szerény véleményem szerint: ESZEDBE NE JUSSON SEMMIT DÖRZSÖLNI!
Szóval enged le a benzint ha nagy a gáz....szellőztesd ki.......tömj a lyukba anyagot (pl rongy) és fújd be rozsdamaróval.....majd töröld le és fújd be valami benzinálló festékkel.........
Ma cseréltem első fékbetétet a gépen, mert már kb. fél mm-es kopási felülettel nem akartam nekivágni a holnapi túrámnak. Szóval voltak itt a listán, akik mondták, hogy tompa az első fékük, de nekem meg nagyon rendben volt. Mint kiderült EBC volt a betét. Nem tartottam sokra ezt a márkát, de úgy látszik bevált a GS-en. Most viszont kicsit "zizi" vagyok, mert eredeti Tokicot tettem be... Remélem nem lesz gond, mert a Mátrába is fogok nyomulni.
1 kérdés: a tanktölcsérben (felül) ott ahová a pisztolyt nyomod be szal abban a tölcsérben megjelent egy pár rozsdafolt...dörzsöljem meg és ennyi vagy mit lehet vele csinalni?
Nem a szokványos üléspóz kell hozzá.....
Mász fel félig a tankra és a lehető legnagyobb ivben fordulj.....
A többi már csak kuplung és gáz játék......ezügyben a tipp! Előtte melegedjen a motor!
Nem tudom....Én hideg motorral nem tudtam soha megcsinálni.....bár egy 150es ETZ volt a tanulómotor:-)
Akkor hamar nyomjál bele egy keveset!
Én ugye tegnap cseréltem.....
Benne van már kb 120km - de még mindig érezhető hogy nem az igazi......
Szóval óvatosan, de gyilkold egy kicsit.....
Harmadikra megéreztem az ízét... Jó móka, de érdekes volt, hogy nem gondoltam volna azt, hogy nem fog sikerülni elsőre... azt hittem kirázom, hiszen már annyiszor megcsináltam... aztán meg nem sikerült.
Jól bemelegítek a szezonra legalább.
És kapd a tököd közé a tankot!
Úgy könnyebb, ha elől a súlypont.
Most jutott eszembe amúgy, hogy elég nehéz volt anno a vezetéstechnikain lassan menni a GSsel. Rángatósabb, mint a négyüteműek, azoknál nem olyan durva, hogy elveszem a gázt azt egyből jó nagy motorfék. De simán lehet, hogy béna vagyok, és csak nálam múlt ezen. :)
az a legnehezebb..nekem anno azt mondtak -nem tudom milyen a pálya- jol ki kell mennia szélére és onnan venni akkor billegés, megállás nélkül szépen tudsz fordulni...1. be alapjáraton szépen viszi..kuplungot se kell macerálni..és a nagy trükk még ugye hogy oda nézz ahova menni akarsz fordítsd a fejed befelé, ne a motor elé nézz...hihetetlen de müködik nekem is rá kéne szokni...:-)
A nyolcasba elsőre és másodikra beletört a bicskám... Úgy letettem a lábam, mint a sicc. Pénteken újra tanulok. Menni könnyű a motorral, de a "tököléshez" tudomány kell.
Blue, khm,..halványan bejelentkeznék a jövő szombati gurigára...ma volt egy hátsó gummacsere már csak kisebb zavaró tényező jöhet közbe....fogok jelezni ha még tutibb...
Van ott még más is Gárdonyban. a Kék tó vendéglő (ha a Kati Fagyizó nál állsz akkor a templom mögött van) Pizza és olcsó önkiszolgáló készételek vannak. Ha van egy kis szél látványos a szörfözők százai is Varsa/Petrocelli partnál kb a vasutállomással szemben a füzető strandtól balra van. Agárdon van egy termálfürdő.
Jó, hogy feldobtátok a casco témát, én is ápr elején fizetek be egy gs-re, és (idáig) erősen gondolkodtam a casco-n de akkor ezek után nem. Amúgy úgy hallottam, hogy lopás casco nincs is, az önrész meg 300 guriga lenne....ugyhogy casco storno, csak akkor meg asszem a törlesztésem lesz nagyobb, (de még mindig kisebb, mint a havi casco, ugye?)
Jó motorozást mindenkinek,
ja és tegnap levizsgáztam kreszből (egyre közelebb a cél!)
Szóval enged le a benzint ha nagy a gáz....szellőztesd ki.......tömj a lyukba anyagot (pl rongy) és fújd be rozsdamaróval.....majd töröld le és fújd be valami benzinálló festékkel.........
Csak mán a 13. órámat rovom itt bent, úgyhogy megyek is a francba haza.
Szép napokat és jó gurulást, annak aki megy!
2 hengeres - 4ütemü - 4 szelepes - 2 kerekű:-)
biztos csak elirás, vagy én értelmeztem félre, de javits ki ha tévedek, a GS nem kétütemű!
Nem a szokványos üléspóz kell hozzá.....
Mász fel félig a tankra és a lehető legnagyobb ivben fordulj.....
A többi már csak kuplung és gáz játék......ezügyben a tipp! Előtte melegedjen a motor!
Nem tudom....Én hideg motorral nem tudtam soha megcsinálni.....bár egy 150es ETZ volt a tanulómotor:-)
khm:-)
Akkor hamar nyomjál bele egy keveset!
Én ugye tegnap cseréltem.....
Benne van már kb 120km - de még mindig érezhető hogy nem az igazi......
Szóval óvatosan, de gyilkold egy kicsit.....
Jól bemelegítek a szezonra legalább.
Úgy könnyebb, ha elől a súlypont.
Most jutott eszembe amúgy, hogy elég nehéz volt anno a vezetéstechnikain lassan menni a GSsel. Rángatósabb, mint a négyüteműek, azoknál nem olyan durva, hogy elveszem a gázt azt egyből jó nagy motorfék. De simán lehet, hogy béna vagyok, és csak nálam múlt ezen. :)
Azt hiszem sohasem fogom megtanulni a "rutin-köröket"...
Jó, hogy feldobtátok a casco témát, én is ápr elején fizetek be egy gs-re, és (idáig) erősen gondolkodtam a casco-n de akkor ezek után nem. Amúgy úgy hallottam, hogy lopás casco nincs is, az önrész meg 300 guriga lenne....ugyhogy casco storno, csak akkor meg asszem a törlesztésem lesz nagyobb, (de még mindig kisebb, mint a havi casco, ugye?)
Jó motorozást mindenkinek,
ja és tegnap levizsgáztam kreszből (egyre közelebb a cél!)
No meg ha nem környékbeli vagy:
- Kati fagyizó: gép fagyi
- Pákozd: emlékmű, múzeum
- egy köpésre van Fehérvár.....Bory vár, milleniumi emlékmű
A mai képeid a Velencei tónál készültek? Csak mert én is az előbb értem haza onnan az asszonnyal:-))
Pl. megfelelő magassággal létrának is jók vagyunk!