Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bud!

Tudom-tudom:-) rád csak vasárnap lehet számítani:-))))) Ellenben nekem specc ebben a hónapban egy szabad vasárnapom nincs.....
De ne aggódj mert szabad szombatom is csak 2ő van.....
Az egyik a jövő héten - a másik meg az évadnyitón.....24.-én



De az ötlet nem rossz......
A lepencei úton lehet döngetni is, az út is jó - és a felvételt is összetudnánk hozzni......


Mivel Én kamerázok így kellene majd nekem egy-két segédszerkesztő aki tud beszélni is:-)
Én összeirkáltam pár kérdést......És miközben veszem az anyagot feldobom a kérdéseket......
Így tényleg összelehetne dobni egy objektív kis felvételt, hiszen ha engem kérdeztek akkor KIRÁLY a GS:-)

Persze előtte egy ücsi mellett átbeszélnénk a kérdéseket, hogy a felvételen ne ümmm-hümmm-áááááá legyen nagyobb arányba:-)))))
Én igy jártam - hiszen Ádám (Lövey) feldobta a kérdést és ugye megkell fogalmazni a szöveget...addig meg ment a hüüümmmmmm:-)
Esetleg a Visegrád - Szentendre közti szakasz és mondjuk egy vasárnap,h rá is érjek?
persze a helyszin csak egy tipp volt......ilyenekből van még pár db a zsebemben......


PL: Hollókői vár
Bazilika
Velence
...stb
ALL!

Egy kis visszajelzés kellene.....
A lényege, hogy kellene egy bemutató, izelítő, és egy amolyan tesztvideó a GS500-ról.......hiszen ilyen nincs sehol (A DR. Bike-os csapattal csináltunk egyet, de ugye sajnos nem került fel az oldalukra a mai napig (és ez fél éve volt) - plusz ugye ha fel is kerül azt nem nyúlhatom le....

Az elképzelés.....
Mivel a fanok oldalára készül - igy minél több gs500 kellene a videóra....tehát egyben csapattúra is lenne!
Kellene egy jó hely (háttér) ahol azért nem zavarnak az autók-motorok hangjai....a forgalom.....
És ugye nem beszélnek bele a felvételbe járókelők....

Tehát alap esetben igy hirtelen azt mondanám: Hollókői vár előtti nagy rét.....
Odafelé vannak utak is, kanyarok is.....


Szóval jó lenne minél több GS......
És kellene egy két keményebb tudású emberke is.....velük venném fel a kanyarokat...........



Szóval.....
Ki lenne benne egy ilyenbe?


Első alkalom március 10. de ugye csak ha bejön az időjósok szövegelése......és előtte nem esett 2 napig legalább az eső (a rét különben tiszta sár....)
Szóval a jövő hét szombaton ki érne rá?
No aki jöne az iratkozon fel.......

http://forum.sg.hu/listazas.ph...



Már csak 24 nap.....
Tényleg jól néz ki De élőben biztos találnál sok kivetnivalót rajta- vigasztaljon ez
Tudod vásárlás után nem szabad tovább kutakodni ,ez mindennel igy van.
Én "örökre" vettem. Nem szándékozom még nagyon sokáig megválni tőle... beleszerettem.
Még úgy is rettentő jó ár lehet. Be kell csuknom a szemem, mert pillanatok alatt elköltöm az egész éves "zsebpénzem".
Azért piszkálja a csőröm...
Ahogy Ratesz az imént írta egyszerü (a) nagyszerü és egy öreg motornál pláne érvényes ez!
És ilyen szempontból biztos hogy a GS a nyerő
Igen, márc 4-ig van akció, utána 70e.
A motorinfon most találtam egy 94-es GSX600F-et 40e km-el. Ezt 485e-ben hirdetik, ez tényleg megér annyit, ha valóban olyan jó, mint ahogy a képen néz ki! Talán még jobb vétel is lett volna, mint a GS-em.
Egyébként a Calvatti ruha mennyibe fájna akció nélkül, kiállításon kívül? Az az ár helyes, amiről pár napja beszéltünk? Ha jól emlékszik az agyam, akkor 70 körül volt...
Igen, a Honda kifejezetten erre a célra gyártotta, mert előtte a V sorozatával jól leégett, mert állandóan betojtak. A VFR-eket is irdatlan hosszú futásteljesítmények jellemzik már.
A GS-ről is azt mondják, 100e km meg se kottyan neki. Hidd el, nem véletlenül gyártják már 18 éve szinte változatlanul.
Egyszer olvastam egy tartós teszt összefoglalóját. Az NTV-650-esről. Százezer km után atomjaira szedték a blokkot, és mindenki tátotta a száját. Szinte semmi kopás nem látszott rajta, olyan meg pláne nem, ami azt vetítette volna elő, hogy ne tudna még egyszer annyit elmenni.
Én csak remélni tudom, hogy a GS mondjuk 100-120 ezret kiszolgál gond nélkül. Hamarosan megtudjuk. hiszen Blue beletekeri két szezon alatt ami odáig van még.
Ja és még annyit a 250/400-as témához, hogy volt Honda NTV400-am, ahhoz egy légszűrő 25e körül volt... Nem is vettem. Kifújattam, nem volt nálam 6000km-t a gép. Alkatrészt ahhoz se nagyon találtam volna - akkoriban. Még szerencse, hogy az a blokk agyoncsaphatatlan volt benne. No, azt a gépet nagyon szerettem.
LOOOOOOOOOOOL
Én is gondolkodtam sokat - anno - banditon, mert tetszett. És sokaknak bejönne a mérete, aki nem akar "drága" európai 600-ast venni, annak optimális választás lenne a 400-as, esetleg a 250-es, hiszen papíron az is majd annyit tud, mint a GS...

DE, nekem volt GSX-250F. Nagyon szép volt, és baromira praktikus (ülés alatt volt a tank, a tank helyett meg egy nagy sisaktartó volt belső világítással (!), mint egy robogónál. Állat jó volt. Viszont amikor be kellett lőni a négy hengert, karbikat, stb... már nem nagyon szerették. Nem találtam leírást, se szakit hozzá, az alkatrész zűrös. És rendkívül érzékenyek ezek a kis ccm-es mocik az időjárásra, ráadásul 3000km-ként kötelező szervíz van ám! És hiába erős, ha tekerned kell 16-18e-ig... A Gs azért tetszik, mert csak húzok neki és az bőven jó. Ha 4e felett van, pont annyit tud, ami elég a kényelmes motorozáshoz. És olcsó, össze se hasonlítható a "modern" 250-400-asokkal. Nekem savazhatják a gépet, mégis nagyon szeretem, mert egyszerű és nagyszerű!
Kérdésedve válaszolva: tényleg nem tudom Mire jó egy auto amin kivül ülsz
Öööö, nem tudom, de valami 2003-as és nagyon jó áron van (1 misi körül, de nem tuti). Ha komolyan érdekel, szólj.
Igen, már voltam. Első nap, mégis állati sokan voltak. Mindenki akciózik, de megmondom őszintén nem tudom, hogy kinek mi az alap ára és mi az akciós. Magyarul tényleg van-e kedvezmény. Viszont az egész A pavilon mocikkal és mocis cuccokkal van tele. Találtam havernak pl.: akciós gumit, Continentált. 55e a pár 120/70 és 190/70, azaz 5e ft kedvezmény van rajta. Nem tudom mit keresel. Motoros holmni volt bőven, de főleg az ismertek: Corsaro, Superbike, Spool, stb... De pont a spoolnál volt, hogy csekkoltam az árakat és a kis XVII. keres boltban olcsóbbak a cuccok, mint magánál a forgalmazónál...

Nekem az volt a legjobb az egészben, mivel már 3 éve eladtam a CBR-emet és nem követtem a motorokat, nekem sok újdonság volt, amit megfoghattam, ráülhettem. És mivel mostanában jelentősen erősödik nálam a túra vonal, ezért már más kritériumok alapján osztályzok (nem csak a teljesítmény, sportosság, hanem a komfort, praktikusság, gazdaságosság, pakolhatóság, stb...). Szerintetek miért tetszett a Gold Wing?
Előre is köszönet. Nagyjából másfél év múlva leszek garanciamentes... ki tudja mi lesz még addig...
Csak van belőle pár... most is van fent mindjárt kettő a hasznaltauto.hu-n.
Egy ismerősömnek volt belpiacos VTR-250-es Hondája... rengeteget szopott az alaktrésszel. (vezérműtengely 7 hónap várakozás) El is adta miután megint üzemképes lett a mocc.
Mennyi a 800-as Marauder, elcserélem a robogomat
Azért a 60LE kicsit erős.

Volt egyszer hirdetve valahol ennek a tesója... sárgában. Állítólag minden ugyan az, csak kisebb furatú hengerek vannak rajta...
Ő egy cimborám, aki az erőműben dolgozik, mint mérnök. Hobbija a motor szerelés, csak már nagyon penge, rengeteg géppel foglalkozott már, ugyanis hoz is be külföldről, meg javít is fel ezt-azt. Most is van nála eladó VZ800 Marauder, nagyon szép. Lesz még Dragstar, RS250. Szóval nem tudom, hogy vállalna-e, mert nem ebből él. De ha arra kerül sor, megkérdem tőle.