Nincs különbség fogyasztásban a 25 és a 34 közt! mivel az egész annyiról szól, hogy a fojtott nem TUDD kipörögni, mivel a gáztolattyúba lévő lyuk miatt nem tud a schubert teljesen felemelkedni.....
Szóval a NAGY átlag a GS-nél olyan 4,2-4,5L...........persze ez X fordulat alatt.........
Ha cibálod a száját akkor az már természetesen plusz költséggel jár - de ugye ez MINDEN motornál megvan............gyorsabb lesz a gumi, lánc csere, és több a benzin
De mint írom akiket innen ismerek főleg 4-6000 közt használják (80-120km/ó)
Egy GS-nek minek több? Nekem kellett:-))) ezért lett a GS után GSF
Elhiszem...
Engem elsősorban a fogyasztás miatt zavar... Másnak is ilyen sok a 25kW-os fogyasztása? Az egyik érvem a kategória legkisebb fogyasztása volt a típus mellett...Végül is akkor mi a különbség 2004 után a fojtott és a nyitott változat karbija között?
A bejáratás miatt nem aggódom, a 125-ös esetében általában 4500-as fordulat körül már felváltottam... Persze bejáratás után is...
Bizony ezért. A fórumozók nagy része ott van.
Jót motoroztak? Ha a reptéren 1esben, csúsztatott kupplunggal megtenni 30 km-t egész nap jó, akkor igen, jót mociztak.
Az eső meg már megvolt nekik lefelé.
jaaaa.... ezért halt ki hirtelen a topic? azért annak ellenére, hogy sz*r lesz hallgatni, hogy milyen jót motoroztak (irigy vagyok, de nem kicsit ) remélem nem szakad rájuk az eső hétvégén, bár a meteorológia mást prognosztizál
Készül a gépezet, megoldottuk a gyenge első teló problémát, sürübb olajjal lett feltöltve, most super! Felkerültek az új gumik is, más csak a kipufogomat kell halkabra cserélni és indulok is turázni ....
Megyek a Suzukihoz alkatrészért. Megjött . A tavalyi aszfaltmérgezésem, nyomait eltüntető, vadonatúj, csillivilli oldaldekni, indexbúra, és felirat! 11000 ropi. Kú*va autósok, hogy a váltókar álljon a se*gükbe...
Aztán megyek Balcsira. Autóval!
Nincs igazság a földön...
Hétfőn jövök. Addig is mindenkinek, széles utat, Jóidőt!
Szóval a NAGY átlag a GS-nél olyan 4,2-4,5L...........persze ez X fordulat alatt.........
Ha cibálod a száját akkor az már természetesen plusz költséggel jár - de ugye ez MINDEN motornál megvan............gyorsabb lesz a gumi, lánc csere, és több a benzin
De mint írom akiket innen ismerek főleg 4-6000 közt használják (80-120km/ó)
Egy GS-nek minek több? Nekem kellett:-))) ezért lett a GS után GSF
Engem elsősorban a fogyasztás miatt zavar... Másnak is ilyen sok a 25kW-os fogyasztása? Az egyik érvem a kategória legkisebb fogyasztása volt a típus mellett...Végül is akkor mi a különbség 2004 után a fojtott és a nyitott változat karbija között?
A bejáratás miatt nem aggódom, a 125-ös esetében általában 4500-as fordulat körül már felváltottam... Persze bejáratás után is...
Jót motoroztak? Ha a reptéren 1esben, csúsztatott kupplunggal megtenni 30 km-t egész nap jó, akkor igen, jót mociztak.
Az eső meg már megvolt nekik lefelé.
Rendben leértek.
Blue!
Neked személyesen üzentek: szövegmeg leszel késelve!
Azt ne kérdezd, hogy miért éppen késelve, mert nem tudom. De sejtheted, miért!
Nekünk meg verőfényes napsütést a mediterrán délen!
Ne felejtsétek: vasárnap motogp!
Megyek a Suzukihoz alkatrészért. Megjött . A tavalyi aszfaltmérgezésem, nyomait eltüntető, vadonatúj, csillivilli oldaldekni, indexbúra, és felirat! 11000 ropi. Kú*va autósok, hogy a váltókar álljon a se*gükbe...
Aztán megyek Balcsira. Autóval!
Nincs igazság a földön...
Hétfőn jövök. Addig is mindenkinek, széles utat, Jóidőt!
Nem az enyém sajnos, csak példának linkeltem be.
De persze ott voltam a talin a 240-esemmel.
Egyébként is rám lehet számítani ha mégsem jó. Nagyon szívesen segítek, majd neked összeszedni az útszéléről a gatyáidat!
De ilyen úgyse nem leszen. Erős ez mint az állat.
Ilyen kincseid vannak?
Azért az sem hátrány, ha nem likad ki.
És igen, van olyan, akit érdekel az is ami elsőre nem látszik. Mert az szép.
Szupin néz ki ám! Majd lemeózzuk, ha hazaértem... a jövőhéten.