Mennyi körül van most egy Metzeler 140/80*r17 abroncs ára mert tudnék egy 90%-ost de eddig nem mertem megvenni ár és méret miatt, ja és jó fajta gumik amúgy
Az olaj leeresztő is rácsos - de az is szabadon van...............
Nyugika:-) Figyeltem az ilyen részletekre -hisz nincs kedvem megfőzni a blokkot ebédre:-))))
A gond egy lehet......ami minden léghütéses motornál GOND
Város, 40fok.......araszolgatás..........
Na azt egyik sem szereti...........de ott meg már mindegy hogy mi van fent, hiszen NINCS MENETSZÉL.....
Ma veszem meg a kollegámtól a tájolóját:-)
Szépen ki fogom tenni a kormányra és végre megmérem majd, hogy mennyi is az annyi:-)))) (van benne hőmérő is)
Anno olvastam hogy 40km/ó-nál -10 fok a hőérzet vagyis a menetszél annyit hűt....
Ez igaz is........némileg, mert tavaly a forróságban kipróbáltam.
40 - melege van
80 - melegem van
110 - türhető
130 - KIRÁLYSÁG:-)))
A képfelötés menete.....
1., a képeket lemented a vinyódra
2., ide beirsz - és az ablak aljában van a KÉKEK BESZÚRÁSA A SAJÁT GÉPRŐL:-)
3., TALLÓZÁS
4., Képre kattint
4., Beszólás elküldése
NAGYON BARÁTI AZ ÁR!!!!!!!
Én többért adtam el:-)!!! Mert többe került...............
De mivel az áram alatt van - így megmondom mi mennyi volt!
1 doboz 9990ft volt
a szerkezet pedig 3000ft vas és 4 doboz sör:-) no meg 1 délelőtti méricskélés, fúrás-faragás:-)
Egyébként a dobozokhoz megvannak az origi kulcsok, minden, tényleg rendben van. Egyébként a srác nem hirdeti még sehol, szóval nem fogsz lemaradni semmiről! Várom, amíg képeket küldd, aztán teszem majd csak fel a netre. Meg aztán ha nem megy el, akkor megtartja, nem bukik vele semmit.
Mint irva vagyon a bal kipuff csak OPTIKAI tunning:-))))
Sokan megnézik:-)))))
A szakál pedig nem ront semmit, hiszen a hütésre váró feladat a hengerfalé - az pedig szabadon van....
Amugy a szakál eleje sem teljesen fedett - bizonyiték rá, hogy leszerelés nélkül is tudok olajszürőt cserélni.....
Ratesz, köszönöm az infót. Ez valóban rettentő jutányos ajánlatnak tűnik, mégha használt is. De mi is romlik el egy dobozon a használat során... nagyjából semmi.
Még megrágom a dolgot, de ne tartsa a srác miattam, ha befut egy "készpénzes vevő", nyugodtan kösse meg a boltot.
A döntést megálmodtam, dobozos lesz a motorom. A táskáról lebeszéltem magam... a hely ami döntött.
Ratesz!
Pont gumizás előtt állok, ezért kérdezném: befér előre a /80-as gumi?
Nekem hátul van /80-as, oda jó, de szerettem volna előre is picit öblösebbet. Senki nem tudott válaszolni!
Ezúttal újra kérdezem!Van valakinek tapasztalata szélesebb gumival? Befér-e, felfér- e??? Pl előre 120/70-17 vagy hátra 140/70-17 ?
Szevasztok urak!
Egy kicsit bútyiztam, le vagyok maradva az olvasással, épp most pótolom.Úgy látom van mit, igen aktívak voltatok. Néhány megjegyzést engesjetek meg.
Akksi! Csak annyi, hogy a töltőáram a kapacitás 10%-a, DE MAXIMUM!!! 10 Ah-1a, 15Ah-1,5a.......
Általános érvényű elv:Minél kisebb töltőárm, annál hosszabb töltési idő és akksitartósság. Tilos nagy árammal megzavarni!
Töltési idő: ha tele az akksi, nagyfokú pezsgés indul be(H-durranógáz lesz,robbanásveszély). ekkor kész a töltés, le kell kötni az akksit. Innentől már árt a további töltés.
Már egyszer írtam, nekem sincs külön töltőm motorakksihoz. Úgy oldom meg, hogy egy szoffita izzót beiktatok az akksi és a töltő közé. Ez szépen leveszi a 3 A-es töltőáramot 0,5 A-re, ami tökéletesen megfelelő.
Tehát, mint élettartamot erősen csőkkentő tényező, kerülendő: Nagy töltőáram, túl hosszú töltési idő/kivéve egyes hiper töltők,melyek lekapcsolják a kész aksit/, és a csontra lemerítés!
Bocs, ha hosszúra sikerült!
Blue!
A dobozos képeket én nem tudom feltölteni(konzolos)!
esetleg visszaküldöm, és Te megoldod...
Egyébként ez a konzol variálható, hogy csak 1, vagy 3 doboz férjen rá. Ja, és kb. 10 perc alatt leszeded-felteszed, mert 10-12 csavar tartja össze. Nem egy ördöngősség.
Én febr. 15-én megyek Kölnbe, a nagyyát megveszem majd személyesen. Repülővel leszek ott, szóval olaj szállítmányt nem hozok. De azért csipp-csupp apróságokra rámegyek. Meg igazából asszonynak kellene némi ruházat, de pezzegette, hogy olyat szeretne, mint az enyém (Spool Raffael)). Ha valami emberi méretű cucc kell, csak szólj, elhozom.
Megkérdeztem tőlük, hogy mennyiért számítják az új streetfigter bukót (vikinges)
majdnem 38.000-ret mondtak vagyis közel 5500ft-al drágábban mint a katalógus....
Ez eddig nem is sok.....
A gond, hogy ha megnézed 19 euró vagyis kb 5200ft a postakültség ha rögtön megrendeled a Luistól.....
Tehát kapásból nyertél 300ft-ot....
És ugye ha rendelsz akkor már mást is rendelsz - amire Idahaz még mindig raknak rá.....
Szóval azt hiszem Én rendelni fogok......és ha hétfőn elintézed a banki átutalást - akkor háznál van kb 1 hét alatt.........
Ha néha túlszaladsz rajta, hát egye fene, csak ne tartósan!!!! Sőt, 5-600 km után nyugodtan meg is ránthatod a fülét néhány másodpercig. Attól baja nem lesz, még jót is tesz neki és neked is főleg.
Nem vagyok teljesen jogsi nélkül, mert a korl. A-m megvan, de azért bíztam a figyelmetlen rendőrben. Még nem állított meg, és márciusban vizsgázok.
A mázlista! Jogsi nélkül. Amilyen szerencsés vagyok, már régen elkaptak volna a rendőrök.
Így ha megvan a jogsid, legalább már nyugodtan ki lehet használni a teljesítmény, nem kell rá úgy vigyázni.
Én még csak 465km-nél járok múlt hét hétfőtől, de nehéz betartani a 4500-as fordulatszám határt.
Betartom, csak nagyon hamar ott van egy gyorsításkor.
Nyugika:-) Figyeltem az ilyen részletekre -hisz nincs kedvem megfőzni a blokkot ebédre:-))))
A gond egy lehet......ami minden léghütéses motornál GOND
Város, 40fok.......araszolgatás..........
Na azt egyik sem szereti...........de ott meg már mindegy hogy mi van fent, hiszen NINCS MENETSZÉL.....
Ma veszem meg a kollegámtól a tájolóját:-)
Szépen ki fogom tenni a kormányra és végre megmérem majd, hogy mennyi is az annyi:-)))) (van benne hőmérő is)
Anno olvastam hogy 40km/ó-nál -10 fok a hőérzet vagyis a menetszél annyit hűt....
Ez igaz is........némileg, mert tavaly a forróságban kipróbáltam.
40 - melege van
80 - melegem van
110 - türhető
130 - KIRÁLYSÁG:-)))
A képfelötés menete.....
1., a képeket lemented a vinyódra
2., ide beirsz - és az ablak aljában van a KÉKEK BESZÚRÁSA A SAJÁT GÉPRŐL:-)
3., TALLÓZÁS
4., Képre kattint
4., Beszólás elküldése
Én többért adtam el:-)!!! Mert többe került...............
De mivel az áram alatt van - így megmondom mi mennyi volt!
1 doboz 9990ft volt
a szerkezet pedig 3000ft vas és 4 doboz sör:-) no meg 1 délelőtti méricskélés, fúrás-faragás:-)
Sokan megnézik:-)))))
A szakál pedig nem ront semmit, hiszen a hütésre váró feladat a hengerfalé - az pedig szabadon van....
Amugy a szakál eleje sem teljesen fedett - bizonyiték rá, hogy leszerelés nélkül is tudok olajszürőt cserélni.....
Ratesz, köszönöm az infót. Ez valóban rettentő jutányos ajánlatnak tűnik, mégha használt is. De mi is romlik el egy dobozon a használat során... nagyjából semmi.
Még megrágom a dolgot, de ne tartsa a srác miattam, ha befut egy "készpénzes vevő", nyugodtan kösse meg a boltot.
A döntést megálmodtam, dobozos lesz a motorom. A táskáról lebeszéltem magam... a hely ami döntött.
Pont gumizás előtt állok, ezért kérdezném: befér előre a /80-as gumi?
Nekem hátul van /80-as, oda jó, de szerettem volna előre is picit öblösebbet. Senki nem tudott válaszolni!
Ezúttal újra kérdezem!Van valakinek tapasztalata szélesebb gumival? Befér-e, felfér- e??? Pl előre 120/70-17 vagy hátra 140/70-17 ?
Egy kicsit bútyiztam, le vagyok maradva az olvasással, épp most pótolom.Úgy látom van mit, igen aktívak voltatok. Néhány megjegyzést engesjetek meg.
Akksi! Csak annyi, hogy a töltőáram a kapacitás 10%-a, DE MAXIMUM!!! 10 Ah-1a, 15Ah-1,5a.......
Általános érvényű elv:Minél kisebb töltőárm, annál hosszabb töltési idő és akksitartósság. Tilos nagy árammal megzavarni!
Töltési idő: ha tele az akksi, nagyfokú pezsgés indul be(H-durranógáz lesz,robbanásveszély). ekkor kész a töltés, le kell kötni az akksit. Innentől már árt a további töltés.
Már egyszer írtam, nekem sincs külön töltőm motorakksihoz. Úgy oldom meg, hogy egy szoffita izzót beiktatok az akksi és a töltő közé. Ez szépen leveszi a 3 A-es töltőáramot 0,5 A-re, ami tökéletesen megfelelő.
Tehát, mint élettartamot erősen csőkkentő tényező, kerülendő: Nagy töltőáram, túl hosszú töltési idő/kivéve egyes hiper töltők,melyek lekapcsolják a kész aksit/, és a csontra lemerítés!
Bocs, ha hosszúra sikerült!
Blue!
A dobozos képeket én nem tudom feltölteni(konzolos)!
esetleg visszaküldöm, és Te megoldod...
Figyu, az alsó idom nem rontja a hűtést? Főleg az olajra gondolok.
110/80-17 Bridgestone Exedra (gyárilag ez volt rajta... /80-as ) kb. 2.3-2.5mm-es mintával, pár ezret még elmegy.
130/70-17 Metzeler ME550 - középen kb. 2.5-3mm-es minta, oldalt vagy 2cm . Holnap megmérem pontosan.
Ár: 4000ft/db-ot megér szerintem.
Ha jó motort fogsz ki akkor semmi gondod nem lesz vele!
Itt vagyok ÉN!
2004.06.16-án vettem át a mocit.....jelenleg 55.000km van benne......
Számold ki hogy mennyit motoroztam:-) Átlag évi 20.000km-ert..........
Eddig volt 1 első gumicserém
3 hátsó
1 lánc
meg egy szelephézag ellenőrzés és 4ből 2 csere
A többi meg a szokásos........6000ként szervízelés (olaj, olajszürő) 12.000ként gyertya, légszürő, olaj, olajszürő
De mindent le van írva itt kilométerről - kilométerre:
http://blue-devil.uw.hu/tagjai...
Nekem pl iszonyatosan tetszik a streetfighter jacke.......
Azt mikor megláttam élőben???? Hát inkább nem adnék ki érte 55000-ret....
Megkérdeztem tőlük, hogy mennyiért számítják az új streetfigter bukót (vikinges)
majdnem 38.000-ret mondtak vagyis közel 5500ft-al drágábban mint a katalógus....
Ez eddig nem is sok.....
A gond, hogy ha megnézed 19 euró vagyis kb 5200ft a postakültség ha rögtön megrendeled a Luistól.....
Tehát kapásból nyertél 300ft-ot....
És ugye ha rendelsz akkor már mást is rendelsz - amire Idahaz még mindig raknak rá.....
Szóval azt hiszem Én rendelni fogok......és ha hétfőn elintézed a banki átutalást - akkor háznál van kb 1 hét alatt.........
Ír a hóhér.....
Ott és itt a link áradat....csak kattintani kell és olvasni:-)))))
De bárki visszaolvasa ezt a pár (100 oldalt) máris tudja miről van szó ha azt hallja: GS500
http://gsfanklub.extra.hu
http://500as-csapat.e xtra.hu
ennyi.....
nem vagyok papagáj kérem szépen:-)))))
Akinek ilyen gépe van - az ilyenre számítson:-)
Nem vagyok teljesen jogsi nélkül, mert a korl. A-m megvan, de azért bíztam a figyelmetlen rendőrben. Még nem állított meg, és márciusban vizsgázok.
Így ha megvan a jogsid, legalább már nyugodtan ki lehet használni a teljesítmény, nem kell rá úgy vigyázni.
Én még csak 465km-nél járok múlt hét hétfőtől, de nehéz betartani a 4500-as fordulatszám határt.
Betartom, csak nagyon hamar ott van egy gyorsításkor.