Az a 2 cm nagyon sok! Nem fog beférni at ülés alá... sőt, a tank alatt sem fér el szerintem... de próbáld meg, hátha.
Én azonban nem kísérleteznék. A mocikon sohasem méretezik túl az akkut. Sem terjedelmében, sem kapacitásában.
Egyébként a típus az, amit Blue írt.
A gondozásmentesség pedig nem sok mindent jelent. Számomra annyit, hogy nem látod benne az elektrolit szintet, és így észrevétlenül döglik meg az akksid.
Ha zselést vennél, akkor oda meg speckó töltő kell. Vagy kókányolsz egyet egy fogyasztó közbeiktatásásval.
Ebből látszik, hogy a normál savas akku híve vagyok. Hiszen két hetente ránézek, nyomok bele kis vizet, ha kéri, látom ekkor, hogy elyik cellám kezd "zavarosodni", és fel tudok készülni az esetleges cserére. Néha megnyomom "idegen" árammal. Nálam jó akksinak lenni. A kocsimban is már 7 éve benne van, és a minusz 20-ban is gyönyörűen teker a kis olajkályhán.
Mivel sokan a munkából megyünk, így külön-külön, kiscsoportosan lesz az érkezés Hosszúheténybe. A 6-os úton lesz a lejövetel. én Bonyhádon kapok el valakiket. Este 5-6 körül.
Az előbb arra akartam kilyukadni, hogy nincs olyan, hogy GS aksi! Teljesen mindegy (ezerszáztizenegy ), csak motorkerékpáré legyen, és méretben beférjen!
És ha az ülés nem engedi? Ki kellene próbálni. A lényeg, hogy beférjen a helyére, méretben. Az egyéb adatai teljesen mindegy, hogy milyenek, mivel mkp aksiról van szó, ezért nagy eltérések nem lehetnek. Ha én vennék, úgy venném, hogy max x cm×y cm×z cm-es kell. A negatívnál legyen a túlfolyó, oszt jónapot!
Egyébként létezik gondozásmentes, az enyémben is olyan van.
Én már láttam, nagyon szupi kis hely!
Egyetlen egy "baja" van csak, amit Erikünk ügyesen álcázott a képeken: mivel hegyoldal, kb 90 fokos a lejtése, ami a sátorverés szempontjából baj csak. Ha véletlenül berúgva eldőlsz, vagy éjszaka úgy fordulsz, legurulsz a faluba, ami 2 km.
Mgasabb gond nélkül.....hiszen annit még jön a madzag..... szélesebb ne legyen mert akkor nem fér be a boxba.......ne legyen forditott polaritás és jó helyen legyen a savtúlfolyó
Ja.....és nem árt ha egyezik a 12V, 11Ah és az inditó AMPER.....NEHOGY 3 INDITÁS LESZOJA AZ AKKUD
Folyamatban van csak melóhelyen vagyok azt nincs kép a mociról .
Nekem a gyári van még bene csak előző tulaj sav nélkül használta én meg nem ellenőriztem azt tönkre ment .
Unibatot tudnak adni 7600-ért.
Találtam egy gondozás mentest csak annyi a bibi hogy 2 cm-vel magasabb mint amit írtál akksi.
Vajon elfér a magasabb akksi?
Én azonban nem kísérleteznék. A mocikon sohasem méretezik túl az akkut. Sem terjedelmében, sem kapacitásában.
Egyébként a típus az, amit Blue írt.
A gondozásmentesség pedig nem sok mindent jelent. Számomra annyit, hogy nem látod benne az elektrolit szintet, és így észrevétlenül döglik meg az akksid.
Ha zselést vennél, akkor oda meg speckó töltő kell. Vagy kókányolsz egyet egy fogyasztó közbeiktatásásval.
Ebből látszik, hogy a normál savas akku híve vagyok. Hiszen két hetente ránézek, nyomok bele kis vizet, ha kéri, látom ekkor, hogy elyik cellám kezd "zavarosodni", és fel tudok készülni az esetleges cserére. Néha megnyomom "idegen" árammal. Nálam jó akksinak lenni. A kocsimban is már 7 éve benne van, és a minusz 20-ban is gyönyörűen teker a kis olajkályhán.