De mint írtam csak akkor van megtartva most ha péntek-szombat száraz (még ha felső is).......
Semmi kedvem romeltakaritó lenni, mert valaki megcsúszik.......a videóhoz meg jó lenne pár tempósabb kép is.....
Szia Esso !
Igen a 2/A-n szoktunk menni úgy hogy B.gyarmatot mindenképpen érinteni szoktuk a haver éppen ma ment le lehet,hogy meglátogatom (nem biztos még).Egyébként nagyon jó az út arrafelé van kanyar is rendesen meg minden ami kell.Lehet összefutunk egyszer.
Az az igazság,hogy most érett meg az a dolog,hogy megengedhessem magamnak,hogy motort vegyek,ezidáig voltak bozonyos akadályok építkezés (kettő is ) amire jobban kellett a lové most lehetőség adott lett és ki is próbálom használni.Ezt kívánom neked is.
Ennél jobb hírt nem is kaphattam volna! Ott van a nyaralónk és imádom azt a helyet! Úgy néz ki, hogy akkor végre megismerhetem a csapatot. És szemügyre vehetem a dobozkonzolodat élőben is.
Tehát, ha szívesen láttok egy újoncot is akkor ott leszek! (Kivéve, ha dézsából öntik a vizet. A búvárvizsgám még nincsen meg).
Már régóta szeretnék egy nagy csapattal gurulni. De eddig még csak a Citadellán volt erre lehetőségem, az viszont csak egy belvárosi randalírozás, ami nem az én világom.
No ezt elküldtem minden Gs tulajnak aki szerepel a cimlistámban (43 Gs tulaj:-)
"Szega!
Megújult a Fanok főoldala! Így kapott egy videóablakot is.
Ebben jelenleg csak egy fényképvidi megy - hogy lássátok müködik - de ide egy IGAZI TESZTVIDEÓT terveztem.
A tesztvideó menete.......Én legalábbis így terveztem:
1.,
Találkozás JÓ idő esetében szombaton (31.-én, 10:00-kor a Velencei CÁPA étterem parkolójában - ez a 7-es főúton van)
2.,
Onboard felvétel hátulról.....
A GScsapat megy elől....Én hátul videózok.... (jöhet bárki, de csak ha megérti hogy most nem ŐK a főszereplők:-) így nem kerülnek felvételzavaró helyzetbe:-)
Felgurulás a Bence hegyi kilátóhoz (panorámában a Velencei tó)
3.,
Felfelé kanyargós az út és jó minőségű az aszfalt. A DR. Bike-al ott csináltuk a tesztvideót, csak épp nem került ki az oldalra sok más motorral együtt (pl Fazer, ZZR1400)...
Szóval ott Én belövöm magam egy kanyarba és aki lábtartó koptatósan tud menni az lenyom 1-2 kanyart.....felfelé...lefelé.......
4., Ezután elgurulunk a pákozdi emlékműhöz......
Ezen a szakaszon vannak olyan részek ahol belátni 1-2km-ert vagyis Én előre megyek a hegyre, és veszem a kigyózást...... (közben előlről veszem az útat......)
5.,
felmegyünk az emlékműhöz és a nagy parkolójában (háttérben az emlékmű) lenyomjuk a szövegelést és a részletek felvételét......
Motorokat, hangokat (sportkipufogókat is!)
Hogy miért így?
a.,
Szeretnék sok fajta GS-t lekapni..... sárga, kék, fekete, piros,zöld...... régi, új, sima, F-es, fojtott, fojtattlan........
b.,
Számomra az IGAZI teszt nem 1 ember elmondása.....vagyis ott álltok...Én kérdezek....és Ti akár egyenként is megválaszoljátok......ha kell akkor bólogattok, ha kell helyesbitettek.....
A végén meg lenyomjuk magunkat körbe a tavon.....és nyomunk egy fincsi fagyit:-)
A tesztvideó CSAK JÓ idő esetén van megejtve (Pénteken ne essen az eső a környéken) és a felvétel pillanatába se!
Ha eljönnél és ezzel támogatnád a szervezésem, törekvésem az oldalal kapcsolatban kérlek jelezz vissza!
Szombaton - JÓ IDŐ esetében - KI jönne el a tesztvideó fényét emelni?
Ha jönnél dobd ide a neved és a motorod (évjárat, szín)
Jó lenne minnél több és minél nagyobb paletát felmutatni akár évjárat akár színek tekintetében......
Akinek EXTRÁN örülnék? MINDEN GS fannak, tulajnak:-)
PL :
Ratesz (neki ugye 97-es és vörös)
Axencrow Kék, F-es
Mano fekete F-es
Teddy fekete naked
Esso kék naked
nyuszi sárga naked
Kellene még sárga F-es:-) És minden régebbi modell......hisz ott nagy színkülönbségek vannak......
Szóval?
Egy Budapestinek ez 100-150km-es túra lenne:-)))
De ha sikerül megdumálni az asszony fejét akkor most is átmegy az apjához, igy 10től ráérek egész nap
Jómagam tegnap mentem egy kört. Anyámmal :) Életében először ült motoron (én meg először vittem embert). A kezdeti parázás után meglepően jól sikerült. Még élvezte is :)
PL itt jeleztem a GS tesztvideót (JA amugy tegnap frissitettem a főoldalt - igy már a videó ablaka is fent van! no meg a csoportképek:-)
De a konkrét megdumálás - jelenleg Esso "hüdemegmondomneki" mesterrel ott vitatjuk épp:-)
(Ez csak poén - senki ne sértődjön meg)
Szóval ha kialakul a létszám - amit szeretnék 10 fölötti GS-el megoldani akkor ide csak azt nyomom be hogy mikor és hol-----
A részletek a saját fórum topicjában vannak/lesznek
Bár ha itt tartunk.....
Eme szent helyen kik vállalják be?
A terv szerint mint írtam:
Szombaton találkozó 10:00-kor a 7-es úton lévő CÁPA étteremnél.......(Velence)
Ezután gurulás a kilátóhoz.....ott pár kanyartechnikai felvétel.......majd elgurulás Pákozdra az emlékműhöz.....Útközben vannak olyan szakaszok amik messziről beláthatóak......
Igy egy frankó videózás részemről.....
ÉN itt operatőr, vágó (nem istván:-), és narrátor lennék CSAK.......
Szóval motorozás, és a pákozdi emlékmű NAGY parkolójában a kérdések....
pl:
Egy ilyen szövegeléssel:
Gs500 TESZTVIDEÓ ANYAG
Kanyarfelvétel, menetközben, csapat videó........szemből jön , megáll és leszáll.......
Kérdések:
Mikor jelent meg? A Gs500-at a Suzuki cég 1989 óta gyártja. Ez a régi 4 hengeres modellel szemben csak 2 hengeres, de az évek fojamán is csak pár apróbb módosítás lett véghezvive…..
Mik a változások rajta? Lássuk szép sorjában (kamera követi az emberkét)…….89-től 99-ig ugyan az volt. Az interneten találhatóak egyébb konstrukciók, de azok mind házilag készült módosítások, valamint lehet találni hozzá idomokat is, amiket meglehetett hozzájuk rendelni. A bátrabbak elég szépen összetudták rakni a mocijukat (képek usznak be a videóba) – de lényegi különbség nem tapasztalható.
2000-tól egy szemmel látható módosítás következett be…..a tank felduzadt 17L-ről 20L-re….valamint a farokidom
, az ülés és a duzzadás miatt a tank fomája is ás lett……ugymond a szép még szebb lett – persze ez magánvélemény.
2004-től pedig változtattak a váz színén, valamint egy új konstrukciós karbuátort is kapott (zárójelben megjegyezvén ennek hibáját, hiszen így már nem olyan könyü beszerezni a bontókban)
2004-től pedig? No ugye alapvetően a színek……és formavilág, hiszen megjelent az F-es verzió – amit sokan csak kisgigxernek csúfolnak…..
Kiknek ajánlott? A gs500 kiknek ajánlott? Természetesen erre a válaszom: MINDENKINEK……
A kezdő könyen elboldugul vele, így nem is csoda hogy nagyon sok motoros iskolában már ezzel tanulnak a leendő bikerek…….
A haladó osztálynak igazi élvezet hiszen könnyű, dinamikus és ha megelégszünk a 110-120-as utazóval akkor a világból is kimegy ez a motor – és itt még csak a felét pörgi a moci, hiszen 120-nál 6000-ret mutat a fordulaszámmérő…..
Hangzás? 2 henger, traktoros - menet közben viszont milyen (hangot mellékelni)
Blokk – változások?
Kipuff – állandó?
Benzincsap - nincs OFF állás (vákumszelep)?
Kuplungkar?
Első fékkar?
Gáz adagolás?
Váltó?
Gyorsulás?
Végsebesség?
első fék? hátsó fék?
kormány széleség?
(az enyém miért szélesebb)
futóműelől
hátul
müszerfal lámpák
e
xtrázhatóság: markolatfütés, dobozok, táskák, felfogatási pontok
Elköszönés……
Videók…..
és alapinformációk (ár, adatlap(kw, sebb..stb) közremüködés, készült, webcím)
Szóval ilyenre gondoltam........
Ezért lenne jó ha lenne régi Gs, Új GS, Sima és F-es.......és persze minnél több, hisz számomra az IGAZI tesztvideó nem 1 ember elmondása alapján van
Itt, mivel e sent helyen csak vendég vagyok - csupán a részleteket írom be, hogy aki jönne is képben legyen......NEM a teljes tudás birtokában, csak képben.......
Aki velem akar túrázni annak FORRRRRRRÓÓÓÓÓN ajánlom az AKMT fórum olvasását......
Mert OTT van mindig , korrekten, pontossan, frissen megirva a túra
Valahogy leszivot az 5 órai kellés......a 220km HIPERAKTIV koncentráció........a 220km fizikai erőnlét hogy a szél és a tükör aszfalt ne töresse össze velem a motort........a délutáni utómunkálatok (digitalozálás, fényképek.....beszámoló)........majd az éjszakai műszak amiből másnap 7-re érek haza....és még egy kis finomitás majd 9-kor kerültem ágyba:-)))) (egybe lenyomtam a vén szervezettemmel 28 órát)
Majd a telefonra ébredés hogy jönnek haza a lányok........
Tehát ezért volt szombaton......
Mellesleg erre a hétvégére is esőt jósolnak:-)))))
Mit nem értesz?
SZAR idő volt.....ráadásul ugye telefon müködött - igy kaptuk a friss infókat.....
Nyugaton Iszonyat idő volt....ahoz képest ami az ország közepén volt.....
Így ugye az itiner annyiban módosult (ha olvasnád az AKMT-s fórumot akkor képben lennél) hogy az összes mazohista találkozott Velencén és OTT beszéltük meg hogy merre menjünk.....
Így a friss infók tudatába a pályázást el is halasztottuk - ráadásul a 3 bikerből 2 le is mondta.....Tompi meg elment egyedül (tudtommal)
Szóval megbeszéltük hogy menjünk motorozni, de csak a "közelbe"......hisz nem lehetett tudni hogy az idő javul vagy sem.......
Ezért lett a 400km túra helyet csak egy 220km-es.......
De így is sikerült rongyá áznunk, 1 motornak megcsúsznia.......de akkor is jó volt!
Vagyis "szaról nem lesz palacsinta" effektként az itinert az időjárás módositja bármikor......ha Én nem is.
Az való igaz, hogy nincs erőltetve a hátsó fékem. Megpróbálok "satuzni" vele néha... remélem megszűnik, vagy legalábbis csillapodik a csikorgása. (Nagyon nem bánnám...)
Ha más nem, akkor a betétcseréig elszenvedek így...
Vagyis ilyen
Dunaújváronál OK
Székesfehérvár OK
Budapest OK
Vagyis a 3szögben 5-15 fok és napos idő várható szombaton:-)
De mint írtam csak akkor van megtartva most ha péntek-szombat száraz (még ha felső is).......
Semmi kedvem romeltakaritó lenni, mert valaki megcsúszik.......a videóhoz meg jó lenne pár tempósabb kép is.....
Akkor az eddigi létszám (várhatóan)
Blue
hbali
Eladó 1 pár MOTO DETAIL TIP bővithető nyeregtáska vízhatlan takaró zsákkaL 10000.-ért
tel. 06 30 530 0937
Igen a 2/A-n szoktunk menni úgy hogy B.gyarmatot mindenképpen érinteni szoktuk a haver éppen ma ment le lehet,hogy meglátogatom (nem biztos még).Egyébként nagyon jó az út arrafelé van kanyar is rendesen meg minden ami kell.Lehet összefutunk egyszer.
Az az igazság,hogy most érett meg az a dolog,hogy megengedhessem magamnak,hogy motort vegyek,ezidáig voltak bozonyos akadályok építkezés (kettő is ) amire jobban kellett a lové most lehetőség adott lett és ki is próbálom használni.Ezt kívánom neked is.
Ennél jobb hírt nem is kaphattam volna! Ott van a nyaralónk és imádom azt a helyet! Úgy néz ki, hogy akkor végre megismerhetem a csapatot. És szemügyre vehetem a dobozkonzolodat élőben is.
Tehát, ha szívesen láttok egy újoncot is akkor ott leszek! (Kivéve, ha dézsából öntik a vizet. A búvárvizsgám még nincsen meg).
Már régóta szeretnék egy nagy csapattal gurulni. De eddig még csak a Citadellán volt erre lehetőségem, az viszont csak egy belvárosi randalírozás, ami nem az én világom.
Tehát szombat, 10:00, Cápa.
"Szega!
Megújult a Fanok főoldala! Így kapott egy videóablakot is.
Ebben jelenleg csak egy fényképvidi megy - hogy lássátok müködik - de ide egy IGAZI TESZTVIDEÓT terveztem.
A tesztvideó menete.......Én legalábbis így terveztem:
1.,
Találkozás JÓ idő esetében szombaton (31.-én, 10:00-kor a Velencei CÁPA étterem parkolójában - ez a 7-es főúton van)
2.,
Onboard felvétel hátulról.....
A GScsapat megy elől....Én hátul videózok.... (jöhet bárki, de csak ha megérti hogy most nem ŐK a főszereplők:-) így nem kerülnek felvételzavaró helyzetbe:-)
Felgurulás a Bence hegyi kilátóhoz (panorámában a Velencei tó)
3.,
Felfelé kanyargós az út és jó minőségű az aszfalt. A DR. Bike-al ott csináltuk a tesztvideót, csak épp nem került ki az oldalra sok más motorral együtt (pl Fazer, ZZR1400)...
Szóval ott Én belövöm magam egy kanyarba és aki lábtartó koptatósan tud menni az lenyom 1-2 kanyart.....felfelé...lefelé.......
4., Ezután elgurulunk a pákozdi emlékműhöz......
Ezen a szakaszon vannak olyan részek ahol belátni 1-2km-ert vagyis Én előre megyek a hegyre, és veszem a kigyózást...... (közben előlről veszem az útat......)
5.,
felmegyünk az emlékműhöz és a nagy parkolójában (háttérben az emlékmű) lenyomjuk a szövegelést és a részletek felvételét......
Motorokat, hangokat (sportkipufogókat is!)
Hogy miért így?
a.,
Szeretnék sok fajta GS-t lekapni..... sárga, kék, fekete, piros,zöld...... régi, új, sima, F-es, fojtott, fojtattlan........
b.,
Számomra az IGAZI teszt nem 1 ember elmondása.....vagyis ott álltok...Én kérdezek....és Ti akár egyenként is megválaszoljátok......ha kell akkor bólogattok, ha kell helyesbitettek.....
A végén meg lenyomjuk magunkat körbe a tavon.....és nyomunk egy fincsi fagyit:-)
A tesztvideó CSAK JÓ idő esetén van megejtve (Pénteken ne essen az eső a környéken) és a felvétel pillanatába se!
Ha eljönnél és ezzel támogatnád a szervezésem, törekvésem az oldalal kapcsolatban kérlek jelezz vissza!
további részleteket a Sportmotoros GS fórumban találsz:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Előre is köszönöm!"
Szombaton - JÓ IDŐ esetében - KI jönne el a tesztvideó fényét emelni?
Ha jönnél dobd ide a neved és a motorod (évjárat, szín)
Jó lenne minnél több és minél nagyobb paletát felmutatni akár évjárat akár színek tekintetében......
Akinek EXTRÁN örülnék? MINDEN GS fannak, tulajnak:-)
PL :
Ratesz (neki ugye 97-es és vörös)
Axencrow Kék, F-es
Mano fekete F-es
Teddy fekete naked
Esso kék naked
nyuszi sárga naked
Kellene még sárga F-es:-) És minden régebbi modell......hisz ott nagy színkülönbségek vannak......
Szóval?
Egy Budapestinek ez 100-150km-es túra lenne:-)))
De ha sikerül megdumálni az asszony fejét akkor most is átmegy az apjához, igy 10től ráérek egész nap
Április 27-29 Kesuti szervezésében PLITVICEI TAVAK és a TENGER
Május 5-6 Velem Szlovákia
Én a sajátomat még könyörgés után se tudtam álló helyzetbe se ráültetni:-))))))
Az meg a weboldalon van drága testvérem:-)))))))
http://akmtmedia.extra.hu/tura...
Va
gyis ezzen az oldalon van fent MINDIG - MINDEN ITINER vagyis Túra terv........
Jómagam tegnap mentem egy kört. Anyámmal :) Életében először ült motoron (én meg először vittem embert). A kezdeti parázás után meglepően jól sikerült. Még élvezte is :)
De a konkrét megdumálás - jelenleg Esso "hüdemegmondomneki" mesterrel ott vitatjuk épp:-)
(Ez csak poén - senki ne sértődjön meg)
Szóval ha kialakul a létszám - amit szeretnék 10 fölötti GS-el megoldani akkor ide csak azt nyomom be hogy mikor és hol-----
A részletek a saját fórum topicjában vannak/lesznek
Bár ha itt tartunk.....
Eme szent helyen kik vállalják be?
A terv szerint mint írtam:
Szombaton találkozó 10:00-kor a 7-es úton lévő CÁPA étteremnél.......(Velence)
Ezután gurulás a kilátóhoz.....ott pár kanyartechnikai felvétel.......majd elgurulás Pákozdra az emlékműhöz.....Útközben vannak olyan szakaszok amik messziről beláthatóak......
Igy egy frankó videózás részemről.....
ÉN itt operatőr, vágó (nem istván:-), és narrátor lennék CSAK.......
Szóval motorozás, és a pákozdi emlékmű NAGY parkolójában a kérdések....
pl:
Egy ilyen szövegeléssel:
Gs500 TESZTVIDEÓ ANYAG
Kanyarfelvétel, menetközben, csapat videó........szemből jön , megáll és leszáll.......
Kérdések:
Mikor jelent meg?
A Gs500-at a Suzuki cég 1989 óta gyártja. Ez a régi 4 hengeres modellel szemben csak 2 hengeres, de az évek fojamán is csak pár apróbb módosítás lett véghezvive…..
Mik a változások rajta?
Lássuk szép sorjában (kamera követi az emberkét)…….89-től 99-ig ugyan az volt. Az interneten találhatóak egyébb konstrukciók, de azok mind házilag készült módosítások, valamint lehet találni hozzá idomokat is, amiket meglehetett hozzájuk rendelni. A bátrabbak elég szépen összetudták rakni a mocijukat (képek usznak be a videóba) – de lényegi különbség nem tapasztalható.
2000-tól egy szemmel látható módosítás következett be…..a tank felduzadt 17L-ről 20L-re….valamint a farokidom
, az ülés és a duzzadás miatt a tank fomája is ás lett……ugymond a szép még szebb lett – persze ez magánvélemény.
2004-től pedig változtattak a váz színén, valamint egy új konstrukciós karbuátort is kapott (zárójelben megjegyezvén ennek hibáját, hiszen így már nem olyan könyü beszerezni a bontókban)
2004-től pedig? No ugye alapvetően a színek……és formavilág, hiszen megjelent az F-es verzió – amit sokan csak kisgigxernek csúfolnak…..
Kiknek ajánlott?
A gs500 kiknek ajánlott? Természetesen erre a válaszom: MINDENKINEK……
A kezdő könyen elboldugul vele, így nem is csoda hogy nagyon sok motoros iskolában már ezzel tanulnak a leendő bikerek…….
A haladó osztálynak igazi élvezet hiszen könnyű, dinamikus és ha megelégszünk a 110-120-as utazóval akkor a világból is kimegy ez a motor – és itt még csak a felét pörgi a moci, hiszen 120-nál 6000-ret mutat a fordulaszámmérő…..
Hangzás?
2 henger, traktoros - menet közben viszont milyen (hangot mellékelni)
Blokk – változások?
Kipuff – állandó?
Benzincsap - nincs OFF állás (vákumszelep)?
Kuplungkar?
Első fékkar?
Gáz adagolás?
Váltó?
Gyorsulás?
Végsebesség?
első fék?
hátsó fék?
kormány széleség?
(az enyém miért szélesebb)
futóműelől
hátul
müszerfal
lámpák
e
xtrázhatóság:
markolatfütés, dobozok, táskák, felfogatási pontok
Elköszönés……
Videók…..
és alapinformációk (ár, adatlap(kw, sebb..stb) közremüködés, készült, webcím)
Szóval ilyenre gondoltam........
Ezért lenne jó ha lenne régi Gs, Új GS, Sima és F-es.......és persze minnél több, hisz számomra az IGAZI tesztvideó nem 1 ember elmondása alapján van
Itt, mivel e sent helyen csak vendég vagyok - csupán a részleteket írom be, hogy aki jönne is képben legyen......NEM a teljes tudás birtokában, csak képben.......
Aki velem akar túrázni annak FORRRRRRRÓÓÓÓÓN ajánlom az AKMT fórum olvasását......
Mert OTT van mindig , korrekten, pontossan, frissen megirva a túra
Valahogy leszivot az 5 órai kellés......a 220km HIPERAKTIV koncentráció........a 220km fizikai erőnlét hogy a szél és a tükör aszfalt ne töresse össze velem a motort........a délutáni utómunkálatok (digitalozálás, fényképek.....beszámoló)........majd az éjszakai műszak amiből másnap 7-re érek haza....és még egy kis finomitás majd 9-kor kerültem ágyba:-)))) (egybe lenyomtam a vén szervezettemmel 28 órát)
Majd a telefonra ébredés hogy jönnek haza a lányok........
Tehát ezért volt szombaton......
Mellesleg erre a hétvégére is esőt jósolnak:-)))))
SZAR idő volt.....ráadásul ugye telefon müködött - igy kaptuk a friss infókat.....
Nyugaton Iszonyat idő volt....ahoz képest ami az ország közepén volt.....
Így ugye az itiner annyiban módosult (ha olvasnád az AKMT-s fórumot akkor képben lennél) hogy az összes mazohista találkozott Velencén és OTT beszéltük meg hogy merre menjünk.....
Így a friss infók tudatába a pályázást el is halasztottuk - ráadásul a 3 bikerből 2 le is mondta.....Tompi meg elment egyedül (tudtommal)
Szóval megbeszéltük hogy menjünk motorozni, de csak a "közelbe"......hisz nem lehetett tudni hogy az idő javul vagy sem.......
Ezért lett a 400km túra helyet csak egy 220km-es.......
De így is sikerült rongyá áznunk, 1 motornak megcsúsznia.......de akkor is jó volt!
Vagyis "szaról nem lesz palacsinta" effektként az itinert az időjárás módositja bármikor......ha Én nem is.
Ha más nem, akkor a betétcseréig elszenvedek így...