"Jóóóóvan, majd számolunk! "
Gondoltam emiatt "engesztelő" hangnemet ütök meg a fél tízzel, de még az is pimasz mód későn van .
Áhhhá, így állunk, tegnap te is horpasztottál, akko meg mi ez a számonkérés ?
És végig fogod lustizni a visgaidőszakot, amikor is én továbbra is melózni fogok... szóval
De szeretnék én is fél10kor kelni... Bááár, tegnap megoldottam Lehet, hogy bevezetem? Ezért is jó a vizsgaidőszak, legalább alhatok... Már csak 4hét
Miféle kiengesztelés?
Először is: Boldog Szülinapot, Hayabusagirl!
Másodszor: Hová lett a jóidő?
Annyira jóóó, kezd tetszeni a nyári felhozatal! Jóóóó sokat fogunk megint találkozni... Nem lesz időnk sem jóformán Baján rontani a levegőt a parton!
Drukkoljatok nekem ma 2től, megyünk az ETV-be, riportokat csinálni meg súgógépről olvasni... Sok kedvem nincs, de erre kapok jegyet, és akár melót is ajánlhatnak! Csak kár, hogy nem az a tervem, hogy Máté Kriszta legyek.
Szerintem apám úgyis addig használja amíg szét nem esik alatta a szekér. Akkor meg már tökmindegy, hogy mennyit mutat az óra.
Csak gondoltam, ha meg lehet oldani azzal, hogy kikapcsolom a lámpát 3x, tiltásig nyomom 4x6 mp-ig, belerúgok a bal első sárvédőbe 2x és szétkenek egy kis lószart a szélvédőn, akkor megcsinálom...
Kilométerórához nem tudok lőni. Ez csak a computert nullázza. És csak az Opel Astra 1,7 DTI-nél próbáltam ki.
Kilométerórát 60000-ért állítanak árt BMW-n. A Suzuki szerintem olcsóbb, de biztos van vagy 40000 az is.
Nem biztos hogy sz..zi banda, csak szerintem vastagon fog a ceruzájuk
Ilyenkor gondolkodom azon, miért nem én csinálom, hiszen kitűnőre vizsgáztam szerelésből.
Gyakorlat, elmélet, ötös, csak az a piszok történelem ne lett volna
Na az lehúzta
Vegyünk GSXR 1000-est!
Kapunk hozzá kipufogót!
Ha jól sejtem, akkor ez a veszprémi Nivó & J.F.F Motor Team.
Viszont ez így nem drága... hiszen, ha jól emlékszem, akkor megvolt a választás a szelepállítással kapcsolatban. Ha az ehhez tartozó munkákat levonjuk, akkor egy jó közepes áru szerviz a veszprémi.
Eddig árban mindenképp a Full Gas a nyerő, és van egy fővárosi, aki rettentő áron szerel. Fenti tehát a viszonyokhoz mérten nem drága. Majd megnézzük a számla végét...
Nos, a DL-es srácok pedig bepipálták... sajnos. Bár azt hozzá kell tennem, hogy amikor már megkékül egy féktárcsa, azt a gazdinak illik észrevenni... hiszen nem kicsi előjelei vannak. Persze a körülményeket nem ismerem, de azért ezt én sem garanciában javítanám... benne is van a könyvben, hogy a kopó alakatrészek semmilyen körülmények között nincsenek a garanciában. A féktárcsa is ilyen motyó.
A számítógépek, meg ilyen görények... sajnos regisztrál mindent az agyuk. Egy komoly elektronikával megáldott gépezetnek ez a hátránya. Mér, és regisztrál mindent a kütyü. Így könnyebben el tudnak utasítani... Ezt a kutya világot éljük.
Viszont, ezeket a computereket rettentő egyszerűen lehet "nullázni". Legalábbis autóknál. Minden tipushoz van egy "kombináció", amivel ki lehet törölni a memóriát. Az Astránknál 10 mp-ig nyomva kell tartani a napi kilométerszámláló gombját, majd ráadni a gyújtást a nyomvatartás mellett, aztán levenni 10 mp után, és újra ráadni... ez 40 másodperc, és üres a számítógép esze... (és az ürességet ugye egy rázkódás is okozhatja... )
Sziasztok
Ati62
Melyik cég ez a sza.házi banda! Úgy gondolom írjuk ki a nevűket, hogy mások véletlenül se menjenek oda! Ja egyébként meg van olyan garis szervíz ahol 2500.- az óradíj.
Tegnap elvittem a szervízbe a mocit.
Nos Kedveskéim, a szervízköltség 24000 Ft felett lesz.
Azért ez egy kicsit sok, nem ennyire számítottam
No de mindegy, a tanulópénzt meg kell fizetni.
Láttam az árakat
Szelepállítás 7000.
Karbiszinkron 8000.
Óradíj 4300.
Lánctisztítás 2000.
24000-nél elviszem szelepállításra, viszek olajat, szűrőt és kész.
A többit megcsinálom otthon.
A jótállásról annyit, hogy egy DL-t vittek be, mert bekékült az elő féktárcsája.
Jaaa, hogy arra nincs jótállás mert sokat ment úgy, hogy fogott a fék.
Hát, hogy menjen haza az a szerencsétlen?
A másik DL-esnek azért vonták meg a jótállást, mert hidegen megpörgette a motort 8000-es fordulatig!
Ki olvasták az "agyából"!
Jó, hogy GS-em van.
Nincs agya!
Nekem sem!
Hogy oda vittem.
Nos mára ennyi, megyek aludni, mert éjszakás voltam
Vigyázzatok magatokra, mert áprilisban jobban figyelik a motorosokat!
Te bárhová teheted Nyuszi, mert Blue közel van hozzád, és egy esti szalonnasütésre bármikor át tud szaladni.Nem muszály több naposnak lennie.
Én viszont úgy érzem, hogy ezzel mindenképpen tartozom a csapatnak, a hely pedig adott a Mátraalján falu szélén...
Gratulálok a választásodhoz! Leld a paciban sok-sok örömöd!
esSO teljesen jól leírta az olaj kérédsét.
Én annyival egészítem ki, hogy nekem most is 20W-50 (Castrol GP) van benne. Ha jó az akku, akkor ezzel a sűrűbb olajjal is szépen indul a moci.
A kulcsszavak még egyszer: Félszintetikus, de inkább ásványi olaj legyen a moci vére; ha sokat városozol nyáron, vagy hosszú úra mész, akkor ne is agyalj: 15W-50, vagy 20W-50.
(Így lehet esSO tárgyilagos hozzászólását más szavakkal ismételni... )
Tegnap megint csak átfutottam az írásokat. Ma pedig előkapom a cerkát (a piros filctollat... mielőtt még valaki... ), és karikázom a naptárat.
Időzítem a szabim! Jupppijééééééé! Tartalmas találkozós nyárnak nézünk elébe!
Gondoltam emiatt "engesztelő" hangnemet ütök meg a fél tízzel, de még az is pimasz mód későn van
Áhhhá, így állunk, tegnap te is horpasztottál, akko meg mi ez a számonkérés
És végig fogod lustizni a visgaidőszakot, amikor is én továbbra is melózni fogok... szóval