Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja ja én pl. divatmotoros vagyok...azt se tudom hol van a henger a motorba ..és a ruhám szine is pont olyan mint a motoré....ráadásul csak néha megyek vele főleg jó időben...no meg mazsola is vagyok egy nagygéppel szal minden stimmel....hja szar ügy de ez van....
Köszi a védőbeszédet.

Minden szavával egyetértek.
Valóban van olyan kocamotoros is, mint amilyet Devil említ, bár őket inkább divatmotorosnak hívnám.
Azonban van egy olyan réteg, aki élvezetből, kikapcsolódás képpen szeret motorozni, amikor süt a nap, kék az ég és zöld a fű, meg rövidek a szoknyák.
Ez szerintem anyagi helyzettől független.
1 szer mentem zuhogó esőben, amikor volt ingyenes vezetéstechnikai tréning a Hungaroringen, és hát be voltam jelentkezve, eső ide vagy oda, menni kell. Sőt a trénging első felében is állt a víz a pályán, és esett.
Mivel eleve óvatos duhaj vagyok, az eső semmilyen meglepetést nem okozott (értsd: amikor nem esik, akkor is olyan lájtosan megyek, hogy akár zuhoghatna is )
Persze azért tanultam az esőből:
1. nem kell tőle félni, nem halok bele egy kis vízbe
2. a bőr ruha belső combnál gumírozott része beázik .
Na, akkor kötögessünk!
Napelemes motorosnál milyen vízen-havon megcsúszásról beszélünk?
Ki mondta, hogy bivaly van neki, és tépi a szarvát?

Az én tapasztalatom az, hogy a napelemes motoros azért az , ami, mert nincs pénze éjjel-nappal motorozni. De szeret, szeretne, ezért vesz magának egy közepes gépet, pl GS-t. Javarészt nem a tini korosztály képviselői, hanem inkább az idősebbeket képviselik. És pont a kora miatt megfontoltabb, tisztában van a korlátaival, netán még arra is gondol, hogy mennyit kellett gájázni azért a k..va motorért, nehogy összetörjön!
Természetesen ez csak az általános felállás, és csak szerintem! Mindenki gondolhatja másként!
Köszi a választ. A videjót már nézegettem, nagyvonalakban képben vagyok. De tudod, milyen a lusta ember? Minél kevesebb melóval akarnám megcsinálni. Ezért dobtam fel a témát, hátha lett volna olyan módszer, aminél esetleg ki sem kell szedni a telót.
Mindenesetre kössz mégegyszer!
EsSO!


Ott van az oldalon! Épp ezért csináltam meg!

Neked a teendő......
a., Meglazitod a felső csavart a teló tetején.....(nem a rugófeszitőt hanem az egészet....ha jól emlékszem 19 vagy 22-es kulcs kell
b., kiveszed a telókat (2db imbuszcsavar fogja, meg a sárvédő) - euzán lefelé kihúzod
c., kicsavarod a teló ALJÁBAN lévő csavart (ehhez kellett nekem 7-es imbusz)
d., tenyérel nyomva kicsavarod a teló tetején a zárókupakot. NYOMNI kell, mert ez a kupak ALU...szóval a rugó feszitése miatt szétcseszheted a menetét.....
e., Lejön a fedél, és alatta egy vasmag (henger)
f., elkezded pumpálni a telót.....alul szépen jön ki az olaj.......ezt egész addig csinálod még csöppög......
g., a teló alján lévő csavar alátétét (RÉZ) felpuhitod.....magyarul megfogod fogóval , felizítod a gáztzhelynél és lehütöd egy pohár vizben
h., visszateszed az alátétet és a csavart.....(ha elforog akkor szereld össze a teló tetején lévő holmikat is - igy a rugó lefesziti azt az alkatrészt, amibe belemegy ez a csavar
i., Ha becsavartad akkor a telót enged teljesen le.........és öntsd bele a 382ml (3,82dl) olajat a szárba.....ez majdnem a tetejéig ér......
j., ezután húzd lassan fel a telót......., majd le és fel.....
k., Tedd be a rugót, a magot és csavard be a kupakot........majd húzd meg amennyire tudod.....
l., Minden csavart húzz meg amennyire tudsz
m., nehezkedj rá és pumpáld meg.....
n., szereld vissza a telókat.......
o., mikor minden csavar megvan húzva akkor még húz rá alul és felül........
p.,tedd vissza az első kereket...........

ennyi..............



A többi látthatod VIDEÓN is...........annyi a különbség, hogy neked nem kell széthúznod a telót..........


http://gsfanklub.extra.hu/manu...
Kötekednék!

Pont a kocamotoros - napelemes csókák a DONOROK......
S szerintem pont ezért.....vagyis semmi tapasztalatuk egy kis megcsúszásnál pl vízen, havon.....

Kisüt a nap, előveszi a bivalyt és TÉPI a szarvát, mert Ő fasza gyerek...... (tisztelet a kivételelnek)
Úgy akar bedönteni egy gépet, úgy akar menni, mintha tavaly óta le se szállt volna a motorról.....csak épp kimaradt neki 7-8-9 hónap............


Szóval Én ÓVA INTEK mindenkit hogy kocca, vagy napelemes legyen!
MELEGEN ajánlom hogy áldozza fel mindenki magát legalább 1x és szakadó esőben menjen egy kört......
Azt hiszem észre fogja venni miről beszélek..........
Telószerelésben járatosok ide!

Blue szimmering cserénél berakta a bogarat a fülembe, mégpedig azzal, hogy az előírt mennyiség nem volt meg a szárakban. Most gumizás előtt állok, és mivel az elsők kicsit kagylósak, lecserélném az olajat benne. Hátha!
Tehát csak olaj csere, nem szimmeringezés.
Kérdés: mi a legegyszerűbb módszer? Megoldható a teló kiszerelése nélkül? Ha nem, akkor hogyan?
Üdv!

Én most cseréltem olajat a hétvégén! Valvolive Motorcycle-t raktam bele! Jogsim még mindig nincs, (már leadtam mindent, de még nem szólt az oktató) a netem szar, minden nap ZH a suliban...
okezsoke!
Sose bánd a napelemes- kocamotoros énedet. Valahol el kell kezdeni! Általában nem a Te fajtádból lesz donor! És innen van fejlődési lehetőség!
Olajcsere: nem nagy kunszt, ha már fogtál életedben szerszámot a kezedben.
Olaj: ki-ki másra esküszik. Egy biztos, ásványi, vagy félszintetikus, 10w40, 4t.Ja, és 3 liter /2,9 dl/
Módja:kicsit megjáratod a gépet, hogy az olaj megmelegedjen. Blokk alján a leeresztőn kiengeded(nem a földre!)Szűrőcsere: 3 csavar fogja, legjobb krovával, nagyon óvatosan. A betét helyzetére figyelni, bár asszem nem mehet be csak egyféle képpen. A fedélben a gumigyűrűt is illik cserélni. Visszarakáskor nagyon-nagyon óvatosan húzni a mutert, mert könnyen megszakad! Olajleeresztő becsavarása után mehet bele az új olaj!

Ennyi!
köszönöm, felkeresem! :-))
Ö egy 40 áves autoszerelő, de vagy 20 éve motorokkal is foglalkozik, Ujitott fel 1000-es Suzukit, kis Banditot szoval mindenfélét. Van egy két GS-es srác is akik hozzá szoktak menni, persze nekem is ő szokott szervizelni.
Köszi, mit kell róla tudni? :-)
Hivjad Zsolt barátomat M:0620-9532035
Sziasztok,

tudnátok megbízható szerelőt ajánlani bp-en a belvároshoz közel olajcserére meg átvizsgálásra?!

köszi és üdv
Jaja, az mégiscsak kényelmesebb, meg biztonságosabb
Helyes kell még:
5. kross moci
6. egy csilivili chopper
Aztán mehetetün autoval
+ 1 terepre

Üdv mindenkinek, a hétvégén én is megkezdem a szezont, ha sikerül kiszedni a motort az odakeletkezett akadályoktól (szomszédnéni okosba a tároló elé összetákolt eresz és annak oldalfala, szomszédnéni kutyáinak ürüléke, vizelete).

Tipikus napelemes kocamotoros énemet megpróbálom felfejleszteni motorossá, de nem könnyű, valahogy sosincs időm semmire. Most meg ez is, hogy a motort egyedül kvanehéz volt kiszedni eddig is, most meg egyenesen lehetetlennek tűnik.

Olajcsere is jó lenne, már írtam róla ősszel de nem csináltam meg.
Szükséges mennyiség? Javasolt típus? Olajcsere módja?
Más bajom nincs. :)
és ha többről szól a szla az nem jó, pl 60-től...?
Tulajdonképpen kéne egy csomo motor:
1. robogó cikázni a Bufdapesti dugokban- ez most van
2. egy kis könnyü motor amivel utast is vihetek, de jó a forgalomban- ilyen volt a GS
3. egy tekintélyes csucsmotor , turázásra, döntögetésre- ez most a Thunderacem-ez van
4. egy igazi sportmotor- könnyü és nagyon gyors
ja és kéne tudni motorozni .
Nyuszika!

Sikerült végre ráadni Zümire az új dorcókat? Megnyugodhatunk 3 hónap után? Végre!
Igen, kb így értem én is. Az emberek nagy része sosincs megelégedve azzal, amilye van. Dolgozik a kisördög, mindig több és jobb kell. Sokszor erőn felül is. És itt a baj!
Pl nekem tökéletesen megfelelő a GS. És mégis állandóan nagyobb cserén jér az agyam, pedig semmi szükségem rá!De az álmok!
Nem nézed ki, hogy van kivel mennem? .

Csak kéne áfás számla a szállásról, és ahova mi megyünk, ott nem adnak, meg amúgy is nagyobb összegről kéne a számla. Úgy kb 25,000-30,000 Ft-ról.

Valaki nem tud esetleg segíteni? (kár, hogy nincs pillarebegtető&szépennéző szmájli)
Miért? Kellene partner?

Én fűzöm az asszonyt, de valahogy mindenképpen kertészkedni akar...
Elutazik valaki szállodába a hétvégére?
Utóbbi 4 hónap első kilométereit tettem ma bele a gépbe, és iszonyat jó volt. Bár béna voltam, és alig akart indulni, de a végére csak sikerült. Ennek örömére befizettem a jószágot egy gumicserére, ahol még Blue-val is összefutottam! kicsi a világ!

ááááá............kész vagyok, annyira hiányzott már! .