Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát erre a fékbetétre kiváncsi leszek. Majd mondd el a tapasztalatokat.

Még szerencse, hogy nekem van még 1 pár gyári betétem, ilyenen nem kell gondolkodnom.
Köszi
http://500as-csapat.extra.hu/m...


jobb oldal.....és keres olyat ha minden igaz hogy MARTIN DOB
elismerésem a kameraállványért! szép munka, és ennyi pénzből kihozni?!

kicsit irigyellek, én soha nem voltam az az otthonbütykölős típus...
szerintem gs-t 10 ezer felé fergetni teljesen felesleges. én még nem tetttem
egyébként nem tudom elképzelni, hogy ne tiltana le, a gyáriak így akadályozzák meg, hogy a motor fordszáma ne másszon túl az üzemi intervallumon.
Pontosan melyik oldaladon Pontosan hol Bocsi a bénázásomért és köszi
Az oldalamon van egy teszt........teljesítménymérés videó..... Ott elég rendesen megcibálják, de hogy letiltana azt nem tudom....
No ja:-))))

Ellenben egy jó kérdést dobtál fel!
Az egy dolog hogy én a kormáynkiflinél és a fejidomnál rögzitettem az állványt, de egy naked bike-on?
A müszerfal csavarok megvannak....és hol lehetne még 2 pont?


.........megvan:-)))
A lámpánál!
Üdv mindenkinek Nem tudtok vhol olyan videót amin GS szabályoz Tudom, hogy nem használ a mocinak, meg ilyesmi, meg hogy nem ebből kell megitélni egy mocit, de eddig még nem hallottam GS-t tíltani.

Üdv: FePi
Klassz! Hát ezzel ma nagyon zsír videokat tudtam volna csinálni!
Én meg megcsináltam az állványt:-)))
Holnap meglesz a tengey is - és akkor még kap egy kis csillapitást.......
De tessék....igy néz ki....és ilyen felvétel csináltam....



http://gsfanklub.extra.hu/newc...
Ma sikerült délután 1/2 2-től gurulnom 6-ig egy könnyed 292km-t. ÁLLAT JÓ VOLT!

Rengeteg GS-el találkoztam, volt pl.: a régi 3-ason 2db vatta új F-es, szerintem éppen bejáratáson voltak, mert nagyon lassan mentek.

De a lényeg: a motor beszar-behugy jól megy. Nagyon élveztem a kanyargós részen a motorozást. Felnyomtam 7-esre a hátsó futóművet és az én 95kg-omhoz remek lett. Nincs pumpálás, puhaság, sokkal jobb. A Pirelli Sport Demonok pedig most bizonyítottak igazán, mert meglehetősen kidöntögettem őket és perfektül dolgoztak. NAGYON NAGY ÉLMÉNY VOLT EZ MA!
TÜRELEMESEN
Sziasztok!
Jó újra olvasni a beírásokat!
Ha lemossátok a felnit a csik nem jön le?
Hogy raktátok fel,hogy szépen vonalban legyen minden?
All!

A Róna kft-vel kapcsolatban van valakinek valami személyes tapasztalata?
Állítólag 1360ft-ért árulják a hátsó fékbetétet....... (gondolom az első akkor max 2000ft)


Mivel ugye a napokban csináltam a videjót - látni lehet hogy hamarosan csere.........és ugye ha occó, akkor gyorsan meg kellene venni.....
Ez gyenge

Akkor mindenki azt nyalja? hisz lassan 10 motorból 5nek van felnicsikja........

Láttod! Nekem még az is egyedi:-)
Nyugi, nekem is azt mondták, hogy a Dodor ceruzáját "nyalom", ha felteszem a bordó felnicsíkot! Persze, amikor élőben meglátták más lett a vélemény! Sok sikert hozzá, de azért, hogy nekem tetszeni fog, no arra ne sokat tegyél!
Ja:-)
De majd másfelé fröcsköld a nyálad ha meglátsz egyszer vele:-))))))))
Igy teljesen más képet add.....


Mikor megvettem a Z1000-res plexit és feltettem......hát nem mondom....majdnem levettem, de tudtam hogy a fazer tükrökkel már baba lesz:-)))

Szóval nem szabad 1 dolgot nézni....az egészet kell látni!
Hülyeség!

Egy teljes karbi vagyis az az 50 alkatrész mind pénz.......közben neked csak egy ház kell.......
Én biztos csak egy házat vennék és mindent átpakolnék bele...
Ritka renyhe lesz, ha ezt felteszed... De a Te dolgod, izlések és pofonok.
Igen, én is vettem zajcsökkentőt (nyakörv+bogárháló az áll alá). 10e volt 2,5 éve.
bocs csak elkellett vinem a kutyát sétálni,köszönöm a tel számot,hétfön megcsörgöm,de akkor egyszerübb egy 2001-03 as karbit vennem?
Beirtam a különbségeket!

K4-től felfelé:

1-es Carburator Assy - LH
2-es Carburator Assy - RH Karbi ház alja
3-as Needle Jet (előveszitő rugó)
32-es Cover Assy Diaphragm (RH-LH) Karbi ház teteje...ebben van az a pici lyuk
40A.... az egyikben van, a másikban nincs, amugy egy ziegger gyürü:-)



Szóval ezt kell cserélni.....
A gond?
az 1/2 és a 32-es nem más mint a KARBI HÁZ komplett alja!
Persze ez csak vicc

Nézétek meg a képeket is!

Az 1-2 kép közt annyi az eltérés hogy a 2. képre elfelejtettek számokat irni:-)))))

2-3 közt szintén nincs semmi.....


Vagyis 1989től egészen 2000ig semmi változás nem volt a GS500 karbijában!






2001-ben csináltak egy PICIKE modositst ami annyi hogy a rögzitést és a csővezést máshogy oldották meg............de a kerbi változatlan maradt......




2004-ben viszont teljesen új forma, új alak, új elrendezés.............