Blue!
Nekem ez csak értelmetlen karatty, amit írsz. Domen??? Szerver??? Tárhely???? KÍNAI!!!
Én csont hülye vagyok ehhez!
Annyit tudok, hogy az egérrel rákatt, és kész. Most hiába katt.
A motor.lap.hu-ról sem ment
Nem szilikonos, hanem szilikon.
Például: PREVENT SZILIKON, NICRO SZILIKON (az első a márka, a másik, meg ami benne van a sprays dobozban) És még van 100 más márka. Kérjél szilikonsprayt a bótban, aztán kész is...
Ne szilikon pasztát, hanem szilikont! Ha sokat fújsz ki belőle, olyan mint a műsuerolaj.
Ennél jobban már nem tudom körülírni!
Levakartam a maradékot! Pár pötty volt csak olyan helyeken ahova kézzel nem tudtam benyúlni. De megoldottam: fogkefe+CIF súroló. Mi a pontos neve annak a szilikonos cuccnak
Amugy ne csodálkozz:-)
Ingyen tárhelyeknek ez az átka:-)
De sajnos hogy nyomjak egy .hu-s domaint - ahoz anyagi befektetés kell.....nekem meg erre nincs:-(
Feldobtam már a tagdijat 2-3 éve de senki nem támogatta - és utána már Én sem.......hisz ez nem egy kötött brigád.....
Amugy sok a link - mivel voltak szolgáltatók és vannak is - akik csak a kezdő lépésnél figyelnek...
Most a legegyszerübb az http://akmtmedia.extra.hu link
Nekem is felületi rozsda van rajta, mert már majdnem teljesen le tudtam törölni, csak meguntam a melót Majd délután lenyalom a maradékot! Mennyibe kerül a szilikon?
Az olyan helyeken, ahol a rozsda előbújik, általában a felűletbevonás hibás. (lepattant, megrepedt stb...)
Nos, a szilikon elzárja a levegőtől (és a levegőben lévő párától) a fémet. Bármilyen szilikonspray jó, amin az van, hogy nem bántja a festéket. A PREVENT ilyen, de van még vagy száz. Természetesen ez csak tűzoltás. A megoldás mindig az új felületkezelés, festés.
Én az új motor vázát nem fogom festetni... meg ezek "csak" felületi rozsdák (ronggyal letörölhető). Viszont a lengővillán nálad már más a helyzet... azt lehet, hogy ki kellene csiszolni fémig, alapozni, és festeni. Még festékspray-vel is lehet szép munkát végezni otthon.
Ezen felül a szilikon mindenféle műanyag, és gumialkatrészt "életben tart", felújít. Csak a gumira ne kerüljön, mert csúszik, mint állat.
Ja, és a szilikon nem túlzottan hőálló... ha a kipufogó dobját fújod vele (króm), akkor jól le kell törölni, vagy mosni (pl. téli tárolás után), mert gyönyörűen ráég.
Nekem a hátsó lengővillánál a kipufogó felől vannak rozsdafoltok! Próbáltam megszabadítani tőle, nagyjából sikerült is! Milyen szilikont használsz és az mire jó
Kritikus pont a vázon: az a pont, ahol a hídból kiindul a két bölcső (elöl, a tank teteje alatt). Nekem az első mosás után megjelent a rozsdacsepp (egy hónapos volt a motor )... letörölhető, de azonnal szilikon került rá). Itt mindig meg fogja kapni ezután az ápolást. A másik ilyen pedig a középtámasz környéke... szintén cseppen belőle "sárga...víz".
Szóval érdemes vaxolni a gépet, a nem látható helyekre pedig menjen a szilikon...főleg a hegesztési varratokra.
A régi GS-ek sokkal jobbak lehetnek, az újakat (amióta fekete a váz) pedig szorgalmasan ápolni kell.
Tegnap éjjel hazaértem.
Köszönöm az aggódást! Jól esett. Szomorúan olvastam a balesetről szóló jelentést. Hála az égnek nem én voltam a szereplő. Sejtem, hogy melyik kerszteződésről van szó...tényleg barom helyen van. Ez egy kis utca, amiről el lehet jutni az elkerülőre. A forgalmas főútról lehet rá lefordulni, enyhe kanyarból... a főút szélén sokszor parkolnak autók, mert van ott egy posta. A kis utcában alig fér el két autó egymás mellett, és mindig "menekülnek" az autósok a mögöttük érkező mögül... ezért lehetett olyan sürgős lefordulni a sofőrnek. Biztosan mutatja majd a helyi TV, és akkor tudunk majd részleteket. Valószínű, hogy kismotor lehetett... nagyon nehéz dolguk van a városban (nehezebb, mint a nagyoknak), és sok segédmotoros sérül meg Baján sajnos. Egyáltalán nincsenek tekintettel egymásra a közlekedők...se motorra, se autóra. A rend éber őrei pedig "csak" a sebességet mérik és igazoltatnak. Nagyon sokszor láttam már, hogy a kanyarodási szabályok és az elsőbbségadás szabályainak be NEM tartása a remdőrautó előtt történik. Semmi következménnyel.
Gondolom ezért is van, hogy megcserélték a megyében a rendőröket. A bajaiak egy része átjár Kalocsára, a kiskunhalasiak Kiskőrősre és így tovább... sajnos ennek a motorosnak ez nem segített a baján...
Ennek okán még egyszer: Mindenki duplán gondolkozzon, és triplán figyeljen, ha gurul!
Az idősebbeknél még figyelni kell a váz belső részére is. A külső részét ugye törölgeted, de a belsőt nem igazán. Egyébként meg karbantartás kérdése, aki kicsit foglalkozik vele, annak nem lesz komoly gondja vele.
Nekem most megint nem nyilik meg......
szerintem csinálják az UW-t......vagy csesznek rá nagyiívben.....
Ezért mentem át az extrára.....