Szerintem itt a lényeg, hogy meg tudj elégedni azzal, amid van. Ha le tudod tisztázni magadban - mint ahogy én is tettem -, hogy idén ez van, többre nem tellik, akkor bizony nagyon meg lehet szeretni az aktuális vasat. Én pl.: most imádom a GS-t, pedig volt már sokkal-sokkal jobb is.
Hát én lehet hogy 1-2 év múlva visszcserélem mert igaz hogy semmiben se csúcs, de átlagos motorozáshoz a legmegfelelőbb. Persze azért kellett a legszuperebb gép , ugyse nyugodtam volna, csak sovárogtam volna hogy nekem miért nem lehet csucs gépem.
Nyugi, a csapat már megvan.Igaz, a GS volt a kovász, de anélkül is menni fog. Többször említettük már, hogy ez egy kezdő motor, a fő hibája, hogy hamar ki lehet nőni. És valljuk meg őszintén: senki sem azért vette, mert ez a világ legjobb gépe! Előbb-utóbb, az anyagiak függvényében mindegyikünk le fogja cserélni! Bár mennyire szeretjük is!
Mégis: több ok van rá: 1.azért és ahogy ismerem az anyagi helyzeted az uj gépnél pár százzal csak beljebb vagy és kevesebb a törlesztőd. (pl) Tehát igy is pénzügyi kérdés.
2.2 nagymotort fenntartani csak + pénz
3.Ha megszokod a nagyobb gépet, már nem lesz kedved a gyengébbhez (pláne ha válltogatva használod.)
4.A tied pláne el lesz használva addigra és a fiatal kora miatt mégis jobban fogod tudni eladni, ez vonzó lesz számodra.
De ha kifizettem a motorot és van újra 10-20%-om egy újba lépésre akkor miért adjam el?
Elhatározás kérdése az egész......
No meg ugye 3 év múlva ki tudja mennyi lesz a motorba:-)))))
A régi motort megtartani: ez pénz kérdése is. Bár sokszor sajnálom hogy már nincs meg a GS., Ráadásul nekem a GS az ujabb volt mint a mostani
A hangos kipufogó meg másnak szol. Állandóan hallgatni azért zavaró. Én visszacseréltem a hangos kipufogóra és ugy éreztem hogy sokkal jobban, vadabbul megy a gép, de csak amig a műszerekre nem néztem. Ez csak" akusztikai" csalódás.
Ja ja.... Én is csak beestem ide úgy fél éve - vagy már 1 éve?
Egy tuti:-)
Idén nekem nem lesz motorcserém....és várhatóan 3 éven belül se.....
Utána meg ha már betudok ugrani egy másikba - akkor ezt megtartom:-)))))
Már Bud is eladja a motort !:(((((((( Mi marad így a csapatból? Remélem a Blue mester hűséges marad a típushoz ha már ennyit szenvedett és létrehozta az gs oldalakat! Vagy a mester is eladáson gondolkodik?
Blue !
Néztem az új videót !
Találtam neked egy új feladatott,ha már ilyen barkácsolós kedvedben van. Mi lenne,ha a zene helyett a motor hangját lehetne hallani? Szerintem sokkal élvezetesebb lenne,azt hallhagtni,hogy hátul a kipufogó hogy muzsikál.Bár ez csak egy ötlet!
Megértem a kételyedet! Végülis attól hogy x év alatt nem tette tönkre a motorodat még nem jelenti azt hogy jobb mint a másik,Honnan tudod hogy a másik tönkre tette volna?
De az már baj ha rögtön érzed a külömbséget, mert nem jó töle a kuplung, de lehet hogy csak a te motorodba nemjó Én csak 2004 óta figyelem a Louist, azóta van, haverom is használja a gsxr-ébe és ő is azt mondja hogy jó. Ha jelent valamit hogy 2x cserélte az olajat én meg elöször Én azéárt raktam bele mert az én motoromba nem ajánlott a szintetikus, mert az állitolag elfogyasztja stb.
Az automba 8 éve én cserélem az olajat 190/d-asba piros Shellolajat sokáig használtam, egyszercsak ugyan arra azt irják hogy traktorba ajánlják Most régota Castrolt használok- álltalában ügyelek hogy 1000 Ft/l körül találjak valami márkásat, teszkost csak a láncfürészbe rakok lánkenésnek.
Valvolint egyszer vettem de olyan volt mint a viz. (persze az is valami olcsó fajta volt)
Mióta használod? Gondolom nem túl régóta, mert a Louis sem túl régóta forgalmazza. Előtte volt másod? Igazából nem nagyon zavaró a dolog, csak nem olyan nagyon puha, hanem "csak" puha - nemtom érthető voltam-e. Mondjuk egyidőben tettem poweresebbé a gépet, lehet, hogy csak amiatt van, hogy már nagyon bika?
Egyébként teljesen káoszban vagyok ezzel az olaj kérdéssel. Ahány embert megkérdezek, mind mást mond. Még a haverjaim is, meg visszaolvasva a listát, itt is. KÁOSZ! A Valvoline-t mindenhol alázták, a Castrol meg mindenhol dicsérték, de itt nem. Valaki csak Motul, s van aki szerint a Repsol is tökéletes. Egyben mindenki egyetért: MOL-t soha! Akkor most mit a retket vegyek? Vagy teszteljek még? Csak most tudnék "okosban" olajat venni, ugyanis a Skodrimba is most lesz kötelező és "okosíthatnék" némi kenőanyagot...
Hawk mester!
Tulajdonképpen nem a gumi készítés a fő-fő témakör - ez csak oldalhajtás -, hanem Blue főnök műanyag üdítői! Ratesz szerint ezek műanyagok, gumik. És tökéletesen igaza van! Egy kis kátrány, szinezék, édesítő= üdítőital!
Nos én is dicsekedhetek végre egy kis km-el 421,3 km hát nem volt rossz, de olvasom a gumi készítéses témát.
Tudtommal : kén ( a keménységet szabályozza)+kaucsuk
szénpor és ez összegyúrva
Na ha minden igaz ebből tevődik össze +a gyártók saját adalékai
Nyáron pedig eddig a Valvoline Motocycle 4T-t használom ami 20w50-es
Ez a formulában most nincs, a nagyvasnál pedig 1550ft
Ellenben most nézem hogy van Durablend is 2020ft/L-ért...szóval akkor inkább azt, hiszen a Durablend részszintis, a motorcycle ásványi.....
Blue! Akkor pontosan milyen olajat vegyek a GS-be? Láttam én már Valvoline-ból Durablendet, mostanában meg csak TopGuard-ot. Van különbség? Melyiket vegyem?
Az az igazság, hogy ez a Procycle szerintem szar. Egyszerűen a váltó nem olyan finom ezzel az olajjal, mint eddig. Ki is dobom a mociból.
Nyugi, a csapat már megvan.Igaz, a GS volt a kovász, de anélkül is menni fog. Többször említettük már, hogy ez egy kezdő motor, a fő hibája, hogy hamar ki lehet nőni. És valljuk meg őszintén: senki sem azért vette, mert ez a világ legjobb gépe! Előbb-utóbb, az anyagiak függvényében mindegyikünk le fogja cserélni! Bár mennyire szeretjük is!
2.2 nagymotort fenntartani csak + pénz
3.Ha megszokod a nagyobb gépet, már nem lesz kedved a gyengébbhez (pláne ha válltogatva használod.)
4.A tied pláne el lesz használva addigra és a fiatal kora miatt mégis jobban fogod tudni eladni, ez vonzó lesz számodra.
De ha kifizettem a motorot és van újra 10-20%-om egy újba lépésre akkor miért adjam el?
Elhatározás kérdése az egész......
No meg ugye 3 év múlva ki tudja mennyi lesz a motorba:-)))))
A hangos kipufogó meg másnak szol. Állandóan hallgatni azért zavaró. Én visszacseréltem a hangos kipufogóra és ugy éreztem hogy sokkal jobban, vadabbul megy a gép, de csak amig a műszerekre nem néztem. Ez csak" akusztikai" csalódás.
Egy tuti:-)
Idén nekem nem lesz motorcserém....és várhatóan 3 éven belül se.....
Utána meg ha már betudok ugrani egy másikba - akkor ezt megtartom:-)))))
Néztem az új videót !
Találtam neked egy új feladatott,ha már ilyen barkácsolós kedvedben van. Mi lenne,ha a zene helyett a motor hangját lehetne hallani? Szerintem sokkal élvezetesebb lenne,azt hallhagtni,hogy hátul a kipufogó hogy muzsikál.Bár ez csak egy ötlet!
Az üdítőről meg annyit, hogy valamítől meg kell halni egyszer
De az már baj ha rögtön érzed a külömbséget, mert nem jó töle a kuplung, de lehet hogy csak a te motorodba nemjó Én csak 2004 óta figyelem a Louist, azóta van, haverom is használja a gsxr-ébe és ő is azt mondja hogy jó. Ha jelent valamit hogy 2x cserélte az olajat én meg elöször Én azéárt raktam bele mert az én motoromba nem ajánlott a szintetikus, mert az állitolag elfogyasztja stb.
Az automba 8 éve én cserélem az olajat 190/d-asba piros Shellolajat sokáig használtam, egyszercsak ugyan arra azt irják hogy traktorba ajánlják Most régota Castrolt használok- álltalában ügyelek hogy 1000 Ft/l körül találjak valami márkásat, teszkost csak a láncfürészbe rakok lánkenésnek.
Valvolint egyszer vettem de olyan volt mint a viz. (persze az is valami olcsó fajta volt)
Egyébként teljesen káoszban vagyok ezzel az olaj kérdéssel. Ahány embert megkérdezek, mind mást mond. Még a haverjaim is, meg visszaolvasva a listát, itt is. KÁOSZ! A Valvoline-t mindenhol alázták, a Castrol meg mindenhol dicsérték, de itt nem. Valaki csak Motul, s van aki szerint a Repsol is tökéletes. Egyben mindenki egyetért: MOL-t soha! Akkor most mit a retket vegyek? Vagy teszteljek még? Csak most tudnék "okosban" olajat venni, ugyanis a Skodrimba is most lesz kötelező és "okosíthatnék" némi kenőanyagot...
DE AKKOR IS A RÉGIEK AZ IGAZIAK!
Tulajdonképpen nem a gumi készítés a fő-fő témakör - ez csak oldalhajtás -, hanem Blue főnök műanyag üdítői! Ratesz szerint ezek műanyagok, gumik. És tökéletesen igaza van! Egy kis kátrány, szinezék, édesítő= üdítőital!
Nos én is dicsekedhetek végre egy kis km-el 421,3 km hát nem volt rossz, de olvasom a gumi készítéses témát.
Tudtommal : kén ( a keménységet szabályozza)+kaucsuk
szénpor és ez összegyúrva
Na ha minden igaz ebből tevődik össze +a gyártók saját adalékai
Ezek nem normálisak:-)))
Vasárnapra havat mondanak:-))))) Ma meg 19 fok volt:-))))
Én most a Valvoline Durablend 4T 10w40-est használom......
http://www.formula3000.hu/shop...
1650ft/L
A www.nagyvas.hu oldalon pedig ugyan ez 2260ft/L
Nyáron pedig eddig a Valvoline Motocycle 4T-t használom ami 20w50-es
Ez a formulában most nincs, a nagyvasnál pedig 1550ft
Ellenben most nézem hogy van Durablend is 2020ft/L-ért...szóval akkor inkább azt, hiszen a Durablend részszintis, a motorcycle ásványi.....
Az az igazság, hogy ez a Procycle szerintem szar. Egyszerűen a váltó nem olyan finom ezzel az olajjal, mint eddig. Ki is dobom a mociból.
De nem is hallotam róla még hogy ez így lenne..........de ez nem jelenti hogy Nem így van....
Én a paraffinban vagyok otthon....
No azt viszik mint a cukrot.....
Zsírpapir, arckrémek.......és olvastam pl. hogy a rágó 20%-a is paraffin