Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor nézd meg a hátsó lámpádat is,meg alatta a sárvédőt Még jobban fogsz aggódni
Ezek szándékosan vannak így szerelve.Rezgéscsökkentő megoldás.
Csak a tükörre nem sikerült kitalálniuk semmit,mert egy bizonyos fordulatszám tartományban nem lehet tisztán látni benne.
Én is inkább Blueval tartanék. Ma döntöttem el, hogy hurka leszek és nem kockáztatok. A barátom pedig este hívott, így ő lett a "B" terv. Remélem nem olvassa, mert mérges lesz és revansot vesz az "érkezőpálinkával".
a franc ez nem gyűtt be ...marad Blue...szurkolok az időnek ...ne essen...
Szombat reggel elutazom a nagy bánatomban a legjobb barátomhoz Szeghalomra. Viszont, ha meglesz a fránya "bizonyítvány", akkor a Mecsekben szeretnék egyet ünnepelni.
ahm..meglatom ha tetű idő néz ki én papírt játszom...de egy Baja körön gondolkodom..annyira szar nem lehet az idő....
Esélytelen a jogosítvány... talán hétfőn rutinból tudok menni vizsgázni. Nem merek kockáztatni a célegyenesben.
Ettől tettem függővé, ám sajnos csak később csatlakozom a társasághoz a fizikai valómban. Szóval, kihagyom, nem kis bánatomra.
Urak!

Kérdés gyötör ismét. Feltűnt, hogy nem kicsit mozog a GS-em műszerfala. Nálatok mi az ábra? Nem néztem meg tüzetesebben, mert rám sötétedett, de mintha valami gumiágyban lenne. Viszont aggaszt, hogy kb 1-2 centit tudok rajta függőlegesen mozgatni... húzzak-e utána, vagy így "rendes"?
hja..ssza meg..én is gondolkodtam már rajta, a fene vinné aztán meg ugy billegek a lovon mint a szűzleánya kapanyélen....
no persze van egy 1000cm3 es corsam lehet ott van a baj...

szombati túrával te hogy állsz?
Ironed!

Te nem kicsit vagy megalomániás! A "kezdő" motorod is erről tanúskodik...
Ettől függetlenül azt hiszem minden rendben veled.
Ratesz!
Nem ismerem, de kösz a tippet utánna járok!
nekem a honda cb 1300 -a tetszik..a BIG...
A forrasztás megvolt, a köteg körbeszigetelése is, sőt még a sorját is lecsiszoltam. Igaz a vázhoz nem tudtam rögziteni, de visszatuszakoltam a helyére, remélem ott is marad. Az biztos, hogy ezek után gyakran benézek a szoknyája alá nehogy újra elmozduljon.
Üdv.
Mano
egyetértek... főleg a hangja undorító...
nékem nem tetszik az SV...
Igen, ez az a bringa. Nagyon szép. A 2006-os színkínálatban legrosszabb esetben is második! Nekem is nagyon SV-n jár az eszem, csak a fejidomoson... Persze nincs rá lém, de azért álmodozni csak lehet. Mondjuk egy ilyet...
Vagy ha nagyon penge vagy, zsugorcsővel szigeteld, ne szikszalaggal. Ez egy hőre zsugorodó cső, de biztos ismered!
a mai fiatalok már nem szimóval tanulnak motorozni?

a kép illusztráció
Szombathelyen is indul a rutin!

Képzeljétek Ak kategóriába csak automata váltós motorral lehet nyomulni, én még soha nem mentem olyan motorral amin sebességet kell váltani, pedig a GS-m olyan lesz és ugy néz ki se a rutinon se a forgalmin nem is fogok menni olyan motorral....ez nagy gáz?
Kicsit nézelődtem a Bázismotor akciós Louisos termékei között.

Valaki keresett görbe szelepet!

Winkelventil néven 10002925 cikkszámon 1460 Ft-ért akciósan rendelhető. Megtekinthető: a 401-450-ig sorszámon.
Hadd ne keressem vissza, ki kereste! Akit érdekel, ott van.
És még egy!

A vezeték pótlást nem tom, hogy oldottad meg, de célszerű lenne a javítást pillanatforrasztóval biztossá és időtállóvá tenni, majd az egész kábelkorbácsot szigszalaggal áttekerni a javítás helyén. És végül a rögzítést is megoldani kábelkötegelővel, vagy ugyszintén szigszalaggal a vázhoz, elkerülendő az ehez hasonló balhékat.
mano72!

Nagy örömmel olvasom, hogy sikerült meggyógyítani a gépet. Őszintén gratulálok hozzá! Én is remélem, hogy ezentúl nem terhelsz bennünket műszaki prpblémáiddal, de csak azért, mert nem lesznek! Amennyiben mégis - szerintem mindannyiunk nevében mondhatom - , úgy készséggel állunk rendelkezésedre - és mindenki máséra is -. A fórumnak ez az egyik célja, hogy összehozza az egymáson segíteni akaró, tudó motorosokat, vagy egyszerűen csak továbbadhassuk tapasztalatainkat.
Jelen eset pl. sikerélmény Neked, de nekünk, hozzászólóknak is. Én is merítettem ebből a kútfőből nem is keveset. Sőt, a Te problémádból tanultam én is - és mások is.
Asszem a végére már csak az marad, hogy további jó szerelgetést - ismerkedést a géppel -, széles utat, stb kívánjak!
Ja, a lényeg! És maradj ilyen, aki nem adja fel!
Köszi!
A szervízben ezért lehúztak volna egy ötössel!
esSO!
Beletetted a bogarat a fülembe ezzel a lámpázásssal. Nekem is gyanús volt, hogy egyszerre nem müxenek. Csak nem hagyott nyugodni a dolog, egész délelőtt a garázsban bütyköltem de MEGÉRTE! Nem vagyok nagyon otthon elektromosságban , ennek ellenére csináltam egy próbalámpát amivel ellenőriztem, hogy az olajgomba működik. Mivel az izzó is biztosan jó, valahol a gomba és az izzó között akad el áram. Következő lépésben "levetkőztettem" a drágát (oldalidomokat levettem+ a tankot) és módszeresen mentem végig a zsinórokon. A visszajelzőkhöz tartó kábelköteg egészen megereszkedett teljesen hozzáért hengerek tetején lévő aluminium házhoz, aminek ráadásul eléggé sorjás volt a széle igy az egyik szál vezetéket teljesen szétdörzsölte. Innentől már egyszerű, kis vezetékpótlás és láss csodát mindkét visszajelző világít . Köszönöm mégegyszer az észrevételeidet, így megspóroltál egy utat a szervízbe, a költségekről nem is beszélve!
Remélem ezentúl nem kell terhelni Benneteket a műszaki problémáimmal, bizom benne, hogy nem lesznek.
Mano
háát én inkabb a száraz de hideg időre szavazok...meglátjuk