elmondom mitől lenne jó egy motor: sportmotorból változtatás nélkül átvett váz, futómű, egy potens blokk, ne érjen le hamar kanyarban semmije, és esetleg a puhapöcsöknek szélvédelem opcióként. Ma ezt csak az FZ1-es tudja. csak az annyi amennyi..
az a baj, hogy 90 körül volt hogy a gyártók igen fasza gépeket csináltak.. manapság még kétmilliós gépeken is látni 2 dugó úszóágyazású fékeket, meg acél lengővillát, és hasonlók.. ha a lassan 20 éves motoromon jobb fék van, akkor másfél két misiér csináljanak má rendeset, nem?
Ez már majdnem DL! legalábbis motorikusan! Bár a szélvédelem tényleg nulla. De majdcsak lesz olyan változat is. Píz nem sok kell, sztem 1,5 körül lesz az ára. Na, persze az is sok, de relatíve nem annyira. Az "elavult GS" meg igen-igen kiforrott motor már!
Nem hiszem, bár nem is zárom ki ... de következőnek inkább olyat szeretnék, amin jobb a szélvédelem, szóval inkább pl. a DL650... Na jó, egyelőre csak álmodozás van, pénz meg nem annyira. Maradok az "elavult" GS-nél, A-ból B-be szépen elvisz és óccó.
Tomika: a cikk 2. oldala lett belinkelve, lapozz vissza az elsőre, ott a Gladius.
Majd még biztos jönnek a további infók a mociról lassacskán, én is kíváncsi vagyok rá, engem pl. nem zavar, ha több mociról vannak ötletek, ha a vége jól néz ki. Persze ez így képen nem jön elő, majd személyesen... Vajon lesz belőle burkolt verzió?
hi!
hát qrvára nem értem ezt a gs 500 "utódot"! Nekem gsxr1000 és intruder m1500 jött be. Én vagyok béna, vagy én vagyok béna? Mostmár télleg érdekel milyen 650-esről van szó!
május 1-jét követően négy hónap alatt 105 ezer esetben szabtak ki
A kiszabott bírság összege meghaladja a négymilliárd forintot, vagyis átlagosan 40 ezer forint a bírság összege
A 105 ezer határozatból 93 ezret gyorshajtás
A csak személyautókra érvényes D1 négynapos autópálya-matricák ára 1530 forint helyett 1170 forint lesz szerdától, a motorosok pedig 585 forintért vásárolhatják meg a négynapos autópálya-használati jogosultságot október elsejétől, a korábbi 765 forint helyett - közölte a Állami Autópálya Kezelő Zrt. (ÁAK).
szerintem is rusnya..........és eleve értelmetlen szerintem, hisz aki Naked gépet akar, annak ott van az SV......
De egy ilyen sehogy kinéző "SV".........
A probléma, hogy mig mindehol az van, hogy nem fokozatos az emberek motorra ülése, most a suzuki ez teljesen meg is gátolta, hiszen kapásból egy "nagy vas" lehet csak a belépő kategória.....
Illetve ugye van kisebb is, de az már nem ez a széria......hanem a chopper vagy a supermoto, mer ugye azokból van még kisebb mint 600-as
2003-as GS500-hoz keresek olyan vezetékelési rajzot, ami már az elektromos fordulatszámmérős változathoz van. Ennek már nincs lámpakapcsoló a jobboldalon. Ha jól tudom pont 2003-ban volt váltás.
És még egy kérdés. Van érezhető hatása, ha ez első lánckerék 1foggal kisebb, van valakinek tapsztalata róla?
Igazad van, most a GSR stb stilus divik, de miért kell mindegyiknek ugyanugy kinéznie?
Gladius
Tomika: a cikk 2. oldala lett belinkelve, lapozz vissza az elsőre, ott a Gladius.
Majd még biztos jönnek a további infók a mociról lassacskán, én is kíváncsi vagyok rá, engem pl. nem zavar, ha több mociról vannak ötletek, ha a vége jól néz ki. Persze ez így képen nem jön elő, majd személyesen... Vajon lesz belőle burkolt verzió?
hát qrvára nem értem ezt a gs 500 "utódot"! Nekem gsxr1000 és intruder m1500 jött be. Én vagyok béna, vagy én vagyok béna? Mostmár télleg érdekel milyen 650-esről van szó!
Csak még azt nem tudom, hol fogom felhasználni!
Főni!
Menj át amoda, kérdeztem valamit a csetes topikban
http://privatbankar.hu/html/ci...
május 1-jét követően négy hónap alatt 105 ezer esetben szabtak ki
A kiszabott bírság összege meghaladja a négymilliárd forintot, vagyis átlagosan 40 ezer forint a bírság összege
A 105 ezer határozatból 93 ezret gyorshajtás
A csak személyautókra érvényes D1 négynapos autópálya-matricák ára 1530 forint helyett 1170 forint lesz szerdától, a motorosok pedig 585 forintért vásárolhatják meg a négynapos autópálya-használati jogosultságot október elsejétől, a korábbi 765 forint helyett - közölte a Állami Autópálya Kezelő Zrt. (ÁAK).
marad a használt piac.........vagy a tényleges belépés kicsikkel...........vagy más kategóriával.
Én az ER-5 ER6 váltásra gondoltam
Hondánál sincs már 500-as
De szerintem is sok a 72 LE belépőnek. Persze sokaknak nem...
A kawának ott 250-es ninja
A Kawasakinál is az Er6 ugye.
Én azt nem értem, hogy emelett az SV-t is viszik tovább. Nem látok borzasztó nagy különbséget...
egyébként nekem se tetszik (az SV sokkkal dögösebb )
Bal oldalt keresgélj linkek közt........
De egy ilyen sehogy kinéző "SV".........
A probléma, hogy mig mindehol az van, hogy nem fokozatos az emberek motorra ülése, most a suzuki ez teljesen meg is gátolta, hiszen kapásból egy "nagy vas" lehet csak a belépő kategória.....
Illetve ugye van kisebb is, de az már nem ez a széria......hanem a chopper vagy a supermoto, mer ugye azokból van még kisebb mint 600-as
2003-as GS500-hoz keresek olyan vezetékelési rajzot, ami már az elektromos fordulatszámmérős változathoz van. Ennek már nincs lámpakapcsoló a jobboldalon. Ha jól tudom pont 2003-ban volt váltás.
És még egy kérdés. Van érezhető hatása, ha ez első lánckerék 1foggal kisebb, van valakinek tapsztalata róla?
Köszi.