Nos, itt kicsit variálni kellett, de nem nagyon! A 3 réteg miatt (1:erősítés, 2:oldaldoboz tartó, 3:hátsó tartó) Kb 13 mm-rel magasabban lett az ülés hátulja. Hogy az ülészár ne feszüljön, alátettem 2 db 8-as alátétet, így szépen bepattant. Plusz ahova az ülés gumibakja támaszkodik, ott is emeltem egy kis bakelittel.
Ez így kicsit körülményesnek tűnik, de kb 10 percig tartott az egész rendszer felszerelése. Én az oldalsó dobozokat ugyanis csak évi max 5× használtam, akkor volt szükség ezekre a dolgokra.
Általánosságban csak a hátsó doboz volt fenn, ahhoz pedig semmi variáció nem kellett.
Na valami ilyen leszen nekem is, csak össze leszen olvadva a középső konzol a két dobozossal.
Már csak egy Oszibát kell találnom!
Bár, ha jobban belegondolok, akkor eszembe fog jutni, hogy első tanult szakmám az karosszérialakatos. Szerintem teszek egy udvariassági látogatást a volt műhelyembe, és elbeszélgetek Gyuribával az exfőnökömmel.
Hátha akar Oszibá lenni.
Végül is max terhelési próbát nem csináltam, de lehet, hogy 30-40 kilót elbírt volna simán.
Az erőkart lehet rövidebbre venni, egyéni ízlés dolga. Én kb 5× mértem-vágtam-hegesztettem. De azt akartam, hogy kényelmes legyen. Ha meredekebb a tartó, útban van az utasnak! Középen a belehegesztett cső lett az új csümpiszkedő, tökéletesen funkcionált.
A megerősítés asszem 30-as szögvassal készült, a motort is fel lehetett volna emelni rajta talán.
Vigyázat, évjáratfüggő! 2000-esnél pl. lefelé ON-normál, előrefelé RES-tartalék és felfelé PRI-nyitott! A feliratot kell nézni, a PRI-t ritka alkalmak kivételével (hosszú szünet, karbipucolás után, stb.) nem kell használni! Alaphelyzet ugye ON, elzárni nem lehet, mert automata (vákuum), ha rángatni kezd, erőtlenedik, akkor RES. Utóbbit érdemes begyakorolni, hogy menet közben is menjen, ha jól emlékszem Oldpiet került nehéz helyzetbe kamionelőzéskor, mert akkor kezdett neki pont kifogyni. Ha megszokod hogy menet közben lenyúlsz a térhajlat mögé-alá és áttekered, pár mp alatt újra húz a gép, nem kell félreállni.
OLDAL ÁLLÁSBAN is nyitva, csak épp vákuum membrán nélkül! - de ugy "szerkezeti károsodáshoz vezet"
SZERINTEM tűzetesen olvass el mindent az oldalamon -ÉPP EZÉRT GYÜJTÖTTEM ÖSSZE MINDENT
Srácok a gs-en hogyan is van a benzincsap? ugyi van a fuel res pri állás a benzincsapon van egy nyíl res-be és pri be tudom tekerni de fuel-ba nem. Akkor most ha a nyíl lefelé a föld felé néz akkor van nyitva? ha jobra pri állásba néz a nyíl akkor tartalék, kizárásos alapon ha balra néz a nyíl akkor zárva?
Biz isten nem vagyok hülye, de számomra ez érdekes.....
Ehhez kapcsolodoan, ti elzárjátok a benzincsapot vagy csak akkor ha hoszabb időre nincs használva?
Én egybe csinálom meg. Nem fogok naponta konzolt szerelni. Csinálni kell egy pofás 3 dobozost, oszt jóvan. Akkor ráhegesztheted az összekötő laposvasra a hátsó konzolt.
Neked ezt mennyire lehetett terhelni? Mármint a középső dobozt. Mert nekem nagyon hosszúnak tűnik az erőkar, és a szög is igen lapos. Bár azt az életben is megszemléltem, hogy igen rendesen megerősítetted a majrévas tartót, de az elég volt neki?
Indulásnak mekkkkfelel?
A középső és az oldalsók külön is használhatók. A kapaszkodó helyére mennek, de mivel az egy vékony lemez, ami felszakad, meg kell erősíteni egy darab laposvassal vagy szögvassal.
Persze ízlés szerint variálható.
Ez így kicsit körülményesnek tűnik, de kb 10 percig tartott az egész rendszer felszerelése. Én az oldalsó dobozokat ugyanis csak évi max 5× használtam, akkor volt szükség ezekre a dolgokra.
Általánosságban csak a hátsó doboz volt fenn, ahhoz pedig semmi variáció nem kellett.