Egy összetettebb technikánál biztosan van jelentősége... mert Ők szívvel lélekkel csinálják...mondjuk kint a Suzukinál nem is állhatsz megmás gyártmányú járgánnyal, csak a "Cég" által gyártottal :) Kényszerített márkahűség...
Sziasztok!
A csomagtartó témáról beszélgessünk még egy kicsit. Melyikőtöknek van a fényképei között olyan, ahol az oldalsó konzolok is láthatóak? Esetleg bemásolnátok a fórumba egyet!
Átlag embernek tök mind1, hogy hol rakják, az a lényeg, hogy ne legyen baja. Csak a fanok érzékenyek az ilyesmire :) mert szerintünk az a jó ami Japán...
A múltkor beszélgettem egy amerikai emberrel. Nos, az volt a véleménye (először járt Európában), hogy mekkora ökrök, hogy ekkora dögökkel járnak. És csodálkozott, hogy 1500 ccm (autóról beszélek) alatt is van "élet".
No, majd ők is húznak egyet a nadrágszíjon, hiszen az üzemanyag ára majdnem megduplázódott náluk. (de így is fele annyi, mint nálunk)
ÉS, ami brutális, hogy 5.199 USD-ért a tiéd lehet kint. AZAZ a lisstaára átszámolva ott 843.000 HUF. Jobban élnek, és olcsóbban vásárolnak... Pedig oda még el is kell hajózni a cumót!
Doboztaró konzol:
A bóóóóti kellőképpen borsos ahhoz, hogy minden megoldás olcsóbb legyen. Ha valaki csodaszépet akar csinálni, akkor keressen egy Oszibácsit, és gyártassa le. Fényezéssel együtt 7-10 ezer Forintból minden kijön tokkal-vonóval.
A GS 500-at 2004-től gyártják Spanyolországban. Pontosabban ott szerelik össze, és ott fényezik. A félreértések elkerülése végett további kiegészítés: Még most is gyártják a motort. Csak azokban az országokban nem lehet forgalomba helyezni újonnan, és először, ahol érvényesek az EURO normák. Az USA-ban például lehet újat venni...
Sajnos nálunk a forgalomba helyezéssel van baj... tehát, ha onnan hozol egyet ( ) akkor azt itt nem helyezheted forgalomba.
Specc, ha valaki akar, akkor Ukrajnában hozzájuthat... ukrán rendszámmal milyen volna már közlekedni!
Ja ha kell, akkor arra figyeljetek, hogy minden hét CSÜTÖRTÖKén adják le a rendelést és következő hét PÉNTEKén, vagy az azt követő hét HÉTFŐjén érkezik meg. 50% előleget kérnek.
Régebben Japánban gyártották, valamikor 2000 után helyezték át a gyártást Spanyolországba. Pl. az enyém 2000-es modell, az még japán. Vagyis, ha valaki japán modellt hirdet, akkor az nem mai darab. Na jó, nem is öreg, mielőtt megsértődik a gépem. Vagy Dawntez, az is látta még a felkelő napot.
Spanyolországban készülnek, illetve készültek,mert leálltak a gyártásával,
legalábbis ezzel a tipusú motorral.
A karbit tökmindegy hogy hol gyártják, az akkor is Mikuni.
Mindegyiken, mégha Made in China van ráírva akkor is.
Olyan hogy mínőségi, mutatós és még olcsó is - no olyan a mesében van:-)
El kell döntened NEKED IS.....hogy mi kell, mi a célod vele
Ha van pénzed? Akkor menj be egy boltba és vedd meg a konzolt 30.000-ért (most mondtam egy számot)
Itt az aprónál van egy csóka (vagy megtalálod az IWIWEN a GS500 Fanoknál is) aki 13000-ért árul konzolt (CSAK FELSŐ DOBOZHOZ)
Vagy rá szánsz egy délutánt és megcsinálod, csináltatod bagóért.
Az enyém kb 1000ft volt de biza nem szakadt le 30kg alatt se (a gyári MAX 5kg bír)
tájékoztatásul elmondanám, hogy több darabhoz is volt szerencsém már bár megmondom őszintén, hogy csak ennél az egynél néztem, hogy spanyolok gyártották. Ha ragaszkodsz a teóriához akkor csak mutogatással kommunikáltam azzal az emberkével is...
ez kivételesen nem jány volt... amúgy nem unom
konkrétan azt a motort néztem amiről a gazdája azt mondta (és nincs okom kételkedni benne mivel a többiek is hevesen bólogattak), hogy óra szerint megy 195-öt... (folytatlan fekete fejidomos)
A csomagtartó témáról beszélgessünk még egy kicsit. Melyikőtöknek van a fényképei között olyan, ahol az oldalsó konzolok is láthatóak? Esetleg bemásolnátok a fórumba egyet!
No, majd ők is húznak egyet a nadrágszíjon, hiszen az üzemanyag ára majdnem megduplázódott náluk. (de így is fele annyi, mint nálunk)
Se 6ezer ccm, se V8-as motor?
K8 GS500
Doboztaró konzol:
A bóóóóti kellőképpen borsos ahhoz, hogy minden megoldás olcsóbb legyen. Ha valaki csodaszépet akar csinálni, akkor keressen egy Oszibácsit, és gyártassa le. Fényezéssel együtt 7-10 ezer Forintból minden kijön tokkal-vonóval.
A GS 500-at 2004-től gyártják Spanyolországban. Pontosabban ott szerelik össze, és ott fényezik. A félreértések elkerülése végett további kiegészítés: Még most is gyártják a motort. Csak azokban az országokban nem lehet forgalomba helyezni újonnan, és először, ahol érvényesek az EURO normák. Az USA-ban például lehet újat venni...
Sajnos nálunk a forgalomba helyezéssel van baj... tehát, ha onnan hozol egyet ( ) akkor azt itt nem helyezheted forgalomba.
Specc, ha valaki akar, akkor Ukrajnában hozzájuthat... ukrán rendszámmal milyen volna már közlekedni!
Ufff... okoskodtam kicsit!
Ez aztán a körmondat...
Moty, Vivat!
Kövessétek Blue útmutatását! Ha kibírtak több tízezer Km rázkódást megpakolva, akkor az nem lehet rossz!
Dobozok: Amiről most én tudok ár/érték arányban a csúcstartó a MotoDetail 42L doboz.
Platnival és mindennel ami neki kell, 21700 Ft VOLT!
Most lehet kapni akciósan a LOUISban! 15500 FT!
Bp. Szentendrei Út 4. Tel.: 06.1.368.59.72
Az enyém 2003-as volt. Szintén japán.
Régebben Japánban gyártották, valamikor 2000 után helyezték át a gyártást Spanyolországba. Pl. az enyém 2000-es modell, az még japán. Vagyis, ha valaki japán modellt hirdet, akkor az nem mai darab. Na jó, nem is öreg, mielőtt megsértődik a gépem. Vagy Dawntez, az is látta még a felkelő napot.
legalábbis ezzel a tipusú motorral.
A karbit tökmindegy hogy hol gyártják, az akkor is Mikuni.
Mindegyiken, mégha Made in China van ráírva akkor is.
Olyan hogy mínőségi, mutatós és még olcsó is - no olyan a mesében van:-)
El kell döntened NEKED IS.....hogy mi kell, mi a célod vele
Ha van pénzed? Akkor menj be egy boltba és vedd meg a konzolt 30.000-ért (most mondtam egy számot)
Itt az aprónál van egy csóka (vagy megtalálod az IWIWEN a GS500 Fanoknál is) aki 13000-ért árul konzolt (CSAK FELSŐ DOBOZHOZ)
Vagy rá szánsz egy délutánt és megcsinálod, csináltatod bagóért.
Az enyém kb 1000ft volt de biza nem szakadt le 30kg alatt se (a gyári MAX 5kg bír)
nézd meg az oldalamon a doboztartót.....a GS500 suffniba
http://akmtmedia.extra.hu
A konzol és a 3 doboz CAKK-PAKK 30.000ft
MEGÉRI?
konkrétan azt a motort néztem amiről a gazdája azt mondta (és nincs okom kételkedni benne mivel a többiek is hevesen bólogattak), hogy óra szerint megy 195-öt... (folytatlan fekete fejidomos)
(nem unod még a jányok "szeretgetését"? )