Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

PÁR PERC ALATT ÖSSZE IS ÁLLT A PROGRAM VÁZA... KICSIT MÉG FINOMÍTOK RAJTA AZ ÉJJEL!

JAAAA, MAJDNEM ELFELEJTETTEM: Fontos nekem a világbéke is!

(Hátha a szépségkirály(nő) választásra lesz csak elég a kampányterv.)
És gyűjtöm a további szavazókat (másik területről)... a repülőbenzinben ezután nem lesz "útalap"!
És a vállakozások a motorok árából is visszaigényelhetik az ÁFA-t!
A rendőröket meg kiképeztetem forró nyomos tolvajfogásra!

És szakembereket is megkérdezek, ha valamihez nem értek, oszt úgy terjeszetek a Parlament elé javaslatot.

ÉS, HA MEGVÁLASZTANAK, AKKOR IS MOTORRAL JÁROK MAJD DOLGOZNI!
....-polgár teszi adolgát...
nem egészen ugy van kikalkulálják, hogy mennyi bevételt lesz az emelésekkel, de a polgár gondolkodik és racionálisan sporolni kezd. Rájön hogy minnél drágább a tömegközlekedés annál többet fog autoval , motorral közlekedni. A Máv, Bkv bevétele ezután mégjobben csökken. És ez így müködik mindennel.
Már van is egy szavazód!
Valószínű, hogy erre pélyázik a nagyérdemű, hogy előbb-utóbb belefásul a pógár és teszi a dolgát tovább. Belefújhatnak a valagamba... úgyis lassan kopasz lesz, mer lassan a gatyád is lehúzzák!

Én szeretek pozitívan gondolkodni... ezért járok motorral, ha tehetem. Akkor nem jut eszembe a sok genny, amitől csak rágnám a kefét. OEP által támogatott dologgá tenném a motorozást! Ki szavaz rám 2010-ben?
Na, te is abba hagytad a gondolatmenetet!

Elég fárasztó ez igaz? Te is belefáradtál.

Akik tiltakoznak a körgyűrű ellen, megérdemlik, hogy ott rohadjanak meg a dugóban pesten.
És még lehetne sorolni, de minek?
Motorozzunk, ameddig bírunk!
Lassan tényleg endurót kell venni, meg bazi nagy terepjárót. És a két számjegyű főútjainkon lehet nyugodtan off roadozni...
Az 51-esen egy évig volt kint 20-as tábla 5 km-en a kátyúk miatt. A 81-es dettó Kisbértől majdnem Győrig csak ott 60-as tábla van, néha 40-es.

Nemzetközi tranzitutak ám ezek... nagy forgalmat visznek, de tekerik a GDP kerekét is becsületesen. Tán éremes volna... áááhhhhh mindegy.
Szerintem már nem adsz tippeket...
Ki van ez találva! Most, amikor sokan új autóba-motorba vágtak bele, és a régi autók jó része is 10 évnél fiatalabb, akkor be lehet vezetni a teljesítmény-kor alapú adórendszert. Mert ugye, ki az aki most eladja a gépet, és vesz egy öreg járgányt....
Szerintem már az ezt követő 2 lépés is megvan, hogy hogyan lehet még több pénzt kicsikarni, ha ehhez hozzászoktunk már.

Az újmotor-kereskedők 5-10% növekedést prognosztizáltak 2005-ről 2006-ra. Na, most megjött az új adózási rend, és mínusz 5-10% nál tartunk. Tehát összesen buktak 10-20%-ot a dealerek.

A fővárosban meg dugó van... a BKV-be toljuk bele a lóvét innen vidékről is, aztán mi van??? Nagy semmi... még jobban meghúzzák az autósokat és a motorosokat. Főleg a motorosokat.
Teljesen egyetértenék a szigorítással, ha a 15 éven keresztül fizetett súlyadó forintjaiból olyan úton járhatnék, ami nem kú.ja szét az autóm, és a motorom. (ami ugye újabb forint, mert javítani kell)

Szóval, igazságtalan az egész. Mind autósank, mind motorosnak...
Realitive Én azt mondom jól teszed!!!!

Mivel bevezetik a tljesítményadót - már bevezették - így a rozsdás kést forgassátok meg bennem - ha nem fogják bevezetni a műszakin is.......
Én amondó vagyok hogy mivel sok ilyen áttírt aripa van - tuti hogy megcsinálják és szépen visszamenőleg a gatyájukat s leszedik a bikereknek.....és örülhetnek ha nem lesz közokirathamisitás a buliból.......

A nagyobb gépeknél nem gond, hisz chippes, meg egyébb elektronikás a dolog....tehát beteszik - kiveszik......
De egy GS-t azért nem fog senki szétszedni azért.....ráadásul otthon tartogatsz majd egy nyitott és egy folytott karbit???

Ez szerintem ugyan olyan vészhelyzet ügyeletes - mint ha hangmérés.......
Sport kipuff van? Fizess........

Na többet nem irok - mert még a végén tippeket adok valami marhának.....
Köszönöm a segítséget mindenkinek!
A leírtak alapján inkább a folytás nélküliek között keresgélek tovább...
Én is most vásárolom tele a ruhát kemény protektorokkal. Gerinchez térdhez könyökhöz mindenképp veszek bele... a csípő azt hiszem várat még magára.
Most tavasszal "elverek" vagy 120 e Ft-ot a hobbymra. Sohasem elég...
NYENYA


A LOUIS nem szarozik ilyennel.....
Vedd meg a ruhát és vegyél mellé olyan protit amilyet csak akarsz......

Itt vagyok Én....
Nekem az össze ruhám több mint 150000......
eből csak a cordra volt 70.000.........
No abban totál jó keméy protik voltak......voltak- mivel protektoringes vagyok -igy azokat ki is szedtem belőle.....

Szóval Ők eladnak X dolgot - de meg pótóld Y-nal.....
Ratesz!

Nem mintha.....SOSE HALUNK MEG!!!!

Amugy a biztonságról nem lehet eleget paolni!!! Tehát ezt jól teszed!
ELLENBEN!!!!
sokan vannak és lesznek is ugy hogy bátrabbak - mert azt hiszik, hogy a 2 miklás szerkójuk majd megvédi!!!
No Ők vannak a Balesetes oldalaomon!
Nézd meg a szétszakadt csávót.......
Sport csizma, bőr ruha....márkás bukó......


Szóval ésszel kell motorozni! ÉS FIGYELNI!!!!
Hiszen MINDENHOL RÁNK VADÁSZNAK!
Persze lehet hogy az motoroscsizma Ahhoz is passzol
Tényleg szép a motorod! Megy a papucsodhoz Szép hogy ezüst a váz meg a felnik.
Hogy ki találta ki hogy fekete legyen a divat?
Bocsánat, a donort blokk nélkül vettük természetesen a kakasdi bontóból.
Köszi.

De az igazsághoz hozzátartozik, hogy azért ilyen szép, mert egy barátommal időt, pénzt, utánajárást nem kímélve megcsináltuk. Nekem nem gond bevallani, ez egy balesetes moci volt - mint minden 10 év körüli motorral, ezzel is buktak már. Az árok nem tett jót neki. De mivel a motorban nagyon kevés km volt (24e) - állapota is ezt jelezte -, ezért érdemesnek tartottuk megcsinálni. Szerencsére komoly baja nem lett a váznak, hanem a váznyúlvány kapott, amit helyre lehetett hozni. Pedig vettünk külön egy donort hozzá blokkal, de olyan macerás egy váz csere (mármint a papírmunka), hogy letettünk rólva, valamint az előbb említett oknál fogva nem is volt rá szükség. A fényezés gyári, de a váz újat kapott, ezzel elejét vettük a rozsdásodának, így tuti még pár évig nem kell szenvedni vele. A donorról áthelyeztük a műszerfalat, kereket, állítható első villát (!), ezt-azt, ami kellett, mindent, ami jobb volt, mint az eredetin. Így jött össze egy remek állapotú gép. Egyenesfutás, fékek, stb... 100%-osan rendben vannak. Új lánc, meg most már új gumi is, így bátran merek nekimenni az idénynek.

Persze azért van 1-2 szépséghiba: dekni és a kipu karcos, yamaha tükör. De ezek nem érdekelnek.
Nagyon csecse a GS! Szerintem az újak, köztük az enyém is, ennyi idős korára nem lesz ilyen jó bőrben.
Elhalmozom majd mindenféle kencével, de ez a festés már nem az, mint régen. Remélem az anyagminőség azért maradt a régi. Majd az idő meghozza a választ.

Szóval, Ratesz szép a bringa nagyon!
Igen, más az álom és más a valóság. Jelenleg nekem is 100e körül van a védőruhám + a sisak. Azért egy ilyen szettel már tettél az életedért valamit. És ne is beszéljünk arról, hogy az egészségedért, mert hűvös időben nem motoros ruhával szétzúzod az izületeidet, meg megfázhatsz, stb...

Éppen asszonynak nézegetek ruházatot, mert a bőrcuccát eladtam vagy 2 éve (nem nagyon szerette), és nincs neki csak sisakja. Szóval csizi, gatya, dzseki, gerincvédő/vesevédő, kesztyű + esőruha alaphangon. A Louist nézegettem és kiírtam vagy 3db 40-50€-s ruhát, de egyiket se fogom megvenni, mert gagyik, leginkább azért, mert nincs benne protektor. A mostani katalógusban viszont találkoztam ezzel, ami bazi jó áron van és protektoros elvileg. Erről van tapasztalat?

Textildzseki

Most nézem csak: restposten? Szóval csak rendelve lehet megvenni? VAZZE
A GS-em meg így néz ki. De szerintem már láttátok Blue oldalán.
Parancsolj, néhány kép az "újrakezdésem" utánról. Régen Simsonom volt, meg ETZ250-es, de azokról nem maradtak feljegyzések, akkoriban még nem ragaszkodtam ennyire a mocikhoz.

1. Honda NTV400 - ha most tehettem volna, visszavásároltam volna, annyira szerettem.
2. Honda CBR600F Sport - a nagy szerelem. Ezzel a géppel túráztam sokat és a ringen se hagyott cserben, igazi álommotor. Mellékelek egy képet, amikor én bonthattam ki elsőként, valamint én indíthattam be először a paripát. Nem rossz érzés...
3. A cibberrel párhuzamosan kis kitérő az endurók világába, de puha vagyok ehhez a sporthoz, maradtam az aszfaltnál.
4. Házépítés után minden motor ment a háztól , "pótlásnak" egy GSX250F. Nem volt rossz gép, de nem nekem való, rossz döntés volt megvenni. Olcsó volt és lecsaptam rá, amikor eladtam még jól is szálltam ki belőle.
5. A GSX250F-es szenvedés után inkább "haverokhoz elrohangászós" mocira vágytam, beértem egy 150 4T robogóval is, amit a mai napig nagyon szeretek, de sajnos el kell adnom, mert a GS-t még mindig nem fizettem ki teljesen... Szóval eladó, 2000-es és nagyon-nagyon jó!
6. A GS egy barátomtól, idén ez lesz, nagyon örülök neki, hogy visszatérhetek vele a "rendes" motorosok közé. Tisztában vagyok a jelenlegi anyagi helyzetemmel és ez egy optimális megoldásnak tűnik. És már most nagyon szeretem!
No, ez a baj ezzel a biztonság kérdéssel... mindannyian tudjuk, hogy mi kellene, mi lenne a jó, aztán belenézünk a pénztárcába, és rájövünk, hogy mire fussssa. Sajnos az átlag motorosnak nem sokra. Én összeadtam, hogy mi lenne ami megfelel az igényeimnek...hááát, majdnem az új GS ára jött ki a végén.
Így vettem olcsót. Így is 80 e volt a cucc bukó nélkül. Remélem nem kell azon gondolkoznom, hogy meg kellett volna venni a nagyon drágát... (bízom az őrangyalomban, és a lenkadatlan figyelemben).
Nagymotoron én is mindig bőrruhában vagyok, max a robogon nem. Pupom viszont nincs, szerencsére igazi sincs
Rakjál már fel magadról valamit légyszives
Egyébként volt időszak, amikor még megvolt az egyrészes bőrkombim, azzal húztam a robogómon! Kemény voltam, tudták, hogy nem egy pilinckázós motoros vagyok. Persze nem a ruha teszi az embert, de azért volt egy kiállásom.