Ez a szerelő válal suzukit?mert akkor megadhatnád az email cimét,irnék neki a kawákat küldje át hozám,és a suzukikat meg küldöm neki,mert olyat meg én nem javitok ahol különbözö alkatrészeknek azonos a cikkszáma,legalábbis én különbözö alkatrésznek tartom azt ahol más az alkatrész tulajdonsága legyen az a geometriai mérete vagy akár az anyag edzése.De hát suzukiéknál a hétfői és pénteki alkatrész ugyan azt a cikkszámot kapta,egyik birja 10hétig másik meg 10évig.
Egyébként a régi hőszálas reléből nagyon jó féklámpa visszajelzőt lehet gyógyítani, kis belső átalakítással.
Mivel az első és hátsó index 2-szer 21 watt, a relé erre a teljesítményre vplt beszabályozva: ha mindkét izzó jó, a kontroll lámpa is együtt villog. A buhera utáni működése pedig: ha mindkét féklámpa izzó világít, a kontroll lámpa is fog. Ha az egyik kiég, vagy egyéb okból nem világít, a kontroll lámpa csak villan egyet. Tudható, hogy egy izzó nem jó. Ha egyik sem világít, a kontroll is kussol.
Így nem kell 12 ember ellenőrizni a világítást az autón.
És most jön a lényeg: a GS-nek is 2 db féklámpa izzója van.
Ha egy izzó kiég, a maradék gyorsabb ütemben fog villogni, viszont nem olyan intenzíven. A visszajelző dettó. Autónál ebből veszed észre, motornál meg egyszerűbb a helyzet, mivel nem kell körülötte szaladgálni.
Hiszen van 4db index, 1 izó, 1 helyzetjelző, 2 müszerfallámpa, generátor, akku, meg egy fesszabályzó....
Szóval alapesetben sok gond nem lehet..........
Nincs szivargyújtó (csak nekem:-)
Nincs neon (csak nekem:-)
Nincs magnó, cd..... (majd lesz:-)
fütés, ablaktörlés, centrálzár, riasztó.....stb
Azért e mellett is szólék - hisz eleve szar állapotban vetted!!!!!
Szarból palacsinta meg csak SOK-SOK-SOK anyagi ráforditással lesz.......
A másik fele, hogy a régi gépeket már széttépték....
Hiszen Én is igy jártam az Apriliával.....ezért mondtam hogy használt és régi gépet soha többé nem veszek................
A fő veszély a 125-ös kategória - amikor minden 18 éves gyerek at hiszi hogy mérnök és sufnituningba csinálja a gépet......
Ha egy izzó elszáll akkor ugye tudomásom szerint az összes többi is csak ég - de nem villog.....mivel a relé nem tud behúzni....
Én anno - mikr raktam fel a fejidomot hagytam hogy a szabadba lógjon a 3 kábel....szépen leföldelt azt kiverte a biztit (Épp 2 nap volt hogy elindultunk PULÁBA)...
Telefonálgattam ám össze v- vissza mig végül az Érdi banda góréja segített telefonon....
Ő is meglepődőtt hogy csak 1db biztositék van........ Nekem meg csak öröm:-) hisz ha semmi nem ok - akkor se kell szétbombázni a vasat...hisz a csere kb 1-2 perc
??????
Amilyen fajta márka???
Aktívan 20 hónap alatt benne van 55.000km..... mi a gond????
Láttam Én már olyan más "márkákat" amiket 30 alatt már lehetett vinni szervízbe.........
Ha a 4 izzóból csak 1 nem világít, akkor az biztos, hogy helyi bibi. Lehet esetleg kontakthiba is.
Ha több bizti lenne, akkor érdemes ott keresgélni, ha egyáltalán nics index .
Tisztelt Kawabiker zxr!
Ne érts félre, nem akarlak megbántani, de világosítsd meg az elmém légyszi!
Mi ebben a jó, hogy idejössz a GS lapra fikázni kawás létedre? Tisztelem a véleményed, Te nem csíped a Suzukikat, rendben van.
De mégis, akkor mire jó az egész?
Ebbe talán ne ássuk be magunkat. Mindenkinek az a kedves, ami van (általában). A titok szerintem a karbantartás. Mert ugye minden gép elromlik egyszer...
Nekem az ETZ is jó motor volt. Mert sohasem hagyott ott sehol.
Abszolút szubjektív, hogy kié jobb, szebb, erősebb... ha örökre gyártanának valamit, akkor minden gyár bezárhatna. Ez az én szerény véleményem.
2005 óta követem az eseményeket. Örültem annak idején, hogy rátaláltam az oldalra, így már azóta egy kicsit GS tulajnak éreztem magam.
Amikor először megláttam életemben az enyémet, már sok mindent tudtam róla...
Láttom te rendesen átnyálaztad az oldalt:-))) Enek örülök:-)))
Amugy igen.....le van írva..........
Mellesleg az ülés alatt a jobb oldalt..........
Ott találsz egy (nekem zöld piros) müanyag dobozkát egy gumiágyba fglalva....(itt látszik a tartalk biztis is)..... azt kihuzod a tartófémről és széthúzod....
De lehet, hogy LED lesz. Ja, meg a helyét is meg kell lelni!
Alant a megoldás a szaladgálás kiküszöbölésére.
Mivel az első és hátsó index 2-szer 21 watt, a relé erre a teljesítményre vplt beszabályozva: ha mindkét izzó jó, a kontroll lámpa is együtt villog. A buhera utáni működése pedig: ha mindkét féklámpa izzó világít, a kontroll lámpa is fog. Ha az egyik kiég, vagy egyéb okból nem világít, a kontroll lámpa csak villan egyet. Tudható, hogy egy izzó nem jó. Ha egyik sem világít, a kontroll is kussol.
Így nem kell 12 ember ellenőrizni a világítást az autón.
És most jön a lényeg: a GS-nek is 2 db féklámpa izzója van.
Meg ismerek szerelőt aki nem válal kawát mert azt valja minek megszerelni úgyis rosz lesz!
Hiszen van 4db index, 1 izó, 1 helyzetjelző, 2 müszerfallámpa, generátor, akku, meg egy fesszabályzó....
Szóval alapesetben sok gond nem lehet..........
Nincs szivargyújtó (csak nekem:-)
Nincs neon (csak nekem:-)
Nincs magnó, cd..... (majd lesz:-)
fütés, ablaktörlés, centrálzár, riasztó.....stb
Tehát egy kocsi kicsit más
Azért e mellett is szólék - hisz eleve szar állapotban vetted!!!!!
Szarból palacsinta meg csak SOK-SOK-SOK anyagi ráforditással lesz.......
A másik fele, hogy a régi gépeket már széttépték....
Hiszen Én is igy jártam az Apriliával.....ezért mondtam hogy használt és régi gépet soha többé nem veszek................
A fő veszély a 125-ös kategória - amikor minden 18 éves gyerek at hiszi hogy mérnök és sufnituningba csinálja a gépet......
Én anno - mikr raktam fel a fejidomot hagytam hogy a szabadba lógjon a 3 kábel....szépen leföldelt azt kiverte a biztit (Épp 2 nap volt hogy elindultunk PULÁBA)...
Telefonálgattam ám össze v- vissza mig végül az Érdi banda góréja segített telefonon....
Ő is meglepődőtt hogy csak 1db biztositék van........ Nekem meg csak öröm:-) hisz ha semmi nem ok - akkor se kell szétbombázni a vasat...hisz a csere kb 1-2 perc
Amilyen fajta márka???
Aktívan 20 hónap alatt benne van 55.000km..... mi a gond????
Láttam Én már olyan más "márkákat" amiket 30 alatt már lehetett vinni szervízbe.........
1-1 szar példány lehet mindenből....
Ha több bizti lenne, akkor érdemes ott keresgélni, ha egyáltalán nics index .
De akkor sem értem! Lehet, hogy nem jól vagyok összerakva?
Alapelv: ha jót nem tehetsz, rosszat minek?
Ne érts félre, nem akarlak megbántani, de világosítsd meg az elmém légyszi!
Mi ebben a jó, hogy idejössz a GS lapra fikázni kawás létedre? Tisztelem a véleményed, Te nem csíped a Suzukikat, rendben van.
De mégis, akkor mire jó az egész?
Nekem az ETZ is jó motor volt. Mert sohasem hagyott ott sehol.
Abszolút szubjektív, hogy kié jobb, szebb, erősebb... ha örökre gyártanának valamit, akkor minden gyár bezárhatna. Ez az én szerény véleményem.
Amikor először megláttam életemben az enyémet, már sok mindent tudtam róla...
Amugy igen.....le van írva..........
Mellesleg az ülés alatt a jobb oldalt..........
Ott találsz egy (nekem zöld piros) müanyag dobozkát egy gumiágyba fglalva....(itt látszik a tartalk biztis is)..... azt kihuzod a tartófémről és széthúzod....
Nekem 1db 20A-es bizti van benne....
Más biztosuitékról Én nem tudok...........
link