Ja de ahogy esso felismerte az oldala tört el. Csak egyet kell venni nem kettőt A sérült is ér még valamit És javitva megint nincs fojtatlan karbija nemde
Alakul a hátsó csomagtartó. Sajna dokumentálni nem tudom, mert nincs mivel. De a Te leírásod teljesen korrekt, én is az alapján csinálom, némi változtatással.
A kapaszkodó helyetti laposvas valami 1000 éves kapuról van, nem is bírtam kifúrni, olyan kemény!Úgy kellett kiégetni trafóval a lukakat rá.
Az egész szerkentyű 20×20-as zártszelvény /kicsit kikönnyítettem/, a platni 21×15-ös. A kapaszkodó és a platni közti vasat pedig nem 45°-ban vágtam, hanem jóval kisebben. Ezáltal a doboz hátrébb kerül az üléstől.
Két napja csinálom, igaz egyedül satu nélkül, közben egyébbel is törődve. Kb 2× szedtem már szét, mert nem tetszett összeállítva.Még van 1,5m vas, lehet alakítgatni!
A kapaszkodót megerősítettem!
miki :akkor most eljött az ideje hogy vegyél egy uj fojtatlan karbit. hiszen ezt már ugy is tönkretetted, de ha megcsinálod is ott vagy ahol elkezdted.
Alu hegesztés AWI vagy AFI hegesztővel csak aki ért hozzá azzal csináltasd de nem sok esélyt látok rá hogy jó lesz mert annak patentul zárni kell a vákum miatt, de próba csaeresznye
Nem akarlak megbántani, de elég nagy szarban vagy. Hogy a picsbe tudtad a karbit eltörni? Kézzel!?
Alu-t elvileg lehet hegeszteni, de azzal a baj az, hogy szét kell szedni a karbit. És utána a belsejét polírozni. Annyira nincs előttem így fejben, de az lenne jó, ha külső varrattal lehetne hegeszteni.
Nem tom ragasztóügyileg mi a helyzet? Nekem nincs tapasztalatom ezen a téren, de már 15-20 éve is hallottam olyan fémragasztórol, amivej motor blokkot ragasztottak. Érdemes volna körülnézni e témában, mert ez lenne a legegyszerűbb.
Mindenesetre részvétem!
Blue, 2006. június:
Én megcsináltam, mivel bezony bárhogy is erősködtek, hogy nyitott a motor......sajnos fojtott, tehát 25kwos.
Eredmény?
Egy eltört gáztolattyú! Erre nagyon figyeljetek mikor rakjátok vissza a subert tűt leszorító rugós alkatrészt!
Ó igen! Innen az infó, hogy a 2004es GSeknek már más a karburátora:) a 2003as gátolattyú nem volt jó, mert annak az egyik oldala teljesen sima, az újnak pedig domborodik. Szóval FIGYELEM! mert 8100ft az a kis darab műanyag:(
Ezután volt egy karbiszinkron.......
Eredmény?
Semmi változás a sebességben, erőben.......ellenben végre normalizálodott a benzinfogyasztásom:)))
Miért örülök? mert eddig 5,5....6L evett 100on...most végre elmegyek 4el a hegyekben és 5el az autópályán:)
Láttad vazze! (komolyan mondom most öngyilkos tudnék lenni.......)
Ha visszaolvastál volna akkor AZT IS ÍRTAM hogy csak a fekete tetejü karbiknál müködik ez..........azok a régiek!
Plusz ha nem megy a csavar akkor hagyni kell ....mert igy jársz.........
sajnos az alut tudtommal nem lehet hegeszteni, de ebben nem vagyok biztos.....Az tuti hogy Én még nem hallotam ilyet...
Az új karbi - KAPASZKODJ MEG......legalább 60-70.000ft...........(darabja!)
Ellenben nincs a fényképeződőn MAKRO? mert azzal csinálhatnál képeket - és akkor éles lenne......
Engedelmeddel ezeket a képeket felteszem a leirásba - hogy más már ne a saját hibáján okuljon......
A tolattyú oldalfalán van 1-1 kb 5-ös furat...azt kell beragasztani....
De ez már fent van a KARBANTARTÁS oldalamon is......néze meg akit érdekel......
szoval nekiáltam megcsinálni,a bal oldali tetöt,nem tudtam leszedni,szétroncsoltam a csavar tetejét,befujta csavarlazitóval,nem ment gondoltam kézzel,tényleg nem csavarhuzóval,simán kézzel...megfeszítettem és letörtem a persely tetejét...most mi a fa... csináljak..
vegyek uj karburátort?
probáljam aluminium hegesztövel megcsináltatni( egyáltalán alu,és meglehet hereszteni?)
balfasz vagyok tudom...
Neked itt semmi nem fog nőni - mivel ez már az új karbi.......2004 utáni.....
Vagyis ugyan olyan mint az qnyém....
A fojtást a ragasztással CSAK a 2004- előtti modellekből lehet kiveni, mint ahogy Ratesznak is sikerült....
Szemmel látható különbség hogy a tolattyúd háta domború....... Rateszé pedig egyenes.......
De a kérdésedre a válasz.....
Mikor tökig húúúúzod a gázt a gáztolattyú emelkedik- majd pedig eléri azt a szintet ahol a lyuk van....innentől megszünik a vákuum - vagyis nem emel tovább.......hisz a lyukon keresztül be/ki folyik a levegő - igy megáll a tudomány......
A gond viszont hogy a 2004-es gépektől már más is hibádzik - igy pl más a karbiház a nyitott és fojtott modeleknél, ás a schubert tű mérete, más az elrendezés.....stb.....
ALL! aki kérdést tesz fel nem len egyszerűbb visszaolvasni?
Előbb-útobb megunják az irógatok hogy hetente le kell irnia mindent........újra és újra
89-96-közt azonos
97-ben változás
98-2000 változás de azonos
2001-2003-közt változás, de azonos
2004-től az új karbi.....
http://gsfanklub.extra.hu/karb...