A képeken látható a kerbi gáztolattyú oldali része ugyebár....
No a 2004 előtti modelek karbijának felső része fekete....... ugyan ilyen karbik vannak a GSXR-ekbe is....állítólag....
No a gáztolattyú mint látszik a szélesebb része egyenes.....a 2004-től lévőké pedig domború......
Plusz a vezetékezés, felfogatás....és még legalább 10 dolog más.
Én mikor eltört a gáztolattyú belselye - mert ráadásul 2004-től a gáztolattyúban van megfogatva a schubert......akartam venni egy másik karbit.....
Elvittem a szervízebe - és ott közölték hogy ha leszívom magam ott helyben akkor sem tudják beteni, hiszen teljesen más......... (még jó hogy a bolt visszavásárolta)
Bakker ugylátom van termés .
Elég lesz átolvasni, de megoldom.
Köszönöm a dícséretet, hát volt is vele munka míg ilyen állapotba hoztam ( már a régi tulaj készült szétvágni és 3 kerekü pótkocsis valamivé alakítani amikor sikerült rábukkannom ), ja és az irányjelző muszáj volt mert ez URAL M66 és ezen gyárilag is volt így követelmény a műszakin ( de azért ezek is orosz cuccok )
480-ért árulod?
És mi a rákért nem et mondod.....?
Írj ennek a csajszinak:
orine.fe@oep.hu
neki 500-a van egy GS-re, mert a múlt héten megkereset, hogy nem e tudok ilyen árban........
Hivatkozz majd "Blue de Vil"-re....mert Ő igy ismerhet....
Srácok! A karbit már szétszedtem és ott tátongtak a lyukak! Szóval folytott volt a gép (éreztem). Most megyek a műanyagos haverokhoz lyukakat foldozni!
Az enyémet a kapaszkodó helyére kell rögzíteni 2 csavarralmeg a farokidom segédvézén van 4 lyuk amin átvezetsz négy db M6-os csavart és 4 ponton ráerősíted!
Rá is ülhetsz a platnira akkor se törik le!
BOMBANIZTOS!
Nekem is pont ilyen konzolom van! Csak még nem tettem fel. Mindkét oldalon 2-2 felfogatási pont van és elég stabilnak néz ki. Mondjuk erősen furcsállom, hogy csak simán áll a vége, benne lyuk és arra kell rászerelni a trepnit. Még nem igazán értem hogyan, de valszeg inkább heggesztetek egy dupla kampós lapot, amit összekötök ezzel a konzollal, meg a majrévassal és akkor atomstabil lesz. Mindjárt csinálok képeket csak a konzolról.
A képeken látható a kerbi gáztolattyú oldali része ugyebár....
No a 2004 előtti modelek karbijának felső része fekete....... ugyan ilyen karbik vannak a GSXR-ekbe is....állítólag....
No a gáztolattyú mint látszik a szélesebb része egyenes.....a 2004-től lévőké pedig domború......
Plusz a vezetékezés, felfogatás....és még legalább 10 dolog más.
Én mikor eltört a gáztolattyú belselye - mert ráadásul 2004-től a gáztolattyúban van megfogatva a schubert......akartam venni egy másik karbit.....
Elvittem a szervízebe - és ott közölték hogy ha leszívom magam ott helyben akkor sem tudják beteni, hiszen teljesen más......... (még jó hogy a bolt visszavásárolta)
Ennyi
Szóval nem mondtam volna meg hogy hány éves.....
tuti álapotban van, de ugye aki szereti a mociját az vigyáz rá......
Esetleg térj ki a várható azonali költségekre ha van ilyen....PL gumi, lánc, szervízitervalum
Ne is akard látni a 2004 előtti épeket, mert bezavarodsz:-))) Teljesen más a karbi képe.....
De amugy nesze:-)
Bakker ugylátom van termés .
Elég lesz átolvasni, de megoldom.
Köszönöm a dícséretet, hát volt is vele munka míg ilyen állapotba hoztam ( már a régi tulaj készült szétvágni és 3 kerekü pótkocsis valamivé alakítani amikor sikerült rábukkannom ), ja és az irányjelző muszáj volt mert ez URAL M66 és ezen gyárilag is volt így követelmény a műszakin ( de azért ezek is orosz cuccok )
És mi a rákért nem et mondod.....?
Írj ennek a csajszinak:
orine.fe@oep.hu
neki 500-a van egy GS-re, mert a múlt héten megkereset, hogy nem e tudok ilyen árban........
Hivatkozz majd "Blue de Vil"-re....mert Ő igy ismerhet....
Hasonlít egy bizonyos.....hm......női alkatrészhez. Egy nagy öblös lyuk, amiben a vékony tűszelepecske ki-be jár.
Ti nincs szétszedve, csak a teteje van levéve.
Fényképeket kérünk sokat az operációról.
Még sohasem láttam GS karbit belülről... Remélem egy darabig csak a tiéd látom.
A doboz + konzol 400.000.-
A Gs-t oda adom 80.000.- ért!
Alkudni lehet!
Rá is ülhetsz a platnira akkor se törik le!
BOMBANIZTOS!