Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

MINDENKI!

Akinek van HAVAS- hómezős motoros képe önmagáról az dobja el.....
Esso... pl told ki gyorsan a gépet amig van hó és csinál magadról pár képet (akár mókás is lehet....)


Csinálnék egy kis videjóklipet a Gs fan oldalra........a zene már megvan:-)


Ha megvannak akkor az akmt@freemail.hu címre dobjátok el.....
Elég a 800*600.-as felbontás.......
Na ez szinte ugyan az mint nekem van, csak nincs pótlába........
Alapinfóként mondom hogy 7000-10000ft....
Max időpont lesz gázos:-) bár jelenleg nem hiszem hogy nyári munkastilusban lennének...
Budmyke !
" Az enyémet a kapaszkodó helyére kell rögzíteni 2 csavarralmeg a farokidom segédvézén van 4 lyuk amin átvezetsz négy db M6-os csavart és 4 ponton ráerősíted! "

Szóval a kérdésem az lenne,hogy a segédvázon a lyuk az gyári?
Mert az enyémen nem emlékszem ,hogy ilyen lenne.
A Zsófimtól kaptam! De jó! Én csípem!
Ratesz!

Jól megszáradt a ragasztó? Mert ugye most benzingőzben fürdik... remélem volt türelmetek kivárni, vagy volt tapasztalat az oldószerekkel való találkozás tekintetében.
Kíváncsian várom a holnapi tesztet. Remélem kapsz még egy jó nagy adag kellemes csalódást a GS-edtől.
esSO!

Az a hír járja, hogy egy kupica pálinka lefekvés előtt kitakarítja a kis genyót a szervezetből.
Én megspékelném némi forraltborral...
Jobbulást kívánok!
A minimum az, hogy grátisznak adod a kutyamamuszt, bárki legyen a vevő!
Ismét beigazolódott, hogy "civilben" sokan megmaradtunk egy bizonyos szinten...
(nekem bocimamuszom volt, de elhordtam... nézek új háziállatot, mert újra elkezdtem vágyni rá!)
Technika kérdése az egész! Inkább azt tanitanád meg neki
Nem bicigli ez hogy csak ugy haggya eldölni az ember. Mert bizonyos dölésszög után még mi se tudnánk megtartani.
Ha meg most vesztek egy 125-öst, te meg egy mégnagyobbat megint nem tudtok együtt motorozni, legalább is nem lesz az igazi.
A kutyamammusz a 3. képen üt!
Ja a képek a platnikonzolgetymóról! Ha van kérdés várom!
Jó felvetés de mivel kétszer felborult vele álló helyzetben nem merem neki megtartani! Két héten belül invesztálja be a kis 125-ös Cbr-ét!

Ahhelyett,h nekem adná a rászánt lét és megvenék egy vadálatot!
De ezt nem várom el tőle! Vegyen magának motort még ha kicsit is! Legalább motorozni akar!
Imádom!
Irigyellek! / a holnapi gurulásért/
Mifelénk még van 4-5 centi hó, bár erősen olvadt egész nap. /jövő hétre 15-20 fokot mondtak/
Meg rádásul sikerült bekapnom vmi nyavaját - a szokásos influ-szerű tünetekkel. Nekem3-4 napig reszeltek.
Köszi, mostmár nem érzem magam annyira lámának. De holnap lesz a puding próbája, kiváncsi vagyok, hogy mennyire fog másképpen menni. Közben érdeklődök a Motorradnál a szinkronokról.
A karbiszinkron lényege, hogy a 2 henger egyformán járjon, egyik ne sántítson a másikhoz képest.
Nagyon durván úgy lehet felfogni, mintha 2 külön egyhengeres motor hajtana.
Na ugye! Memmontam, hogy menni fog.
De azt is írtam, hogy ne vegyél ragasztót, hanem kérj. A vége úgyis ez lett!
A tű lukrajátszását is írtam, de aki tud otthon gyakorolni, annak megy.......

Félre a tréfával! Gratulálok az önbizalom növelő sikerhez!
Igen, erre én is gondoltam. De pontosan mi a karbi szinkron?

Az egyértelmű volt, hogy most kevesebb a levegő, de mit fed pontosan a szinkron?
Még egy dolog!
Ami nincs leírva de szembe jutott....

Ha minden ok akkor még áldozz egy kicsit a karbiszinronra....hiszen a lyuk mi más mint a levegő szabályzása..........

Magyarán csutka gáznál mikor felemelkedik a tolattyú a lyukon visszaáramlik, igy megakadályozván a sürétést...

Mivel most nincs lyuk (ugye a külsejét azért simára csoszoltátok?) igy a olattyú most tökig fel fog mászni......ellenben ugye etől még nem fog több benzin is bemenni......

Szóval a tökig csavarod a gázt és elkezd rángatni akkor ne ijedj meg - egyszerűen kevés a benya....
Alapesetben tedd 1-el lejebb a scubert tűt - igy többet ereszt át........
komolyabb esetben kellhet egy új shubert ......


De a karbiszinkron tutira nem árt - hiszen lásd esetem - nekem 1 l-er kevesebbet eszik..... (amugy sem árt szerintem egy 2-3 évente megnézetni....)
És úgy néz ki, hogy megnyertem a licitet a 2 tégla tükörre! IGEEEEEEEEEEEEEEEN! 4000Ft-ért szerintem jó vétel volt!
No, végeztem. Tényleg nem ördöngősség. Tank leszed, csövek lehúz, karbifedelek le, membrán+gáztolattyú+tű ki - vigyázva minden apró alkatrészre, el ne tűnjenek. Aztán vettem Loctite 2 komponenses cuccot. Az eladó azt mondta, hogy a képen látható 3450-es fémek ragasztására való, és rábeszélt a 3430-asra, ami univerzális. Meg is kencéztük a cuccot, ami 3 óra állás után se akart ragadni. Haverom berágott - én is -, erre előkapta a csoda 2 komponenses cuccát, ami 16e volt 2 szilós doboznyi - ők szénszál, kevlár, üvegszál, stb... cuccokat gyártanak -, azzal megkente és kb. fél óra alatt beton kemény lett. Ez már valami! Aztán még szárítottam, majd betettem, ami némileg macerásabb, mint a szétszerelés a tű, valamint a rugó alátét összerakása miatt, valamint nem egyszerű veletalálni a tű lyukába sem, de megoldottam. A gép gyönyörűen indult, csak kicsit járattam, az éles teszt pedig holnap lesz, ha nem lesz ilyen takony idő.
No, így már helyreállt a lelki békém. Kíváncsi voltam, hogy mi van közvetlenül a fedél alatt.
én csütörtökön megyek...
Miért nem tartjátok meg a barátnődnek? Végülis nem kis ráforditás volt hogy rendbe hozzad. Vagy nem megy a barátnőd kabátjához Jobban jár mint valami 250-essel.
Százak mennek! Tandíjra! Ezért ha eladom akkor behitelezek egy kis részéből egy másikat! De ezt munka és suli mellett elég intenzív számolgatással teszem! Hosszú távon jobban jövök ki mert a pénzem feléhez hozzá férek! Csak még nem tom mi lesz a mocc,de ahogy magamat ismerem vmi női szinű mert az olcsó!
Budmyke ! Miért adod el a gépet,ha szabad tudni? Tán nem vagy elégedett? Elhagynak százak ,jönnek ezrek....