Szerintem GS-ben a csupasz az igazi, ugy igazán motor. Az biztos hogy jó dolog a szélvédelem az F-nél!
Viszont annál több gond van vele ha sérül. Képzeld egy kis csuszás és több 100 ezer a javitás. Láttam egy GS500F-t pályázni elég vicces volt ahogy egyenes testel vette az ürge a kanyarokat.
Az árat még nem is emlitettem: még hozzáraksz 1-2 százast és dupla annyi pacit kapsz.
Nem tudom nekem nem volt zavaró a befujó szél, de igaz hogy az idomos gépemen sehol sincs rés.
De azért lehet hogy más a helyzet egy kormánnyal együtt müködő alkatrésznél, lehet hogy lennének turbulenciák. Minden esetre a teljes idomzat (az enyámen ) az nagyon szuper menetszél ellen.
Pedig sajnos zavaró,és hangos is az ott befújó szél. Próbáld ki,hogy motorozol kb70-el teljesen kinyitott sisakban, és résnyire kinyitottban mekkora a zaj. Ebben az esetben is hasonló a helyzet.
A komplett fejidomos motorokon sem hagynak rést a plexi alatt.
A King Roadnál melyik SV-re mész rá? A grafit fejidomosra, vagy a kék fejidom nélkülire? Haverom is ezekre izgul, csak még nem adta el a Derbi SM-jét. Nagyon jó áron vannak ott a cuccok (1,5m). 1000x inkább ezt venném meg, mint egy fejidomos GS-t 1,4-ért. Nagyon jó gép lesz... már irigykedem is rád...
Gino, Devil,bigmen!
Köszönöm a tanácsaitokat, megkerestem az olajgombát /ami nem is ment első nekifutásra mert sem a blokk alatt sem az oldalán nem találtam. Aztán végül a jobb oldalon lévő három csavarral rögzített SUZUKI felirat alatt ráleltem/ Ránézésre minden rendben vele, egy zöld sárga gondolom testkábel jön ki belőle. Na ezt szépen levettem és letesteltem a blokk oldalán de nem történt semmi hiába adtam rá gyújtást a visszajelző továbbra sem világított. Kezdem feladni jövő hétre bejelentkeztem az Amargóhoz a Bécsi úton majd a "szakemberek"! Tényleg van valakinek tapasztalata a Pesti szervízekkel hova érdemes fordulni. Hozzám ugyan a M3-as melletti Gábor Áron u. van közel, de kezd megrendülni a bizalmam mivel februárba oda vittem azzal, hogy nem világít az üresjárat visszajelzőm még garanciába fel is vették, rendeltek hozzá egy kütyüt egy hét múlva mehettem vissza, de mint kiderült nem jó bele az a kütyü másikat kell rendelni. Ennek már több mint öt hete azóta várok az alkatrészre.
Természetesen nem csak dísz. Amit én tapasztaltam,hogy sok gs-en (az enyémen is) a lámpa és a plexi között marad egy kis rés.Kb.1,5cm. Sajnos ilyen a felfogatása. Ezen a résen ugy jön a huzat,mint ha nem is lenne plexi. Gonolkodtam a tartó átalakításán,de egyenlőre belűlről beszereltem egy kb 5x5x25cm-es szivacsot.Ha nem válik be mindenképpen le kell engednem a lámpáig. Ha ott nem jutna alá a szél,akkor bizony sokat számítana,mert aránylag magas, ami nekem van.
Szóval tetszik a tankpadom? Sajnos már neked nem tudok szerezni, elfogyott, ez volt az utolsó!
A színével vannak gondok, de egye fene! Tényleg sirály! Azért raktam fel a képet, hogy örülhess!
Igen, én is megerősítettem. Sőt duplán, mert egy lemezzel összekötöttem az ülést tartó bakkal is.
Terhelésről, stabilitásról egyelőre nem tudok nyilatkozni, mivel még nem volt főpróba.
Távtartókkal és csavarokkal van szállítva, semmit nem kell fúrni, átalakítani. Egyszerűen csak fel kell szerelni a hozzáadott rajz alapján. A neve pedig rajta van MONORACK ( KAPPA) .
Viszont annál több gond van vele ha sérül. Képzeld egy kis csuszás és több 100 ezer a javitás. Láttam egy GS500F-t pályázni elég vicces volt ahogy egyenes testel vette az ürge a kanyarokat.
Az árat még nem is emlitettem: még hozzáraksz 1-2 százast és dupla annyi pacit kapsz.