Ez azt jelenti, hogy gazdasági totálkárnál ideiglenesen kivonják a forgalomból?
És ha a baleset követően a motor csak sérült és nem tudni hogy gazd. totálkár lesz? Tehát ha sérült a motor a rendőrség ideiglenesen kivonatja?
Rendőri intézkedés után jön okmányirodás eljárás - hivatalbóli kivonás.
Ha roncsra tört, és nem akarod, hogy 6 hónap után (ideiglenes kivonás max. eddig tart) forgalomba helyeződjön, akkor végleg kell kivonni. Még onnan is vissza lehet hozni, csak költségesebb (eredetiségvizsgálat, műszaki, új rendszám, forgalmi, tözskönyv).
Ha gazdasági totálkár, akkor kivonják a forgalomból?
Akárhogy is- amit leírtál- én inkább kiszállnák és vennék egy ujabbat. Miért ragaszkodnál a 97-eshez?
Trilogy II,1/2...
A véleményetekre volnék kíváncsi ismételten. Írtam a KÖBE biztosítótársaságról és a kárügyintézés vége felé járok. Tulajdonképpen minden "sinen van" és a biztosítóval tovább nem tudok harcolni sajnos. A motoromnak ezt megelőzően már volt 2 balesete ez pedig igencsak kihat a tax (kárkori érték-avagy baleset előtti ár) ra és ebből kifolyólag nem tudom feljebb tornászni, ha megszakadok sem.
A szervízemnél rendesek voltak persze (anyagi vonzata is volt) és még be sem csaptunk senkit, de elértük a gazdasági totálkárt a pót kárfelméréssel.
A motort 2 éve vettem, 97-es fekete GS500E-t 520-ért és most a tax ára 420. A károm ELVILEG 180 és ezt fizeti is a biztosító és 220-ért pedig átveszi a "roncsot" ha úgy döntök.
Namost néztem 97-es GS500-at és 2 egész darab eladó mostanság...
Szerintetek leadjam (KÖBE-nek) így ahogy van és ne invesztáljak bele több pénzt, vagy eladható másnak roncsként, vagy javítva, hogy jobban száljak ki a dologból?
El lehet adni egy ilyen motort még így vagy úgy vagy miért van össze vissza 2 eladó darab belőle?
Szedjem le róla az újabb alkatrészeket és tegyem vissza a régieket a biztosítónak, pl fékbetétek, első 99%-os gumi (Michelin Pilot), indexbúrák, feketére "ködölt" volt.
Válaszotokat, véleményeteket előre is köszönöm!
Üdv: Gábor
To Robee !
A műszakinál figyelj rá, hogy beírják az új színt a műszaki adatlapra, és utánna azzal kell menni cseréltetni a forgalmit, meg a törzskönyvet (nem gyenge: forgalmi - 6 000 Ft, törzskönyv - 6 000 Ft). A törzskönyvet is kell, mert az is tartalmazza a színt. Egyébként 15 napon belül kellene megtenni a bejelentést (adatváltozásnak számít), ill. az okmánycserét. Tehát ha nagyon kötekedő a rendőr, és az adatokra (színre) is figyel egy igazoltatáskor, akkor feljelenthet emiatt is (találnia kell valamit, mondjuk a 40-ik igazoltatottnál).
T jarod
A dolog bonyolultab röviden a kárt az ("okozó ")tériti . De ha érdekelnek a részletek keres meg
/ tnagy@kum.hu vagy tibin@invitel.hu / nem vagyok álandoan a neten de idönként ránézek
Bs player vagy jetaudio. Én ezeket használom. Szerintem ezek jók.., bár én vagyok egy szgép guru..de ezek elég sokféle formátumot lejátszanak. Nekem beváltak.
AVI-ba?
ha beteszed a PC-be és rámész a névre akkor xy.AVI vagy yx.MPG-t ír ki?
HA AVI akkor lehet hogy nincs megfelelő kodek a gépen......bár ugye emlékeim szerint feltettem az AceMegaCodek packot, mikor ott voltam. (nekem ez a gondom a DVD-vel....ugyebár 2 éves, és azóta már vannak új kodekek, aminek hiányából adódóan az új filmeket nem tudom lejátszani rajta, csak PC-n)
De az is lehet hogy csak egy másik progival kell mnézni......
Nekem is van ilyen.....
a Media player darabosan játsza le, az AVP meg simán.......
Probáld ki más lejátszokkal is..........
És ha a baleset követően a motor csak sérült és nem tudni hogy gazd. totálkár lesz? Tehát ha sérült a motor a rendőrség ideiglenesen kivonatja?