Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a 2ő együtt nem ment hiszen a kabátba egy jobb fajta proti volt, de a protiingem meg ugye gerinc formájú, tehát érdekes állt a kabát rajtam:-)


Én viszont a protiinget, vagy a külön gerincvédőt ajánlom.....

Magyarázat EsSo kedvéért:-)
A kabát ugye nem rád lett varva tehát itt-ott nagyobb.....igy a becsapodást már csak részben topitja, utána a prot az átvett energiával el is csúszik rajtad.....
Nekem a borulásnál a proti megtette a dolgát ellenben aért voltam KO, mert a proti megnyomta a pólót az pedig felszakitotta a pihe kis böröcskémet......

A versenypilotáknak épp ezért áll olyan furin a bőrcucc, hiszen az a 2. börük.....
Az rájuk lett szabva és varva, ott minden illeszkedik.........de a boltokban nem kapsz olyat ami PONT a tiéd.....
Lehet kényelmes, de az nem védd 100%-osan............

Na ezzel szemben ugye a pritiing direkt módon harisnyás, hiszen az totál felveszi a formád......
A kerincvédővel szemben viszont ugye van benne vál, könyök, mell és vesevédő is......
A jobbik fajtában még kulcscsontvédő is.....

Én akkor döntöttem hogy megveszem, mikor megfeküdtem és a karom magamalá került - igy a könyökömet védte a proti - csak épp a bordámat nem védte semmi - igy a proti szétzúzta.......hiszen rakj le a földre egy videókazetát és ugorj rá mellkassal......

Igy meg ugye az ingen lévő melkasvédő egyben nyomja a bordákat nem csak 2-3-at......igy csökkentve a felületi nyomást (jégmező eset.....a lábad alatt beszakad, de ha a lábad alatt van egy létra már eloszlik nagy részre a nyomás)

1 = SHOX protiing - 29900ft
2 = ilyen van nekem..... 26000ft (Én 19000-ért vettem)
3 = ilyet vennék mert ebben már van kulcscsontvédelem is..... de ugye 49500ft


Ezeket mint megtaláljátok a www.shox.hu oldalon
A hosszú időt arra értettem, hogy akár a másodperc tört része alatt is többször kaphat ütést a proti. Ha az 1-2 másodperc kirugózást vesszük alapul, akkor annak a gerinc nem biztos, hogy örülni fog.

Tehát a hosszú idő a pereceléskor lehetséges időket figyelembe véve értendő!

Én kemény protektor hívő vagyok, és spórolok is rá erősen.
Teddy: csak részben értek veled egyet. a polifoam valóban a leggyengébb gumi/szivacsfajta. Én nyomdaipari stancformák kidobógumijaival foglalkozom. percenként 10-20 leütést még ezek a gumik is kirugóznak. Ha tehát 1-2 másodperc külömbséggel ugyanott ütés éri azt simán kirugozza. Nem rugozza ki ha sokkal gyorsabban követik egymást az ütések vagy hosszan terheled (nézzél meg egy polofoam strandpapucsot egy év használat után az már összelapult nem ugrik vissza eredeti magaságára). Sokkal gyorsabb gumik a gázgumik mint például a neopren vagy naturkaucsug, de ezek elég puhák. Ami tud elég kemény is lenni az a mózgumi. az van 20- 45 Shoreig.
Valószinü a keményprotektor a legtuttibb mert gondolom eltörni nem szokott, de talán nem is tompit annyira mint egy jó gumi.
ühüm thx
Hi Ironed!

Kezdeném onnan, hogy vannak kemény, és lágy protektorok. Általában a középkategóriás textil ruhákban és az olcsó bőrruhákban a puha van beépítve. Olyan ez, mint a polyfoam. Az enyémben is ilyen van.
Erről tudni illik, hogy a védelme a közelébe sem ér a kemény protektoroknak. Logikus, hiszen ha ütés éri, akkor tompít és összenyomódik... elvégzi a dolgát, de aztán csak lassan nyeri vissza a formáját. Ha még egy ütést kapsz netán ugyan oda és rövid időn belül, akkor már olyan mintha csak a textil lenne ott.

A gerincvédő pedig kemény játékos. Én ezt a megoldást ajánlom. Ha felfér rád a kabát a szivacsos betéttel is pluszban, akkor semmi akadálya, hogy ott legyen.
Ami a kemény gericvédő melett szól még, hogy az az egész gerincedet védi, nem csak a hátad.
ahoj, 1 kérdés:

vannak olyan kabátok amibe hátul van gerincvédő nade az ember fia vesz külön is kemény gerincvédőt ekkor elvileg felesleges ami a kabátba van, a kérdés: ha mégis benne hagyod az inkább árt vagy az ártani nem használ kategória? hm?
Tegnap a csúcs 1,5 fok volt...ahoz képest MOST 10 fok van a cityben
Muki!
Ez ha jól láttom a Gs gyári csomagtratójára hasonlit.....

No a gyári tartón rajta van hogy "MAX 5kg"

Ebből ugye a doboz legalább 1-2.......
tehát tényleg még max 2 bukót bír el...

Amit Teddy ír annak van értelme, hizsen ha egyedül mész akkor ugye a bukó a fejeden van.....és a tartóba más kerül.....
Itóka, kaja, suvenir, esőruha....stb......
Nekem a legfontosabb a taktáska......no az - ha más nincs - biza 10-15kg-ra hizik......bár ebből a szerszámkészlet legalább 5kg.....

Hegesztés nélkül Én hátsó dobozt nem ajánlok - ez fix.....
De prbáld ki.....
Tedd fel és hegeszteni ráérsz akkor is ha már széttört......


Ha pedig végképp még megpórbálni sem akarod akkor marad a 2 oldali dobozolás (hiszen ekkor a súly oldalt van) vagy pedig a nyeregtáskát.....
hát ez már régen volt......
Amiért érdemes hegeszteni a majrévastartót:
1. A 45 l-es dobozba nagyon szépen bele tud kapaszkodni a szél, és tekergeti is becsülettel a cájgot.
2. Ha van ekkora dobozod, akkor nehezen állja meg az ember, hogy ne pakoljon bele. Két esőruha, és 2 l ásványvíz, meg egy kis ez-az és már benne is van 5-8 kg a csomagban. Ami azért akár sok is lehet a magyar utakon.
3. Ahogy képzelem, a teherhordó rész itt is majrévas tartó, az első két felfogatási pont csak megtámasztás lehet.
4. Tényleg semmiből nem tart megcsinálni egy összekötő lemezt a két tartó közé.
5. Végül, ha tényleg nem akarsz hegeszteni, akkot csavarozással is megoldhatod. Két csavar fogná felül a tartóval együtt a gyári furatoknál, a lefelé forduló hyúlványoknál pedig ismét kettő csavar, közel vízszintesen.

Milyen tartó ez? Valamiféle gyári megoldás, vagy házilag készült cucc ez is? (mert a majrévasat a tartón nem látom indokoltnak, mintha akadályozná a platni felszerelését, és funkciója nem sok, ha már fent van a doboz is... )
Viszont tényleg nem rossz megoldás úgy összességében. Ennyi jutott eszembe munkába menet előtt...
Hi Muki!

Erre biztosan rámegy a 45 l-es doboz? A hogy elnézem a felfogatás ugyan ott van, mint a házilag készítetten. Itt mintha tartana valahol a hátsó nyúlványnál közepén is. Jól gondolom?

A helyedben én hegesztenék. Vagy mesterrel hegesztetnék. Így nem ér meglepetés. Nagyon szépen meg lehet csinálni, meg sem mondod, hogy nem gyári...
Sziasztok!
Mi a véleményetek?
Egy ilyen mekkora terhelést birhat? Ennél is fennál az a veszély,hogy törés lesz a kapaszkodónál?Én csak egy 45 literes dobozt szeretnék felrakni,a 2 zárt sisak tárolására.Tudom ott a Blue féle ( )megoldás,de hegeszteni nem szeretném a gépet és ez tetszik is !
Blue!
Szélesebb hátsó kereket szeretnél?
Tessék ! Nyárig van időd.
Egy kis munka a hűvösebb napokra !
Most már tudom miért vett mindenki Gs 500-at !
Blue!
Az AKMT fórumában olvastam ,hogy volt szó sebességfokozat kijelzőről ! E téren mi a helyzet?
hesszeljétek a viccek topicot! Beszarás!
Hawk!
Isten ments, hogy megbántsalak, de..............muszáj volt azt az indexet meg azt atükröt rátenni?
Nekem egy szomszédom JAWA-kkal foglalkozik, a régi bordókkal. Van neki vagy 5. Oldalkocsis is. Ő meg az egyikre ledes irányjelzőt épített! Brrrrrrr..........
Látod, ezek még motorok! Nem akarom szidni a miénket, de sehol sincs! Nincs lelke, fossa ki a gyártószalag...... Bezzeg azok a csodás gépek! Gyönyörűek! Egyediek!
Komoly Nagyvasak! És nagyon szépen meg vannak csinálva...
Igazi klasszikusok... szavam sincs szinte.
Állj! Senki ne mozduljon!

Hawk! Vaze, mik azok a csodák az adatlapodon? Úgy le vagyok nyűgözve, hogy szólni sem bírok.
Hát apám, minden elismerésem a tiéd, meg a bratyódé!
Azon, hogy milyen néven helyezik üzembe itthon. Az NTV400-amat pl.: Honda Bross néven volt nevesítve, mert nem találtak olyat, hogy NTV400, csak NV400 vagy NT400...
Akkor szerintem az egész csak az okmányirodán mullik, hogy mit irnak bele.
Ja, nekem is ugyanez van benne.
Ha megnézed a vázat, ott ez a típus van megadva. Egyébként ez a gyári kódja.