Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyerekek! Csak máááá húzhatnánk azt a szivatót!
Azt Blue ráhúzta az előbb...
értettem
És persze a könnyebb indítás. Az autóban is kinyomod a kuplungot, ha indítasz. Így nem kell az önindítónak forgatni a sebességváltót is pluszban. Okos megoldás, hiszen a motor akkuk nincsenek nagyon túlméretezve...
A K6-ost (és gondolom az előbbieket is) nem lehet elindítani, csak ha ezt a sort követed. Ha valamelyiket nem csinálod meg, akkor nem kap áramot az önindító...és a világítás csak szopja az akkut.
Elfelejtetted a szivatot ráhuzni (kivéve ha meleg a motor)
Hogy ne érjen meglepetés. Mert, ha véletlen sebességben van a moci és ráindítasz, akkor az utca másik oldalán leszel fájó csoklóval, és törött motorral.
Tehát az indítás:
Kulcs elforgat "gyújtás" állásba. A gáz melletti piros kapcsolót bekapcsolod. Behúzod a kuplungot, és nyomod a jobb hüvelykujjaddal az önindító gombját.
Az újabb motorokon (nem csak GS) van még két biztonsági megoldás is. Ha gyújtáson van a gép, akkor felkapcsolod a tompított fényszórót is automatikusan (nincs rajta külön lámpakapcsoló). És, ha jár a motor plusz lent van az oldaltámasz és te beteszed sebességbe, akkor automatikusan megáll a motor.

Leállítás:
Először a piros gomb, aztán a kulcsot eltekered "off" állásba.
Blue !
Olvasgattam a tervezett túrákat ! Sajnos szomorúan vettem tudomásul,hogy Vas megyében,illetve az ország ezen részére nem nagyon terveztek túrákat! Én itt lakom,s nekem ti kicsit messze vagytok ,illetve az anyagaik miatt valszeg keveset fogok veletek motorozni,pedig szivessen kirándulnék azon a kevés hétvégén,ami szabad marad nékem ! DE nem adom fel a reményt,s talán a közelben is fogtok még kirándulni.Kérdésem az lenne ,hogy Alsóörsre indultok e H-Davidson fesztiválra ,pontosabban a felvonulásra? Tudom más kategória,de mivel volt szerencsém már többször a felvonuláson résztvenni(feledhetetlen élmény) és érezni a több száz motor társaságát és látva nem egy Gst ezért szerintem ez is kivánló alkalom lenne a felvonulás után egy külön Gs találkozóra!!! Szerintem -i lenne !
Pont ez volt bent a téma a kollegákkal pár napja csak autóban......

Az eladó közli hogy rejtet hibái nincsenek - erről nem tud..........DE a motort kipróbált állapotban veszi át a vevő - igy mindennel tisztában van.........

Ahogy a vevő aláírt onnantól kezdve "elment a vonat"................



Hisz gondolj bele.....
Eljösz megveszed a gépem........azt 4-5 nap múlva siránkozol hogy tönkrement ez -vagy az........

Elektronika.....
Nekem a TZR-rel volt ez.....
Hazaj9ttem Battáról, leállítottam a motort, másnap mentem volna dolgozni és már nem indult........

blokk, dugattyú, gyürű.... Aprilia Futura....
elindultam itthonról...... az otp-nél megálltam vettem ki pénzt....visszaültem és indulás.........5 m egy nagy rántás és a motor leáll..............probálgattam Én mindent - majd szépen eltoltam a szerelőhöz....
eredmény eltörtek a gyürük és szétdarálták a hengerfalat.......



Szóval a motor müködésének FŐ elemire nem tudsz szavatoságot vállani!!!!! és itt NINCS OYLAN hogy rejtet hiba....hisz bármikor előfordulhat
Mert lehet üresben is egy kis ellenállás. Ha behuzod akkor az biztosabb. Egyébként ha minden tökéletes akkor nem igazán kell.
Lehet nagy faszságot kérdezek, de minek kuplung az indításhoz?
Bezony 32 után cseréltem le.......de ugye ez is szemétség!
Gyárulag DID 520 V láncnak kellene fent lennie.....ehelyet REGINA volt fent!!!!!!!

No most DID 520 VM van fent (103 euró a szett) ------ez 75KW-ig jó!
Szóval nagyon hamar kiderül hogy ez meddig birja...... jelenleg 26.000km van benne és még csak most kell ELŐSZÖR utánahúzni!!!!
MUKI!

Hát hogy PONT GS-re van e azt nem tudom......
Az enyém egy ilyen - KINAI:-)))) De mint látszik pont fekszik a tankon: (1. kép)
Mellete a saját tervezésü AKMT tankpad:-)


Ha meg semmi.... akkor CSINÁLTASD MEG!
a Blue Digital Örömmel vállal ilyeneket. A tankvédőmet is velük gyártattam (A BLUE csak véletlen:-) NEm az Én cégem sajnos:-(((
(2. kép)
Egy jól müködö GS inditása - vagyis az ANYÉMÉ:-)

szivató rátol.....
Kuplung be.....
Start gombra fekvés.......

elindul......
majd szépen (főleg ha meleg helyen van, vagy nyáron) nagyon hamar felmegy 3000-res fordulatra.....
Ekkor egy kicsit visszatol.....hgy olyan 2000-2500on zakatoljon.....

2 perc.....szivató zár.....

3 perc alapjárat és GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Sziasztok!
Remélhetőleg 2-3 héten belül újra Gs 500 tulaj leszek !! Azért írom,hogy újra,mert 2003 májusában,már volt szerencsém egy új Gst vásárolni ,de azt sajnos 2005 okt. 13-án egy baleset folytán elvesztettem. Szerintem nagy varázsa van ennek a fórumnak és a fannklubank! Gratula az alapítónak és köszönet mindazoknak akik itt segitik a Gs után érdeklődőket! Most érdeklődni szeretnék,hogy tudtok e olyan boltot,vagy honlapot,ahol Gs 500 mintás,vagy Gsre felrakható tankpadot tudnék vásárolni!Válaszotok előre is köszönöm !! Sok benzint és örök nyarat!
Igen, erre én is gondoltam hogy nyitás előtt kell menni, így is lesz...mindent megtapizok, megnézek!
Mind igaz, amit írtál. Ha teheted, nyitás előtt pár perccel érj oda, hogy mindenképpen hidegen pöccentsd be a gépet, aminek szivatóra óraműként kell járnia.

Érdemes megkuksizni a rugóstagokat, felszíni sérülést vizslatva.

Vedd le az ülést, nézd meg a vázat belülről, ott szokott rohadni.

És ami még a futásteljesítményre utal: a tárcsáknak milyen vállai vannak.
Ezt mind az elsők között nézd meg:

1. kormány kotyogás
2. lengővilla lógás
3. lánc és lánckerék állapota
4. hidegen is jól kell indulnia (erről is nagyon híres a kis Suzuki ), ha jó az akksi (éremes a blokkot is megtapizni, hogy tényleg hideg-e)

Ha rendben van, akkor GS fenntartási költségei igencsak az élmezőnyben vannak, ha a gazdaságosságot nézzük.
Bluenak 32e-t bírt, de volt pár havernak régebbi tipus, ami 25e körül megdöglött. Dehát ott bejátszott már az idő vasfoga is. Valamint Blue lelkiismeretesen kente mindig , sokan ezt leszarják.
valaki cserélt már lánszettet a gépen? hány km-ert bírt?
Nekem a gyári Brigi elől 32000ret birt..... hátul 18000-ret......
Bár nekem minden márkásabb gumi 18000-ret bir - és tök mindegy hogy milyen a motor......

a 125-ösön is annyit bírt, mint a GS-en......



A Heidenau elől 26000-nél áll......(csak épp 8000ft volt...nem 18000ft)
Hátul olyan 10-eket megyek vele.....bár azért most 2006-ban nem épp a higatság emberre voltam:-))) Még 2 személlyel se:-)))) Szóval kophatott.....
DE!
Nekem jobban fekszik a Heidenau, mint a Brigi....
Arrowmax? Vazz, az nekem is volt az NTV400-amon, mentem vele vagy 8e-t és nem kopott. Viszont életveszélyes volt cserébe. Tényleg szar gumi!
Igen, ezt én is olvastam! Ritka nagy balfasz lehetett aki megvette, semmit nem érthetett a motorokhoz, nállam nincs ilyen gond! Meg jön velünk haverom is, neki is GSe van...
Ha így állsz neki, akkor vigyél egy saját adásvételi szerződést is.
Hátha a kereskedő szerződése olyan, hogy utána mehetsz ahova akarsz. Izzítsd be a rokonokat, ma este még összedobnak egyet.

És ezt ajánlom figyelmedbe "felkészülés" gyanánt. Bár ennyire nem lehet gáz a helyzet.
OLVASNIVALÓ ITT
Nem tudok ennél "jobbat" 400-500e Ft-os árkategóriában! Sajnos még tanulok ezért nincs miből jobbat/fiatalabbat venni! Átbaszni meg átbaszhatnak a kereskedésben, de úgy beperelem h becsukhatja a szalonját(2 rokonom is ügyvéd, meg én is tanulom az ilyen "átbaszós faszságokat" és keményen meg lehet vele szopatni)! Holnap megyek megnézni, remélem semmi gubanc nem lesz....
Dunlop Arowmax volt rajta és nem volt a puha féle! Az első gumit 24 ezer után odaadtam egy kissebb motoros cimbinek és ő is belekavart még egy 10-est! Elég kemény és FOS gumi volt! Nem egyszer majdnem a sírba vitt!