szerintem gs-t 10 ezer felé fergetni teljesen felesleges. én még nem tetttem
egyébként nem tudom elképzelni, hogy ne tiltana le, a gyáriak így akadályozzák meg, hogy a motor fordszáma ne másszon túl az üzemi intervallumon.
Ellenben egy jó kérdést dobtál fel!
Az egy dolog hogy én a kormáynkiflinél és a fejidomnál rögzitettem az állványt, de egy naked bike-on?
A müszerfal csavarok megvannak....és hol lehetne még 2 pont?
Üdv mindenkinek Nem tudtok vhol olyan videót amin GS szabályoz Tudom, hogy nem használ a mocinak, meg ilyesmi, meg hogy nem ebből kell megitélni egy mocit, de eddig még nem hallottam GS-t tíltani.
Én meg megcsináltam az állványt:-)))
Holnap meglesz a tengey is - és akkor még kap egy kis csillapitást.......
De tessék....igy néz ki....és ilyen felvétel csináltam....
Ma sikerült délután 1/2 2-től gurulnom 6-ig egy könnyed 292km-t. ÁLLAT JÓ VOLT!
Rengeteg GS-el találkoztam, volt pl.: a régi 3-ason 2db vatta új F-es, szerintem éppen bejáratáson voltak, mert nagyon lassan mentek.
De a lényeg: a motor beszar-behugy jól megy. Nagyon élveztem a kanyargós részen a motorozást. Felnyomtam 7-esre a hátsó futóművet és az én 95kg-omhoz remek lett. Nincs pumpálás, puhaság, sokkal jobb. A Pirelli Sport Demonok pedig most bizonyítottak igazán, mert meglehetősen kidöntögettem őket és perfektül dolgoztak. NAGYON NAGY ÉLMÉNY VOLT EZ MA!
A Róna kft-vel kapcsolatban van valakinek valami személyes tapasztalata?
Állítólag 1360ft-ért árulják a hátsó fékbetétet....... (gondolom az első akkor max 2000ft)
Mivel ugye a napokban csináltam a videjót - látni lehet hogy hamarosan csere.........és ugye ha occó, akkor gyorsan meg kellene venni.....
Nyugi, nekem is azt mondták, hogy a Dodor ceruzáját "nyalom", ha felteszem a bordó felnicsíkot! Persze, amikor élőben meglátták más lett a vélemény! Sok sikert hozzá, de azért, hogy nekem tetszeni fog, no arra ne sokat tegyél!
Egy teljes karbi vagyis az az 50 alkatrész mind pénz.......közben neked csak egy ház kell.......
Én biztos csak egy házat vennék és mindent átpakolnék bele...
1-es Carburator Assy - LH
2-es Carburator Assy - RH Karbi ház alja
3-as Needle Jet (előveszitő rugó)
32-es Cover Assy Diaphragm (RH-LH) Karbi ház teteje...ebben van az a pici lyuk
40A.... az egyikben van, a másikban nincs, amugy egy ziegger gyürü:-)
Szóval ezt kell cserélni.....
A gond?
az 1/2 és a 32-es nem más mint a KARBI HÁZ komplett alja!
Még szerencse, hogy nekem van még 1 pár gyári betétem, ilyenen nem kell gondolkodnom.