Én is 400as VFR-t néztem (ha jól emlékszem)
Engem arról mindenki lebeszélt - mondván hogy a hátsó hengerek nem kapnak elég hütést és nagyon sok vele a gond..............amugy 300 lett volna az ára..........
Huu köszi mindenkinek!Egyenlőre még csak érdeklődöm a következő lépcsőfok után,idén még azér biztos nsr marad.hát igen én is azér utána néztem már a különbségeknek meg összehasonlító tesztet is olvastam már a két gépről csak olyanokat szerettem volna megkérdezni akiknek tényleg van is ilyen.
Ja és utána néztem a vfr 400-nak meg a gpz 500-nak is.Azért kérdeztem rá más gépre mert a régebbi dolgokat nem igazán ismerem, csak az új gépeket.Hát a gpz 500-ból láttam ilyen "90 előtti darabokat,amikt elég erősek (80-90Le)...az már a 600-as naked kategoria körül mozog (persze árban nem).De talán az még erős lenne nekem, és elég öreg jószágok már.Meg azér az nsr csak 30 Le körül mocorog...Az új gpz-k meg teljesen vissza vannak folytva kb 40 Le-re......hát az azér picit gyengus és drága...A vfr viszont érdekes.........60 paci azér.....
Mind1 mégeccer köszi!És jó motorozást!Remélem az idő már csak javulni fog!
Probáltam összeszedni a dolgokat.....
Elfogultság?
Szerintem a végén a PONT.....
"Az , hogy ki melyiket választja?
Döntse el maga.........
Ha az árat nézük: GS
Ha a szélvédelmet: GS
Ha a fentartási költséget: GS
Ha pedig a Technika színvonalát:CBF
Teljesítményt: CBF
Tudást: CBF
Ismét mondom! Félre ne értsétek a leírtakat!
Ha lenne pénzem, akkor Én is CBF500at vennék.....de nekem gond az a plusz 250 ezer pénz.....
"
Ez így van!
CBF nincs a piacon?
Persze hisz 2 éve lehet vásáorlni és ugye ki az aki 2 év után eladja???
Alig.................
GS? Abból meg ugye dunát lehet rekeszteni - hisz nagyon sokan ezt választják és apozitivumai alapján......
Ha visszaolvasol akkor ott egy neked való gép:-)
A cimbi GS500-asa......ennél olcsóban TUTI hogy nem kapsz 2 éves mocit ilyen jó állapotban!!!!!
Mint írtam szerintem már 500-550-ért odaadná...................
Most állok előtte. Sokszori rákérdezés után a válaszok egyértelműen: vagy 25 kW, vagy 0,16 kW/kg. Amelyik előbb teljesül, az a viszonyítási alap.
Más kérdés, hogy a rendőr nem fog osztani szorozni, ha 25 kW van a forgalmiban.
No, ha a sportmotorok irányába orientálódsz, akkor egyik sem lesz tetsző neked. Mindkét típus túramotor jellegű, és igen erősen.
Ha be akarod tartani a fokozatosság elvét, akkor jó lesz gyakorolni bármelyik, mert egyik sem egy lóerőgyár.
Viszont, ha tényleg sportmotor, akkor itt az öreg róka: Kawasaki GPZ500, vagy Honda VFR 400. Használtan egész jó árban vannak, és nem is rosszak.
A Honda CBF500 mindenképp frissebb műszaki tartalommal bír, mint a GS500. Ha vastag a pénztárca, még ABS-t is tudsz hozzá vásárolni. A Honda összeszerelésének minősége egy kategóriával a GS fölött van (na jó, egy féllel ). Kérdés, hogy megér-e ez új árban + 250-400 ezer Ft-ot?!
A használt piacon lényegesen kevesebb a CBF, mint a GS, de az ára még itt is borsosabb...
Ciao!csak egy kérdésem lenne felétek...azt szeretném kérdezni hogy cbf 500 vagy gs 500?(ne legyetek elfogultak lécci )Most még 125-ös nsr-em van és a sportmotorok irányába szeretnék.....hm.....orientálódni .Nem akarok túl erős vagy túl drága gépet ezért gondoltam erre az 500-as kategóriára.Nemtom mennyire ismeritek az nsr-t de elég jó kis gép és szerintem nincs sok értelme kisebb gépet venni ezután majd mint egy 500-as, viszont nagyobbat meg nem hiszem hogy mernék egyenlőre...Ja és ha van még olyan vas ezen a kettőn kívűl ami szerintetek ideális és nagyjából ebbe a kategóriába tartozik akkor arról is érdekelkne a véleményetek.Aki válaszol annak előre is köszi!!!
Én eddig mindenhol "ÉS"-el találkoztam......
Hiszen a Gs esetében ez 28,8KW lenne....
De mindegy, mert a legtöbb emberben a 25KW van megmaradva!!!!! Illetve a KW........
Ezért van az hogy nem szívóznak a 125-ösökkel se akiknek A1-ük van!
Hisz ott is úgy szól a fáma hogy 11KW ÉS 125ccm........
No most nekem az Aprilia volt 22Kw-os, de csak 130kg..........Tehát elméletileg az A-korlátozottal nem vezetthettem volna, mert TÖBB vol mit 0,16 az arány......
Amugy Tényleg a legtöbb helyen ÉS van...........
Más:-)
Tök buli:-))))
Most nézem hogy mivel kellene a különbözetit lettenem.......
A-korl = 250 CBF
A = Gs500:-))))
Az jó lesz:-) Odaállítok a pályára a saját Gs-emmel - és vezetek egy másik Gs-t:-) azért hogy megkapjam a A-t.......
No jó...meg befizetek valami 40.000-ret:-)
10-15e ft a lamella szett. Job ha cseréled, mert az már soha nem lesz tökéletes,ha egyszer megégett.
Egyébként ezeknél a mociknál a megégett kuplung arra utal,hogy egykerekezni gyakorolgattak vele, na azt nem szereti a kuplung.
Sziasztok!
Valóban nincs hengerűrtartalom korlátozás, de lehet 25kw-nál több is csak akkor meg kell felejen a 0.16kw/kg teljesítmény/ömeg aránynak. Nem "és" ,hanem "vagy" a kulsszó. Ez 100%.
Tételezzük fel, hogy valóban 6000 kilométerenként szervizelték. Akkor éppen elég volt az utolsó ötezeriksz km, hogy agyonvágja a lamellákat az autós olaj. Leányzó esetén (tisztelet a kivételnek) gyakori "baj" a sok kuplung csúsztatás. Nem csak motornál, autónál is. Szóval, ha ezen tanult, meg is oldottuk a feladványt.
Én innentől kezdev nem "olajoznék". Bár nem szándékom, hogy a buxádban turkáljak, ám érdemes volna számba venni a felújítást, vagy a cserét.
Mennyit a vége????? Mert ott kiderül, hogy fojtott vagy csak papiron az?
Ha 155-160-nál megtorpan akkor az biza fojtott............
Ha 175-185 a vége akkor nyitott...........tehát 44-48Le..........
Engem arról mindenki lebeszélt - mondván hogy a hátsó hengerek nem kapnak elég hütést és nagyon sok vele a gond..............amugy 300 lett volna az ára..........
Akkor már inkább GPZ-t mondom
A vfr is jó választás,tuti a motorja,szép hang,kezes.
Ja és utána néztem a vfr 400-nak meg a gpz 500-nak is.Azért kérdeztem rá más gépre mert a régebbi dolgokat nem igazán ismerem, csak az új gépeket.Hát a gpz 500-ból láttam ilyen "90 előtti darabokat,amikt elég erősek (80-90Le)...az már a 600-as naked kategoria körül mozog (persze árban nem).De talán az még erős lenne nekem, és elég öreg jószágok már.Meg azér az nsr csak 30 Le körül mocorog...Az új gpz-k meg teljesen vissza vannak folytva kb 40 Le-re......hát az azér picit gyengus és drága...A vfr viszont érdekes.........60 paci azér.....
Mind1 mégeccer köszi!És jó motorozást!Remélem az idő már csak javulni fog!
Elfogultság?
Szerintem a végén a PONT.....
"Az , hogy ki melyiket választja?
Döntse el maga.........
Ha az árat nézük: GS
Ha a szélvédelmet: GS
Ha a fentartási költséget: GS
Ha pedig a Technika színvonalát:CBF
Teljesítményt: CBF
Tudást: CBF
Ismét mondom! Félre ne értsétek a leírtakat!
Ha lenne pénzem, akkor Én is CBF500at vennék.....de nekem gond az a plusz 250 ezer pénz.....
"
Ez így van!
CBF nincs a piacon?
Persze hisz 2 éve lehet vásáorlni és ugye ki az aki 2 év után eladja???
Alig.................
GS? Abból meg ugye dunát lehet rekeszteni - hisz nagyon sokan ezt választják és apozitivumai alapján......
Ha visszaolvasol akkor ott egy neked való gép:-)
A cimbi GS500-asa......ennél olcsóban TUTI hogy nem kapsz 2 éves mocit ilyen jó állapotban!!!!!
Mint írtam szerintem már 500-550-ért odaadná...................
Jelenleg már ezzel jár:-) (ma volt nálam)
Most állok előtte. Sokszori rákérdezés után a válaszok egyértelműen: vagy 25 kW, vagy 0,16 kW/kg. Amelyik előbb teljesül, az a viszonyítási alap.
Más kérdés, hogy a rendőr nem fog osztani szorozni, ha 25 kW van a forgalmiban.
Ha be akarod tartani a fokozatosság elvét, akkor jó lesz gyakorolni bármelyik, mert egyik sem egy lóerőgyár.
Viszont, ha tényleg sportmotor, akkor itt az öreg róka: Kawasaki GPZ500, vagy Honda VFR 400. Használtan egész jó árban vannak, és nem is rosszak.
A Honda CBF500 mindenképp frissebb műszaki tartalommal bír, mint a GS500. Ha vastag a pénztárca, még ABS-t is tudsz hozzá vásárolni. A Honda összeszerelésének minősége egy kategóriával a GS fölött van (na jó, egy féllel ). Kérdés, hogy megér-e ez új árban + 250-400 ezer Ft-ot?!
A használt piacon lényegesen kevesebb a CBF, mint a GS, de az ára még itt is borsosabb...
Hol itt az elfogultság?!
(Én a GS melett döntöttem... )
500as-csapat.extra.hu/cbf500vs...
Cbf min.250e ft drágább, gs ár/érték arányban jobb. (Szeríntem)
Lefelé osztasz, alul szorzol......ugy mint az idő, út, sebesség háromszögben........
180kg*0,16 = 28,8KW
28,8Kw/180kg= 0,16
34/178=0,191
kw/kg=0,16
Amúgy a 28.8 hogy jöttki?
Szerintem mindenki nézze meg, hogy mit tud MA.........meg fogtok lepődni!!!
www.kreszteszt.info/
Hiszen a Gs esetében ez 28,8KW lenne....
De mindegy, mert a legtöbb emberben a 25KW van megmaradva!!!!! Illetve a KW........
Ezért van az hogy nem szívóznak a 125-ösökkel se akiknek A1-ük van!
Hisz ott is úgy szól a fáma hogy 11KW ÉS 125ccm........
No most nekem az Aprilia volt 22Kw-os, de csak 130kg..........Tehát elméletileg az A-korlátozottal nem vezetthettem volna, mert TÖBB vol mit 0,16 az arány......
Amugy Tényleg a legtöbb helyen ÉS van...........
Más:-)
Tök buli:-))))
Most nézem hogy mivel kellene a különbözetit lettenem.......
A-korl = 250 CBF
A = Gs500:-))))
Az jó lesz:-) Odaállítok a pályára a saját Gs-emmel - és vezetek egy másik Gs-t:-) azért hogy megkapjam a A-t.......
No jó...meg befizetek valami 40.000-ret:-)
Egyébként ezeknél a mociknál a megégett kuplung arra utal,hogy egykerekezni gyakorolgattak vele, na azt nem szereti a kuplung.
Valóban nincs hengerűrtartalom korlátozás, de lehet 25kw-nál több is csak akkor meg kell felejen a 0.16kw/kg teljesítmény/ömeg aránynak. Nem "és" ,hanem "vagy" a kulsszó. Ez 100%.
Én innentől kezdev nem "olajoznék". Bár nem szándékom, hogy a buxádban turkáljak, ám érdemes volna számba venni a felújítást, vagy a cserét.
Mennyit a vége????? Mert ott kiderül, hogy fojtott vagy csak papiron az?
Ha 155-160-nál megtorpan akkor az biza fojtott............
Ha 175-185 a vége akkor nyitott...........tehát 44-48Le..........
Tájékoztatód "A korl." kategóriás tanfolyamra
Az "A korl." kategóriával vezethetsz:
infó: www.budias.hu/main.php?oldal=a...
• 25 KW teljesítmény és 0,16 kW/kg (25kw/180kg=0,13888888) teljesítmény/saját tömeg arányt meg nem haladó motorkerékpárt
Tehát lehet egy 900ccm-is sportmocid is, ha le van fojtva 25Kw-ra......és minimum 157kg