A kollegák is totál azt hiszik hogy a motorzás = a punnyadással.....
Azt mondtam nekik, hogy el lehet indulni szakadó esőben, szélben ...... és nem behúzodni egy kocsmába....
Kiváncsi lenek, melyik mit mondana, mikor minden izmod megvan feszülve.....összpontosítasz...és tartod a gépet.....
Hiszen ha nem lenne fizikai oldala a motorozásnak - akkor mibe fáradsz el?
Amugy nekem pont szívás a szél, hiszen nem csak a plexibe hanem az egész fejidomba kapaszkodik a szél, hiszen a lámpa helyére van az egész felfogatva....
szóval tud rendesen cipálni - igy hamar kicombosodik az ember alkarja:-)))
Ha repülőzöl, akkor nem növelem a poggyászt. Én is megyek márc. elején Párizsba. Talán meg tudok állni Ausztriában, de ez még nem biztos, mivel társasághoz vagyok kötve.
Az olaj nem lenne rossz, de átcsempészni nem nagyon lehet reptéren (a vámos meg ne töltse már a saját motorjába ). Pláne, ha van mellette egy markolatfűtés, mint "detonátor".
Ha áramlik az infó, akkor egyszer csak összejön egy csomagtartónyi cucc és akkor már megéri kiautózni is... majd látjuk.
Ezért mostanra időzítettem a kérdést. Ugyanis, ma tényleg nagy szél volt (van), és nekem is ez a kisebb szélvédő tetszik. Ha nem volt érezhető, hogy változott volna a vezethetőség, akkor bátran rendelek Louis bácsitól ilyet.
Ezzel kapcsolatban érdeklődöm mindenkitől. Ki tervez csomagküldős vásárlást a Louisból? Nem volna baj, ha a Blue által említett borsos postaköltség megosztható lenne...
Nekem valószínűleg egy plexit, egy esőruhát, és talán egy markolatfűtést tehetnek be a csomagomba. A rendelés időpontja persze kétséges... jó lenne minél nagyobb dobozt összeszedni.
Kösz a bizalmat. Tehát, mint személyi tesztelőd elmondhatom, hogy próbáltam már a Bex féle nagy Puig és eme kis méretű plekót egyaránt. Az én véleményem, hogy a kicsi jobb. A nagy plexi nekem pont a fejemnél keltett örvényt, ezért nagyon rángatta a kobakomat. A kicsi pont jó volt. DE! Én 193cm vagyok, a kicsit csutkás GS-en, míg a nagyot rendes kormányoson próbáltam - azaz más volt az üléspozícióm is. Szal, nekem a kicsi jött be (és még sokkal olcsóbb is).
Kikérdeznélek a plexiről. Nem kapaszkodott bele nagyon a szél? Mivel a kormányon van, ettől tartok egy kicsit vele kapcsolatban. Most rád hagyatkozom, mint "független" tesztelő. Hogy viselkedett?
Bakter, ilyen idő van nálatok? Én most kanyarogtam egy kicsit, mégiscsak ki kellett próbálnom az új gumikat. Kellemes az idő, viszont megint buzi erős a szél itt Pest és környékén. Szentmártonkátára mentem le haveromhoz, aztán Tószeg, Tura, Bag, Gödöllő útvonalon pilinckáztam haza. Egy laza 106km. A tapasztalatok nagyon jók a gép új elemeiről. Nekem tetszik a kis plexi, ugyanis nem a mellkasomra, hanem a siskámra irányítja a szelet, így kényelmesebb a mocizás. A markolatfűtést gondolom nem kell fényeznem, isteni! És a legnagyobb örömöm, hogy a gumik ÁLLATIRA JÓK! Úgy fordul a GS (a profilja miatt), hogy vissza kellett magamat fogni, hiszen mégiscsak 6-8 fok van... És ami jelzi, hogy nem egy 35e-t elfutó betongumi, hogy még ilyen időben is meglangyosodott az első gumi, míg a hátsó meleg volt.
Szerintem, ha beválik, akkor lehet még más típusú matrica is.
Egyelőre az is nagy előrelépés, hogy leültek tárgyalni az érintettek ez ügyben. Ha "elismerik" a kategória létjogosultságát, akkor valószínű, hogy lesznek heti-havi-esetleg fél éves matricák is. Remélem, hogy tényleg ész érvek fognak dönteni. (nem úgy mint a teljesítményadó esetében )
Én se szeretek pályázni - csak abban az esetben ha a túra nem Adonyból indul.....
Pl az évadnyitó....
ott ugye a cél hogy minél hamarabb leérjünk......a többi motorozás meg a balatonnál lesz....
Nyári túra....
Ott meg ugye Bohijska Bystrica a START pont....ami röpke 550-600km-re van.....szóval a lényeg hogy hamar leérjünk....és főleg egyben:-)
Ha minden igaz, akkor májusban lesz majd megszervezve a 2 napos szlovák túra.....ott is ugye minél korában ki kellen érni Aggtelek környékén szlovák területre - vagyis irány az M3-M30.....
És sokan vannak igy......
Tehát Én örülök neki.....a gondom csak annyi hogy 4 napos......
Ha már egyszer virtuális akkor mennyi ideig tart még 2 kódsort belőni a progiba és akkor lehetne hetest, vagy havist venni....
Az autópályamatricáról:
Észak-Bácskát elkerülték az autópályák, és a közeljövőben sincs kilátás, hogy épülne errefelé (baj is ez az itteni vállakozásoknak ). Ha azonban kész lesz az M6-os, akkor biztosan örülni fogok az olcsóbb matricának. Pláne, ha az M9-es autóút is fizetős lesz később. Szóval, én csak akkor használom a pályát, ha "közlekedek". A túrákon biztos nem arra vágyom, hogy "unatkozzak" az autópályán.
Mindenképp mellette vagyok a "díjcsökkentésnek". Ha ezt számoljuk, akkor az eddigi nulla Forint helyett kb. kétszer veszek majd matricát a motorra... ez már majdnem ~1500 Ft plusz az üzemeltetőnek.
- Az idom: Peugote Speedfight robogó idom
http://www.vatera.hu/peugeot_s...
- A hozzá való lámpa, megtunningolva 2db halogén spotlámpával
- Z1000-res GIVI túraplexi
- 2db Yamaha Fazer tükör
1db Bled Camping matrica
1db FRAKNÓI vár matrica
1db Güssingi vár matrica