Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet, majd rámozdulok a témára. Köszi
Ratesz is Saito II-t használ, ha jól emlékszik az eszem. A tesztmester válaszol... szerintem kipróbálta néhányszor.
Ez a petting kérdés érdekes. Én 8 évig pettingeltem a GS-sel. Kitartóak voltunk... És egy csodás kapcsolatnak nézünk elébe...

Szerintem e nélkül nem is igazi a motorunk.
A magam részéről a szombatot tesztelem mndjárt:-)))

Adonyban most köbö 2 fok van....
Igy felvettem a téli rucit (Piya Cordura szerkó......no meglátszik rajta hogy 4 éve vettem:-))))
Azt 30 perc múlva megyek reggeles műszakba dolgozni....

Ha nem fázok - akkor szombaton Én megyek.....



Válasz délután jön:-) Ha csak nem fagytam meg valahol a 6-oson:-)
Bud!

Ne hagyd magad! Jó gép az SV, legalábbis a motorja! Csak rossz kaszniba rakták! Úgy értem a DL-ben jobb! (nekem ő az álom, csak még várok vele.Egyelőre izgatjuk egymást, mondhatni pettingelünk! Nem ám egymásnak esünk, mint tót az anyjának. Hosszú előjáték után élvezetesebb lesz a kielégülés! Persze, ha Gyurcsány & his Band is úgy gondolja!

Nem jártál volna jobban az S verzióval?
Megtaláltam a motorbázison, SAITO II-es 7360Ft akciósan.
Köszke!
Ugye?

Vazze! Hogy lesz szombaton? Kibabrál velünk az idő?
Mano tesztel minket:-))))
miért van olyan érzésem, hogy profi szerelő vagy, csak szívatsz minket?
Egyébként mégegyszer gratulálok a tökéletes kivitelezéshez!
Köszke, utánanézek!
Hát igen,köszönhető többekközött a magyar utaknak is
szvsz max 5 rugó lehet...by louis...saito vagy mi gondolom univerzális....
Szépen világít a sötétben a piros mutatókkal. Bár a tiédben talán még fehérek a mutatók ha jól tudom.
Az enyém 3éves, és fél éve kezdett zavarni, mert hallhatóan zörgött!
Teddynél nem lehet ilyen probléma,hiszen új gépe van,alig pár km.-rel. Amennyit neki mozog az normális. Az enyém is olyan.
Ma du.5-től nyomtam egy Pestimre-Etyek-P.imre 98km-t. 5fok volt, csak az ujjaim vége fázott egy kicsit, de ez is csak a szél miatt volt sztem. Azért azt hiszem kell egy markolatfűtés!
Van valami tippetek GS-re, és mennyit kóstál?
Ja, elfelejtettem! Nemcsak az a baj, hogy az anya zárt, hanem a menet is túl rövid. Pont ezért kell a hézagolás! Úgy tudod jól hézagolni, ha közben jól belenyomod a műszert a gumiágyba. Így láthatóvá válik az is, hogy milyen vastag hézagolást kíván.
Igen, sajnos egy idő után laza lesz és utánhúzni nem lehet,mert zárt az anya!
Megoldás: anya le, hézagolás, addíg, míg éppen rá tudod kapatni az anyát, meghúz és fasza!
Nálam bevált és nem zörög tovább!
Szerintem csak izzó bajod lehet Ratesz. Olyan szépen világít, ha sötétedik, mint a fene. Nagyon jól látható minden, ám nem vakít...
Világos. Végülis ez is suzuki...
Az ETZ-mnek is ki volt nyalva a segge... és a GS volt a nagy álom...
...mint a szemem fényére...
Nézd! Kinek mi! Nekem ez volt az álmom!
Ja, én is paráztam, de nekem inkább cask a fordulatszámmérő. De felvilágosítottak, hogy ez normális. Inkább az agaszt, hogy nincs a műszerekben világítás... A tietekben van? Mert ha igen, akkor fabrikálnom kell bele ledekkel...
Ezek szerint te is szíveden viseled a gép sorsát.Szeretem ha valaki enyyire törődik a gépével
Ha egyszer eladnád,tőled biztos érdemes lenne megvenni.
Erre gondoltam én is, de megerősítés kellett, hogy valóban ennyire mocorognak a cuccok. Azt hiszem nem lesz álmatlan az éjszakám. Köszönöm, hogy gyors voltál...képes lettem volna fejlámpával lemenni a garázsba.