Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi a pálya?

sEMMI.....
Ugy volt hogy levelezgetünk - de a hétfői levelemre amai napig nem jött válasz.......

No nálam ez már a vicc tárgya, hiszen mit lehet egy olyan nővel kezdeni akinek nincs annyi ideje hogy 1 egy mondatos levelet visszaköpjön?
Persze a NLC és a IWIW-en fentszokot lenni.....

Szóval komolytalan.......ez pedig nálam nem játszik.....
Az "U" a tesó...vagyis az új.....

nekem ez is van a forgalmiban


Gs500-U
Tiszta Hegylakó fíling: csak egy maradhat
Helyesebben Epokitt.
Szerintem frissítettek az oldalon. Tegnap óta így van.
Tehát, mától csak kicsit örülhetsz, vagy sírhatsz.
Számítógép-zsenik ide!
Miért van, hogy ha nyomok több ikont, csak egy jelenik meg a végén? Mikor írom, ott van mind, de küldés után csak egy marad(hat)! Eddig nem így volt!
No jó, azért tudtam, hogy mi az epoxi! Szóval toljam tele ragaccsal, megszárad, aztán meg csekkolom, hogy síkban rendben legyen. THX
És nem kell hozzá műanyag darabka, hiszen műanyag lesz a ragasztóból (műgyanta). De elég hosszú a száradási ideje. Azt hiszem, 40 fokon 24 óra... de ez úgyis rá van írva.
Mint írtam, én nem is ragasztottam, ezért nem kellet ragacs sem.
Kétkomponensű: 2 tubusból kell kikeverni a ragasztás előtt
Epoxi: kémia órára nem jártál? Epoxigyanta alapú. Gondolom az a lényege, hogy a benzin ne oldhassa.
Ilyen volt valamikor az Epoxit nevű ragasztó. Próbálj meg valaki ismerőstöl kérni, mert venni nem érdemes, kb 2-3 gramm kell. Sajna konkrét neveket nem tok.
pl. EPORAPID

két tubus, mindkettőből nyomni kell, és összekeverni, csak úgy működik
Persze! Csak ezt jelenti. Csupasz,meztelenített - tehát nem idomos
Nem USA modell?
Köszi, valahogy én is így képzeltem. De még egy hülye kérdés: mivel ragasszam be? Kétkomponensú epoxi ragasztó, mi a retek az? Hallottam már róla, csak nem tudom milyenek vannak. A műanyag darabkát meg valahonnan csak szerzek.
Drága Aguti!

Lehet, hogy elkurtad! Nem kicsit, nagyon! (bocsi, de ezt nem bírtam kihagyni)

Az akksi ápolásának szerves része - mondhatom a veleje - az időnkénti utántöltés. Persze csak ha nem használod. Legalább havonta kis árammal - max 1 A(mper) - , mert van neki önkisülése, ezt kell pótolni.
Mint látható, az akksi igazán férfias alkatrésze a motornak!
Tehát mindenféleképpen töltened kell előtte! Meg nagyon imádkoznod is!
De az is lehet, hogy ennyit tesz: (k)U(rva) jó kis gép!
MIndenképp érdemes megmozgatni egy kicsit a töltővel. "10 órát 1 A-rel...". Töltsd csak fel, így nem kínzod meg a berozsdásodott ízületeket...


Végre valami megmosolyogtató is van a mai napomban...
Nem én találtam ki azt a szót, hogy naked... Szóval nem értem mi OLYAN VICCES!?!
Rájöttem!

U = ugyammá nemmindeggy? A lényeg, hogy guruljon
Én márpedig érzem, hogy korosak azok a csontok.

Elméletileg holnap kapják le a pacskert, és csinálják meg az új papucsozást.
Nem próbáltam beindítani a pacit még. Szerintetek indítás előtt feltöltsem az aksit, vagy nem számít, ha nov óta egyenletes 15 fokban pihizett?
Az enyém meg csak simán GS 500 a forgalmiban. Okmányirodája válogatja, hogy mit írnak be.

Tehát, az U-ra nincs ötletem, de atöbbi az fekszik...

KERESSÜK A MAGYARÁZATOT! Mi a frász az U?
Teddy!
Nem lesz jó! Az enyém a forgalmiban, tehát hivatalosan: GS 500 U K4
Ez jó kérdés, én sem vagyok teljesen tisztában vele.
F-idomos
E-idomtalan /Nyuszit idézve:naked/lemeztelenített
U-na ezt nem tom. Azenyém ilyen, lehet, hogy ez a fojtott, 25 kW-os variáció
Kétségeim vannak a csontok öregsége felől...
Ha jól tudja az eszem, akkor a gyártási évet mutatja.
2000-től visszafelé 1988-ig: Y, X, W, V, T, S, R, P, N, M, L, K.
2001 után: K1, K2, K3...
Erre a következtetésre jutottam. De U nincs benne sehol.

Az időjárásjelentőm, pedig megcsapom, ha nem beszél igazat.

Nyuszi! Jobban szeretnék hinni a csontjaidnak.