Miért? akor Te feljösz pénteken aludni a környékre?
Mert ha ajánlhatom akkor ugye 6-kor már világos van (Én akkor jövök haza holnap is)
6-oson Szekszárd, 61-esen balra Simontornya, majd jobbra a 64-esen Enying
Vagy még MELEGEN tudom ajánlani a 611-61-64-es útvonalat.......
Én Pécsről Adonyban voltam 1 óra 40 perc alatt......
Lefelé a 6-oson mentem végig és biza majd 3 óra volt......
NO!
Enyingnél ugye az AGIP kútra kell menni - és ott is lesznek páran
Dodoék - Hayabusával
Bobek meg egy fekete Gs500-al (ha még nem adta el)
18-20km....vagyis 10 perc.....
Durván 8:15kor inditom a csapatot - vagyis kb 25-kor érünk arra.....de inkább mondom hogy 1-2 percel később.....
Ellenben érdemesebb kintlenni.......
A képen is látható hogy a 42-es KM-nél lesz a tali..... onnan 59 és 64km-nél van csatlakozási lehetőség....
De mikor látsz egy sor motorost akkor azok mi vagyunk:-) Főleg ha elől Én megyek:-))))
A kút után lejösz jobbra.....ott ahol mondod.....
a lehajtónál a kereszteződésben (kb 100m) jobbra fordulsz és átmész/alatta elmész az M7-esnek...(ha balra nézel akkor ott már házakat látsz a távolban - Kápolnásnyék). Majd visszamész a pályára Siófok felé és azon az oldalon állsz meg a MOL kúton!
De ha profi Streetfighter vagy akkor huzzol egy kövéret és átugratod a szalagkorlátot:-)
Ebben az esetben nem kell kerülnöd:-)))
FIGYELEM! EZ CSAK VICC VOLT SENKI NE PROBÁLJA MEGCSINÁLNI!
Ha Pest felé megyek van egy MOL kút (Velencei pihenő?) és utána pár km egy Velence felé leágazás a páyláról ...melyiknél kell lemenni és hogy kellene átjutni a túloldalra?
NO....a létszámot bszúrom ide is hogy lássátok......
2007-március-24
M0 OMW kút Szigetszentmiklósnál (a McDonalds meletti) INDULÁS 7:00
Alvezér: NANO infó 0630/9776708
- Nano+Zsu - Hornet
- ERIK64-GS500
- Egy biker (aki vasárnap telefonált nekem)
- Intruder és barátai
Adony MOL kút (komp miatt későbbi indulás) INDULÁS 7:25
Infó: 70/373-4670 vagyis ÉN nálam
- Blue - Gs 500
- Goliat - GS500F Adony(komp ?)
- N Tibi - GS 500F Adony(komp ?)
- Á Zoli - Yamaha FZ6 Adony(komp ?)
- Darti - Honda CBF 500 Adony (komp ?)
M7 Velencei pihenő - INDULÁS 8:15 - F Károly - GS 500F
- Csaszi-GS500
- Hawk - SV1000S
- Fefe - Dl650
- Kati - ?
- Kesuti- Gt650 SH(
- Blackfalcon - Sv650S
- Mucsi GS500
- Pyerre + Nita - Bandit 1200
- 2-3 biker Egerből (ideirom a számot, hogy ha valaki esetleg velük együtt jönne: 20/9817651)
ENYING - kb. 50km, vagyis 30 perc alatt érünk le, így te legyél ott 8:30-ra.
Ha látod hogy jövünk csatlakoz a bóly hátuljára.....majd lassítok:-)
- Bobek-GS 500 (Enying)
- Dodo-Ancsa - Hayabusa( Enying M7 Agip kút)
CÉL: Kápolnapuszta
- Csikó - Gs500
Aki nem tudja még:
- Bex-Szami(?) - M800
- Fecó Andi-Hayabusa+ még két barát ha jönnek
- Ispán
- Kucsi+Teca
Tehát jelenleg ennyi.....és ebből ugye 10db 500-as lesz:-)
Amugy....
4 ütem, 1 henger.....
Én a nyáron mentem vele egy pici kört a bajai kempingben......
részemről?
1., a gs után kicsi:-)
2., nekem eleve kicsi.....
az üléspozició és a kormány kb. olyan volt mint az ER5-ön.....vagyis nekem túl közeli.....
nagyon szép hangja van!
Digitális kijelző, benzinsintmérő, óra:-)......
Én azt mondnám olyan mint egy 125-ös sportgép......mind súlyra, mint méretre.....csak ugye ez már ey kicsit tartósabb.......
Mivel ismerem a tulajt, ismerem a gépet így Én csak ajánlani tudom a vételt......
Katika (Nénynye) ezt hajta már 2,5 éve.......
Ezidő alatt annyira belejött a hölgyike, hogy egyedül a sebességkülönbözet miatt tudom otthagyni......de jön velem végig.....
110-et kényelmesen, 130-at már FULLON teljesíti......
Katika pedig épp elakarja adni!
Akit érdekel - rám hivatkozzva nyugodtan irjon neki:
Czibor.Katalin@eks.hu
A gépről....
Ezüst szinű, tuti jó állapotban van!
a gumik jók voltak (Pirelli MT75) (még 5-6000km-ert bír)
Nem akarok hülyeséget mondani de valami 3-3,5L-ert eszik 100-on (enyit eszik a robogom)
2004-es 07.hó
müszaki: 2008. 07.
lánc 50%-on áll.......
19 e. a km állás
extra: markolatfütés....... és más semmi
ÁÁÁÁr 680.000-as irányár
hát figy nekünk autósiskolánk van és van cbf 250-500-600 is én annyit mondanék h. az 500 cbf érzésre nem sokkal nehezebb a 250-nél és a tanulók 3-szor pereceltek a 250-essel nem kicsit az 500-assal eddig egyszer sem
Skacok! Van valakinek tapasztalata CBF250-es Hondával? Egy cimbim rámozdult erősen a gépre. Ha van infótok ne tartsátok vissza! A CBF250-es fórumon semmi használható info nincs...
Mielőtt bárki megkérdezné, nem tudtuk rábeszélni az 5 kilóst, pedig a zsét rászánta volna. Egyszerűen kexel a súlyától. A CBF 138kg, szóval van némi fórja kétségtelen, ami erős széllökéseknél hátrány. Ráadásul most 1 milla alatt van a gép, szerintem nem rossz ár egy elnyűhetetlen 1 hengeresért. De ugye, mindenkinek izlés dolga.
Köszi Greatman az infót még1x. Igazából vettem egy lapnyi Klingeritet - ahogy írtad - egy ezresért, abból holnap kivágják a mintát a haverjaim, pasztájuk van, szóval zsír lesz holnaptól ismét a gép! Bírná a testem már megint a tekerést, ma is 18 fok volt, ami azért már nem pite. Mostantól az lesz a gond, hogy ne legyen túlságosan melegem a mocis ruciban!
Hétvégén meg ott a Motogp, írnom kell a cikkeket, szóval nem tudok majd csak max. vasárnap gurulni, de az is veszélyben van, mert tavaszi kert rekonstrukció projekt indul... télen legalább ilyen gond nem volt!
sziasztok,ha a gépem levan folytva,ezen hogy lehet segíteni,hogy tudom a teljesítményt növelni...( a folytást kiszedni,átalakitani,az az igasság nem értek hozzá,szerelövel akarom csináltatni,csak tudni szeretnék róla,mert átpaliznak..)
Miért? akor Te feljösz pénteken aludni a környékre?
Mert ha ajánlhatom akkor ugye 6-kor már világos van (Én akkor jövök haza holnap is)
6-oson Szekszárd, 61-esen balra Simontornya, majd jobbra a 64-esen Enying
Vagy még MELEGEN tudom ajánlani a 611-61-64-es útvonalat.......
Én Pécsről Adonyban voltam 1 óra 40 perc alatt......
Lefelé a 6-oson mentem végig és biza majd 3 óra volt......
NO!
Enyingnél ugye az AGIP kútra kell menni - és ott is lesznek páran
Dodoék - Hayabusával
Bobek meg egy fekete Gs500-al (ha még nem adta el)
Durván 8:15kor inditom a csapatot - vagyis kb 25-kor érünk arra.....de inkább mondom hogy 1-2 percel később.....
Ellenben érdemesebb kintlenni.......
A képen is látható hogy a 42-es KM-nél lesz a tali..... onnan 59 és 64km-nél van csatlakozási lehetőség....
De mikor látsz egy sor motorost akkor azok mi vagyunk:-) Főleg ha elől Én megyek:-))))
A kút után lejösz jobbra.....ott ahol mondod.....
a lehajtónál a kereszteződésben (kb 100m) jobbra fordulsz és átmész/alatta elmész az M7-esnek...(ha balra nézel akkor ott már házakat látsz a távolban - Kápolnásnyék). Majd visszamész a pályára Siófok felé és azon az oldalon állsz meg a MOL kúton!
De ha profi Streetfighter vagy akkor huzzol egy kövéret és átugratod a szalagkorlátot:-)
Ebben az esetben nem kell kerülnöd:-)))
FIGYELEM! EZ CSAK VICC VOLT SENKI NE PROBÁLJA MEGCSINÁLNI!
2007-március-24
M0 OMW kút Szigetszentmiklósnál (a McDonalds meletti) INDULÁS 7:00
Alvezér: NANO infó 0630/9776708
- Nano+Zsu - Hornet
- ERIK64-GS500
- Egy biker (aki vasárnap telefonált nekem)
- Intruder és barátai
Adony MOL kút (komp miatt későbbi indulás) INDULÁS 7:25
Infó: 70/373-4670 vagyis ÉN nálam
- Blue - Gs 500
- Goliat - GS500F Adony(komp ?)
- N Tibi - GS 500F Adony(komp ?)
- Á Zoli - Yamaha FZ6 Adony(komp ?)
- Darti - Honda CBF 500 Adony (komp ?)
M7 Velencei pihenő - INDULÁS 8:15 - F Károly - GS 500F
- Csaszi-GS500
- Hawk - SV1000S
- Fefe - Dl650
- Kati - ?
- Kesuti- Gt650 SH(
- Blackfalcon - Sv650S
- Mucsi GS500
- Pyerre + Nita - Bandit 1200
- 2-3 biker Egerből (ideirom a számot, hogy ha valaki esetleg velük együtt jönne: 20/9817651)
ENYING - kb. 50km, vagyis 30 perc alatt érünk le, így te legyél ott 8:30-ra.
Ha látod hogy jövünk csatlakoz a bóly hátuljára.....majd lassítok:-)
- Bobek-GS 500 (Enying)
- Dodo-Ancsa - Hayabusa( Enying M7 Agip kút)
CÉL: Kápolnapuszta
- Csikó - Gs500
Aki nem tudja még:
- Bex-Szami(?) - M800
- Fecó Andi-Hayabusa+ még két barát ha jönnek
- Ispán
- Kucsi+Teca
Tehát jelenleg ennyi.....és ebből ugye 10db 500-as lesz:-)
úgy veszem hogy 1:1 és akkor nem mondok semmit:-)))
Ha nem érted miről van szó akkor nézd bele a naptárba:-)))
heinrich
4 ütem, 1 henger.....
Én a nyáron mentem vele egy pici kört a bajai kempingben......
részemről?
1., a gs után kicsi:-)
2., nekem eleve kicsi.....
az üléspozició és a kormány kb. olyan volt mint az ER5-ön.....vagyis nekem túl közeli.....
nagyon szép hangja van!
Digitális kijelző, benzinsintmérő, óra:-)......
Én azt mondnám olyan mint egy 125-ös sportgép......mind súlyra, mint méretre.....csak ugye ez már ey kicsit tartósabb.......
Mivel ismerem a tulajt, ismerem a gépet így Én csak ajánlani tudom a vételt......
Katika (Nénynye) ezt hajta már 2,5 éve.......
Ezidő alatt annyira belejött a hölgyike, hogy egyedül a sebességkülönbözet miatt tudom otthagyni......de jön velem végig.....
110-et kényelmesen, 130-at már FULLON teljesíti......
Katika pedig épp elakarja adni!
Akit érdekel - rám hivatkozzva nyugodtan irjon neki:
Czibor.Katalin@eks.hu
A gépről....
Ezüst szinű, tuti jó állapotban van!
a gumik jók voltak (Pirelli MT75) (még 5-6000km-ert bír)
Nem akarok hülyeséget mondani de valami 3-3,5L-ert eszik 100-on (enyit eszik a robogom)
2004-es 07.hó
müszaki: 2008. 07.
lánc 50%-on áll.......
19 e. a km állás
extra: markolatfütés....... és más semmi
ÁÁÁÁr 680.000-as irányár
Ez mérvadó szerintem ha a súlyától fél
Mielőtt bárki megkérdezné, nem tudtuk rábeszélni az 5 kilóst, pedig a zsét rászánta volna. Egyszerűen kexel a súlyától. A CBF 138kg, szóval van némi fórja kétségtelen, ami erős széllökéseknél hátrány. Ráadásul most 1 milla alatt van a gép, szerintem nem rossz ár egy elnyűhetetlen 1 hengeresért. De ugye, mindenkinek izlés dolga.
Hétvégén meg ott a Motogp, írnom kell a cikkeket, szóval nem tudok majd csak max. vasárnap gurulni, de az is veszélyben van, mert tavaszi kert rekonstrukció projekt indul... télen legalább ilyen gond nem volt!
Olvass vissza a 163. oldal 4041-es hozzászólástól. Jó pár oldalon ez a téma!
mindenki vigyázzon magára!