Blue ! hozzád szólnék,ill. kérdésem lenne.
Hogy megy a regidztráció a Louis-ban ( az oldalukon)??
Azért kérdem,mert pár napja regisztráltam magam és azt irta az oldal,hogy a vásárlói kódot és valami (Postleitzahl) postakodód e-mailben (amit megadtam) elküldik.Na most kaptam két levelet is de egyikben sincsenek a kódok.Ja egyébként két alkalommal regisztráltam mert az elsőre semmi reagálás nem volt a másodikra viszont igen.
Mos ilyenkor mi van??
Túra ideje:Júni 15-aug 31 között akármikor(amikor a lányodnak és neked jó)
Túraterv:1.nap., Indulás: tetszés szerint/de azé időben!
Érkezés:2.5-3 órával indulás után
Lepakolás, szállás elfoglalása
Ebéd /mennyiség ízlés szerint
Fürdés a tóban
Laza motorozás a környéken/ kő v. város v. csak úgy
Vacsora /nyárs,bogrács grill
SÖR+vaker a tűz körül
2.nap.,kb ua., mint az első, csak fordítva, megkeverve.
Egyéb alternatív program is megoldható!!!!!!!!!
Ja, a túra helye:Balassagyarmat-Nyírjes
Szóval mint az olvastam és idéztem - ez tényleg bármior megoldható........
Ellenben igérhetem hogy előtte gurulunk mi még együtt..........
Hát ja:-)
no akkor részletesen hogy EsSO ne tudjon belkötni:-))))
1., RMC-s nyeregtáska....anno 5000ft-ért vettem......
NAGY....baromi nagy táska így mikor telepakoltad nem éppen volt táska formája inkább két oldal zsákra hasonlitott....... (1es kép)
Ráadásul mivel egy sima gyöngyvászon anyag - igy kb. 1 perc alatt átázik......tehát ebben az esetben KÖTELEZŐ a nylonszatyor belső védelem......
Itt a merevitést meglehet oldani egy lemez belső burkolattal ami ugye tartást ad a cuccnak.....
Nekem ilyen az Apriliámon volt.......5cm-rel volt feljebb a kipufftól - igy szépen SZÉTOLVADt a benne lévő Cordura nadrággal együtt........anyámat most biztam meg a projectel, hogy a táska maradék anyagából (ami 99%-ban hasonló a nadrághoz - vágjon ki egy darabot és valami formációba csinálja meg a nadrágot, hiszen jó nadrág......csak ugye a lába szétolvadt egy 2 tenyérnyi helyen.....
Tehát jó táska, de belső merevités kell neki......a többit már a felső feszitésnél meglehet oldani.......
Nekem nnem jött be az tény...............
Utána vettem ezt a Moto Detail táskát (a kisebbet - mivel ebből 2 fajta méret van a 2-es kép a nagyobb, de ugye az 30 euróval drágább is+a henger még 30)
Ez látható a lenti képen....vagy a 3-ason.....
Ez nekem egy 2-3 napos túrára bőven elégnek bizonyult a tanktáskával együtt.......
A felső része jó, hiszen széles, igy az tast se zavarja......oldalt pedig nem nyúlik lejebb a lábtartóknál......de a hozzá kapott 20db hevederrel eleve oda is lehet rögziteni.......
Ebben már van belső merevités - tehát nincs vele gond, plusz ugye esővédő ami tényleg nem ázott át....
Ellenben nekem nem jött be a férőhely miatt, hiszen a túrák során az egyik táskába csak a szeszámok voltak..........és ugye NEKEM elég lett volna 2-3 napig...de az utasom?????
Igy Én dobozpárti vagyok....... abban van hely, nem nyeklik-nyaklik, merev, nem ázik, és borulásnál a doboz már kapásból elnyeli a becsapódást....igy a motor nem sérül annyira (remélem:-)
Úgy írok, hogy nekem még nem volt nyeregtáskám. De Blue tapasztalat ez ügyben.
Arra gondolok, hogy amikor felteszed a táskát, és a tatyók mélyen benyúlnak az idom alá, akkor nem árt kitámasztani őket. mondjuk egymáshoz... akerék fölött valami pálcával. Gondolom, ennek szükségességét az adott táskatípus kialakítása szabja meg. Ha olyanok, mint Blue képén, akkor értelem szerűen nincs rá szükség, mert az idomon gyönyörűen fkszik a cucc.
Viszont, ha "lefelé nagyobbak" a táskák, lehet, hogy belengene oda, ahová nem kellene neki.
Hmm.. igazatok lehet. Előttem még a jellegzetes kisipari MZ-s tartó van, aminek a hátsó - ülés mögé kinyúló - részén volt a topcase, a két alsó részén pedig felfeküdt a nyeregtáska.
Ezek szerint ha a hátsó dobozt egyelőre mellőzném, elég egy pár nyeregtáska átvetve az ülésen, konzol nélkül? A tehert nyilván elsősorban az ülés viseli, de az oldalidomokat nem sérti a táska? Mondjuk nekem biztos nem sérti, mert most nincsenek rajta.
GSTeddy, milyen jellegű, kialakítású távtartóra gondolsz?
Megcáfolom. A hivatalos Suzuki árlistában külön áron van a K6 és a K7.
Én tavaly januárban kezdtem az utánajárást, és akkor még kaptam ilyen ajánlatot a kereskedőtől, hogy K6 1,25 mill, de van K5 még készleten természetesen 2005-ös áron.
Bár a jó fene tudja, hogyan is van ez. A lényeg, hogy itthon van a gép már, és egy drabig nem nézem az akciókat.
A GS 2005-ben 1.198.000,- volt, 2006-ban 1.248.000,-, most 1.298.000,-. Tehát évente 50.000 Ft-ot ment fel az ára. Plusz, volt még egy "áremelés, amikor 25-ről 20 %-ra csökkent az ÁFA. Ezt nem lehetett megérezni a motorok, és autók, és egyebek árában.
A tényleges akció a Suzukinál az, hogy mondjuk a K6-os készleten lévő motorokat tavalyi áron értékesítik...
Tehát, ezért nincs klasszikius akció. A kereskedőnek van egy bizonyos százalék, amivel játszhat (ezt kell minél jobban kihasználni az alkunál), vagy azt mondja, hogy adok hozzá cuccot. De csak ezt, vagy azt. Általában kipuffogót, és forgalomba helyezést. No, ilyenkor nincs szó alkuról. A kereskedőnek ez a kényelmesebb, mert tervezhetően megmarad a plusz árrése...
Ezt most miért mondod? Évek óta nem emelkednek a motorárak (jó én csak 2004 óta figyelem) a GS-ek é sem!
Csak annyi történik hogy a szezon végén engednek az árból, ez belefér a hasznukba. Főszezonba meg hozzádvágnak valami extrát amin egyébként nagy árrésük van, tehát olcsón hozzájutnak. Mit gondolsz miért nem a névre írást vállalják át? Mert az nekik is annyiba kerülne mint neked, viszont egy ruhadarab lehet hogy nekik a felébe kerül.
Én s sokat jártam utána, melőtt megvettem. Álatalában 50-100 ezer Ft-ot emel a Suzuki minden évben. Úgy vettem észre, hogy "akció" mindig van a kereskedőknél. Azaz lehet alkudni...ki mennyire rámenős, annyi lesz az akció. 3 kereskedésről beszélek. Mosonmagyaróvár, Szekszárd, Veszprém. Előbbi kettő "akciósan" forgalomba helyezte volna nekem a gépet. Ez kb. 35.000,- lett volna. Veszprémben pedig odáig el tudtunk menni, hogy a regadóval csökkentett vételár 8%-áért választhattam hozzá bármit. Ez estemben majdnem 95.000 Ft volt. Sisak nélkül "felöltöztettek" gyakorlatilag (csizma, nadrág, kabát, kesztyű, láncspray). A forgalomba helyezést én álltam. Szóval, nagyjából dopla "kedvezménnyel" hoztam el a GS-t. Érdemes utána járni... még az 1000-es szerviz is bele tud férni némely helyen (ha olcsóbb ruhát veszel hozzá). És, ha valaki nagyon agilis, akkor 10%-ig is el lehet botorkálni az alkuval. Énnem tettem, mert 1 hét alatt kerítettek nekem egy fekete GS-t.
Esso ! Sajna nem volt ott a srác,mikor mentünk motorért. A másikat meg nem ismerem,nem váltottam eddig vele 2 szót összesen,illetve a sok papírmunka és egyéb dolgok miatt a másik sráctól nem kérdeztem mi az ára.Én nemtom mikor kerülök be legközelebb hozzájuk(kórházba megyek holnap,egyenlőre vizsgálatra,s majd műtétre),de ha az info@westmotor.hu címre írsz egy emilt ott minden kérdésedre választ adnak.Amint tudok én is bemegyek,mert a páromnak kabátot akarok venni és azt is meg kell még néznem és kérdezni,(a lábadozásom alatt,úgy is lesz időm)de szerintem emilben hamarabb választ kapsz.Egyenlőre ennyit tudok írni. Sorry !
Szevatok! Helyesbítek. Nem emelték az árát, hanem akciós volt hosszú ideig. Ezek szerint vége az eksönnek. A falubeli kereskedő hátsó csomagtartóval adta a télen, most nem tom hogy van.
Az amcsi ár majdnem egyezik a miénkkel regadó nélkül. Fletó jobban szereti a MI pénzünket, mint Bush az övéiét.
Blue ! Ma jártam a kereskedésben és megnéztem neked a cuccost ! Dzseki 25.120 ft , a pulcsi 12.500 ft Tudom ,hogy sok,de amit én kaptam az nem gagyi.jó minőségű,nem átlátszó !!! A képek pedig a kétkedőknek ! Vannak még szavahihető emberek !!
Mi lett a spray-vel?
Nekem sem jelzett vissza a Louis, én meg várom már egy hete, mint a jógyerek...