VÁLTOZÉKONY......AMI UGYE CSAK JAVULHAT:-)
A saját fórumban is épp téma ez, hiszen azért egy nagy súlypont az , hogy SOHA nem toltam még el semmit......főleg nem eső miatt:-)
Bár az tény, hogy öregszem Én is.....
De sajnos ahogy közeledik az indulás egyre jobban előtör bennem a régi AKMT alapítási láz.......
Ott pedig mi is volt?
MINDEGY milyen idő - menni kell és dokumentálni:-))) Így bizza volt hogy rongyá áztam, de a túra megvolt:-)
Az is tény, hogy sok embertől hallotam ezt vissza......hogy mikor még az AKMT ténylegesen csak belőlem állt - Én akkor is elmentem - szar időben is - így ez nekik egy nagy lendítés volt.......
Aki pedig azóta ázott velem?
No azok szerintem most sem fognak megijedni egy kis esőtől:)
Szóval Én csak azon drukkolok, hogy ne fújjon viharos szél.....
Az eső nem érdekel - de a szelet nem szeretem.....Lassyt a tempón és nem biztonságos
Szóval eddig 99%-os az esélye hogy szombaton (4 nap múlva:-) 8:15-kor elstartolunk a Velencei pihenőtől:-)))))
A másik gond, hogy relatíve eltolni sem tudom......hiszen a jövő héten melózom, vasárnap meg AKMT családi nap van..........utna pedig szintén nem jó egészen 3 hétvége mert vagy reggeles vagyok, vagy délutános....
A következő szabad hétvégém májusban lesz....akkor pedig ugye Szlovákiába megyünk....(május 5-6)
1,598 volt az ára!
Elengedtek belőle kilót,meg a névreírás felét és kaptam egy alacsonyabb ülést! Ami ha úgy számoljuk a névreírás fele! Na nem számolok,mert eladósodtam!
Nekem most félszintetikus 10W-40-es van benne. Valszeg ez marad benne olajcseréig, mert én nem szőrölök téli-tavaszi-nyári-őszi olajokkal.
Ellenben a szar időre való tekintettel felrakattam az új cipőcskéket a gépre. A régit teljesen leamortizáltam, nem is 0%-osra, hanem -10%-ra.
A fékbetétek is itt hegyelnek a garázsban, várva a cserét. Na, őket már nem futtatom mínuszra!
A hátsó doboz is felkerült végre, lehetne motorozni!
A 20-asohoz azért még hibádzik szerintem egy +20-25 fokocska.....
Nekem pl csak a 1x-edikre kapta el a gyújtás.....igy pedig le lett szívocskázva az akkuka....plusz ugye jóvval későbbre melegszik fel az olaj - aminek a következménye hogy a sűrű olaj nem folyik be olyan helyre ahova NAGYON KŐNE.......így meg ugye akár be is sülhet a motor
Tehát ilyen időben ne is próbálkozz 10w40 fölötti olajjal.........ez nálam tapasztalat.....
esSo !
Nekem is gyanús lett, hogy az egymás melletti visszajelzők nem viágítanak. Először biztosítékra gyanakodtam, de egyrészt nem találtunk benne sehol biztosítéktáblát aztán fel is világosítottak, hogy ne is keressek, mert csak egy főbiztosíték van benne. Az meg jó. Másfelől végignéztem a visszajelzőhöz tartő vezetékeket, szemre hibátlanok (ettől még persze lehet valahol vezeték szakadás) sajnos kilámpázni már meghaladja a képességeimet. Remélem jövőhéten megtalálják a hibát, mert az üresjárati visszajelző hiányát már kezdem megszokni, de az olajnyomás kissé zavar. Ma beszéltem egy szerelővel (az Amargónál) azt mondja nyugodtan töltsek bele 20W50-es olajat. Az szerinte nem fogy el. De úgy tudom a gyári érték 10W40. Vélemény? Egybként érdekelne Ti ásványit vagy félszintetikust használtok?
Köszi
Mennyire vagy otthon szerelgetésben?
Nekem gyanus, hogy 2 db egymás melletti kontroll nem világít. A GS-t ebből a szempontból nem ismerem, de általánosságokból elindulhatunk.
Az áram ugye 2 szál :+,- . A - jön a gombából, a + pedig a gyujtáskapcsolóbol talán(tkp mindegy). Szerintem a 2 kontrollnak 1 pozitív vezetéke van, valahol elszakadva, ezért nem világít.Ezt kéne lelámpázni egy próbalámpával. Sajnos tovább tart leírni, mint megcsinálni.
Egyébként a plexi kérdés érdekes: nekem is ilyen univerzális 5 rugós van és nekem nagyon tetszett, pedig 193cm vagyok. Viszont mostanában tanktáskával nyomulok, így viszont megváltoztak az örvények, és hangosabb lett minden. Egyébként a rés nem feltétlenül rossz, hiszen lehet, hogy pont az alul beáramló levegő hozza balanszba a turbulenciát. Több motoron van lyuk a plexi alján, vagy plussz plexi a plexin. Ki kell mindent próbálni, lehet nem számít semmit, lehet viszont, hogy rontassz/javítassz ha betömöd a rést a plexi és a lámpa között. Várom a feljeményeket!
Elég érdekes egy ilyen felépítésű motorhoz az egyenes üléspozíció. Talán túl sportosra sikerült az idomzata,elég lett volna rá egy egyszerűbb fejidom,és adhatnák olcsóbban.
Gratulálok!