Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No összepakoltam......

89-96-közt azonos
97-ben változás
98-2000 változás de azonos
2001-2003-közt változás, de azonos

2004-től az új karbi.....


http://gsfanklub.extra.hu/karb...
NA EZT OLVASSA EL MINDENKI AKI KARBIHOZ AKAR NYÚLNI!


Mégegyszer nem irom le


http://gsfanklub.extra.hu/25kw...
akkor karbiház kell........



Ellenben most rákerestem.....
Majd eldobtam az agyam.....

pl a 97-es GS kabiban 54db alaktrész van......a K4-ben 78db


Ráadásul MINDIG volt valami változás......
89-90 közt is voltak apró modositáok, majd 2001-2-3-ban azonos....és 2004-ben jött az ÚJ karbi......


Akit érdekel:
http://www.ronayers.com/fiche/...
Ja de ahogy esso felismerte az oldala tört el. Csak egyet kell venni nem kettőt A sérült is ér még valamit És javitva megint nincs fojtatlan karbija nemde
Na azt a 1,5 m-t még beépited aztán egykerekezhetsz
Nem a karbi teteje tört el, hanem az oldala!
Blue főnök!

Alakul a hátsó csomagtartó. Sajna dokumentálni nem tudom, mert nincs mivel. De a Te leírásod teljesen korrekt, én is az alapján csinálom, némi változtatással.
A kapaszkodó helyetti laposvas valami 1000 éves kapuról van, nem is bírtam kifúrni, olyan kemény!Úgy kellett kiégetni trafóval a lukakat rá.
Az egész szerkentyű 20×20-as zártszelvény /kicsit kikönnyítettem/, a platni 21×15-ös. A kapaszkodó és a platni közti vasat pedig nem 45°-ban vágtam, hanem jóval kisebben. Ezáltal a doboz hátrébb kerül az üléstől.
Két napja csinálom, igaz egyedül satu nélkül, közben egyébbel is törődve. Kb 2× szedtem már szét, mert nem tetszett összeállítva.Még van 1,5m vas, lehet alakítgatni!
A kapaszkodót megerősítettem!
Hát ja.....


a ragasztás esetleg beválhat hiszen az alunak van egy olyan jó tulajdonsága hogy nem hagy morzsát.....vagyis illeszkedik.............

Hőt meg nem igazán kap, szóval melege lesz, de nem izzik......



Én viszont az új karbitetőt tanácsolom.......







PIET!
Hát ja, csak szerintem egy tető olcsóbb, mint 2 koplett karbi......
10.000 vagy kb 150.000?
Nekem nem mindegy.............
miki :akkor most eljött az ideje hogy vegyél egy uj fojtatlan karbit. hiszen ezt már ugy is tönkretetted, de ha megcsinálod is ott vagy ahol elkezdted.
Alu hegesztés AWI vagy AFI hegesztővel csak aki ért hozzá azzal csináltasd de nem sok esélyt látok rá hogy jó lesz mert annak patentul zárni kell a vákum miatt, de próba csaeresznye
miki25!

Nem akarlak megbántani, de elég nagy szarban vagy. Hogy a picsbe tudtad a karbit eltörni? Kézzel!?
Alu-t elvileg lehet hegeszteni, de azzal a baj az, hogy szét kell szedni a karbit. És utána a belsejét polírozni. Annyira nincs előttem így fejben, de az lenne jó, ha külső varrattal lehetne hegeszteni.
Nem tom ragasztóügyileg mi a helyzet? Nekem nincs tapasztalatom ezen a téren, de már 15-20 éve is hallottam olyan fémragasztórol, amivej motor blokkot ragasztottak. Érdemes volna körülnézni e témában, mert ez lenne a legegyszerűbb.
Mindenesetre részvétem!
DE!

Jelezed neki hogy fojtott modell és már az új karbi van benne! (aminek domboru a háta)
Nehogy a tényleges 2003-ast küldje, mert akkor hülyétkapsz:-)
Amugy nyugalom:-))))

Csak hogy még jobban dühöng mondtam ekkora összeget:-))))


Hivd fel ezt a számot - mivel BONTÓBAN nem fognak veled szóbaállni ugyse:

Ladányi László, 061/4240640
Akár most , hiszen munkanap van....

Ő a suzuki hollós raktárvezetője vagy mifene.....

Elmondod neki hogy melyik oldal tört le és Ő megrendeli majd 2-3 nap múlva postáza neked utánvételel....- ergo a jövő héten náladvan.....

Én is tölük vettem a gátolattyút (8100ft) és most nemrég az ülés-zárat (8300ft)

Szóval ez neked igy alapban azt mondom hogy egy 10-be fog fájni.....
beszoptam... +képek...
PLUSZ LEIRTAM A VÉGÉRE MÉG TAVALY:


Blue, 2006. június:
Én megcsináltam, mivel bezony bárhogy is erősködtek, hogy nyitott a motor......sajnos fojtott, tehát 25kwos.
Eredmény?
Egy eltört gáztolattyú! Erre nagyon figyeljetek mikor rakjátok vissza a subert tűt leszorító rugós alkatrészt!
Ó igen! Innen az infó, hogy a 2004es GSeknek már más a karburátora:) a 2003as gátolattyú nem volt jó, mert annak az egyik oldala teljesen sima, az újnak pedig domborodik. Szóval FIGYELEM! mert 8100ft az a kis darab műanyag:(

Ezután volt egy karbiszinkron.......

Eredmény?
Semmi változás a sebességben, erőben.......ellenben végre normalizálodott a benzinfogyasztásom:)))
Miért örülök? mert eddig 5,5....6L evett 100on...most végre elmegyek 4el a hegyekben és 5el az autópályán:)
A képen is látható hogy a régi karbi elrendezése TELJESEN más......


de itt látszik a tolattyú helye is.....vagyis amit mondatm: a tolattyú háta a régieknél EGYENES
Akkor itt már valamit kutyultak.......


http://gsfanklub.extra.hu
Láttad vazze! (komolyan mondom most öngyilkos tudnék lenni.......)

Ha visszaolvastál volna akkor AZT IS ÍRTAM hogy csak a fekete tetejü karbiknál müködik ez..........azok a régiek!

Plusz ha nem megy a csavar akkor hagyni kell ....mert igy jársz.........

sajnos az alut tudtommal nem lehet hegeszteni, de ebben nem vagyok biztos.....Az tuti hogy Én még nem hallotam ilyet...
Az új karbi - KAPASZKODJ MEG......legalább 60-70.000ft...........(darabja!)




Ellenben nincs a fényképeződőn MAKRO? mert azzal csinálhatnál képeket - és akkor éles lenne......
Engedelmeddel ezeket a képeket felteszem a leirásba - hogy más már ne a saját hibáján okuljon......
hol keressem a karbantartás oldalt?
2003-as..üzembe helyezés 2003.08 ?
JA

Nehogy az aján lévő kis lyukakat ragaszátok be!


A tolattyú oldalfalán van 1-1 kb 5-ös furat...azt kell beragasztani....
De ez már fent van a KARBANTARTÁS oldalamon is......néze meg akit érdekel......
szoval nekiáltam megcsinálni,a bal oldali tetöt,nem tudtam leszedni,szétroncsoltam a csavar tetejét,befujta csavarlazitóval,nem ment gondoltam kézzel,tényleg nem csavarhuzóval,simán kézzel...megfeszítettem és letörtem a persely tetejét...most mi a fa... csináljak..
vegyek uj karburátort?
probáljam aluminium hegesztövel megcsináltatni( egyáltalán alu,és meglehet hereszteni?)
balfasz vagyok tudom...
Miki

Neked itt semmi nem fog nőni - mivel ez már az új karbi.......2004 utáni.....
Vagyis ugyan olyan mint az qnyém....


A fojtást a ragasztással CSAK a 2004- előtti modellekből lehet kiveni, mint ahogy Ratesznak is sikerült....

Szemmel látható különbség hogy a tolattyúd háta domború....... Rateszé pedig egyenes.......




De a kérdésedre a válasz.....
Mikor tökig húúúúzod a gázt a gáztolattyú emelkedik- majd pedig eléri azt a szintet ahol a lyuk van....innentől megszünik a vákuum - vagyis nem emel tovább.......hisz a lyukon keresztül be/ki folyik a levegő - igy megáll a tudomány......

A gond viszont hogy a 2004-es gépektől már más is hibádzik - igy pl más a karbiház a nyitott és fojtott modeleknél, ás a schubert tű mérete, más az elrendezés.....stb.....






ALL! aki kérdést tesz fel nem len egyszerűbb visszaolvasni?
Előbb-útobb megunják az irógatok hogy hetente le kell irnia mindent........újra és újra
Azért mondtam hogy gixer idomszettet kéne rárakni Neked biztos még sikerülne is .
Én még nem találkoztam utángyátó céggel.......SAJNOS......

Általában azzal foglalkoznak amivel pályázni is szokás (CBR, Gigxer, SV, R...)

Mivel egy időben megszált az SV idomzata, így ugye rákerestem és találtam is hozzá mindent........

De Gs?
Az sajnos nem igazán van a piacon....max gyári