Azért ne feledjük el, hogy 16 éves motorról beszélünk 450e Ft-ért, szóval csodák nincsenek. Ehhez az árhoz képest szép. Mondjuk a Bexéhez képest nagyon drága , de az egy más történet. Egyébként az enyém is ebben az árban volt, bár az 97-es.
Szerintem dobj ki 4 kilót az asztalra, aztán ha kell, a többit meg fordítsd felújításra - remélhetőleg sose kell!
Nem, a gyári Bridgestone Exedraval el lehet menni a világ végére is. Bexében 27e van és vagy 2-3mm minta, az enyémben 25e és szintén. VISZONT, ha jól emléxem az első generációs gépeken még Dunlop Sportmax papucsok leledztek, amik azért tapadósabbak és valszeg ezáltal kopósabbak is voltak.
Kösz mindenkinek!!! Felhívtam most reggel, és azt mondták hogy a forgalmiban 35kw van! Nekem a TZRen 10ezer kilóméternél nem bírt többet a gumi, akkor a GSen még kevesebbet kell bírnia, nem?
A fényezés gyári...... (régen még kitudtak keverni ilyen színeket is)
Az állapota így kivülről jónak mondható
Ami nekem gyanús:
1., a km óra.......hisz azért még a kis pöcsköszörümbe is benne volt 18000km a 13 év ellenére.....ebbe meg csak ennyi???
2., Ha csak 20.000 lenne benne, 16 évesen.... akkor miért van rajta ZSÍR új gumi????
Az tény hogy ha a motorja jó - akkor szép állapotban van és nem kell rögötn ráköltened.....
91-es modeleknél még tudtommal ÉL az hogy a folytás annyi, hogy a gáztolattyú ki van fúrva......
89-03-közt eleve ugyan az volt a karbi......(fekete a karbi tetejének a kupakja, és a gáztolattyú is egyenes - vagyis sík falú.......)
Az hogy külön karbiház, stb...az CSAK a K4-es modellektől van!!! Tehát Én megszívtam!
Szóval Ha azt mondják, hogy 35Kw - de a papirban csak 25-van akkor a legegyszerűbb megoldás ha tank leszed, karbi teteje leszed-----és megnéz....
Ez kb. 3 perces munka...........
De amit még sélután írtam!
Én ma már nem szaroznék ilyennel........mert ebben az évben még kollektív orális szexben fogjuk részesíteni egymást.....magyarul MEGSZOPJUK.....
mert tuti hogy ráállnak a teljesítménymérésre......És akinek 25 van, de közben 35-ös a gép.....az anyát is elveszik tőle...
Ellenben ez felvettet egy nagyon jó mókát!
Kellene csinálni egy partyt idővel ahol lehetőleg meg fog jeleni nyitot - fojtott GS hadsereg.....
Ott egy parányi kis szerelés (leveszi mindenki a tankját) és akkor képekkel is meglehet nézni hogy mi a különbség........mert valaminek KELL lennie.............
JA!!!
Ha nem tudod hogy mit higyj!!!!
Kérd el a motor alvázszámát és hivj fel egy suzuki kereskedést (pl A HOLLÓST)....
És kérdezd meg......
Nekik a rendszerben benne vannak az ilyenek..........
Örök kérdés valójában mennyi van benne. Lehet, már átfordult a számláló! De a GS híres megbízható motorjáról, még ha nem is 20e, hanem 60e van benne, akkor se vagy bajban.
Hát nemtom, szerintem nincs újra festve, de ez úgyis ki fog derülni! A 20ezret én is keveslem, de most vett haverom 1 banditot 91est 15ezerrel! Nagyon szép állapotban van, szerintem annyi is van benne....viszek magammal pár szakit akik jobban értenek hozzá mint én, leginkább ez a fojtott/nem fojtott téma zavar....
Meg kell nézni. Így kép nélkül, és a távolból nehéz lenne bármit is mondani. Viszont egy 16 éves motor ritkán marad szalon állapotban. Ha át van festve nézz "bele" rendesen, mert nem a teljesítménye lesz a legnagyobb bánatod. Magunk közt szólva a 20000 km-is feletébb kérdőjeles.
Vagy tényleg baromi jó vétel...
Ha nyitottat akarsz venni, akkor egyszerűbb a dolgod. Mert ki lenne az a szerencsés, aki beíratja a 35kW-ot a forgalmijába, és kisebb a motorja? Fordítva lenne értelme, de így nem.
Ha csak korl. A-s jogsid van és nyitottat szeretnél 25 kW-os papírral, akkor az a tanácsom:
1. Vagy fogadd el az eladó állítását,
2. vagy méresd meg,
3 de leginkább a bemérés árából tedd le a különbözeti vizsgát, ÉS vegyél 35 kW-os gépet.
No, azzal aztán semmit nem tudsz megállapítani. Sőt, megkockáztatom, hogy nem sokan tépték meg 1-esben a GS-üket.
A végsebesség mutathat valamit. Fojtott 150-160, nyitott 170-180. De ez is nagyban függ attól, hogy az előző gazdája hogyan járt vele. Hideg aszfalton azonban nem ajánlom a próbát.
A titok az, hogy van fojtott-fojtott, és van nyitott-fojtott. A múltkor éppen erről beszéltünk (2-3 napja). Nem nagyon lehet megállapítani...erre jutottunk. A karburátorban van az átalakítás.
Meg kellene mérteni, ha biztos akarsz lenni benne... de az meg péééééz!
Kívülről nem fogod látni, ha mész vele nem biztos, hogy észreveszed.
Sajnos ez van.
Nem vagyok Közlekedésfelügyelet! Amikor vettem az előző motoromat akkor nem volt kitöltve a kw rész! Megkérdezte az ürge az erediségvizsgán hogy hány kw, megmondtam neki és azt írta be...ennyi erővel akármit mondhattam volna neki...
Jó estét! Most olvastam a GS500ról egy tesztet és az áll benne hogy van fojtott verziós GS is! Ezeket a típusokat hol fojtották le? Szombaton megyek GS-t nézni! Mikre figyeljek, és honnan tudom ha fojtott? Előre is kösz....
Sajnos ezek eszement elmék szüleményei. Jól belecsaptak a lecsóba. Majd a világhírű extrém sportolóink is kivándorolnak külföldre, hogy érvényesülni tudjanak. Az "agyunk" jó része már megtette.
Gondoljunk bele, hogy Besenyei Péter más nemzet színeiben lesz a világbajnok, vagy Talmácsi Gábor, esetleg Madár????
Visszatérve kétkerékre... így válhat egy méltán nagyszerű közlekedési eszköz luxussá. Remélem nem ez a cél, bár erre mutatnak a jelek...
No ebben már ne számíts rám:-)
Sajnos a szívem és a belső harmóniám a latin szépségek felé húzódik......
Jó képű vagy, de nem az esetem:-))))
Nem maradhatnál simán csak miniszterelnök???
A közlekedésről meg már írtam......
Nekem már most kb fele annyiban jön ki egy kör Pestre - mintha buszoznék, meg metróznék.....pedig 50km-re lakok a nagyfalutól
OEP:-)))
Csak nehogy 2008_tól a motorozst is betegyék az EXTRÉM kategóriába és akkor ha fellök egy kamion, vagy egy ökör autós akkor még TE is fizethetted meg a kórházi ellátást! - FELTÉVE ha túllélted
Hiszen ugyebár ha minden igaz az ejtőernyősöknek, sziklamászóknak már idei évtől ez van.....
Szerintem dobj ki 4 kilót az asztalra, aztán ha kell, a többit meg fordítsd felújításra - remélhetőleg sose kell!