Na nézzenek oda, micsoda visszavonulót fújtak ottan az uccsó mondatban .
Nyilván kíváncsi vagyok, milyen, úgyhogy ki fogom próbázni és kész . És majd csak akko lesz kicsit erősebb motorom Pöfinél, amikor konkretizálva vannak az igényeim és a képességeim is - no meg a píz .
Na ez szerintem eléggé korrektre sikerült ahhoz, hogy ne lehessen vitába szállni vele. Meg hát lehet nem is érdemes, ha belegondolunk .
- Eleinte az asszonypajti is csúszkált de csak durva fékezésnél. Ő megtartja magát a lábával, és a majrévassal. Jó kis comberősítő gyakorlat. Tavasszal mindig izomláza van tőle...
És amúgyis, más helyzetben is jól jön ha az asszonynak erős combjai vannak ;)
Mit szóltok a napocskához és a kánikulához? Dorcsi kint napozik, mert kerülget egy újabb nyavalya, remélem nem tarol le teljesen Pécsig... Akkor megőrülök! Ráadásul a térdem is "balesetet szenvedett", szóval most Flector és fásli és valszeg holnapra le is mállik az összes bőr róla a krémtől... Na midegy, majd lesz valahogy!
Elképzeltem azt a jelenetet, amikor többen leemelnek a motorról . Na igen, az annyira nem lenne mókás asszem . Köszi, meggondolom én még ezt soxor úgyis, mire eljutok a szalonig a pénzeszsákokkal .
Csak óvatosan azzal az "elsőplóbála szelelemmel"! Csuklóterhelés+ estére majd úgy kell levenni róla Téged, ha hosszabbat megyünk! (csak jót akarok.... )
-Fogj egy jó erős kötelet
-Az eggyik végét kösd hozzá a majrévashoz
-Namármostan a másik végére pedig kössél egy jófajta hurkot
-Ezt a hurkot akaszd az utasod nyakába.
-A hurok és a majrévas közötti távolság pedig pont akkora legyen, hogy az utas merőleges háttartással üljön.
A probléma megoldva.
Viccet félretéve. Ne fékezz akkorát.
Na jó tényleg:
Eleinte az asszonypajti is csúszkált de csak durva fékezésnél. Ő megtartja magát a lábával, és a majrévassal. Jó kis comberősítő gyakorlat. Tavasszal mindig izomláza van tőle...
Ciccah! Majd még a végén gixerrel "alázsz" bennünket?
Látom, új képpel gazdagodott az adatlapod! Kicsit az "ezüst nyíl" el van nyomva a jobb sarokban!
Ez Szécsény volt?
Ja a nyélgáz az OK, de azt általában fékezés is követi
A Yamaha Thunderace az nem rizsrakéta: akkora foteljai vannak hogy csak na és kurva kényelmes mint egy hintó (mondjuk egy GSXR-hez képest) Ja és jól van!
Én még nemtudom, hogymiből csináljam, de én hasonlóra gondoltam, mint a gyári... cső, meg szerintem erősebb is, mertnem sarkos anyag, nem tud hol felgyűlni a feszültség... de atom tudományos voltam
Hm, a DL-t speciel nem is terveztem kipróbálni mert 1000 %, hogy le sem ér róla a lábam még pipiskedve sem .
De a sport, sport-túrs, túra részleget végigpróbálom .
Jóvanna, akko majd esetleg ránézhecc a gixxerre ...
No, ebben maximálisan igazad van!
Meg egyébként is, ezért vannak ezek a fórumok, hogy segíthessünk egymásnak. Akár szaktudással, akár tapasztalatok átadásával,........
Csak azt szeretném, hogy fontosnak és nélkülözhetetlennek érezd magad.
Viccet félretéve, igen! Én ilyen kis körülményes vagyok.Attól, hogy konyítok hozzá egy keveset, még nincs a birtokomban az a tudás amit ti a saját bőrötökön már megtanultatok. Ha van járt út, akkor miért sz*pjak, a próbálkozásokkal?!
Ja, és még annyi: az oldalsó tartó nekem 5-ös vaslemez, de lehet csinálni 15-ös zártszelvényből is keretet. Ahogy a platnin vannak a lukak, ahhoz kell szabni. A végén pedig a hátsó lábtartó környékéről meg lehet támasztani a keretet.
Na nézzenek oda, micsoda visszavonulót fújtak ottan az uccsó mondatban
Nyilván kíváncsi vagyok, milyen, úgyhogy ki fogom próbázni és kész
Na ez szerintem eléggé korrektre sikerült ahhoz, hogy ne lehessen vitába szállni vele. Meg hát lehet nem is érdemes, ha belegondolunk
Azmegmiaz, h ránézhecc?
Vagyis nemisfosos! Csodagép! Nem akarok büntit fizetni bemószerolásilag.
És amúgyis, más helyzetben is jól jön ha az asszonynak erős combjai vannak ;)
Mit szóltok a napocskához és a kánikulához?
Bali! Igen, az az én ujjacskám volt, mindkettő!
-Fogj egy jó erős kötelet
-Az eggyik végét kösd hozzá a majrévashoz
-Namármostan a másik végére pedig kössél egy jófajta hurkot
-Ezt a hurkot akaszd az utasod nyakába.
-A hurok és a majrévas közötti távolság pedig pont akkora legyen, hogy az utas merőleges háttartással üljön.
A probléma megoldva.
Viccet félretéve. Ne fékezz akkorát.
Na jó tényleg:
Eleinte az asszonypajti is csúszkált de csak durva fékezésnél. Ő megtartja magát a lábával, és a majrévassal. Jó kis comberősítő gyakorlat. Tavasszal mindig izomláza van tőle...
Majd hozzá szokik.
Dzsoki, igen, az Szécsény, asszem egy Nyussz volt a fotós. Háááát, nem tehetek róla, Pöfi volt a fókuszban, az ezüst nyíl kimaradt
Nem tudom, mi lesz a következő motor, azt sem, hogy mikor, gixerre kevés esélyt látok, de ha abba szerelmesedek bele úgy mint Pöfibe, akkor az leszen.
Látom, új képpel gazdagodott az adatlapod! Kicsit az "ezüst nyíl" el van nyomva a jobb sarokban!
Ez Szécsény volt?
A Yamaha Thunderace az nem rizsrakéta: akkora foteljai vannak hogy csak na és kurva kényelmes mint egy hintó (mondjuk egy GSXR-hez képest) Ja és jól van!
De a sport, sport-túrs, túra részleget végigpróbálom
Jóvanna, akko majd esetleg ránézhecc a gixxerre
Mi ez a szép új GS?!
Az utasaim a GS-en arra panaszkodnak, hogy mindig előre csúsznak ( Yamahán ilyen problémájuk nincs)
Ez ellen van valami ötletetek?
Meg egyébként is, ezért vannak ezek a fórumok, hogy segíthessünk egymásnak. Akár szaktudással, akár tapasztalatok átadásával,........
Viccet félretéve, igen! Én ilyen kis körülményes vagyok.Attól, hogy konyítok hozzá egy keveset, még nincs a birtokomban az a tudás amit ti a saját bőrötökön már megtanultatok. Ha van járt út, akkor miért sz*pjak, a próbálkozásokkal?!