Nekem is hivatalosan lehetett volna 25 kW-os a GS, miközben nyitottat hozhattam volna el. Viszont a kereskedésben arra jutottunk, hogy miután a teljesítmény alapján adózol, nem érdemes játszani vele. Ugyanis ADÓ-ról van szó, tehát kegyetlenül büntethetnek... ismétlem BÜNTETHETNEK, ha meg lesz az apparátus a méréshez. Szerintem egy vizsgáztató állomás pillanatok alatt be tud szerezni egy mérőpadot. (Ha már mobil műszaki állomást tudnak venni 100 millióért... )
Szóval, négy évig biztonságban vagy egyelőre, ha tilosban jársz... de utána lehetnek gondok, ha tényleg kötelezővé teszik a mérést...
A hozadék: négy évig kevesebbet fizetsz
A bukta: adócsalás, és magánokirat hamisítás
Az enyhítő körülmény: a jóhiszeműség
En inkább nem járok a tilosban...ezért is nincs jogsim a nyitott GS-re. De ma délután megyek "tanulni" ismét.
Vagy jó esélyel 2 db 25 lityós oldaltáskát lehet,h fel tudok hajtani elég jó áron! A srác aki árulta asszem 10-et mondott a 2db-re! Szintén GS-en volt neki!
Én egy hete vettem meg a paripámat. Eddig még sajna csak 500 km-t tettem bele, köszönhetően a sz.r időnek és egyéb teendőimnek. Már két napja nem hajtottam, de már habzik a szám. Nagyon meg vagyok vele elégedve. 2003-as a kicsike de teljesen újszerű 7500 km-el vettem.
De a lényeg. Első sörben Blue Devil-t kérdezném, de mindenkinek megköszönném a segítséget. Túrázgatós típus vagyok és ezért szeretnék a mocira oldaldobozokat. De eddig még csak egy megoldást találtam ami 150 ropi lenne. Ez nem tűnik éppen a leg költséghatékonyabb megoldásnak.
Nem akarok sz.rrágónak tűnni, de ez nekem sok.
Tehát a kérdés: Hogy lehetne a legolcsóbban megoldani a fent vázolt problmát
Régebben javasoltátok vkinek, hogy a blokktömítést csinálja klingeritből. Nah az a helyzet, h nekem is szét kellett húzni a blokkot. Légyszi segítsetek, hogy milyen típusu boltba, vagy hol keressem. Jah és milyen vastag kell.
A GS is "hivatalosan" 25 kW, + még öreg is. Tehát nem lehet drágább.
Egyébként szerintem menj bele, hogy papíron 25 kW legyen. Ez csak azt jelenti, hogy gyárilag le van fojtva. Buktánál még mindig adhatod az ártatlant: - kérem, én nem nyúltam hozzá!Így vettem, nem vagyok köteles "érezni", hogy milyen erős!
Olyan helyre, ahol csak a gyujtás ráadásakor van áram. Ez lehet világításkapcsoló, gyujtáskapcsoló, de akármilyen kivezetés. Mivel a 40W több, mint 3A-ral terheli meg pluszban az adott kapcsolót, ezért jobb relével bekötni.
Mindenképp érdemes szakival szereltetni. Én teljesen kuka vagyok az elektromos dolgokhoz. Riasztó beszerelésén is törtem a kobakom, és ott is azt mondta a mester, hogy beiktat valami kütyüt, ami nem bántja az akkut. Ezek a beiktatandó cuccok állítólag filléres dolgok... csak tudni kell mi az.
Köszi, azt hiszem rámozdulok a dologra! BEX azt írta a másik fórumon, hogy le kell relézni mert különben néha tolhatom a motort. Ezt nem adjákhozzá a csomagban? Én úgy gondolom, hogy ez csak gyújtással együtt működhet, akkor pedig ilyen nem fordulhat elő!
Ha lepapírkutyáztok is érte, én valszeg kihagyom az évadnyitót ebben az időben. Lehet, hogy a korom miatt, de én már jobban megfontolom a dolgokat. Számomra ez nem örömmotorozás, hanem szenvedés. Azt pedig meghagyom a fiatalabbaknak, a "szent őrülteknek". Arról nem is beszélve, hogy nekem 300-zal beljebb lenne a vége! Ami nem elhanyagolható különbség, + az idő vonzata.
Hali, Blue és én is SaitoII-est nyomatunk. És szerintem mindenképpen ezt vedd meg, és ne a Saito I-est.
1. Szebb!
2. Minden kábel, kutyafüle adott hozzá - még a biztosíték, kábelkötegelők is!
3. Ez már 40W-ot tud, míg a másik csak 30W-ot. Nem tűnik nagynak a különbség, viszont ezek a markolatfűtések ki tudnak ám hűlni, ha nem fogod eléggé - sokat szellőzteted. NO, ekkor viszont nagyon kell a 40W-os teljesítmény! És az ára nagyon jó, 7360ft! (25€ volt akcióban, akció nélkül 40€). Szerintem ne hezitálj, mozdulj rá, megéri!
Van még valami Daytona is, az még drágább, de szerintem arra már nincs szükség (az 5 fokozatos). Úgyis vagy Start (40W), vagy HI (30W) üzemmódban fogod használni.
Nekem is hivatalosan lehetett volna 25 kW-os a GS, miközben nyitottat hozhattam volna el. Viszont a kereskedésben arra jutottunk, hogy miután a teljesítmény alapján adózol, nem érdemes játszani vele. Ugyanis ADÓ-ról van szó, tehát kegyetlenül büntethetnek... ismétlem BÜNTETHETNEK, ha meg lesz az apparátus a méréshez. Szerintem egy vizsgáztató állomás pillanatok alatt be tud szerezni egy mérőpadot. (Ha már mobil műszaki állomást tudnak venni 100 millióért... )
Szóval, négy évig biztonságban vagy egyelőre, ha tilosban jársz... de utána lehetnek gondok, ha tényleg kötelezővé teszik a mérést...
A hozadék: négy évig kevesebbet fizetsz
A bukta: adócsalás, és magánokirat hamisítás
Az enyhítő körülmény: a jóhiszeműség
En inkább nem járok a tilosban...ezért is nincs jogsim a nyitott GS-re. De ma délután megyek "tanulni" ismét.