Hát igen a kutakodásra visszatérve mondok egy storyt: bejárom a környék motoros boltjait, persze minden hol megrendelésre van és ott is csak a nagy márkát akarnak rendelni 20e nél kezdődött, találok egy boltot megnézetem mennyi a heidenau mondja a srác 12500 mondom az jó, de 2-3 hét mire itt lesz gondoltam körül nézek máshol ( gumis ), találok egyett 2 nap és itt van a cucc 2nap mulva telefonál az ipse összetörte a kocsiát ( áruért menet ) próbálj valahonnét venni mert ez most nem fog összejönni egy darabig. Itt jött képbe az ismerős, és hétfőre itt a gumi (remélem ) 22-én vihetem műszakira
De azért a kutakodás után s érdemes megvenni a legoccóbat:-)
Én legalábbis vadászok - és ha olyan a szitu hogy nem tudok elmenni érte akkor mindig akad olyan ember akire lehet számítani - főleg MOTOROS berkekben.......
Nekem pl tavaly behalt az akkum......
Onp Pont nem is ismertem.....mégis azonal reagált rá és 4 óra múlva nálam volt a zsír új akku.....
Vagy ennyit számít hogy neki is GS500-as van?
Az árban lehetnek eltérések! Lehet hogy egy gumisnál más az ára, mint egy forgalmazónál. Bár én a fordítottjával is találkoztam már, mert a gumisnál lehet az áru balkézről is és akkor viszont nála az olcsóbb!
Hát ez mind rendben, de a mi megyénkben máskép mérik a gumi kilóját( ha tudják át..sznak ) ezért muszáj vadászni, de hála Istennek egy ismerősömön keresztül sikerült ennyiért ezt beszerezni, de amugy itt is van, de ha nézed az árat nem sok a külömbség ( posta költség ) de aza zsé is benzinre jó lesz pluszba
Ja és majd elfelejtem valakinek van continental twist gumi a motorján, vagy tud róla valamit, mert most rendeltem meg ( 14e. ), ha tudtok irjatok róla.
Gondoltam szólok hogy ha valaki szeretne sport dobot a mociára tudok segíteni, jobbanmondva a barátom mivel ő csinálja, Yoshimura dob,de mikor először láttam majd be...tam mint az original, cimke meg minden ami a gyárin van, és 50e ft -ért ( amugy kb 100-1xx lenne a boltba ) ugyhogy akit érdekel szóljon.
Így néz ki!
Keresd meg az olajnyomás jeladóját -elméletileg (nem ismerem a Gs-t annyira) a blokk alján vagy aldalt valahol- húzd le róla a kábelt és tedd hozzá a vázhoz magyarul testet kell neki adni (de ott ahol nincs festék ) ekkor a ha az olajnyomásjelző lámpád kigyullad akkor az nem lehet rossz ha nem akkor egyértelűen valami baj van vele (égő vagy nam kap áramot) a másik ki kell cserélni a jeladó gombát (olajnyomás).Egyébként úgy működik,hogy a jeladó akkor ad testet amikor a motor jár és elkkor alszik el a visszajelzőlámpád .Próbáld ki ! Deee az olajszintet előtte ellenőrizd nehogy anélkül járasd !
Én SAITO-t vettem bele, ha jól emlékszem 4 ezer körül volt. Még nem raktam bele, ezért nem tudok nyilatkozni. Ez Louis-os termék.
A GS olaj-levegő hűtéses, ezért bizony leállás után még melegszik egy darabig. Ez normális.
Milyen 9000 km alatt? 6000 km az olajcsere periódus!
Biztosíték gond nem lehet, mert csak egyetlen egy bizti van benne.
A kontroll lámpa működése: áramot (+) direktben kap az izzó, testet (-) pedig a jeladótol.Konkrétan a GS-t nem ismerem (gyanus, hogy 2 sem jó), de előfordulhat, hogy 2 jeladó is beszart. Ez már komolyabb utánjárást igényel, ha nem vagy otthon áramban, ne nyúlj hozzá.
Sziasztok! Hátsó fékbetétet kell cserélnem a GSen kérdésem hogy ti milyet ajánlatok hozzá, tapasztalat? Olvastam hogy Blue 2-3 ezerért tud valamilyen fajtát azt hol lehet megvenni, megrendelni?
Amúgy ma is gurultam nem is keveset a csajszival, szuper idő volt le se akart szállni :)
70-80as tempót mentünk, mikor megálltunk szinte ontotta a hőt magából szegénykém... Valakinek van tapasztalata túlmelegedésről? Csak mert iszonyú forró volt a blokkom, lehet ilyenkor valami baja?
Véleményem szerint,két oka lehet ,hogy elfogyott az olajad:
1:nem megfelelő olajat tett bele az előző tulaj.Ez a moci az ásványit vagy a félszintit szereti, de abból is min.10w-40 viszkozitásút, az ennél hígabbat megeszi.
2: hajlamos olajfogyasztásra,ha tartósan a végsebesség közelében hajszolod.
Az olajnyomás visszajelzőnek bekapcsolt gyújtásnál világítania kell,ha beindítod rögtön el kell aludnia.
Az enyémben ActEvo10w-40 van de egy csepp sem hiányzik mióta bele lett töltve,és 120-140 között elég gyakran szoktam használni.
Üdv köztetek !
Régi vágyam teljesült, hogy jónéhány év kihagyása után újra két kerék van alattam. Kb. másfél hónapja boldog tulaja vagyok egy GS500F-nek. Rögtön segítségeteket is kérem. Van arról tapasztalatotok, hogy miként alakul a GS-ek olajfogyasztása? Enyém 2 éves 8000 km volt benne amikor elhoztam (olaj a minimum és maximum között félúton) 9000 km után meglepődve tapasztaltam a nívó pálca nem éri el az olajat. Normális volna ennyi 1000 km megtétele után? Illetve megköszönném ha leírná valaki hogyan működik az olajnyomás visszajelző lámpa. (mert az enyém soha nem világított még eddig) Nem az volna a normális, hogy gyújtáson világít és motor indulása után elalszik? Lehet esetleg biztosítékprobléma? Mert az üresjárati visszajelzőm sem világít -biztos nem izzóprobléma mert kicseréltem az irányjelzőével és abban müködött. Az az igazság a biztosítékokat sem nagyon találtam meg. Ha tud valaki segíteni szívesen veszem a tanácsát. HELP! (Bocs a nyavajgásért de kicsit zavarnak ezek a dolgok)
Előre is köszönöm.
Tegnap már vizsgáztattak is egy csoportot nálunk.
Kérdezz rá az oktatóra, hogy miért nem kezdi már a tanfolyamot. Lehet, hogy kicsi az iskola, és nincs ideje motorost kísérni, mert van még elmaradt autós tanulója?
Úgy fest, hogy itt tényleg csak az időjáráson múlik a tanfolyam, és a tanuló szabadidején...
Hát igen, rutinozás.....nem tudom felétek, hogy van, nekem azt mondták április előtt ne is számítsak rá.....király, ez Szombathely! addig meg beleőrülök a várakozásba......
Én jártam úgy a benzinálló festékkel, hogy szépen lefújtam a mocit.......3 nap múlva volt a balesetem.......és szépen végig is marta a kifolyó benya a tankot....
Szeretnék abban is feszíteni!
De azért a kutakodás után s érdemes megvenni a legoccóbat:-)
Én legalábbis vadászok - és ha olyan a szitu hogy nem tudok elmenni érte akkor mindig akad olyan ember akire lehet számítani - főleg MOTOROS berkekben.......
Nekem pl tavaly behalt az akkum......
Onp Pont nem is ismertem.....mégis azonal reagált rá és 4 óra múlva nálam volt a zsír új akku.....
Vagy ennyit számít hogy neki is GS500-as van?
http://www.gumihaz.hu/?action=...
Szereléssel együtt annyi.....
Tudom mert kedden tettetem fel a 3. szériát
Szóval a Heidenau 12900ft és mivel nekem totálisan bevált - igy minek váltsak?
"Egyébként úgy működik,hogy a jeladó akkor ad testet amikor a motor jár és elkkor alszik el a visszajelzőlámpád ."
Az olajnyomás gomba akkor ad testet, ha nincs olajnyomás!
Jó esetben ez álló motornál van így.
Gondoltam szólok hogy ha valaki szeretne sport dobot a mociára tudok segíteni, jobbanmondva a barátom mivel ő csinálja, Yoshimura dob,de mikor először láttam majd be...tam mint az original, cimke meg minden ami a gyárin van, és 50e ft -ért ( amugy kb 100-1xx lenne a boltba ) ugyhogy akit érdekel szóljon.
Így néz ki!
A javítás :ha az olajnyomásjelző lámpád kigyullad akkor az nem lehet rossz
Ez a helyes:ha az olajnyomásjelző lámpád elalszik akkor az nem lehet rossz
bocs a tévedésért!
Keresd meg az olajnyomás jeladóját -elméletileg (nem ismerem a Gs-t annyira) a blokk alján vagy aldalt valahol- húzd le róla a kábelt és tedd hozzá a vázhoz magyarul testet kell neki adni (de ott ahol nincs festék ) ekkor a ha az olajnyomásjelző lámpád kigyullad akkor az nem lehet rossz ha nem akkor egyértelűen valami baj van vele (égő vagy nam kap áramot) a másik ki kell cserélni a jeladó gombát (olajnyomás).Egyébként úgy működik,hogy a jeladó akkor ad testet amikor a motor jár és elkkor alszik el a visszajelzőlámpád .Próbáld ki ! Deee az olajszintet előtte ellenőrizd nehogy anélkül járasd !
Viszont akkor érdekes! Olaj minőség probléma lehet, de ez még akkor is sok. Tény, aGS-be nem való hiper finom olaj.
A GS olaj-levegő hűtéses, ezért bizony leállás után még melegszik egy darabig. Ez normális.
Milyen 9000 km alatt? 6000 km az olajcsere periódus!
Biztosíték gond nem lehet, mert csak egyetlen egy bizti van benne.
A kontroll lámpa működése: áramot (+) direktben kap az izzó, testet (-) pedig a jeladótol.Konkrétan a GS-t nem ismerem (gyanus, hogy 2 sem jó), de előfordulhat, hogy 2 jeladó is beszart. Ez már komolyabb utánjárást igényel, ha nem vagy otthon áramban, ne nyúlj hozzá.
Amúgy ma is gurultam nem is keveset a csajszival, szuper idő volt le se akart szállni :)
70-80as tempót mentünk, mikor megálltunk szinte ontotta a hőt magából szegénykém... Valakinek van tapasztalata túlmelegedésről? Csak mert iszonyú forró volt a blokkom, lehet ilyenkor valami baja?
Véleményem szerint,két oka lehet ,hogy elfogyott az olajad:
1:nem megfelelő olajat tett bele az előző tulaj.Ez a moci az ásványit vagy a félszintit szereti, de abból is min.10w-40 viszkozitásút, az ennél hígabbat megeszi.
2: hajlamos olajfogyasztásra,ha tartósan a végsebesség közelében hajszolod.
Az olajnyomás visszajelzőnek bekapcsolt gyújtásnál világítania kell,ha beindítod rögtön el kell aludnia.
Az enyémben ActEvo10w-40 van de egy csepp sem hiányzik mióta bele lett töltve,és 120-140 között elég gyakran szoktam használni.
Régi vágyam teljesült, hogy jónéhány év kihagyása után újra két kerék van alattam. Kb. másfél hónapja boldog tulaja vagyok egy GS500F-nek. Rögtön segítségeteket is kérem. Van arról tapasztalatotok, hogy miként alakul a GS-ek olajfogyasztása? Enyém 2 éves 8000 km volt benne amikor elhoztam (olaj a minimum és maximum között félúton) 9000 km után meglepődve tapasztaltam a nívó pálca nem éri el az olajat. Normális volna ennyi 1000 km megtétele után? Illetve megköszönném ha leírná valaki hogyan működik az olajnyomás visszajelző lámpa. (mert az enyém soha nem világított még eddig) Nem az volna a normális, hogy gyújtáson világít és motor indulása után elalszik? Lehet esetleg biztosítékprobléma? Mert az üresjárati visszajelzőm sem világít -biztos nem izzóprobléma mert kicseréltem az irányjelzőével és abban müködött. Az az igazság a biztosítékokat sem nagyon találtam meg. Ha tud valaki segíteni szívesen veszem a tanácsát. HELP! (Bocs a nyavajgásért de kicsit zavarnak ezek a dolgok)
Előre is köszönöm.
Kérdezz rá az oktatóra, hogy miért nem kezdi már a tanfolyamot. Lehet, hogy kicsi az iskola, és nincs ideje motorost kísérni, mert van még elmaradt autós tanulója?
Úgy fest, hogy itt tényleg csak az időjáráson múlik a tanfolyam, és a tanuló szabadidején...
Én jártam úgy a benzinálló festékkel, hogy szépen lefújtam a mocit.......3 nap múlva volt a balesetem.......és szépen végig is marta a kifolyó benya a tankot....