcs, csillag csavarhúzó
3. akksi ki és a benzincsapot le ( 1 csavar 10-es kucs )
4. tank két oldalról 1-1 csavar ( 12 -es cső v. crova ) felemeled és az alatta lévő második benzincsapot elzárod ( lapos csavarhúzó ) csövek le ( HA LENT VAN az aljáról vedd ki a benzincső csonkot 2 csavar (10-es kulcs) és az ott lévő szűrőt is takarítsd meg )
5. levegőszűrőház kétoldalról 2 csavar plusz a 2db bilincs ami a karbira szorítja( cső v. crova 10-es , csillag csavarhúzó ) kicsit szoros de ki jön
6. a hengernél a két bilincset fellazítod és ki tudod fordítani a karbit ( csillag csavarhúzó ) én a bowdenwk között áttoltam egy deszkát amire ráfektetem a karbit ( így nem kell levenni a bowdeneket )
7. két csavar ki, le az alja ( tömítésre vigyázni ) ( csillag csavarhúzó )
8. Kompresszor elő és amit ki tudsz csavarni belőle azt mindet átfuvatni plusz a karbi házat
És röviden ennyi, de a benzinre vigyázz mert ha fuvatod a csőben lévő rajtad v. benned lesz
Azt nem irom le hogy a csövek hogy jönnek ( mert pontosan nem emlékszem ) de meg lehet jegyezni, ja és a karbi teteljét nem érdemes levenni ott nincs semmi dugulandó dolog. A plusz szűrő meg nem árthat.
Ne ijedj meg nem olyan bonyolult mint amiennek látszik
Hát remélem jól emlékszem mert kb 2 hete csináltam, és remélem tudtam valamit segíteni a problémádon.
Szerpentnezésre Én se ezt használnám! Bár ezügyben kérdezd meg pl Esély nullát.....vagy Erik 64-et....
Bár Eriknek a kockás gumija van......
Erik szerint ez még jobb....
A legutolsó levele, amikor én is gumit kerestem a gépre ez volt:
"- - Láttam gumit keresel.
- -
- - Amiket leírtál mind létezik a kérdéses méretben.
- - A Lasertec mintázata eléggé oldschool, de azért nem tapad rosszul.
- - A BT45 és a hozzá hasonló Dunlop GT501 a normál mindennapos
- igavonó szerepét
- - tudja betolteni, átlagos teljesítmény.
- - Pilot Active talán vmivel sportosabb a BT-nel és a GT-nel.
- - A legsportosabb ebben a brigádban a Pirelli Sport Demon
- egyértelműen ez
- - tapad legjobban.
- - MT75 felejtős, nagyon régi darab már.
- -
- - Mindegyik amiket itt írtam 33-36e közt tudom neked hozni, kb. 3
hát.
- Párban
- - persze.
- -
- - üdv
- - Gumibáró
- - 30-3074148"
Én legalábbis Adonyban lakom....és ha most elmennék akkor délutánra, max holnap délutánra itt lenne.
Az aksit majd ugye betudod üzemelni....mivel azt üresen kapod meg egy üvegben külön a folyadékkal.....
Ha olcsó gumit akarsz, akkor 5e-ért adok neked egy 4-4,5mmel rendelkező Metzeler ME550-es gumit. Ezzel még azért el tudsz menni sokat.
Persze nekem más van, de én a sportosabb menést is kedvelem, így rádobtam még némi lét és Pirelli Sport Demont vettem.
a 3. szériát fogyasztom......szerinted ?
A www.pasztoy.hu - nál vettem, szereltettem...... 15140 pénzmagba került a múlt hét kedden....
Tapasztalat?
JÓ!
Egy gumbanc van csak vele.....
Nekem a márkák 18-20.000-ret elmentek..... ez csak 10-et bír........
Ellenben jópár túrán bizonyitott már. Szóval ha nem 160-al közlekedsz akkor jó választás!
http://gsfanklub.extra.hu/manu...
Be vagy jegyezve:-)
GS 500-asomra hátulra akarok gumit venni, nagyrészt túrázásra használom a motort.
Mi a véleményetek a Heidenau gumiról 130/70 17". Esetleg melyiket ajánljátok, ami nem túl drága.
aksit nem tudjátok hol lehet a legjobb áron beszerezni Bp-en?
Úgy tűnik, hogy meghalt, 4 nap alatt lemerült a teljes feltöltés után!
A méretek?
Most passzolok........de amint hazaér az asszony kimegyek és lemérek neked mindent.....bár ha fogsz egy lécet.....ráfekteted az ülésre és merölegesen leméred a végeit akkor a saját magad izlése alapján választhatod meg a széleségét.....csak vegyél 2-2cm-ert pluszba
Azokat az adatokat fogom felirni neked amik már a JÓ méretek.
Miért? Mert specc 2-2cm-rel szélesebbre kellett vlna tennem - igy ha meg is hajlik a csavar feje nem mászik bele az idomba:-)))
Szóval amin változtatni lehet
1., a szélesség
2., a dobozok magasságának poziciónálása......vagyis te tedd majd lejebb. Nekem azért ilyen magas, hogy a lánynak legyen egy "fedezéke" vagyis egy kialakitott ülés - amiből nem tud kicsúszni.
Ennek a legegyszerűbb megoldása hogy a laposfémtől az L idomokat nem felfelé szereled - hanem lefelé.....
Miért?
Mert ugye a súlypont így lent marad és a kanyarban jobban fekszik.......
Majd arra kel még figyelni hogy a rögzitő csavarok amik a talp-tartóvasat az L idomhoz kötik azok a PLATNI aljában belefeküdjenek.
Mivel ugyan olyan vettél igy a képen is láthtod hogy Én a lyukas részeknél fogattam meg - igy simán ráfekszik a lapra a platni - és nem hajlik meg.....
Továbbá!
Nekem azért kellett L idom - mert ugye ez egy MgAl ötvözet ami nem hajlik - csak törik...
Ha te vasból csinálod akkor elég a két fület meghajlitani és egy kis háromszöggel hegeszteni.....ez a megoldás SOKKAL stabilabb!
azóta minden meg van jelölve:-))))
Szoktam írogatni a www.,motogphirek.hu portálon, ez speciel a tavalyi delíriumos brnoi futamról csináltam. Ha ettől nem jön meg a kedved kijönni, akkor semmitől :
Brno 2006 cikk
Egyéb dolgaimtól lassan eljutok az oldalsó doboztartó megkonstruálásához. Ezzel kapcsolatban érdeklődnék:mivel ugyanolyan dobozokat vettem, mint a Tiéd, tehát a Te tartódat kell lemásoljam.
Tehát: pontosan hány centi hosszú a majrévas helyére kerülő laposvas(neked alu) ?
Mivel a Tiéd túl van a próbaüzemen is, van-e valami, amit változtatnál
A ruhával én is így jártam. Igaz, hogy akkor is akciós volt, amikor vettem - azért vettem akkor - , de azóta még akciósabb! Egy tízest spóroltam volna még!
Viszont gyönyörű verőfényes napra virradtam. Bár gyenge fagy is van.
Na ha nem jött össze a karbi akkor csináld ezt :
1. benzin ki belőle ( így könnyebb )
2. ülés le az oldalborítás le ( darabonként 2db csavar 1 középen és 1 hátul ahol a lámpa van, amugy csak ki kell óvatosan húzni a gumi karikából ( aszem 3 helyről ) 10-es kulcs, csillag csavarhúzó
3. akksi ki és a benzincsapot le ( 1 csavar 10-es kucs )
4. tank két oldalról 1-1 csavar ( 12 -es cső v. crova ) felemeled és az alatta lévő második benzincsapot elzárod ( lapos csavarhúzó ) csövek le ( HA LENT VAN az aljáról vedd ki a benzincső csonkot 2 csavar (10-es kulcs) és az ott lévő szűrőt is takarítsd meg )
5. levegőszűrőház kétoldalról 2 csavar plusz a 2db bilincs ami a karbira szorítja( cső v. crova 10-es , csillag csavarhúzó ) kicsit szoros de ki jön
6. a hengernél a két bilincset fellazítod és ki tudod fordítani a karbit ( csillag csavarhúzó ) én a bowdenwk között áttoltam egy deszkát amire ráfektetem a karbit ( így nem kell levenni a bowdeneket )
7. két csavar ki, le az alja ( tömítésre vigyázni ) ( csillag csavarhúzó )
8. Kompresszor elő és amit ki tudsz csavarni belőle azt mindet átfuvatni plusz a karbi házat
És röviden ennyi, de a benzinre vigyázz mert ha fuvatod a csőben lévő rajtad v. benned lesz
Azt nem irom le hogy a csövek hogy jönnek ( mert pontosan nem emlékszem ) de meg lehet jegyezni, ja és a karbi teteljét nem érdemes levenni ott nincs semmi dugulandó dolog. A plusz szűrő meg nem árthat.
Ne ijedj meg nem olyan bonyolult mint amiennek látszik
Hát remélem jól emlékszem mert kb 2 hete csináltam, és remélem tudtam valamit segíteni a problémádon.
Csak a lónak a másik fele......vársz az akcióra - közben lemaradsz pár jó dologról:-))))
Csak mindig azután, hogy bevásároltál!
Az egyik Pilis, Dunántúl
a másik Mátra
de mindkettő Magyarország
Meg azt is, hogy ha véletlenül a Te számládra menne, az sem baj!
Ja persze:-) mert a használt motorod kapot egy nullás KM órát:-))))