Indítás előtt -főleg, ha régóta nem járt a motor- én a benzincsapot átfordítom felfelé (szabadon áramlik a nafta a karbiba, mert a hosszabb állástól esetleg elpárolgott). Kb 1 perc után indítózom - természetesen szívatóval- , és amikor beindult, jár rendesen, akkor fordítom vissza a benzincsapot normál helyzetbe.
Aham. Ezekre én is gondoltam. Olyan nagy gáz nem lehet, mert a leállítás előtt 1000 kmrel votl szervízben. Gumik újak lesznek, szal azzal sincs gond. Láncot természetesen lefújom. Meg feltöltöm az aksit, mielőtt beindítom a gépet. Remélem nem lesz vele semmi gond, és pöccre indul majd.
Nyuszi!
Szerintem nagy dolgokat nem kell csinálni. Az olaj, olajszűrő, légszűrő cseréje km-függő, ezzel nem kell foglalkozni.
Talán egyedül a guminyomás az, amit érdemes leellenőrizni. Esetleg az akksiban a szintet.
Mindenesetre az első kilométereket érdemes óvatosan letekerni, fékezgetni. A motoros is berozsdásodik!
Láncápolás is szóba jöhet, hisz az állásban eltűnik
Nagyvonalakban ennyi.
Szerintem nem igaz!
Nem bántani akarom őket, hisz náluk vettem a ruhát, de pont ezért tudom!
A ruha akciós a Louis katalógus szerint, és ők is akcióban adták. De nem annyiért!!!!!
Igen, már december elején megvettem az új surranókat, azóta a garázsban várják sorsukat... :D
Olyan jó, hogy otthon ácsorog Zümi. Minden este kutyaséta után megsimogatom, hogy ne érezze magát egyedül. Ja, és a kutyám mellette szeret aludni. A két kis szerelmem....
A természet teljesen meghibbant!
Nem tom felétek milyen az idő, de itt csodálatos! Gyönyörű kék, felhőtlen ég, 10 fok már most.
Az énekesmadarak szerintem már itt vannak, mert fujják ezerrel! Csodálatos!
11 óra felé lesz egy kis dolgom, kb 1 óra hosszan, de utána MOTOROZÁS!!!!!!!!!!
Na, erre is tudok neked megoldást!!!!
Hiába, a nagy élettapasztalat, ugyi!
Szóval a tuti: mikor a kádból így hesszel ki a periszkópod, fogj egy legyet (nyáron egyszerűbb), tépd le a szárnyait, és helyezd a hegyére!!!!!!!!!!!!!
Elrepülni nem fog, mivel nincs neki mivel. Csak szépen körbe-körbe mászkál!
Mellesleg a tegnapi témára picit visszatérve...........
Reggel nekem a kádban mindig azon jár az agyam hogyan fér el egy tengeralatjáró a kádban.........
Miért?
Mert a periszkóp mindig kilóg a viz fölé
Miért kamuznék???
tavasztól-őszig mindig utassal mentem és nem 40kg csontvázakkal.....plusz a 3 csúcs doboz, a tanktáskával....
elméletileg egy olyan 25kg volt a gépen......
Én se vagyok kis emberke.....szóval a hölygikével RÉÉÉÉG túlléptük a megengedett súlyt........
Az összel biza imádkoztam hogy a rugó visszanyúljon.........ami sikerült is.........mert állandóan középállványon van, igy ugye a hátsó kerék húzza lefelé.........
De 7-es fokozatban olyan volt mint ha 4-esbe lenne..........
A Pásztoynál Bp-eset a XI kerben a Meki után ha jól tudom 2500........
És ki is kapták a kereket......bár mikor visszateszik inkább húzd meg Te magad a csavarokat, mert Én mikor hazajöttem vettem észre hogy 3 menet tartja a csavart......
Szóval az a légkulcs sem olyan tuti, mint a száraz BIKA erő:-))))) mert Én meghúztam és azóta nem kellett utána húzni:-))))
Sikerült megvenni az új gumikat? Continental lett?
Kb. annyi lehet a szerelés, bár a gumisok nem nagyon szeretik kiszerelni a kereket... Számolj inkább 5000-rel.
Indítás előtt -főleg, ha régóta nem járt a motor- én a benzincsapot átfordítom felfelé (szabadon áramlik a nafta a karbiba, mert a hosszabb állástól esetleg elpárolgott). Kb 1 perc után indítózom - természetesen szívatóval- , és amikor beindult, jár rendesen, akkor fordítom vissza a benzincsapot normál helyzetbe.