asszem srácok megtaláltam a következő lépcsőt......bandit 400 vc köszi a segítséget!!!hát igaz még kicsit gyüjtögetnem kell,mert nem anyuci pénzéből venném majd hanem sajátból, és mivel tanulok még picit lassan megy a gyűjtögetés,de ha meglesz eccer.......
És az 59 le-s az a vc?ezekről úgy tudom megbízható gépek és kényelmesek is.tényleg elég jó kis gép,csak én azt hittem gyengébb de utána néztem és látom hogy elég jó...és sok van belőle a használtpiacon, és sok évjáratból.zsír kis gép...
Képzeld felhívtam egy hirdetést, hogy oldaltáska eladó! Kiderült ,hogy Gs-re használta a srác, és beszélgettünk 5-10 percet és olyan ismerős volt a beszédstílusa meg minden! Aztán nem kiderült ,h együtt motoroztunk a multkor!!!
Te is ismered! A Fotx (Tamás) Tudod aki SV-re cserélte a Sárga Gs-ét!
Ha nem megyek el az évadzáró túrára,most egy vadidegentől vettem volna valamit! Így meg sokkal jobb érzéssel megyek megvenni!
érdekel, elmondhatnád....én ott vettem a gépet, használtan, és a perec után is ők nézték át...nem tudom milyen díjakkal dolgoznak a Szabóék...de ha mindent gyári alkatrésszel cserélnek az gáz....
Tájékoztatásul közlöm hogy a 400-as bandit erősebb mint az 500-as GS
General information
Model: Suzuki Bandit 400
Year: 1991
Category: Sport touring
Rating: 69.3 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 398.00 ccm (24.29 cubic inches)
Engine type: In-line four
Stroke: 4 Power: 50.00 HP (36.5 kW)) @ 10600 RPM
Compression: 11.8:1
Bore x stroke: 56.0 x 40.4 mm (2.2 x 1.6 inches)
Valves per cylinder: 4
Fuel control: DOHC
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Transmission type
final drive: Chain
More details Consult a Suzuki repair manual.
Igaz pörgösebb is, hisz a Gs ugye a 48 lovat 7-8000-nél adja le
Nem akarom itt senkinek a reklámot csinálni. De Enduróval vannak rossz tapasztalataim. Szösziéket ismered? Szabó-Motorsport. Ők foglalkoznak már Suzukival is. Velük idáig jó tapasztalataim vannak.
Ne feledd a krom is kopik, karcolódik ugyhogy ne várj ugyan akkor élettaramot. Ha szétszeded illene fel is polirozni, ami állitolag sziszifuszi munka. Láttam olyan telót ahol már fekete foltok voltak mert elfogyott a krom róla.
Hát igen.....
De mivel épp megrendeltem a zárat - igy gondoltam egy postaköltég alatt letudom......
A pozitivum?
Nem tudom ki mennyit ment eddig egy szimmeringgel, de pl a neten találtam olyat is hogy valaki 5-10.000km-ként cserélte mert szétment neki.....
Nekem 55 van a gépbe......szóval ha ez is kibir annyit akkor egy szavam nincs!
(Csak hirtelen nem számítottam enyire)
Mert naív voltam Én is átpártoltam másik szervízbe. CSak eddig az volt a baj, hogy pécsen 1 márkaszervíz volt. Ott meg ugye nem lehet válogatni. Most már van választék, bízem benne, hogy jól döntök.
És miért nem méret alapján szimmering boltba vettél? Nagyságrendileg olcsóbban megkapod! Még akár valami flancos márkás cuccost is.... Azt meg nem hiszem, hogy a GS nek valami hülye nem szabványos fél mm -es szimmeringje van!
Miért nem te viszed az olajat a szervizbe Haverom is átpártolt a Hollostól az Amargohoz mert ott simán berakták amit vittünk (persze elötte kérdezd meg hogy mit fogadnak el ha még garis a gép)
No azért felhivtam a Hollóst - nem e maradt ott véletlenül 1 db....
Sajnos nem!
A hivatalos GYÁRI ára ennyi....vagyis tisztán: 6901ft/db (bruttó) egy azaz 1 db szimering!!!!
Azt mondta is, hogy a szimeringek közt a Gs-é az egyik legdrágább....drágább mint a GSXR-é
Mondtam is neki - igen...de a GSXR-rel nem megyek be az erdőbe:-)
Köszi. Amúgy előttem bontották föl. Bár abban a szervízben, háát... sok érdekes dolog történt. Szóval tudom, hogy nem értem dolgoznak, hanme a nem kevés pénzért amit otthagyok.
Most nekem is ActEvo van benne, de azt hiszem többet nem lesz. Mondjuk húzom neki rendesen csakhát akkor se szabadna ennyire elfogyni Majd hétvgén kiderül hogy 2000km alatt mennyit evett meg. Mondjuk azért az már tényleg nem semmi h 1900 a neten az ActEvo ők meg 4000ft körül öntötték nekem...
Amúgy csak azért kérdeztem rá már egy pár oldallal ezelőtt azt írtad h v asványit v fél szintetikust szeret.
A Castrol RS4 az nem szint? Nekem az volt a GS-ben és a szervizben is azt raktak volna bele.
Most Procycle Louisos van a Yamiba, négy e km után még nem hiányzik belőle. De az full ásványi! Merthogy ugy hirlett hogy ezek eszik az olajat, legalább is ha szintetikusakat.
Én ugy tudom: a szintetikus az vékonyan ken és a olajfilmréteg nagyon nagy fordulaton se szakad meg. Az ásványi forditva: túl nagy fordulaton megszakadhat a filmréteg, viszont sürübb igy nem fogy el olyan könnyen,lazábban hézagolt meg kopottabb motoroknál.
Képzeld felhívtam egy hirdetést, hogy oldaltáska eladó! Kiderült ,hogy Gs-re használta a srác, és beszélgettünk 5-10 percet és olyan ismerős volt a beszédstílusa meg minden! Aztán nem kiderült ,h együtt motoroztunk a multkor!!!
Te is ismered! A Fotx (Tamás) Tudod aki SV-re cserélte a Sárga Gs-ét!
Ha nem megyek el az évadzáró túrára,most egy vadidegentől vettem volna valamit! Így meg sokkal jobb érzéssel megyek megvenni!
Bocs, csak érdekes helyzet volt!!
General information
Model: Suzuki Bandit 400
Year: 1991
Category: Sport touring
Rating: 69.3 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 398.00 ccm (24.29 cubic inches)
Engine type: In-line four
Stroke: 4
Power: 50.00 HP (36.5 kW)) @ 10600 RPM
Compression: 11.8:1
Bore x stroke: 56.0 x 40.4 mm (2.2 x 1.6 inches)
Valves per cylinder: 4
Fuel control: DOHC
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Transmission type
final drive: Chain
More details Consult a Suzuki repair manual.
Igaz pörgösebb is, hisz a Gs ugye a 48 lovat 7-8000-nél adja le
bóti ár 25 euró =~6000ft
Eladó egy térdvédő: 3500-ért
2-3x volt használva mert kicsi....
CB400, Bandit 400......stb
De mivel épp megrendeltem a zárat - igy gondoltam egy postaköltég alatt letudom......
A pozitivum?
Nem tudom ki mennyit ment eddig egy szimmeringgel, de pl a neten találtam olyat is hogy valaki 5-10.000km-ként cserélte mert szétment neki.....
Nekem 55 van a gépbe......szóval ha ez is kibir annyit akkor egy szavam nincs!
(Csak hirtelen nem számítottam enyire)
És miért nem méret alapján szimmering boltba vettél? Nagyságrendileg olcsóbban megkapod! Még akár valami flancos márkás cuccost is.... Azt meg nem hiszem, hogy a GS nek valami hülye nem szabványos fél mm -es szimmeringje van!
Sajnos nem!
A hivatalos GYÁRI ára ennyi....vagyis tisztán: 6901ft/db (bruttó) egy azaz 1 db szimering!!!!
Azt mondta is, hogy a szimeringek közt a Gs-é az egyik legdrágább....drágább mint a GSXR-é
Mondtam is neki - igen...de a GSXR-rel nem megyek be az erdőbe:-)
Most nekem is ActEvo van benne, de azt hiszem többet nem lesz. Mondjuk húzom neki rendesen csakhát akkor se szabadna ennyire elfogyni Majd hétvgén kiderül hogy 2000km alatt mennyit evett meg. Mondjuk azért az már tényleg nem semmi h 1900 a neten az ActEvo ők meg 4000ft körül öntötték nekem...
Amúgy csak azért kérdeztem rá már egy pár oldallal ezelőtt azt írtad h v asványit v fél szintetikust szeret.
Most Procycle Louisos van a Yamiba, négy e km után még nem hiányzik belőle. De az full ásványi! Merthogy ugy hirlett hogy ezek eszik az olajat, legalább is ha szintetikusakat.
Én ugy tudom: a szintetikus az vékonyan ken és a olajfilmréteg nagyon nagy fordulaton se szakad meg. Az ásványi forditva: túl nagy fordulaton megszakadhat a filmréteg, viszont sürübb igy nem fogy el olyan könnyen,lazábban hézagolt meg kopottabb motoroknál.