Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Blue!

Meghiszem azt! Mármint, hogy szemed csillogása!

Nos! A Te vasad 40 cm, így én 2×2-vel növelve 44 cm-est vágjak, ugye?
Amúgy a képek nagyon jók, tökéletesen látszik minden lényeges rész.
Mivel az én összekötőm tényleg vasból lesz, ezáltal valszeg hegeszteni fogom a platnitartókat, alul-fölül egy-egy szögvassal. Így nem fog kelleni az a gömbvas sem.
Én vettem az MZ-be üres aksit. (YUASA) nekem semmi gond nem volt vele. Vettem a kúton savat feltöltöttem, egy estét vártam regel beszereltem és 3 évig ott is hagytam amíg a motor nálam volt. Télen is csak egyszer töltöttem, mert lusta vagyok. De soha nem hagyott cserben. 2 hónap állás után még mindig elég szikrát adott az indításhoz.
Köszönöm Blue.

Már voltam is az egyik boltban érdeklődni. Hazamegyek az első dolgom lesz szétszedni a gépet és megnézni, mit meg hogy...

Hbali
A szombatról.....
MI már túráztunk ilyen időben:-)))

http://akmtmedia.extra.hu/tura...

Olvasátok
el:-))))
Amugy készülök a szombatra:-) Gép lemosva - áttörölve:-)))))

A szemem fénye és csillogása
No meg persze 1-2 6-os fúró, pár csavar, ha lehet ÖNZÁRÓ anya....alátét....
EsSo


No kérlek szépen!

Az én "konzolom"

- végy egy 40cm hosszú, 6 vagy 8cm széles lapot (nekem 8cm-es)
- 4db RÉZ könyök, vagy horganyzott alu idom (Obiban 40-50ft)
- és kell 2db kb 20x20-as lap még

ennyi.....
Pásztóynál a Budafoki úton akkumulátor is kapható. A GS 500-ba való 6230 Ft.
A kedvvel nem lesz gond! Nyáron melózok, addigra úgyis összejön a lóvém....Assen, Mugello áhh bele sem merek gondolni.....na de ha egyszer sok pénzem lesz.... Szólni fogok, remélem összejön! És kösz!
Ratesz!

A gumibáró hol található? Mert az ország másik végén,már nem biztos ,hogy megéri tőle rendelni.
Gumi-ügyi saját tapasztalatok!

Hétfőn gumiztam: előre Heidenau 110/70-17 10580Ft-alföldautó
hátra " 130/80-17 12840Ft " (a /80 kicsit öblösebb)
szerelés: szla nélkül,kivett kerekekkel 1000 Ft/db

Elől a gyári volt még: 17 200 km-t bírt
Hátul Metzeler ME 1 - 10000-t bírt ez semmivel sem több, mint Blue Heidenauja!
Sztem nem kell töltögetni semmit. Én kb 4 éve vettem utoljára az MZ-mbe aksit, de az komplettba volt. Csak be kellett rakni, és tűz. Tehát savval árammal feltöltve. Melegen ajánlom, hogy csak ilyet vegyél.
Az üressel túl sok a macera. 2-3-szor tölteni, kisütni.....Ha nincs motoros töltőd, tönkre is teheted!
És most írtam be az ÁMENT:-)

Vagyis ha még 1-2 Őrült állat akkor tuti hogy megyünk:-)))) És az eddigi 4x jelentkzőből biztos lesz ilyen:-)

Vagyis elég esélyes.........


részemről 1 esetben marad el:
Szakadó eső és viharos szél......
Azért kösz az inókat, jó lenne 7végéig elintézem! Ha jó idő lesz szívesen tartanék veletek a balatoni guruláson!
De a boltban ugyis elmondják a teendőket
Na erre már nem tudok okat mondani, mivel soha nem olt ilyen akkum......
uhh, akkor azzal is ugyanez a játék?
Abban is sav van:-))))
Az előnye max annyi hogy ritkában hallom kinyúvadni őket.....
Ez rendben cimbi!
A gond hogy a Heidenaut ugyebár a Mo-Fa-Ker forgalmazza és sajnos az utca emberével nem áll szóba....szerinted nem próbáltam már meg?

A környéken pedig nekem a Pásztoy a legközelbbi pont....

A neten megrendelem - Ők szólnak mikor megvan (1-2 nap) - felmegyek - kifizetem - 10 perc alatt felkerül - és jöhetek haza.......
Normálisak, gyorsak.....nekem ez a jó cégér.

Voltam már oylan gumisnál aki ahogy az olcsó gumit választottam rögtön átment bunkóba, fikázott....stb.....




Mennyit bír?
No ez az érdekes......

Nekem a márkák lől 30-32-öt birtak......hátul 18-20-at.....

Most hátul ugye olyan 10-et bir.....az első? jelenleg 26 van benne és még kibir legalább 5-10.000-ret....
És az elsőt 8000ért vettetem.....
köszi, most nézem hogy a gondozásmentes kb. 1000 Huf-val drágább, szóval egyszerűbb azt beszereznem sztem!
No azért itt sokat számít a TUDÁS is.......
Én is gyaláztam már le R1-eseket......

Tavaly az évadzáróra mentem Katikával (CBF250).....és Velence mögött (Pákozdi emlékmű kanyargós terepén) ott bénázott a helyi menő csávó a haspólós nőjével......(Vese 100%-ban kint, protekor zéró.....)


Szóval ott hagytuk a csávót álva.......Igen Katika is!





De anno egy túrán a biker (O"neill) egy 125ös NSR-rel gyalázta le a 600-as banditot és egyéb sportgépet a Pécs fölötti szerpentineken:-)

Szóval aki TUD motorozni annak már nem csak a gumi számít:-)
A 12e, már jobban hangzik! De - már bocsáss meg -, de az is hülye, aki a Pásztoytól vesz, hacsak nincs valami giga csókja és megkapja 30%-al olcsóbban, mint én... De komolyra fordítva a szót: az enyém 35 volt, kb 15-20e megoszlásban, erre a pirellire is azt mondták, kb. 15e km-t megy el, bár ezt kétlem, hogy hátul ennyit tudjon. Hidd el, felhívod ezt a gumibárót és majd megmondja az okosat.

BT45-öt sose vennék én se. Szerintem a legjobb megoldás a Pilot Active lenne, vagy a Lasertec. Csak ismerőst kell szerezni, aki sok %-ot tud kedvezményt! Szerintem a báró tuti 20%-al olcsóbban tudja hozni ezeket a gumikat - minima!
1., óvatosan beletöltöd! elsőre amolyan habzást produkál vagyis kifutthat, mint a tej......szóval csak félig töltsd! Az aksi teteje vagy a csavarok kint vannak!

2., ha már nem bugyborékol akkor a felső szintjelző alá-ig töltöd mind a 6 cellát.....Az aksi teteje vagy a csavarok kint vannak!

3., Én vártam vele 1 órát (ha van multimérőd akkor látthatod hogy megy fel benne a kakaó)Az aksi teteje vagy a csavarok kint vannak!

4., utána feldobtam a töltőre 2-3 órára (12v-os MOTOR töltőre....vagyis max 1A-es töltőáramú legyen ha 10-11Ah-s akkut veszel!)Az aksi teteje vagy a csavarok kint vannak!

5., beszerelni és GOOOOOO



Az aksi teteje vagy a csavarok kint vannak!= a bugybrék és a töltés közben H2 gáz szabadul fel......szóval nem igazán kellene tűzelni mellette max ha a nőd tűzes:-)))) azt el kell oltani:-))))
Ratesz!

15140 szereléssel együtt! amugy 12480ft...... a K66-os (kockás) meg 12000ft......


BT45-öt SOHA többé nem tennék fel!
Ugyebár gyárilag ez van a GS-en És én végigszenvedtem vele....
Nehezen melegedet, esőben bizonytalan volt (járt a segge)

A Dunlop jó! de ugyebár nem 2ft - egész pontosan 29800ft
Az MT75 ISTENI! az volt anno a TZR-emen! ellenben az is ugye 23870ft

Szóval ha márkát akar valaki akkor az bőven 20.000felett van

A pásztoy kinálata itt megtalálható:
130/70-17 es gumik



HEIDENAU 130/70-17 62H K64 TL 12540,-Ft
HEIDENAU 130/70-17 62H K66 TL 12000,-Ft
MICHELIN 130/70-17 62H PILOT ACTIV TL/TT 23285,-Ft
DUNLOP 130/70-17 62H TL ARROW MAX GT501J 29800,-Ft
METZELER 130/70-17 62H TL Lasertec 27086,-Ft
MICHELIN 130/70-17 62S PILOT SPORTY TL/TT 19958,-Ft
METZELER 130/70-17 62S TL Lasertec 20748,-Ft
MICHELIN 130/70-17 62T PILOT SPORTY TL/TT 20434,-Ft
BRIDGESTONE 130/70-17 H BT45 22860,-Ft
CONTINENTAL 130/70-17 H CC150 17870,-Ft
CONTINENTAL 130/70-17 H Twist 13670,-Ft
PIRELLI 130/70-17 TL 62H MT75 25990,-Ft
PIRELLI 130/70-17 TL 62H SPORT DEMON 26200,-Ft
PIRELLI 130/70-17 TL 62S MT75 23870,-Ft
Volt cimborám, aki Arrowmax-el ment úgy a mátrában, hogy a 6kilós cbrekkel nem tudtuk megfogni sport gumikon. Döbbenetes volt.