Tudom hol kell keresni az "ok forrását". De valahogy nincs kedvem szétbontani mindent, azért az nem kis meló - meg aztán nem is mernék ilyenbe belefogni. A Bex gépével mentem és azt fürgébbnek éreztem. Viszont a fogyasztása elvileg OK (130-nál 4.8), bár lehet, hogy kevesebbet fogyasztana, ha nem lenne folytott. Sokat szeretnék menni vele, lehet érdemes lenne egy ilyen ellenőrzésnek alávetni. Csak ugye az azért 10-15e pénz. Vagy több???????????
Szerintem járok még arra az évadnyitás előtt is. Most azért szorítok, hogy ne jöjjön a rendes tél. Akkor 3 hét múlva elkezdek vezetni, és egy hét alatt lesz jogsi...
És az sem kizárt, hogy addig megiszunk még egy hordóval... ami szintén a műhelyedben landol majd!
Oksi...akkor az állvány a tiéd!
Ha erre jársz majd egyszer megkapod.....vagy ha összefutunk pl az évadnyitáson:-)
Persze küldhetem is:-))))
A hordó egyenlőre vár - mert sok az elképzelés, de nem akarom összebarmolni........
plusz - egy kicsit Én voltam eltévedve mert ahogy a motorhoz mértem....baromi kicsi:-))))) Nem hiába 5l az 5 liter........
No, hát ez nagyszerű lenne! Éppen most kezdtem el dolgozni a projekten...hasonló megoldás került papírra. Szívesen elfogadom a felajánlást, és akkor most én jövök egyel!
Tényleg, belepasszol az elképzelésbe a hordó? Sikerül faragni belőle valami okosat?
Mivel adakozó csávó voltál így ha kell - akkor neked ajándékozok egy állványt.....
Kicsit utána lehet dolgozni, csiszolni, fsteni a kívánt színre - de kamerázáshoz tökéletes......
Ha pedig teszel fel egy szivargyújtó aljzatot akkor még meglehet küldeni a kamerát a motor aksijáról is.....
Mennyibe kerülhet egy teljesítménymérés?
Mert úgy fest, hogy a végsebesség nem hozott eredményt. Én nem tudom, hogy az enyém mennyit megy, de a forgalmi szerint nyitott... majd kipróbálom egyszer.
Nekem ugye digitális órám van bent.............
A nyáron méricskéltem egy keveset........
Az eredmény: http://gsfanklub.extra.hu/manu...
mikor megnyilt az M6-os kipróbáltam és 158-at tudtam menni......
No ha a 15%-os csalással nézem akkor az Én folytott motorom is ment 172-vel.....
Tehát passzolok.........
Az tuti, hogy Nano cimbivel még anno gyorsultam egyet az M7-esen.....
Ugy állva hagyott mint a............picsa.................neki egy ER5-volt akkor......ráadásul 15-ös kerékkel........
Mivel kisebb kereket tett fel (lánckereket) igy joban gyorsult - DE!! - kisebb a végsebbesége......
Mégis ott hagyott.........
Amugy mint már sokszor írtam a Gs500 folytása a karburátor!
Keresettek vissza......
Van egy ink - és ott szerepel hogy a sok kis alkatrészből van 4-5 ami különböző
PL a karbi ház
Tolattyú
subert tű
Egyébként nekem is 25kw van a forgalmimban, de a csokker megesküdött rá, hogy folytatlan. Kimentem M0, tipli 158km/h. Faszomba, folytott - gondoltam. Hazafelé M5 172km/h - most akkor mi van? Majd egy mázsa vagyok és 193cm, de talán csak a hátszél miatt volt (vagy pont nem volt ellenszél?)? Nem éppen egyértelmű ez nekem. A fogyasztásom 4.8-4.9L a tesztek alatt. Szóval pro és kontra. Nektek mennyit forog telin? Nekem 170-nél csak 8500 körül pörgött vazze. Nem kevés az? meg mintha 5-ben jobban ment volna. Szóval tiszta "konfjúzsön" vagyok...
Jól meg kell nézni, azt a folytott változatot, mert van ami csak papíron 25 kW-os, amúgy meg rendesen megvan benne a paci. Magához az átalakításhoz nem sokat konyítok, de állítólag a GS 500 a könnyebben átalakítható típusok közé tartozik.
Próbáld ki a motort, ha megy 170-180-at, akkor nyitott a masina, ha "csak" 150-160 a vége, akkor folytott. (Természetesen csak akkor húzd meg a fülét, ha nem vagy rutintalan egy ekkora motorral, és meleg már az aszfalt egy kicsit.)
Mintha a karburátorokban és a szívótorokban kellene a megoldást keresni az átalakításhoz...
Attól függ melyiket veszed évjáratban!
A leirást ugy vettem át......
Nekem K4-esem van - és azon mint az oldal alján is olvashatod ez nem segített.......
Az írónak régebbi a mocija - neki ennyit kellett csak tennie (Állítólag - hisz személyesen nem láttam a motort, nem láttam hogy hagy állva......)
Az A korlátozotthoz lefolytott GS500-asból lehet rendeset csinálni?
Hamarosan szeretnék beruházni egy GS500-asba és a hirdetések között rengeteg lefolytott van jobb áron...
Látom, már jelentkeznek az elvonási tünetek... Nyuszival, és Blueval, és soakkal tárgyaltuk hónapokkal ezelőtt, hogy milyen mocsok lesz januárban a hangulat. Nem is volt tél igazán (két hete még mentem a géppel), és lassan eljön az az idő, amikor bukósisakban nézek TV-t.
A kesztyűm tegnap este varratam meg, mert elengedett a cérna kicsit...
Vannak ilyen "pótcselekvéseim".
Blue gyűjteménye, és egyéb motoros oldalak, mennyei manna az ilyen szűkös napokon, és ha nem lenne internet, már biztos befordultam volna.
Ne is mondd. Én ma vagy 5x voltam kinnt a mocinál. Nézegettem milyen tükör, index lenne rá jó. Rendeztem a szerszámokat - persze úgy, hogy közben kedves pillantásokat vetettem a vörös paripámra. Meg az utóbbi 2 hónapban már elolvastam vagy 100 túra leírást.
Ne köszöngesd, ezért van a fórum, hogy megosztozzunk a tapasztalatokon - Legalábbis remélem!
Én voltam megint félreérthető: én sem töményre gondoltam. Ha savat írtam, bekevert 1,28-asra gondoltam!
Pontosan így van!
Talán ezért is vannak megbecsülve a motorok és a tartozékaik (jó néhányunknál). Mert nem pottyan az égből a csúcstechnika. De nem is bánom!
Az olajhőmérséklet mérő egy okos dolog. Én azért tartózkodom tőle, mert biztos "beparáznék", ha városban felmenne az égbe a mutató. Inkább betartom a léghűtéses alapszabályokat:
1. menetszél legyen, amikor csak lehet (városban nehezebb betratani, de azért nincs nagy baj ezzel sem),
2. nagyon zargatni nem érdemes a masinát hosszú távon (pl.: autópálya)
3. szélárnyékban nem követek semmi nagyot (busz, kamion),
4. tartós hegymenet után érdemes levezetni kicsit "tatásan", mielőtt megállítod a gépet.
Nagyjából ennyi jut eszembe, amire odafigyelek.
A kétüteműnél volt még egy: hosszú távú motorfékezés felejtős! :)
És az sem kizárt, hogy addig megiszunk még egy hordóval... ami szintén a műhelyedben landol majd!
Ha erre jársz majd egyszer megkapod.....vagy ha összefutunk pl az évadnyitáson:-)
Persze küldhetem is:-))))
A hordó egyenlőre vár - mert sok az elképzelés, de nem akarom összebarmolni........
plusz - egy kicsit Én voltam eltévedve mert ahogy a motorhoz mértem....baromi kicsi:-))))) Nem hiába 5l az 5 liter........
Tényleg, belepasszol az elképzelésbe a hordó? Sikerül faragni belőle valami okosat?
Köszönöm Blue!
Mivel adakozó csávó voltál így ha kell - akkor neked ajándékozok egy állványt.....
Kicsit utána lehet dolgozni, csiszolni, fsteni a kívánt színre - de kamerázáshoz tökéletes......
Ha pedig teszel fel egy szivargyújtó aljzatot akkor még meglehet küldeni a kamerát a motor aksijáról is.....
Nekem ebből az állványból 2 db lett:-))))
Mert úgy fest, hogy a végsebesség nem hozott eredményt. Én nem tudom, hogy az enyém mennyit megy, de a forgalmi szerint nyitott... majd kipróbálom egyszer.
Nekem ugye digitális órám van bent.............
A nyáron méricskéltem egy keveset........
Az eredmény:
http://gsfanklub.extra.hu/manu...
mikor megnyilt az M6-os kipróbáltam és 158-at tudtam menni......
No ha a 15%-os csalással nézem akkor az Én folytott motorom is ment 172-vel.....
Tehát passzolok.........
Az tuti, hogy Nano cimbivel még anno gyorsultam egyet az M7-esen.....
Ugy állva hagyott mint a............picsa.................neki egy ER5-volt akkor......ráadásul 15-ös kerékkel........
Mivel kisebb kereket tett fel (lánckereket) igy joban gyorsult - DE!! - kisebb a végsebbesége......
Mégis ott hagyott.........
Amugy mint már sokszor írtam a Gs500 folytása a karburátor!
Keresettek vissza......
Van egy ink - és ott szerepel hogy a sok kis alkatrészből van 4-5 ami különböző
PL a karbi ház
Tolattyú
subert tű
Jól meg kell nézni, azt a folytott változatot, mert van ami csak papíron 25 kW-os, amúgy meg rendesen megvan benne a paci. Magához az átalakításhoz nem sokat konyítok, de állítólag a GS 500 a könnyebben átalakítható típusok közé tartozik.
Próbáld ki a motort, ha megy 170-180-at, akkor nyitott a masina, ha "csak" 150-160 a vége, akkor folytott. (Természetesen csak akkor húzd meg a fülét, ha nem vagy rutintalan egy ekkora motorral, és meleg már az aszfalt egy kicsit.)
Mintha a karburátorokban és a szívótorokban kellene a megoldást keresni az átalakításhoz...
A leirást ugy vettem át......
Nekem K4-esem van - és azon mint az oldal alján is olvashatod ez nem segített.......
Az írónak régebbi a mocija - neki ennyit kellett csak tennie (Állítólag - hisz személyesen nem láttam a motort, nem láttam hogy hagy állva......)
És ha lett volna egy kis eszünk - akkor költsönadtam volna pár AKMT DVD-t:-))))
Én most néztem meg pár napja 3-at.....,még a 2004-es túrákról.....
COOL volt felidézni a múltat:-)))) (pedig akkor még csak egy 125-ös Aprilia Futurával nyomtam a kilométereket:-))) (PL, baranyai túra közel 900km!!!)
Az A korlátozotthoz lefolytott GS500-asból lehet rendeset csinálni?
Hamarosan szeretnék beruházni egy GS500-asba és a hirdetések között rengeteg lefolytott van jobb áron...
Előre is köszi a segítséget!
MGP
Motorostúra
Eddig ezek, mert a Blue oldala már kivégezve.
A kesztyűm tegnap este varratam meg, mert elengedett a cérna kicsit...
Vannak ilyen "pótcselekvéseim".
Blue gyűjteménye, és egyéb motoros oldalak, mennyei manna az ilyen szűkös napokon, és ha nem lenne internet, már biztos befordultam volna.
És én is lapozgatok. Csak motorkatalógust...
Hogy a csába látsz be hozzám az ablakon, mit csinálok?
Pedig ott kerestem rá, ahol a GS-hez konkrétan raktáron levő cuccokat mutatja!
Én voltam megint félreérthető: én sem töményre gondoltam. Ha savat írtam, bekevert 1,28-asra gondoltam!
Talán ezért is vannak megbecsülve a motorok és a tartozékaik (jó néhányunknál). Mert nem pottyan az égből a csúcstechnika. De nem is bánom!
Az olajhőmérséklet mérő egy okos dolog. Én azért tartózkodom tőle, mert biztos "beparáznék", ha városban felmenne az égbe a mutató. Inkább betartom a léghűtéses alapszabályokat:
1. menetszél legyen, amikor csak lehet (városban nehezebb betratani, de azért nincs nagy baj ezzel sem),
2. nagyon zargatni nem érdemes a masinát hosszú távon (pl.: autópálya)
3. szélárnyékban nem követek semmi nagyot (busz, kamion),
4. tartós hegymenet után érdemes levezetni kicsit "tatásan", mielőtt megállítod a gépet.
Nagyjából ennyi jut eszembe, amire odafigyelek.
A kétüteműnél volt még egy: hosszú távú motorfékezés felejtős! :)