Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagggyon szép az új géped
Gratulálok!
VÁLTOZÉKONY......AMI UGYE CSAK JAVULHAT:-)
A saját fórumban is épp téma ez, hiszen azért egy nagy súlypont az , hogy SOHA nem toltam még el semmit......főleg nem eső miatt:-)

Bár az tény, hogy öregszem Én is.....
De sajnos ahogy közeledik az indulás egyre jobban előtör bennem a régi AKMT alapítási láz.......
Ott pedig mi is volt?
MINDEGY milyen idő - menni kell és dokumentálni:-))) Így bizza volt hogy rongyá áztam, de a túra megvolt:-)

Az is tény, hogy sok embertől hallotam ezt vissza......hogy mikor még az AKMT ténylegesen csak belőlem állt - Én akkor is elmentem - szar időben is - így ez nekik egy nagy lendítés volt.......


Aki pedig azóta ázott velem?
No azok szerintem most sem fognak megijedni egy kis esőtől:)

Szóval Én csak azon drukkolok, hogy ne fújjon viharos szél.....
Az eső nem érdekel - de a szelet nem szeretem.....Lassyt a tempón és nem biztonságos

Szóval eddig 99%-os az esélye hogy szombaton (4 nap múlva:-) 8:15-kor elstartolunk a Velencei pihenőtől:-)))))




A másik gond, hogy relatíve eltolni sem tudom......hiszen a jövő héten melózom, vasárnap meg AKMT családi nap van..........utna pedig szintén nem jó egészen 3 hétvége mert vagy reggeles vagyok, vagy délutános....
A következő szabad hétvégém májusban lesz....akkor pedig ugye Szlovákiába megyünk....(május 5-6)
ülés nem ölés
Az ölés alól azért hiányzik a takarás mert éppen üléscserét kértem az alacsonyabb ülésre! Alig érek le!
Na Ő vele csaltam meg a Gs-t!

Használd egészséggel! Sok-sok balesetmentes km-ert kívánok!
Köszike, de elméletileg a kollégám új gs F-jét is tolhatom, amennyiben megint elmegyünk gurulni... De majd meglátjuk....

Milyen idő lesz hétvégén? Mit mondanak a brekik?
Devil!
Köszönöm a tippet, akkor még agyalok egy kicsit a témán.
1,598 volt az ára!
Elengedtek belőle kilót,meg a névreírás felét és kaptam egy alacsonyabb ülést! Ami ha úgy számoljuk a névreírás fele! Na nem számolok,mert eladósodtam!
Granulálok! Igen, ezt kérdeztem. Mi is ezt nézegettük cimbinek. De úgy látszik lecsaptál rá előtte. 1,5m volt az ára?
Nekem most félszintetikus 10W-40-es van benne. Valszeg ez marad benne olajcseréig, mert én nem szőrölök téli-tavaszi-nyári-őszi olajokkal.
Ellenben a szar időre való tekintettel felrakattam az új cipőcskéket a gépre. A régit teljesen leamortizáltam, nem is 0%-osra, hanem -10%-ra.
A fékbetétek is itt hegyelnek a garázsban, várva a cserét. Na, őket már nem futtatom mínuszra!
A hátsó doboz is felkerült végre, lehetne motorozni!

Csak az a ku..va időjárás!
Még kb 10 nap mire haza hozom!
Hát már egyik se volt meg és az utcsó K6-os lett az enyém! A ríííl képeket majd csatolom! Egyenlőre csak ez a promó kép!
Mano!

A 20-asohoz azért még hibádzik szerintem egy +20-25 fokocska.....

Nekem pl csak a 1x-edikre kapta el a gyújtás.....igy pedig le lett szívocskázva az akkuka....plusz ugye jóvval későbbre melegszik fel az olaj - aminek a következménye hogy a sűrű olaj nem folyik be olyan helyre ahova NAGYON KŐNE.......így meg ugye akár be is sülhet a motor
Tehát ilyen időben ne is próbálkozz 10w40 fölötti olajjal.........ez nálam tapasztalat.....

Persze a te döntésed....
Nyuszika!


Szombaton szerintem biztos lesz valaki aki odaadja neked egy szakaszra:-))))
Köszönöm!
Azt hiszem letesztelem a 20W50-et én is.
Melegben jobb a 20w50! Én most ásványit raktam bele, Valvoline Motorcycle 10w40et! Mire megjön a "nagymeleg" addigra úgyis cserélni kell....
Tegnap betömtem a rést, ma akartam kipróbálni, de az időjárás nem tetszett
esSo !
Nekem is gyanús lett, hogy az egymás melletti visszajelzők nem viágítanak. Először biztosítékra gyanakodtam, de egyrészt nem találtunk benne sehol biztosítéktáblát aztán fel is világosítottak, hogy ne is keressek, mert csak egy főbiztosíték van benne. Az meg jó. Másfelől végignéztem a visszajelzőhöz tartő vezetékeket, szemre hibátlanok (ettől még persze lehet valahol vezeték szakadás) sajnos kilámpázni már meghaladja a képességeimet. Remélem jövőhéten megtalálják a hibát, mert az üresjárati visszajelző hiányát már kezdem megszokni, de az olajnyomás kissé zavar. Ma beszéltem egy szerelővel (az Amargónál) azt mondja nyugodtan töltsek bele 20W50-es olajat. Az szerinte nem fogy el. De úgy tudom a gyári érték 10W40. Vélemény? Egybként érdekelne Ti ásványit vagy félszintetikust használtok?
Köszi
mano72!

Mennyire vagy otthon szerelgetésben?
Nekem gyanus, hogy 2 db egymás melletti kontroll nem világít. A GS-t ebből a szempontból nem ismerem, de általánosságokból elindulhatunk.
Az áram ugye 2 szál :+,- . A - jön a gombából, a + pedig a gyujtáskapcsolóbol talán(tkp mindegy). Szerintem a 2 kontrollnak 1 pozitív vezetéke van, valahol elszakadva, ezért nem világít.Ezt kéne lelámpázni egy próbalámpával. Sajnos tovább tart leírni, mint megcsinálni.
Ja, csupaszon az igazi szerintem is!

Egyébként a plexi kérdés érdekes: nekem is ilyen univerzális 5 rugós van és nekem nagyon tetszett, pedig 193cm vagyok. Viszont mostanában tanktáskával nyomulok, így viszont megváltoztak az örvények, és hangosabb lett minden. Egyébként a rés nem feltétlenül rossz, hiszen lehet, hogy pont az alul beáramló levegő hozza balanszba a turbulenciát. Több motoron van lyuk a plexi alján, vagy plussz plexi a plexin. Ki kell mindent próbálni, lehet nem számít semmit, lehet viszont, hogy rontassz/javítassz ha betömöd a rést a plexi és a lámpa között. Várom a feljeményeket!
Elég érdekes egy ilyen felépítésű motorhoz az egyenes üléspozíció. Talán túl sportosra sikerült az idomzata,elég lett volna rá egy egyszerűbb fejidom,és adhatnák olcsóbban.
Szivesen kipróbálnám, hogy milyen a szélvédelem rajta,de ha megvételről lenne szó akkor már soknak találom érte az 1,45mft-ot.
Mármint úgy gondoltam, hogy KIPRÓBÁLNI milyen érzés, meg mennyire huzatos...