Tutó megszakértette (Ő a szerelőm.....de velünk volt a PILISI kanyaron egy egy Varaderoval.....
Az biza egy sima, vászonbetétes gumicső......azon van egy fekete burkolat ami védi a kipfftól....
Körbetelefonált és van is ilyen!
Ellenben Ő is mondta hogy inkább egybe cseréljük le, mert minden egyes toldás 1-1 hibalehetőség
Ezt gondolom a neten olvastad egy F-es tesztben........
Már kiveséztük párszor......
Az a motor egy agyongyolkot példány lehetett ami kint állt az utcán..............
Én 68.000-ret pakoltam bele 3 év alatt......és nem rozsdásodott az sehol..........
Az első elővételnél volt finom rozsdapor a féktárcsákon, de ugye az első fékezéskor le is jön ez.....amugy van féktisztittó cumó is.....
Szóval aki figyel a motorjára az nem fog elrohadni alatta
Amugy?
1km-es BANDITÁM rozsdás féktárcsával került hozzám.........probáltam kicseréltetni és a sok telefonálgatásnak az lett a vége hogy vigyem be a motort 1-2 napra.... Mikor rákérdeztem hogy ÉS mi kerül 1-2 napba? Hiszen bemegyek, kerék kivesz, tárcsa le-----másik fel.....
Akkor közölték, hogy ha csapgondja lenne akkor cserélnék, de mivel "csak" rozsda, így azt lemarózák, meg szépen lecsiszolják......
No erre a válaszom: KÖSZ, ezt még Én is megtudom otthon csinálni..........
Szóval a lényeg!
Ha figyel a gazda a lovára akkor nem lesz semmi bajod vele
Nekem is jó a szállás! Egyedi igényem csak annyi, h nem szedek hangyát éjjel, de nem mindíg alszom halkan! A zuhanyzó, fürdő, tőlem lehet a folyosón is, de (ugye a korom miatt) alsó ágy kéne.
A szállás és a múlatság helye között helyi járatú busz, vagy tvtaxivan?
Maci: a másik oldalon gyűjtöd az igényeket? ugye?
Pusz Dorcsi
(elrontjuk a család melegvízvételi lehetőségét, és elhozzuk a fater dobozait, és kiisszuk a kávéjából
Tutó megszakértette (Ő a szerelőm.....de velünk volt a PILISI kanyaron egy egy Varaderoval.....
Az biza egy sima, vászonbetétes gumicső......azon van egy fekete burkolat ami védi a kipfftól....
Körbetelefonált és van is ilyen!
Ellenben Ő is mondta hogy inkább egybe cseréljük le, mert minden egyes toldás 1-1 hibalehetőség
(elássuk... de csak kicsit)
1., fellazult a csavar
2., a gumitömitésed megadta magát a sok hőváltozásban (mentél vele, majd állt a hidegben....)
Teddy jól beszél!
AKI LENT HÚZKODJA A CSAVAROKAT ISZANYTOSAN ÓVATOSAN TEGYE, mert leszakithatja a menetszárat a blokkról!
Ezt gondolom a neten olvastad egy F-es tesztben........
Már kiveséztük párszor......
Az a motor egy agyongyolkot példány lehetett ami kint állt az utcán..............
Én 68.000-ret pakoltam bele 3 év alatt......és nem rozsdásodott az sehol..........
Az első elővételnél volt finom rozsdapor a féktárcsákon, de ugye az első fékezéskor le is jön ez.....amugy van féktisztittó cumó is.....
Szóval aki figyel a motorjára az nem fog elrohadni alatta
Amugy?
1km-es BANDITÁM rozsdás féktárcsával került hozzám.........probáltam kicseréltetni és a sok telefonálgatásnak az lett a vége hogy vigyem be a motort 1-2 napra.... Mikor rákérdeztem hogy ÉS mi kerül 1-2 napba? Hiszen bemegyek, kerék kivesz, tárcsa le-----másik fel.....
Akkor közölték, hogy ha csapgondja lenne akkor cserélnék, de mivel "csak" rozsda, így azt lemarózák, meg szépen lecsiszolják......
No erre a válaszom: KÖSZ, ezt még Én is megtudom otthon csinálni..........
Szóval a lényeg!
Ha figyel a gazda a lovára akkor nem lesz semmi bajod vele
A szállás és a múlatság helye között helyi járatú busz, vagy tvtaxivan?
Maci: a másik oldalon gyűjtöd az igényeket? ugye?
A sima egyenes cső nem biztos, hogy jó lesz, mert van nektek benne 2 kanyar. A cső lehet, hogy megtörik.