Nem akarok beleugatni, de a tesóm barátja felnit akart krómoztatni és picit utánnajárt a dolgoknak. Nem igazán tudom a részleteket, de a LÉNYEG magyarországon nem tudnak normálisan krómozni Ha jól tudom akk azért mert nincs meg a kellő technikai háttér és 1 bizonyos minőségnél nem tudnak jobbat.
Én a polírozást javasolnám... Nem feltétlen a házit, pl. itt nyíregyházán 3000Ftért csináltak volna meg egy dobot, kicsit több gondozást igényel, de legalább nem pattogzik és szép.
Blue, vagy valaki aki kipufogófestésben jártas:D
Tudom hogy sokat erőltetem a témát, de elég gáz hogy a dob Bódis, szép meg minden, az összekötő meg hulladék lepattogzott. Valami extra ötletet adjatok ami rajta is marad mondjuk egy évig. Ennyit még vállalok de hogy hetente újra kelljen fújni azt nem. Neked mennyi idő alatt jött le Blue? Vagy valami más alternatívát is szívesen várok ennek a problémának a megoldására. Pl. azon gondolkoztam hogy a suliban úgy kezeltük a vasakat hogy felizzítottuk aztán bele olajba, és megfeketedett, bár nem tudom mennyire jó a csőnek ha felizzítjuk, meg hogy leég-e az olaj. Esetleg valaki krómozót ismer aki normálisan dolgozik és nincs elszállva a az árakkal sem? (bár lehet hogy ilyen nem létezik)
1 negatív pont a Hyosubgnál????
http://www.vatera.hu/hyosung_gs_125_elado_nin cs_minimalar_17894975.html
24533km és kuka a motor? Ez azért gáz...........
Ez van....a biznic pörög és nem vár senkire sem:-))))
ÉNNNNN mondtam előre! Ezért az összegért (alapban is 650-volt, de szerintem Bexi engedett belőle tényleg) ajándék volt, hisz egy ilyen mocit, ennyi extrával nem kap senki ........
Szerintem egy 550-600-ra ment le..........vagy lejebb is? Passzolok...........
Ez érdekes, hiszen ugye minden annyi amennyiért elviszik:-)
Épp most akartam elkérni tőled a srác számát és a címét, mert az egyik kollégám holnap szerette volna szemügyre venni a GS500-at.
Akkor sajna tárgytalan.
Bexi gépe már nem eladó..............mert délben szólt hogy ne áruljam, mert eladta................
Szóval remélhetőleg jelentkezik majd az 53. FAN is:-)
most olvastam a banditról egy leírást és azt írták hogy az európai változatokat viszafolytották 50 le-re,a japánok eredetileg 59le-ek voltak,de akkor a vc az a visszafolytatlan európai változat? hát de ha így is kiadták európában is akkor minek folytották vissza.... és azt olvastam 93 óta nem változtattak rajta semmit....legalábbis azokon amiket itt kapni lehet, csak 95-től kezdve már csak olyanokat adtak ki amik folytatlanul is csak 50le-ek...akor 93-95 közötti jöhet szóba csak.....vagy a vc-t utána is gyártották 59le-vel... hát ez picit zavaros........
3 szervízet ismerek Pécsett..net alapján...Szabó, Enduró, Yakamoto...meglátom h a jövőben melyiket próbálom meg majd...(remélem mindegyik tud utángyártott alkatrész is beszerezni mert ha nem akkor kilöve)
nem vészes, ahogy vesszük..a lényeget már megcsináltattam..(oldaldekni megrepedt, kkar, index, bukókeret csere volt) a tankot kell mázoltatni meg kalapálni...a plexi karcos de nem foglaozom vele az idomot szintén lepucolják egy kis helyen...ennyi..a hétvégén a garázsba letötem a fékkar végét, ugyhogy ez is :-))
Én 2-2x voltam mindenhol. Enduró első gar szervíz még annyira nem is volt para odamentem megcsinálták eljöttem. Közbe ugyan elfelejtették olajcsere utána a tömítést visszapakolni, de időben kiderült a turpisság.
2. gar szervíz odamegyek nyitásra, ahogy megbeszéltük. Bácsi neki áll dolgozni, kcisit furcsa is volt, hogy mindjárt így melegébe nekikezd. Közbe jött vmi ismerőse elcseverésztek. Aztán amikor délbe befejezte és ráírt 4 órát a munkalapra amikor tisztán kb 2 órát foglalkozott velem kicsit morcos voltam. Aztán szerelés közben megnézte a légszűrőt modnta h cserélni kéne. Mondom jaja látom én is. Elmegy jön vissza azt modja nincs raktáron ilyen léegszűrő. Kiporszívózta és annyi. Háát ehhh...
Aztán enmrég megláttam, hogy amit nekem adnak olaj azon 100% hasznuk van, háát kicsit akadtam csak ki... Na mind1. Meg ahogy elnézegettem az árakat(gumi, olaj) rendes haszonnal dolgoznak.
Enduróba volt még olyan köröm, hogy rendeltem plexit. Pinlockos dupla rétegű plexi kellett, májavascript:smile(document.frmmsg.body,"02");document.frmmsg .body.focus()
javascript:smile(document.frmmsg.body,"02");do cument.frmmsg.body.focus()snapra meg is volt de csak az egyik fele. Miután mondtam h én pinlockos plexit rendeltem és nem csak a belső részét föl voltak háborodva, de kézségesen meghozták másnapra a külső héjjat is....
Szösziéknél 2x volt szintén. 1. alkalom gumicsere. Megrendeltem a gumit, időre hozták, ahogy ígérték. Mind2 gumit megkaptam Odamentem begurultam leszedték megcsinálták vittem el. Kb. 2.5 órát vett igénybe mert gumit nem ők rakják a felnire, ahova vitték ott meg vmi gáz volt, lényeg h csodák csodájára 1órát fizettem csak ki, gumi csere mellett még megkértem h egy kcsiit kukkantsák meg h minden jó e. Szóltak, hogy a fékek el vannak kopva le kéne cserélni, mondtam, hogy oks másnapra ígérték, hogy hoznak fékbetétet, hoztak. Beállok kb 30 perc meló. Előre mondták az árat. Amikor fizettem valahogy a 30perc óradíjt nem számlázták bele. Apróság de mégis. MEg volt még láncfesz állítás azt is letudták gyorsan, srác szépen elmesélte, h mire figyeljek. És még most se akartak lehúzni. Meg is voltam lepve. Amúgy nem tudom, hogy milyen alkatrészekkel dolgoznak. Fékbetéten láttam, hogy az más fajta amit eddig belepakoltak.
Nézd nem lehúzkodni akarok senkit, de nekem ezek alapján enduro nem jött be. Voltak még más érdeks dolgok is amik nekem nagyon nem tetszettek. Legalábbis furcsa, ahogy ők hozzállnak egy potenciális vevőhöz. Lehet, hogy valaki ezt máshogy látja, de ismerős motorjával is csináltak érdekes dolgokat, azért merem csak gondolni h a hiba nem bennem van
Nem akarok beleugatni, de a tesóm barátja felnit akart krómoztatni és picit utánnajárt a dolgoknak. Nem igazán tudom a részleteket, de a LÉNYEG magyarországon nem tudnak normálisan krómozni Ha jól tudom akk azért mert nincs meg a kellő technikai háttér és 1 bizonyos minőségnél nem tudnak jobbat.
Én a polírozást javasolnám... Nem feltétlen a házit, pl. itt nyíregyházán 3000Ftért csináltak volna meg egy dobot, kicsit több gondozást igényel, de legalább nem pattogzik és szép.