Nekem is ezt prdukálja.... 130-140-ig nincs gondom de ott satu.....és utána már csak nagyon lassan megy fel........
Ha minden igaz akkor az enyém vége olyan 165-nél van (bár soha nem értem még el a pirosat)
de 100-ig felmegy mondjuk 10sec alatt
100-140-ig mondjuk 13 sec alatt
140-165-ig már 20-30-40 sec.....
Ennyi. Jelentősen jobban megy. Leginkább ott, hogy le tudja forogni magát. És nem elhanyagolható, hogy jelentősen combosabb 4-től, de akár 3e-től is lehet használni, ami eddig szinte lehetetlen volt. Sokkal morgósabb hang jön a légszűrőházból és sokkal dinamikusabban lehet menni. Jelenleg 150-ig nagyon könnyedén megy fel - persze az előző állapothoz képest, ahol a 120-130-ig volt ilyen érzésem. mentem egy kis karikát ma (~180km) és a fogyasztás nem kis kínzások után 4.8-ra jött ki. Mondjuk nem nagyon mentem nyugisan, így teljesen elfogadhatónak érzem, hiszen előtte 5.3-at evett 120-130-as menésnél főúton, míg most stift-fék kombináció játszott nagy átlagban. És MOST mondom azt, hogy nagyon kellett ez a plussz erő, mert 2 személlyel biztosan jelentősen szenvedősebb lett volna a folytással. Egy érdekesség még: mentem a Bex gépével és ugye anno sokkal timpósabb volt az a gép (először azt gondoltam kisebb az első lánckereke, de nem). Most ez a timpó megvan nálam is, de a Bex exgépében volt egy megtorpanás 6-6500 között, viszont az enyém teljesen lineárisan kapar felfelé. Valaki másnál is van ilyen jellegzetesség, vagy csak egyedi eset?
Tök jó ötlet a motorozás Blue. Úgy általában. Szal én is benne vok, ha ráérek.
Ti hogyan cseréltettek pacskert? Speckó motorszerelőnél, vagy autószerelő is bevállalja?
Aznap délután érek haza Franciaországból. Kamera lesz nálam, csak rám esteledik...
Ha nem 10, és még nincs jogsi, akkor felautózom... majdnem "kárhova".
Épp most ecseteltem hogy 10-e nem 100.......utána meg ugye nekem sincs szabad hétvégém ebben a hónapban....tehát szerintem ez későbbre fog kerülni...... (ami nem is baj, hisz tényleg többen lennénk...)
Nagyon szívesen részt vennék a dokumentálásban. A kanyarvadász szakaszt azonban kihagynám. Még szokjuk egymást...
Szóval, ha nem 10-én lenne a felvétel, akkor tudnék menni még egy kamerával. Minél több kamera van, annál jobb videot lehetne csinálni.
Annak pedig a legjobban örülnék, ha akkor lenne a megörökítés, amikor már nekem is van jogosítványom, mert szerepelni akarok!
Akár az is megoldás lenne, ha több túrából lehetne összevágni a vidit... a szöveg alá.
Remek ötlet Blue! Most ennyit tudtam hozzátenni...
A hollókői vár szerintem telitalálat. A placc előtte, meg az odaút is. Szécsény felől is meg a 21-es felől is jó kanyargós, viszonylag kis forgalmú.2006-ban lett újraaszfaltozva, tehát a minőség is remek. Persze a választás rajtatok áll, én nem vagyok hajlandó résztvenni benne!
No várj csak! 10-én lehet nincs sulim és benne vok! De ha eladás elött megdobom a GS-t egy lepencei kanyarban! Pénteken visszarakjuk a szivató bovdent és akkor felélesztem! Szerintem a 10-e jó de választ csak jövő héten adok pontosan! Elviekben számíthatsz a nagy öreg (96-os) lila milkára! Most kapott új olajat meg szűrőt! Kiváncsi leszek a motul mit tud! MERT NEM VOLT OLCSÓ!
És ugye a legjobb az lenne ha minden évjáratból lenne - hogy a változáskat is belehesen mutatni.....
igy pedig adja magát hogy nemcsak évjárat-hanem kw-os gép is jól jöne:-))) igy meglehetne nézni a különbséget is.......
Bocs, de ezt is tudnod kell!