az már régen volt. de arra persze emlékszem, hogy amikor elmentünk mellettetek még mondtam is esso-nak, hogy te ácsorogtál ott. pedig én aztán senkit sem ismerek fel....
Hali!
Üdvözollek a tulajok népes táborában!
A hangot hallani kellene. Ha a kuplungot nem írod, akkor azt mondom, hogy "normális" a kotyogás. Ugyanis a vezérműláncnak van ilyesmi hangja a nevezett fordulaton. Ki kellene nyomozni, hogy a kuplung mennyire játszik ebben. Lehet, hogy csak előbbi az ok.
Matricaszett ügyében elvileg a márkakereskedő tud segíteni, bár mostanában Robee keresett náluk ilyet, és letagadták a létezését.
Új belépő vagyok, pár hónapja vettem meg életem első nagymotorját egy kis piros gs500-as személyében (2000-res évjárat, E típus, 21 000 km. :)
Sajnos eléggé ritkán tudom hajtani még, de mostanában egy "kotyogós" hangot hallok 1500-3000-res fordulatnál valamint behúzott kuplungnál. Esetleg találkozott már valaki ilyen vagy hasonló jelenséggel? Valami gondolom a kuplungnál lehet, de elvileg a holtjáték megfelelő.
Más: esetleg valaki tudna ajánlani helyet/honlapot ahol ülés alatti jobb oldali idomra matricát lehet venni? Eléggé avéttas, meg az előző tulaj sikeresen összekarcolta... :(
(Nekem is van matricám, de nem ragasztom fel... azt hiszem azért, mert némely motoros kolléga meglátván a matricát "szabad jelzést" lát... és mi van, ha éppen rá nem figyelek egy pillanatra? Inkább csak figyelek rájuk, így is néha a frászt kapom... )
Két darab oldal spoiler hibátlan mind a két oldali. Kormánykapcsolók, mind a két oldal, kábelkötegek az egész motoré. Ülés, hátsó kapaszkodó, keréktengely első. Öninditó, hátsó sárvédő, levegőszürő doboz. Egy darab irányjelző előre, gyujtáskapcsoló felső kiflivel, egy ülészár. Két drab hátsó lábtartó, egy darab első lábtartó. Akkutartó keret, egy darab kürt. Meg egy fekete doboz, de az nem biztos, hogy ezé lehet kawasaki szám alapján beazonositható. A motor 93-as évjáratú volt, fekete-piros szinű.
az már régen volt. de arra persze emlékszem, hogy amikor elmentünk mellettetek még mondtam is esso-nak, hogy te ácsorogtál ott. pedig én aztán senkit sem ismerek fel....
bár az ülésalatti - vagy a tankon lévőt le kell mérni, megbeszélni, de azt is megtudja csinálni!
de gyártatni lehet!
Meg kell keresni George-ot a Matricás topicban!
Én az Apriliámra anno vele gyártattam és tökéletes volt!
http://www.motormatricak.hu/#/...
Üdvözollek a tulajok népes táborában!
A hangot hallani kellene. Ha a kuplungot nem írod, akkor azt mondom, hogy "normális" a kotyogás. Ugyanis a vezérműláncnak van ilyesmi hangja a nevezett fordulaton. Ki kellene nyomozni, hogy a kuplung mennyire játszik ebben. Lehet, hogy csak előbbi az ok.
Matricaszett ügyében elvileg a márkakereskedő tud segíteni, bár mostanában Robee keresett náluk ilyet, és letagadták a létezését.
Ezen a honlapon talász cikkszámot hozzá
Itt pedig lehet, hogy legyártják
Az azonban biztos, hogy a matricaszettek elég borsos áron mocorognak, bármiről is legyen szó.
Új belépő vagyok, pár hónapja vettem meg életem első nagymotorját egy kis piros gs500-as személyében (2000-res évjárat, E típus, 21 000 km. :)
Sajnos eléggé ritkán tudom hajtani még, de mostanában egy "kotyogós" hangot hallok 1500-3000-res fordulatnál valamint behúzott kuplungnál. Esetleg találkozott már valaki ilyen vagy hasonló jelenséggel? Valami gondolom a kuplungnál lehet, de elvileg a holtjáték megfelelő.
Más: esetleg valaki tudna ajánlani helyet/honlapot ahol ülés alatti jobb oldali idomra matricát lehet venni? Eléggé avéttas, meg az előző tulaj sikeresen összekarcolta... :(
Köszi szépen!
(Nekem is van matricám, de nem ragasztom fel... azt hiszem azért, mert némely motoros kolléga meglátván a matricát "szabad jelzést" lát... és mi van, ha éppen rá nem figyelek egy pillanatra? Inkább csak figyelek rájuk, így is néha a frászt kapom... )
Remélem nem a Nejem!
De csak a tojáspartisból, Győri nem kell....
Két darab oldal spoiler hibátlan mind a két oldali. Kormánykapcsolók, mind a két oldal, kábelkötegek az egész motoré. Ülés, hátsó kapaszkodó, keréktengely első. Öninditó, hátsó sárvédő, levegőszürő doboz. Egy darab irányjelző előre, gyujtáskapcsoló felső kiflivel, egy ülészár. Két drab hátsó lábtartó, egy darab első lábtartó. Akkutartó keret, egy darab kürt. Meg egy fekete doboz, de az nem biztos, hogy ezé lehet kawasaki szám alapján beazonositható. A motor 93-as évjáratú volt, fekete-piros szinű.
Szívesen gurulnék Győrbe egyet...
viccet félretéve... sokat ettem már... apám is vadászik