Az összes 250-es meg 400-as Bandit is belpiacos mégis szeretik és ugy látszik nem zavarja a tulajokat hogy várni kell az alkatrészre. Nem lehet hogy sok mindenben azonos az 500-al (blokkon kivül)
Ezt a paksi szálat tartsuk melegen. Nekem is elérhető távolságban van, és a lelkiismeretes szaki ritka, mint a fehér holló. Mostanában nem lesz gondom remélem, de ha lejár a gari, akkor nem kizárt, hogy meglátogatom.
Ne a márkaszervízt gazdagítsam, ha nem muszáj...
400as Gs?
Japán belpiac....alkatrész szinte alig hozzá......
Szóval csak bevállalósoknak ennyiért......Én max 3-at adnék érte, de többet garantáltan nem, hiszen 89-90-es Gs500-ekért kérnek 350-450-közt
A másik képen már látszik, hogy van, bocsi rossz képet dobtam fel. Van minden XS-től az XXXL-ig, ráadásul még olyan varia is van, hogy gumirozás van mindenhol, ha nagyobb testű ragadozó vagy, ha meg sima kákabélű, akkor van szűk (normál) fazonú is. Nem akarom marketingelni - bár már megtettem -, de jó a cicc, mégha egy fityinget se kapok belőle.
Köszönöm a segítséget, de a srác, akitől vettem a gépet profi szerelő, mondta, hogy bármikor guruljak le hozzá, - ha kell - megcsinálja a karbiszinkront és szelephézag csekkolást is, ha kérem. Vannak még jó barátok a földön, igaz ő paksi. Dehát néha kicsit motorozni is kell.
Az enyém 470e volt, de azt tudtam, hogy rendben van, ezért is vettem meg. Egy idő után nem nagyon megy le az ára annyival, mint fiatal korában. Valaki nemrég vett egy 92-est - ha jól emléxem - 430e-ért. Alkuban rámegy az ember, simán kijön 420e alá is. Meg itt már inkább az állapot számít. Ha szar, úgyse veszi meg senki, max. nagyon olcsón.
A 398ccm szerintem elítás, hiszen gs500 és nem gs400-ról van szó. De 60LE-nek nevezni egy ilyen bringát... Vagy van olyan változat, amiről én nem tudok?
A csarnok 305F stand. A sárga Yamaha Factory mellett, ahol kb. ma vagy 10 irdatan kannás cica bájolgott (csak tudnám miből...). Szerintem kukkantsd meg a kínálatot, van sok osztrák-német kiállító is, akik euróban nyomják a portékájukat, nem sokkal olcsóbban. A Shoxnak volt még olcsóbb kombija, asszem 58e körül, de az fekete volt, olyan chopperesebb jellegű. Berik, Arlen Ness 110e, az se rossz egy professzionális bőrruháért.
Hááát, 15 évesen 12e km? Szerintem inkább a felújítás után... Egyébként szép, bár minden át van már fényezve rajta, ez nem biztos, hogy rosszat jelent. Egyedüli kérdés, az a 60LE-s besorolás... Turbós?
Hol van az a Calvattis esetleg elérhetősége?, haver szeretne egy bőrkombit ez már baráti ár!
Nekem is tapasztal motorosok mind azt mondták hogy csakis bőrbe szabad motorozni!
Voltam a Calvattis cimborámnál, és a kiállítás alatt 59900-ért adják a kétrészes (kis)púpos, fullprotis bőrkombikat ezüst, piros és kék kivitelben. Nagyon rendben voltak, szívem szerint egyet toltam volna magamnak, ugyani a bőr, mégiscsak bőr...
Volt még cordura cucc 18900-ért, valamint kesztyűk 8500-ért. Szerintem ilyen kedvező árért rendben volt minden.
És ha esetleg valaki akar versenyezni CBR125R márkakupában, akkor ott kaphat infókat is. Lehet kikönyörgök én is egy versenyt a ringen!
Köszi a bizalmat! Yrtam, hogy betonkemény volt, te!
Sajnos a teszt elmaradt, mert a motorkiállításon voltam, és egész nap ott masztiztam a mocikra. Régen néztem már meg ennyire a gépeket, nem volt rossz. Kinn voltak a GS-ek is!
De asszem jelen pillanatban egy VFR800ABS-t tolnék haza. Vagy egy GoldWinget, de mellé CBR600RR is kellene, az ugyanis nagy szerelem! Ja, volt kinn még CBF1000 bordóban két oldal dobozzal, no azt is el tudnám viselni....
Akkor marad a "modern orvostudomány" és a penicillin.
A meleg sör akár "halálos" is lehet...
Hétköznap valószínű érdemesebb látogatni a kiállítást. A tömeg nem előnyös a nézelődéa szempontjából.
Én sajnos kihagyom idén.
Köszönöm! A javasolt kúráddal csak egy bibi van: nem szeretem a bort, a páleszt meg utálom. A sör meg szerintem nem hat! . A fő kérdés: hogy lesz ebből motorkiállítás? Tavaly szombaton voltam, köszönöm többé nem!
Ezt a gépet meg láttam már jópár helyen....
Ezt a paksi szálat tartsuk melegen. Nekem is elérhető távolságban van, és a lelkiismeretes szaki ritka, mint a fehér holló. Mostanában nem lesz gondom remélem, de ha lejár a gari, akkor nem kizárt, hogy meglátogatom.
Ne a márkaszervízt gazdagítsam, ha nem muszáj...
Japán belpiac....alkatrész szinte alig hozzá......
Szóval csak bevállalósoknak ennyiért......Én max 3-at adnék érte, de többet garantáltan nem, hiszen 89-90-es Gs500-ekért kérnek 350-450-közt
Kiállitáson kivül esetleg el lehet érni?
A 398ccm szerintem elítás, hiszen gs500 és nem gs400-ról van szó. De 60LE-nek nevezni egy ilyen bringát... Vagy van olyan változat, amiről én nem tudok?
Elérhetősége: Zsolt-T:0620-9532035 Bp-en
Vagy azok még tartosabbak voltak
Mellékelek egy képet a standról.
Nekem is tapasztal motorosok mind azt mondták hogy csakis bőrbe szabad motorozni!
Ezt a hírdetést olvassátok el érdemes,nem semmei lehet ez a Gs.
link:http://apro.origo.hu/auto/moto...
Volt még cordura cucc 18900-ért, valamint kesztyűk 8500-ért. Szerintem ilyen kedvező árért rendben volt minden.
És ha esetleg valaki akar versenyezni CBR125R márkakupában, akkor ott kaphat infókat is. Lehet kikönyörgök én is egy versenyt a ringen!
Sajnos a teszt elmaradt, mert a motorkiállításon voltam, és egész nap ott masztiztam a mocikra. Régen néztem már meg ennyire a gépeket, nem volt rossz. Kinn voltak a GS-ek is!
De asszem jelen pillanatban egy VFR800ABS-t tolnék haza. Vagy egy GoldWinget, de mellé CBR600RR is kellene, az ugyanis nagy szerelem! Ja, volt kinn még CBF1000 bordóban két oldal dobozzal, no azt is el tudnám viselni....
A meleg sör akár "halálos" is lehet...
Hétköznap valószínű érdemesebb látogatni a kiállítást. A tömeg nem előnyös a nézelődéa szempontjából.
Én sajnos kihagyom idén.
Köszönöm! A javasolt kúráddal csak egy bibi van: nem szeretem a bort, a páleszt meg utálom. A sör meg szerintem nem hat! . A fő kérdés: hogy lesz ebből motorkiállítás? Tavaly szombaton voltam, köszönöm többé nem!