Én nem lenyúlni akartam a melót csak javaslatot tettem,tudod van egy közmondás erre:"Az okos az más kárán tanúl " . Ezért te is figyelj oda nehogy elszálljon,mert az nagyobb gáz.
Jóvannajóvanna, már tennap is akartam válaszolni, hogy : köszi, megfontolás alatt van a dolog, a házi szerelgetés esetén 1xcsak valszeg igényt fogok tartani az olaj-és a légszűrőre , csak valahogy elszaladtam a kipöff-témával .
üdv. én valvoline 4t durablend 20w50-et használok
de raktam bele már castrol gp 10w40-et is de a fullgasnal és itt a forumon is
mondták hogy 20w-t jobban szereti(szerintem is -nem zörög annyira- és nem eszi-olcsobb-)
Na szijja mindenki, megjött a Cicca - dógozóba. A változatosság kecvéért .
Dorcsi! Még 2 esélyes, a hét vége, elvileg mennék, de ha pénteken bescsúsz este egy buli (barátnőm már hetek óta rágja a fülem) akkor bizony csúnyán néznék ki szombaton .
Amúgy úgy tűnik, otthoni 24 ezrezés lesz, apunak szerelhetnékkje van . A karbiszinkronra meg esetleges szelepelésre átgurulok a Harmatihoz, oszt jónapot. Nem bonyolítom a dolgokat .
Nem jó a burgmann teló. Minden passzol, méret, hossz, átmérő, csak amikor beraktam, az alján ahol a himba van kitart kb 0,5 cm-t. És nem is érdemes kifurni mert a himba vasa ahogy mozogna felfele odaver a teló aljának mert a teló alján a tányér nagyobb mint a gs-é.
Kérdeztem az országban mindenfele motorbontókat, senkinek sincs gs teló
Úgyhogy marad a régi.
Hitelre menne a vas, 200 kiló beugróval.
Általába úgyse megy az ember 130-al....
Mág megfilózom, az biztos hogy az f-es jobban tetszik, és biztos sérülékenyebb...
Szerintem legjobb még megcsipni egy ujjat 1 milkáért vagy F-est 1,1ért vett valaki itt.
Talán esSo is eladja ocsóért, ha csupaszt akarsz, az biztos hogy egy jó gép
A simábol ne próbálj F-est csinálni! több száz ezer Ft-od bánná. Asszem az a konzóltartó nyulvány sincs a simán. Turázni pedig ha nem akarsz 130-nál gyorsabban sokat menni jó acsupasz is. Egyébként az idomosnál se fogsz hasalni, aszelet ugyan ugy fogja a tested. De azért az idomzat számit az biztos.
Az F-es gyakran nem drágább- nemrég téma volt itt is- mert könnyen sérül és sérült moci már nem tartja az árát, még ha javitgatták is.
Viszont F-esből érdems csupaszt csinálni, még a tükör felgogatása is megvan, index meg lámpa kell és kész.
Mocivásárlás előtt állok, és 1ik kiszemeltem a gs.
A sima gs500e miben különbözik az f-es változattól? Az idomon kívül.
Ha megveszem a simát, fel lehet rá rakni a f-es idomokat?
Csak mert árban 700 körül van 2004-es gs, az f-es meg 850-900
Túrázásra venném, és naon jókat írtak róla.
Rf votl a másik kiszemelt, de sokallom az évjáratuk miatt az árukat.
Gs az mennyire megbízható?
Vastagon elég a fél, de még a sima ásványi is. Általános előírás a 10w-40, de nyáron a nagy melegben talán jobb a 15w-50. Én spec ezt használom, repsolban. A fullszintit enni fogja - állítólag.
Nem biztos hogy a szintétikus a jobb
Max a nagyon pörgős mociknál. Se a GS-nél se a Yamahámnál nem ajánlották, utobbinál azért mert akkor fogyasztja az olajat. Nekem ásványiból semennyit nem fogyaszt (igaz nem is pörgetem 8 ezerrel, csak 6 ezer körül)
Az a fekete mocid milyen fajta?
Én nem lenyúlni akartam a melót csak javaslatot tettem,tudod van egy közmondás erre:"Az okos az más kárán tanúl " . Ezért te is figyelj oda nehogy elszálljon,mert az nagyobb gáz.
Szécsénybe mennyire vagy ismerős ?