Üljön rá......
indexek....lámpa....refi......féklámpa......
indul
jon el......első fék.....hátsó fék (mint a rutinvizsgán.....vagyis az eleje ne koccanjon....a háta viszont csúszon meg a soderba)
motorszám.....alvázszám...... matrica fel és goooooo
Persze legyen nálad EÜ csomag és Izzókészlet......
Lehetőleg a gumi ne érje el a kopásjelzőt........
Ne csöppögjön a teló, a blokk.......
és minden olyan dolog amit nem akarsz magad sem láttni....
Fékpad - gondolom - azé nem vót, mer látták a gépen, hogy gömbölű!
A szervizek nem vizsgáztatnak, hanem ők is elviszik valahova.
Nyilván a gép magam miatt 100 %-os, nem a vizsga miatt! Hisz én megyek vele!
Csak azért fikázom a motorvizsgát, mert nincs annyi szarság, mint egy autón. Ahhoz képest gyikfing.
Hisz mi van?
Lámpák Nagy dolog--03-4 izzó, és kész
gumi--hülye aki szarral odamegy
fék--amugy is mindig tökéletesen kell müködnie, hisz az életed múlhat rajta
És kész! Ennyi! Nincs kézifék, gömbcsukló, silent block.....egyáltalán futómű sincs. márpedig az autók java ezen hasal el
Háát azért normál esetben ez nem így megy!
Én itt Nagyfaluban voltam az Üllőin.
Bejelentkeztem, bementem.
Fékpad volt, és ez a minimum kéne hogy legyen! Nem is értem, hogy nálad hogy maradhatott el!
Aztán világítás, és "szemrevételezés".
Hozzátenném, hogy volt ismerősöm a vizsgahelyen, tudtam, hogy nem fognak megszivatni, így eszembe sem jutott szervízbe vinni vizsgáztatni.
Mivel a gép 100%-os volt, nem is lett volna miért, de így azért könnyebb szívvel megy az ember.
Olyan 8 ezer rémlik.
Az akksi úgy kerül a bótba, hogy a szállító/nagykereskedő leszállítja. Ha kell, hetente. Nem táraznak be 6 hónapra előre. Nyugodtan megveheted!
Blue! Két féle száraz akksi van. A hót nyers, és a szárazon töltött. Ez utóbbira igaz, hogy savat bele és mehet. Célszerű azért hosszabb út előtt berakni. Valszeg ilyet vettél Te is.
A totál nyers akksit is felsavazzák.... pihentetik....töltik..........kisütik.....töltik.....kisütik.
...töltik = eladják.
Na ezt hívják formázásnak, és a telep élettartamára meglehetősen nagy befolyással bír.
Üdv! Alu heggesztővel nem lehet javítani, mert annyira vékony anyag hogy eldeformálódna az egész! Elvittem egy szervízbe, hétfőre megcsinálják.....
Azért megpróbálok szerezni egy másikat, hátha lesz......nem tudom hogy repedhetett meg, semmi terhelés, a hő is csekély...na mindegy....vettem ma szűrőt és szerencsémre pont a rosszat választottam.....ez nem az én napom!
De gondolom nem úgy, hoyg bementél ők meg leveték a polcról?!
Mert ilyen akkut tuti nem vennék meg - hisz ki tudja mióta áll a polcon?
Amugy nem tudom miért paráztok?
Az egész müvelet kb 5 perc (ebben benne van a kicsomagolása is)
utána meg vagy rátöltesz vagy nem........(relatíve fölös, hisz a generátor ugyis rátölt.....)
Nyuszika.....
passzolok, de a 125ös gép az ha jól emlékszem 7500ft volt 3 éve......
van a müsazki vizsgadij.....ez volt 2500ft
müszaki alapdij (ez az ha valamit még ott hirtelen meg kell húzniuk esetleg) 2500ft
és kw-onként volt 250ft.....
A rossz.....csak alját nem fogsz kapni az HÓÓÓÓT ZIHER..... egyben megvehetsz 1db karbit amit nekem a www.suzuminn.hu 30 pengőért kinált
Szóval ez drága mulatság....
A jó?
Mivel nem nagy ottan a terhelés ezért ne szarozz.....
Szépen kend be epokittel azt csőgáz.......
A lényeg hogy a teljes repedésen felül kend be, hogy ha nem a benzin szivárogna akkor levegőt se fújon/szívjon.....
Magyarul csiszold meg, törld szárazra, kend be ragasztóval vékonyan, 2-3 rétegben is akár.....azt fújd le lakkal az egészet.......
Nem lesz profi a válasz, de a kollégák majd kijavítanak. Én kb 4 éve csináltam ilyet.
Első lépésként kell keresni egy vizsgáztazással foglalkozó céget. Olyat, amelyik motorokat is vizsgáztat, mert nem mind. Ha megvan, akkor velük kell egyezkedni, mindent elmondanak. Nem tom Pesten hogy müxik, de nálunk így: vidéki kisváros,több javító műhellyel, vizsgáztatással foglalkozó céggel. De csak az AUTÓKLUB nevű csinál motorokat is. Bementem, megbeszéltem, mikor hozhatom, dátum-idő. Akkor levittem, lejátszottuk a papírmunkát, befizetést. A motort saját jogon vizsgáztatják, de ott kell hagyni pár órára, mert a KPM-es jön, és azt mondja: ezt meg ezt vissza ellenőrzésre! Ennyi!
A másik lehetőség: a megyei KPM is vizsgáztat. Oda kb 2 hétre adnak dátumot. Akkorra fel kell vinni, és vizsga. Itt egy kicsit keményebbek a kívánalmak, de ha jó a gép, érdemes ide hozni, mert olcsóbb.
Az árakat már nem tom pontosan, talán 8 ezer körül volt. Biztos nem lett olcsóbb azóta!Zőőőődkártya meg egyelőre nem kell.
Nem kell megijedni tőle, nem nagy szőrölés. A világítást nézik, motorszámot, alvázszámot. Nekem ennyi volt. Még a fékeket sem nézték meg. persze, nem árt, ha rendben van.
Valaki nemrég vitte a gépét átnézni meg olajcserére egy bevált szakihoz akit itt ajánlottak. Mi lett az eredmény? Lehet, hogy nekem is át kéne nézetni. Nem látta szakember évek óta.
állapotfelmérésen hogyan tudnak megtalálni egy hajszál vékony repedést? Szerintem sehogy! Azon gondolkozom h lehet hogy meg lehetne heggesztetni aluheggesztővel, aztán lecsiszolni és felpolírozni és akkor már nem is látszana! Csak kérdés hogy meg lehet-e csinálni?
Az jó dolog!
Autómban olyan van.
Nem kell töltögetni, figyelni a szinteket, semmi.
illetve van egy ellenörző "lámpa", ami zöld: oké, fekete: merült, fehér: dobd ki (a megfelelő helyre természetesen!)
Ha kihal az akksi a GS-ből tuti ilyet rakok bele. Most is néztem, hogy mielőtt üzembehelyezem a gépet, locsolni kell bele némi vizet.
Üdv! Leszedtem a karbi alját, és majdnm tökön szúrtam magam! Meg van repedve a karbi alja, a leengedő csavarnál! Szóval sürgőssen be kell szereznem egy ilyet! Honnan szedjek ilyen szart? Soha többet nem veszek használt cuccot........Volt valami suzuki bontó annak nincs meg valakinek a címe?
Üljön rá......
indexek....lámpa....refi......féklámpa......
indul
jon el......első fék.....hátsó fék (mint a rutinvizsgán.....vagyis az eleje ne koccanjon....a háta viszont csúszon meg a soderba)
motorszám.....alvázszám...... matrica fel és goooooo
Persze legyen nálad EÜ csomag és Izzókészlet......
Lehetőleg a gumi ne érje el a kopásjelzőt........
Ne csöppögjön a teló, a blokk.......
és minden olyan dolog amit nem akarsz magad sem láttni....
Nincs ráirva mikor töltötték fel.....
No mindegy ezen nem veszünk össze.....Én inkább MINDEN ESETBEN a módszerre esküszöm......
Lásd a lányaimat:-)))))
Legyen 42cm és akkor egál:-)))
A csavarok alá meg azért majd gyürj be egy-egy szivacsot......(ha nincs fekete - majd Én adok neked...)
Fékpad - gondolom - azé nem vót, mer látták a gépen, hogy gömbölű!
A szervizek nem vizsgáztatnak, hanem ők is elviszik valahova.
Nyilván a gép magam miatt 100 %-os, nem a vizsga miatt! Hisz én megyek vele!
Csak azért fikázom a motorvizsgát, mert nincs annyi szarság, mint egy autón. Ahhoz képest gyikfing.
Hisz mi van?
Lámpák Nagy dolog--03-4 izzó, és kész
gumi--hülye aki szarral odamegy
fék--amugy is mindig tökéletesen kell müködnie, hisz az életed múlhat rajta
És kész! Ennyi! Nincs kézifék, gömbcsukló, silent block.....egyáltalán futómű sincs. márpedig az autók java ezen hasal el
Én itt Nagyfaluban voltam az Üllőin.
Bejelentkeztem, bementem.
Fékpad volt, és ez a minimum kéne hogy legyen! Nem is értem, hogy nálad hogy maradhatott el!
Aztán világítás, és "szemrevételezés".
Hozzátenném, hogy volt ismerősöm a vizsgahelyen, tudtam, hogy nem fognak megszivatni, így eszembe sem jutott szervízbe vinni vizsgáztatni.
Mivel a gép 100%-os volt, nem is lett volna miért, de így azért könnyebb szívvel megy az ember.
Olyan 8 ezer rémlik.
Az akksi úgy kerül a bótba, hogy a szállító/nagykereskedő leszállítja. Ha kell, hetente. Nem táraznak be 6 hónapra előre. Nyugodtan megveheted!
Blue! Két féle száraz akksi van. A hót nyers, és a szárazon töltött. Ez utóbbira igaz, hogy savat bele és mehet. Célszerű azért hosszabb út előtt berakni. Valszeg ilyet vettél Te is.
A totál nyers akksit is felsavazzák.... pihentetik....töltik..........kisütik.....töltik.....kisütik.
...töltik = eladják.
Na ezt hívják formázásnak, és a telep élettartamára meglehetősen nagy befolyással bír.
akkor 40 vagy 44 centi?
Azért megpróbálok szerezni egy másikat, hátha lesz......nem tudom hogy repedhetett meg, semmi terhelés, a hő is csekély...na mindegy....vettem ma szűrőt és szerencsémre pont a rosszat választottam.....ez nem az én napom!
De gondolom nem úgy, hoyg bementél ők meg leveték a polcról?!
Mert ilyen akkut tuti nem vennék meg - hisz ki tudja mióta áll a polcon?
Amugy nem tudom miért paráztok?
Az egész müvelet kb 5 perc (ebben benne van a kicsomagolása is)
utána meg vagy rátöltesz vagy nem........(relatíve fölös, hisz a generátor ugyis rátölt.....)
passzolok, de a 125ös gép az ha jól emlékszem 7500ft volt 3 éve......
van a müsazki vizsgadij.....ez volt 2500ft
müszaki alapdij (ez az ha valamit még ott hirtelen meg kell húzniuk esetleg) 2500ft
és kw-onként volt 250ft.....
A jó vagy a rossz hírt elsőre?
A rossz.....csak alját nem fogsz kapni az HÓÓÓÓT ZIHER..... egyben megvehetsz 1db karbit amit nekem a www.suzuminn.hu 30 pengőért kinált
Szóval ez drága mulatság....
A jó?
Mivel nem nagy ottan a terhelés ezért ne szarozz.....
Szépen kend be epokittel azt csőgáz.......
A lényeg hogy a teljes repedésen felül kend be, hogy ha nem a benzin szivárogna akkor levegőt se fújon/szívjon.....
Magyarul csiszold meg, törld szárazra, kend be ragasztóval vékonyan, 2-3 rétegben is akár.....azt fújd le lakkal az egészet.......
B verzió: alu hegesztés.....
A hogyan megy az megvolt, A mennyibe kerül is kb megvolt, a mennyi idő pedig durván 9-től 13-ig.
Neked ez az első,ugye? Mert akkor így ahogy van, elviheted! A gumik újak, fék-villany legyen!
Nem lesz profi a válasz, de a kollégák majd kijavítanak. Én kb 4 éve csináltam ilyet.
Első lépésként kell keresni egy vizsgáztazással foglalkozó céget. Olyat, amelyik motorokat is vizsgáztat, mert nem mind. Ha megvan, akkor velük kell egyezkedni, mindent elmondanak. Nem tom Pesten hogy müxik, de nálunk így: vidéki kisváros,több javító műhellyel, vizsgáztatással foglalkozó céggel. De csak az AUTÓKLUB nevű csinál motorokat is. Bementem, megbeszéltem, mikor hozhatom, dátum-idő. Akkor levittem, lejátszottuk a papírmunkát, befizetést. A motort saját jogon vizsgáztatják, de ott kell hagyni pár órára, mert a KPM-es jön, és azt mondja: ezt meg ezt vissza ellenőrzésre! Ennyi!
A másik lehetőség: a megyei KPM is vizsgáztat. Oda kb 2 hétre adnak dátumot. Akkorra fel kell vinni, és vizsga. Itt egy kicsit keményebbek a kívánalmak, de ha jó a gép, érdemes ide hozni, mert olcsóbb.
Az árakat már nem tom pontosan, talán 8 ezer körül volt. Biztos nem lett olcsóbb azóta!Zőőőődkártya meg egyelőre nem kell.
Nem kell megijedni tőle, nem nagy szőrölés. A világítást nézik, motorszámot, alvázszámot. Nekem ennyi volt. Még a fékeket sem nézték meg. persze, nem árt, ha rendben van.
A megoldást sajnos nem tudom.
Valaki nemrég vitte a gépét átnézni meg olajcserére egy bevált szakihoz akit itt ajánlottak. Mi lett az eredmény? Lehet, hogy nekem is át kéne nézetni. Nem látta szakember évek óta.
Nem használt cuccal van a baj, hanem hogy peched volt.
Az ilyenek ellen lehet védekezni állapotfelméréssel.
Na persze eső után köpönyeg...
Autómban olyan van.
Nem kell töltögetni, figyelni a szinteket, semmi.
illetve van egy ellenörző "lámpa", ami zöld: oké, fekete: merült, fehér: dobd ki (a megfelelő helyre természetesen!)
Ha kihal az akksi a GS-ből tuti ilyet rakok bele. Most is néztem, hogy mielőtt üzembehelyezem a gépet, locsolni kell bele némi vizet.
Látom mindenki szerelgeti a gépét. már ha épp el nem adja...
Hogyan megy a paci műszakiztatása? Mennyibe kerül? Mennyi idő? stb... Lécci infózzatok!
pá
Olyan gazdag hogy velük csináltattam a tankvédőmet:-)))) kemény 6500ft-ért....
Szóval csak BLUE.....tehát a névazonosság
De a poén?
Hát ez:-)))
Csak névbeli azonosság van a bluedigital és közted?
Mert az oldalukon a te tankpadod van lefotózva!
Tiszta apja! Csak az apja nem tiszta!
Bocsi, de ezt muszáj volt elsütnöm!